Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

464 Locuri de Munca Spaniola in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

464 Locuri de Munca Spaniola in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Operator Vanzari Prin Telefon- Limba Spaniola


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei persoane pasionate de vânzări și de limba spaniolă!Ești o persoană comunicativă, cu o pasiune pentru vânzări și vorbești fluent spaniola? Dacă da, atunci te căutăm!La TOTAL SUPPORT suntem în căutarea unor colegi entuziasti pentru a se alătura echipei noastre de vânzări telefonice. Împreună, vom fi responsabili de conectarea cu clienții noștri și de oferirea soluțiilor perfecte pentru nevoile lor.Descrierea jobului Ce vom face împreună: Vom discuta cu clienții noștri, le vom prezenta produsele și serviciile noastre și vom face ca fiecare interacțiune să conteze. Vom asculta cu atenție nevoile clienților și vom găsi cele mai bune soluții pentru ei. Vom râde, vom învăța și vom crește împreună într-un mediu de lucru plin de susținere.De ce ar trebui să te alături echipei noastre: Vei face parte dintr-o echipă prietenoasă și pasionată, care te va încuraja să te dezvolți. Vei avea oportunități de creștere personală și profesională. Castiguri lunare ex
TOTAL SUPPORT S.​R.​L.​

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Spaniola Operator Vanzari Telesales /​ Spanish Kam 3550- 6000 Lei + Bonusuri Bucuresti


Candidatul ideal Este necesar sa detii cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii enеrgic si еntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI!Descrierea jobului Ce va presupune activitatea ta? te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu vei analiza modificarile din piata de capital vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor.Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, energic iar locatia este excelenta.Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.m.Se lucreaza de la birou, in Bucuresti.Beneficii Transport asigurat - taxi Bonusuri garantate Concursuri interne cu castiguri generoasePentru fiecare prieten pe care il vei aduce sa lucreze cu noi vei fi recompensat cu un bonus de 200 EUR (brut).Ti-am starnit curiozitatea?Aplica acum!
CR EURO SERVICES S.​R.​L.​

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Profesoara /​ Profesor actorie,​ absolvent/​a UNATC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 400 până la 600 LEI pe oră
Scoala de teatru nou infiintata cautam student/a sau proaspat absolvent/a UNATC sau facultate particulara actorie pentru a sustine cursuri de actorie cu adulti.Pentru inceput va fi nevoie sa sustina cursuri de actorie o data pe saptamana, cate o sedinta de doua ore.Exista posibilitate de colaborare pe termen lung.Cerinte: placerea de a lucra cu oamenii, seriozitate. Daca sunteti interesat/a, va rugam trimiteti CV.
Creative Lime Web SRL

Profesor After school - part time


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2000 până la 2200 LEI pe lună
Cautam coleg/a pentru postul de Pedagog After School. Cerinte:Experiență in lucrul cu grupuri de copii cu vârste intre 6 si 10 ani;Deținerea modulului psiho-pedagogic este un avantaj. Persoana energica, empatica, creativa, comunicativa, organizata;Aptitudini de lucru in echipa. Responsabilitati:Organizare activități educativ-recreative Susținere elevi la efectuarea temelorCoordonarea activităților zilnice si supravegherea copiilor de-a lungul tuturor momentelor zilei.Colaborarea cu cadrele didactice si comunicare susținută cu părinții.  Job Part-Time - Program de lucru 13-18.00. Salariu: 2000-2200 lei/luna + masa de prânz si gustare
Liceul Romano-Finlandez

Educator Montessori 0-3 ani


Companie verificată
Aplica rapid
Centrul Montessori Little Scandinavia angajează un educator specializat în pedagogia Montessori pentru comunitatea 0-3 ani. Sediul nostru se află în Bucuresti, sector 1, zona 1 mai( aproape de metrou 1 mai). Cerinte:- absolvent liceu pedagogic/ PIPP/psihologie .- experienta de lucru in mediul Montessori.- persoana empatica, responsabilă și echilibrată- ideal specializat în pedagogia alternativă Montessori( în caz contrar se poate oferi specializare susținută financiar de angajator, în anumite conditii). Beneficii:.- mediu de lucru armonios în care fiecare coleg(a) este respectat si valorizat.- masa de pranz inclusă.- salariu aliniat la standardele europene.- concediu si nr de ore de muncă conform legii. Te asteptam cu drag în echipa noastră!
Little Scandinavia SRL

Trainer Limba Engleza


Candidatul ideal Ce așteptări avem de la tine:- nivelul tău de engleză este minim B2;- ești o persoană motivată, organizată, implicată, punctuală;- iți dorești să te perfecționezi continuu;- iubești copiii și interacțiunea cu aceștia;- ai o atitudine pozitivă, ești creativ(a) și deschis(a) către noi metode de predare a limbii engleze.Constituie avantaj:- poți susține un curs interactiv;- ai minim un an de experiență în activitatea de predare a limbii engleze copiilor, adolescentilor si adultilor;- ai absolvit de curând studiile superioare;- deții atestate de limbă engleză (Cambridge, IELTS, TOEFL etc);- cunoasterea materialelor de predare de profil;Descrierea jobului Ce îți oferim:- posibilitatea de a preda part time cursuri de engleză pregatitoare pentru examenele Cambridge, cursuri de conversatie, cursuri intensive de vară;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți continuu metodele de predare conform standardelor Cambridge;- posibilitatea de a-ți îmbunătăți nivelul de limbă engleză prin par
ASOCIATIA CAMBRIDGE EDUCATIONAL OF BUCHAREST

