Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Sofer in Bailesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Sofer in Bailesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Sofer in Bailesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Sofer profesionist (C+E)Descrierea jobului Sofer profesionist (C+E)
UNIX AUTO
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 5000 până la 8000 LEI pe lună
🚕 Flotă pentru platformele de ride-sharing căutăm colaboratori (șoferi) cu mașină personală din orașul Craiova  𝐂𝐎𝐍𝐃𝐈𝐓𝐈𝐈 𝐃𝐄 𝐂𝐎𝐋𝐀𝐁𝐎𝐑𝐀𝐑𝐄:٠ permis categoria B de minimum 2 ani;٠ vârstă minimă: 21 ani;٠ cazier judiciar/ auto - fără înscrisuri;٠ examen psihologic/ medical;٠ atestat pentru transport alternativ;٠ autoturism cu an de fabricație începând din 2009 minimum 4 uși + AC (aer condiționat). 𝐀𝐂𝐓𝐄 𝐍𝐄𝐂𝐄𝐒𝐀𝐑𝐄 𝐏𝐄𝐍𝐓𝐑𝐔 𝐌𝐀𝐒𝐈𝐍𝐀:٠ ITP - la 6 luni - se specifică la stația autorizată RAR că se dorește itp-ul pentru transport alternativ;٠ contract de comodat - între proprietarul mașinii și firma parteneră Bolt/Uber - este o formalitate în obținerea copiei conforme cât și pentru a lucra în deplină legalitate;٠ RCA valabil + asigurare călători și bagaje; 𝐂𝐄 𝐀𝐒𝐈𝐆𝐔𝐑𝐀𝐌 𝐍𝐎𝐈:✅ consultanță pentru contractul de muncă (free);✅ documentația pentru întocmirea cărții de muncă: 2/4/6/8 ore (costul este suportat de către dumneavoastră);✅ procesarea tu
Municipal Auto Drive
Candidatul ideal Candidatul ideal este dornic de a invata si de a se dezvolta constantSeriozitatea si stabilitatea sunt punctul forteAtent la detalii ,adaptabilitate si precizie in executarea atributiilorStudii mediiPermis de conducere(categoria B, reprezinta un avantaj)Descrierea jobului Responsabilitati:responsabil de manipularea si organizarea marfurilor intrate si iesite din depozitincarcare /descarcarepregatirea comenzilior pe paleti pentru incarcareOferim:Pachet salarial atractivcontract de munca pe perioada nedeterminatamediu de lucru placut
ADRILEX IMP.EXP
Candidatul ideal Cerinte: Studii medii- cel putin; Minim 2 ani de experienta in functia de gestionar -constituie avantaj; Abilitati de utilizare calculator si cunoasterea Ms-Office, mail; Comunicativ si abil in rezolvarea problemelor; Capacitate de a lucra cu oamenii; Atentie la detalii; Spirit organizatoric; Flexibilitate in modalitatea de lucru; Disciplina în ceea ce privește respectarea standardelor, politicilor și procedurilor firmei.Descrierea jobului Organizeaza si coordoneaza intreaga activitate a depozitului conform politicilor companiei; Este responsabil de bunul mers al fluxului de intrări/ieșiri mărfuri din depozit, respectând regulile interne și legislația în vigoare; Gestioneaza fluxul de mărfuri pentru a asigura optimizarea spatiului in depozit; Se asigura că toate procedurile firmei sunt respectate , realizeaza evaluarea personalului din subordine; Indeplineste obiectivele departamentului logistic avand in vedere incadrarea in buget; Se asigura ca marfa venita este recep
RURIS IMPEX
Candidatul ideal Candidatul ideal:- Studii medii finalizate / școală profesională;- Experienţă în manipularea mărfii – avantaj;- Cunoştinţe de operare programe de gestiune și lucrul cu scanner - avantaj;- Persoană serioasă, organizată, responsabilă.În caz că nu ai lucrat până acum cu scanner-ul sau cu un soft de gestiune, fii fără grijă! Te învățăm noi!Descrierea jobului - Efectuarea recepţiei fizice a mărfii la intrarea în depozitul firmei cu ajutorul lizelor, cărucioarelor, transpaletelor;- Ambalarea şi securizarea mărfurilor în vederea livrării;- Respectarea programului de livrări;- Participarea activă la inventare, când este nevoie.Oferim: - Contract de munca - perioada nedeterminata;- Salariu fix garantat + spor de weekend motivant - se lucreaza 2 sambete / luna program scurt, pana la pranz + tichete de masa;- Lucrul pe durata zilei, fara schimb de noapte sau duminici
ELIT ROMANIA PIESE AUTO ORIGINALE