Customer Support - Limba Franceza (partial Remote)


Candidatul ideal Pentru cine recrutam:Partenerii nostri, activi pe piata din Romania din 2001, sunt specializati in acordarea de asistenta in asigurari. Ii sprijinim sa gaseasca un nou membru al echipei pentru sediul din zona Piata Universitatii.Sansele sunt de partea ta daca: Esti fluent in limba franceza, aceasta conditie este obligatorie deoarece mare parte din timp vei comunica in franceza. Te descurci cat de cat si in limba engleza. Ai o experienta de minim 6 luni in domeniul customer service, de preferat dar nu obligatoriu. Ai cel putin diploma de bacalaureat. Stii despre tine ca esti empatic, atent la detalii si organizat.Descrierea jobului Conditiile de angajare sunt: In perioada de proba pachetul salarial (compus din: salariu fix+ bonuri de masa +bonus de performanta) este de 3800 RON, dupa care va creste la 4350 RON. Alte beneficii: abonament medical la Medicover si al 13-lea salariu. Programul de lucru: vei lucra 5 zile consecutive/ saptamana in tura de 8 ore: de dimineata s
MEDIA MARKET HUMAN RESOURCES S.​R.​L.​

Invatator/​educator Afterschool


Candidatul ideal Cerințe personale/PregătirePlăcere și drag în a lucra cu copiiiDeschis să lucreze colaborativAtitudine pozitivă și deschis să învețe lucruri noiExperiență de minim 6 luni în lucrul cu grupuri de copiiAbilități de autonomie și planificareDescrierea jobului Responsabilități: Facilitarea experiențelor de învățare la grupă Asigurarea unui spațiu emoțional de siguranță Gestionarea conflictelor atunci când apar Oferirea de ghidaj copiilor în parcursul lor de învățareResponsabilități secundare: Supravegherea în momentele de joacă afară+la masa de prânz Implicare în viața comunității RubikCe oferim? Libertatea de a crea și de a te aduce pe tine în spațiu Training și formare Poți susține traininguri în proiectele noastre din comunități defavorizate (remunerație bonus) Mentorat 1 :1 sesiuni bilunare Masă caldă zilnic Salariu motivant Acces la comunitatea internațională de învățare în care suntem parteneri
RUBIK ALTERNATIVE EDUCATION S.​R.​L.​

Quality Analyst With French/​ German/​ Italian


Candidatul ideal Quality Analyst with French/ German/ ItalianSkills & Knowledge: Fluency in English is mandatory, as well as knowledge of French, Italian, or German at an advanced level. Strong knowledge of customer Care processes and techniques. Should have an eye for detail and is able to identify Process as well as Agent opportunities. Ideal profile is well versed with travel CRM fundamentals Excellent oral, written and interpersonal communication skills. Exceptional listening and analytical skills. Solid knowledge of MS Office with focus on Excel. Demonstrated ability to work well in a team environment. Min. 6 months prior experience in BPO, Quality Assurance or Audit. Prior experience in travel / hospitality industries customer care is a plus. The position is WFO - requires office presence.Descrierea jobului Key Responsibilities: Active contribution to help meeting contractual SLAs regarding quality targets. Deliver feedback on audited transactions within the specified timelines.
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Manager Regional Dezvoltare Parteneri


Descrierea jobului Noi, #OameniiDeLaProfi, Suntem agili, flexibili si ne adaptam cu rapiditate noilor tendinte din piata, ne asumam responsabilitatea deciziilor si gasim mereu solutii inovatoare pentru atingerea obiectivelor.Am invatat sa privim cu curiozitate si deschidere toate beneficiile si oportunitățile aduse de digitalizare, venim mereu cu initiative si dezvoltam concepte noi.Ne-am creat propriul drum si ne reinventam de fiecare data cand piata se schimba, pentru ca una dintre competentele noastre cheie este spiritul antreprenorial.Strategia noastra de resurse umane are la baza conceptul- Be Kind.Credem ca atunci cand suntem mai zambitori, mai prietenosi, mai buni cu colegii, ori cu clientii nostri, reusim sa gestionam mai usor toate provocarile job-ului de zi cu zi.Alaturi de # OameniiDeLaprofi vei avea ai parte de experiente faine si intense zi de zi, pentru ca ne ghidam dupa principii sanatoase si valori puternice, care evolueaza odata cu noi Dezvoltare, Cooperare si Transpar
PROFI ROM FOOD SRL