Candidatul ideal Ai studii medii finalizate; studiile superioare absolvite constituie un avantaj; Ai minim 2 ani experiență profesională anterioară relevantă și minim 6 luni în coordonarea unei echipe; Ești rezistent/ă la stres și flexibil/ă; Ești amabil/ă și orientat/ă către client; Ești organizat/ă și orientat/ă către rezultate; Ești implicat/ă și responsabil/ă în tot ceea ce faci; Cunoașterea limbii engleze constituie avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei coordona echipa și vei reprezenta managerul de magazin în lipsa acestuia; Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și de inventare; Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin; Vei planifica activitățile și timpul de lucru al colegilor din echipă și vei oferi feedback cons
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Studii medii;Experienta de cel putin un 1 an pe un post similar;Atenție deosebită la detaliiAbilitaţi de comunicare eficientă în cadrul unei echipe şi un simţ al responsabilităţii ridicatDisponibil la efort fizic;Seriozitate, etica, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru;Abilitati bune de organizare, planificare, atentie la detalii, dorinta si motivare de a invata lucruri noi.Descrierea jobului Incarca si/sau descarca marfurile in/din autovehiculele de livrare;Verifica concordanta produselor cu a documentelor;Verifica marfurile sosite in depozit si pe cele livrate din punct de vedere al calitatii si cantitatii;Se ocupa de receptia cantitativa si calitativa a produselor;Eticheteaza marfurile receptionate si cele pregatite pentru livrare;Manipuleaza cu maxima responsabilitate produsele care intra/ies in/din depozit, cu respectarea normelor legale;Cunoaste toate produsele din depozit (denumire, greutate, volum, etc.);Manipuleaza si aseaza produsele in depozit, i
FARMAVET
Candidatul ideal Cautam un Director Adjunct in magazin. Vei avea urmatoarele atributii:• Sa intampini clientii cu un zambet si sa-i consiliezi• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa ai un magazin 100% pregatit pentru vanzari si clienti • Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat• Sa asiguri un Management al Stocurilor corect• Sa fii Responsabil de zi atunci cand Directorul de magazin este absentDescrierea jobului Te implici si …• ai experienta in dezvoltarea unei echipe si motivezi colegii• iti place sa vinzi si sa oferi servicii excelente clientilor• esti motivat sa obtii rezultate excelente in vanzari• lucrezi din greu, esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• ai o atitudine pozitiva si gasesti mereu solutii rapide• ai abilitatea de a comunica cu usurinta• ai determinare si ambitie sa iti faci o cariera in JYSKInformații suplimentareIti oferim oportunitati. Vei gasi:• responsabilitatea de a dezvolta si de a conduce o echi
JYSK ROMANIA
Candidatul ideal Profilul tău Studii superioare finalizate Experiență de conducere de minim 3 ani Spirit antreprenorial, gândire analitică și orientată spre rezultat Foarte bune abilități interpersonale Disponibilitate pentru deplasări și relocare în țarăDescrierea jobului Sarcinile tale Ești responsabil pentru toate procesele din magazinul tău, de la disponibilitatea produselor până la planificarea personalului Conduci și motivezi echipa ta de aproximativ 100 de angajați Asiguri aspectul atractiv al magazinului tău și o experiență pozitivă la cumpărături Urmărești indicatorii economici ai magazinului și iei măsuri strategice pentru succesul pe termen lung Verifici disponibilitatea mărfurilor, precum și standardele noastre de prospețime și igienăBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu atractiv, bonuri de masă și posibile sporuri oferite în funcție de condițiile sau programul de lucru Plăți aniversare, zile libere acordate cu ocazia diferitelor eveniment
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Education: Faculty Economics / Informatics.Competencies: - Strong English knowledge, Italian knowledge is a plus- Strong computer skills- Problem solving and information gathering- Analysis- Effective realization- Teamwork- Learning quickly- Initiative and drive- Customer orientation- Resilience and stress tolerance Experience: Min. 2 years work experience in an area of work related to IT (preferable SAP), support center, sales, purchasing, logistics.Others: Very good computer knowledge, programming language knowledge, IT experience, business processes knowledge.Descrierea jobului Sales and Logistics SAP Support Specialist CraiovaSupports users in troubleshooting of SAP SD & LO Application.Responsibilities- Business knowledge- SD, MM, Logistic and Profitability modules knowledge- Cross functional process knowledge- Deliver support and enhancements; execute all maintenance activities according to specific business procedures and validation standards.- Configure SAP syst
PIRELLI TYRES ROMANIA
Candidatul ideal Noi suntem:#OameniiDeLaProfi și ne ghidăm zilnic după cele 3 valori – respect, onestitate și responsabilitate.Căutăm oameni buni și implicați care vor să crească personal și profesional, alături de o echipă cu peste 25.000 de colegi în toată țara.Suntem deschiși să îi primim în echipa noastră pe cei care vor să facă parte din rețeaua de retail modern cu cea mai mare acoperire la nivel național și cel mai mare număr de magazine din România.Scopul fiecărei zile este să fim mai buni și să reprezentăm cu mândrie brandul Profi.Compania noastră evoluează odată cu oamenii care stau la baza acesteia, de aceea traseul frumos pe care îl au colegii noștri, confirmă de fiecare dată aprecierea și recunoașterea pe care le arătăm celor care se implică, sunt responsabili și vor să își construiască o carieră la Profi.Descrierea jobului - Investim in oamenii care ne reprezintă, oferind traininguri profesionale;- Îi recompensăm pe cei care zilnic devin mai buni oferind posibilități reale
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal • Ești o persoană proactivă, adaptabilă, cu bune abilități de comunicare și atenție distributivă?• Ești dornică să asimilezi și să aplici informațiile referitoare la activitatea de facturare într-o manieră promptă?• Ai cunoștințe de operare în programe de facturare și o viteză mare de operare?• Cauți să rezolvi rapid și corect problemele ce apar în activitatea curentă?• Cooperezi cu managerul direct sau colegele în situații care pot avea impact asupra bunei desfășurări a activității de facturare?Descrierea jobului • Efectuarea operațiunilor de intrare în stoc a mărfii, în baza documentelor de intrare;• Prelucrarea comenzilor importate în programul de gestiune;• Întocmirea facturilor de livrare/retururi către clienți conform solicitărilor și termenelor de livrare;• Efectuarea transferurilor de marfă între gestiuni și între punctele de lucru ale societății;• Efectuarea retururilor de marfă la furnizori;• Evidența facturilor de vânzare și a avizelor emise către clienți;•
FITERMAN PHARMA
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3500 până la 5000 LEI pe lună
SC Drovares SRL (Nume comercial FROSFERA), Craiova, România, are nevoia de a-și mari echipa de munca și vă pune la dispoziție următoarea oferta:  Administrator-Coordonator Depozit Unele din principalele task-uri ce va trebui sa desfășoare : -  Monitorizează stocurile de produse din depozit (intrari, iesiri, alerte stoc, alerte date de valabilitate)- Gestionează comenzile clientilor (receptie, livrare, documente)- Generează si distribuie documentele de intrare-iesire marfa (facturi, avize, etc... ) - Monitorizare și gestiune ale contractelor de mentenanță depozit și echipamente depozit - Gestiune contracte de munca angajați depozit și operațiuni rezultante din acestea: fise de post, renovări, revizuiri medicale, etc...  - Comunicare cu departamentele conexe: cu gestionar și manipiulati depozit, cu partea financiar-administrativa, cu managerii și asociații depozitului- Comunicarea cu autoritățile sanitare (DSV)  Câteva elemente pe care pu
Drovares SRL
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Candidatul ideal experienta in domeniul comertului alimentar constituie avantaj; ; capacitate de organizare si prioritizare eficienta; orientare catre client ; bune abilitati de comunicare si relationare; integritate, atitudine pozitiva, spirit de echipa;Descrierea jobului Market ”La doi pasi ” Capsunarie , zona Ford, isi mareste echipa.Program de lucru 8H/ZIExperienta in domeniu constituie avantaj salarial.
GINTLUP
Candidatul ideal -Studii superioare finalizate-Sa cunoasca bine limba engleza si/sau germana (foarte important)-Operare PC - email , Excel-Abilitati foarte bune de comunicare, planificare si organizare a activitatilor-Profil personal orientat spre lucrul in echipa si ritm sustinutDescrierea jobului -Folosirea TimoCom (burselor de transport)-Alegerea curselor potrivite pentru masini , negociere preturilor si preluarea comenzilor de la clienti-Planificarea comenzilor de transport-Gruparea optima a comenzilor primite de la clienti / zone/ camioane astfel incat sa asigure cerintele clientilor (livrarea in termen ) si totodata incadrarea costului in bugetIdentificarea solutiilor optime de transport-Monitorizarea comenzilor primite de la client pana la momentul livrarii-Mentinerea relatiei cu clientii-Mentinerea relatiei cu furnizorii/subcontractorii
INTERMARC
Candidatul ideal Cerinte:- Studii medii/superioare (reprezinta un avantaj studiile in domeniul tehnic)- Abilitati foarte bune de comunicare- Ablitati de analiza si organizare.Descrierea jobului Responsabilitati:-Asigura interfata magazinului cu clientii;-Consiliaza clientii in vederea alegerii produselor potrivite in functie de necesitatile acestora;-Isi ofera solicitudinea pentru orice cerinta a clientului care tine de contextul comercial (informatii, incasare numerar, retururi, custodii, emitere facturi, probe de functionare la sculele cumparate, completare certificate de garantie, etc)Oferta (bonusuri, beneficii):-Pachet salarial motivant;-Mediu de lucru profesionist;-Posibilitati reale de afirmare si avansare in cadrul companiei;-Training inclus.
ARABESQUE
Candidatul ideal CERINTE Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului RESPONSABILITATI:- Coordoneaza si planifica personalul magazinului- Organizeaza intern magazinul- Controlează și monitorizează calitatea serviciilor oferite clienților- Organizeaza, coordoneaza si raspunde de desfasurarea activitatilor de vanzare a produselor- Conduce toate activitatile zilnice la nivel operational in magazin: visual merchandising, marketing, preturi, oameni- Este responsabil de motivarea echipei de vanzari si de atingerea targetului- Realizeaza programul de lucru al intregii echipe- Controlează dacă procesele operaționale ale magazinului sunt adecvate standardelor
SPORT VISION TRADING
Candidatul ideal Daca:• Ai cel putin studii medii, cu diploma dе bacalaureat sau esti student• Te pasioneaza tehnologia si esti atras dе o cariera in vanzari• Abordezi cu deschidere si intelegere clientii• Detii minime cunostinte dе MS Office (email, internet, Word, Excel)Descrierea jobului SCOP: Vanzаrеa produsеlor si sеrviciilor oferitе de compаniе, prin reteаuа dе magаzine, cаtrе clienti, rеspеctand stаndardelе sipoliticilе compаniei.Dаcă ai studii medii finalizate, cu diploma de bac, îți place să vorbești direct cu clientii și ești pasionat de tehnologie, atunci ești perfect pentru job!Cum va arata o zi din viata ta la Telekom:• Vei oferi consultanta clientilor prin prezentarea ofertelor de telefonie existente (post-paid si pre-paid), precum si informatii tehnice despre produsele din magazin, in scopul cresterii vanzarilor• Vei identifica nevoile de comunicare ale clientilor pentru a putea sa le oferi informatii corecte cu privire la produsele si serviciile companiei• Vei urmari si
Telekom Romania
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.