Profesor Invatamant Prescolar/​ Educator


Candidatul ideal Avenor College angajează Profesor învățământ preșcolar / Educator începând cu august 2024.Cerințe:- calificarea pentru învățământ preșcolar constituie un avantaj;- cerință eliminatorie: nivel de limbă engleză minim B2;- minimum 2 ani de experienţă, constituie avantaj experienţa într-o grădiniță particulară sau internaţională;- răbdător și atent în interacțiunea cu copiii;- dornic de învățare, curajos în a explora idei noi;- pozitiv și flexibil, creativ, optimist în fața schimbărilor;- cunoştinţe de operare pe calculator.Descrierea jobului Responsabilități specifice:- susținerea activităților instructiv- educative, în clasă sau online, atunci când este cazul;- pregătirea planificărilor, a planurilor de lecție şi a materialelor didactice aferente;- managementul clasei în activitățile desfășurate;- proiecte și evenimente specifice mediului de învățământ particular.Oferim:- oportunitatea de a vă perfecţiona neîncetat, prin traininguri de specialitate;- oportunitatea de a m
FUNDATIA ,​,​AVENOR

Back-office Analyst With Italian - Hybrid - Bucharest


Candidatul ideal 🚀 BACK-OFFICE ANALYST WANTED!! 🚀Got a passion for numbers and a knack for navigating through digital landscapes? Join our squad!!Teleperformance Romania is hiring ITALIAN SPEAKERS for our client, one of the biggest European players in digital payments.The company is present in 25 countries, and it’s headquarter it’s based in Milan: Il Cuore d”Italia.Skills you'll need:✅ To be an Italiano Vero!! (B2+ Italian level)✅ Quick learner when it comes to new tech - adaptability is your middle name!✅ Rock-solid PC skills - if it's digital, you're all over it!✅ Excellent communication skills, both verbal and written, essential for effective collaboration and interaction within corporate teams;✅ Attention to detail and organizational skills- you're all about precision, with the ability to prioritize and manage multiple tasks effectively.-----------------------------------------✅ Proven experience in financial analysis, transaction monitoring, fraud detection, or
S 800 CUSTOMER SERVICE PROVIDER SRL

Consulente Relazioni Clienti Lingua Italiana Bucarest


Candidatul ideal L CANDIDATO IDEALE:– L’esperienza nel supporto clienti è un vantaggio.– La volontà di acquisire esperienza: va bene anche se è il tuo primo lavoro; imparerai con noi.– Conoscenza della lingua italiana a un livello avanzato, comprendente abilità scritte, orali e di lettura, equivalenti al livello C1.– Conoscenza di base della lingua inglese (livello B1).– Forte senso di integrità e impegno per la soddisfazione del cliente.– Risoluzione delle difficoltà incontrate dai clienti.– Atteggiamento piacevole, paziente e amichevole.– Abilità di comunicare chiaramente, correttamente grammaticalmente e professionalmente, sia verbalmente che scritto.– Abilità di comunicazione: trasformerai il tuo talento in una carriera.– La necessità di far parte di un team di alto livello: siamo energici, entusiasti e amichevoli.– L’atteggiamento giusto: non temi le sfide; le affronti con fiducia e sei determinato a trovare soluzioni.– Disponibilità a lavorare in ufficio (Bucarest).Descrierea job
VALORIS CENTER SRL

Trainee Dezvoltare Imobiliara Bucuresti (f/​m)


Candidatul ideal Iei parte la o experiență de învățare completă cu o durată de 12 luni Coordonezi mici proiecte pe toată regiunea de Proiecte Imobiliare Sud Întocmești documentațiile pentru licitații, asiguri fluxul documentelor și arhivarea lor Participi la licitații, negocieri tehnice și economice Ești responsabil de încărcarea documentației în platformele specifice Interacționezi cu instituțiile publice și coordonezi echipe de consultanți și proiectanți în scopul întocmirii de documentații de specialitateDescrierea jobului Beneficiile tale Salariul pentru acest rol este de 8400 lei Brut Bonuri de masă și creșteri salariale anuale Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesionalăProfilul tău Studii de specialitate absolvite în domeniul eco
KAUFLAND ROMANIA SCS

Customer Support Specialist With German


Candidatul ideal ➡️ Profile of the candidate: Proficient in German & intermediate/proficient in English Previous experience in a customer support role A plus: You have previous experience with online gambling - working or playing, anything counts for this one! If you are new to thе business, don’t worry! Our lovely colleagues will teach you everything there is to know :) Strong attention to detail in logging, updating and managing customer Support Tickets & LiveChat Good at communicating with others - we love people who love chatting ! We chat a lot and so do our customers. We appreciate people who can speak openly and naturally You take initiative in completing tasks & perform well under pressure Availability for working in day shifts covering Monday-Sunday Descrierea jobului ➡️ What will you be doing? Handle all customer communication and requests through the communication channels established: E-mail, Chat, Calls (if any) Identify the customer’s needs and assist with the appropriate
STELLAR DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Agent Vanzari Telefon Engleza Si Franceza


Candidatul ideal Ca si operator vanzari prin telefon ai nevoie de un set de abilitati care te vor ajuta sa iti faci treaba cu usurinta:1. Posibilitatea de a lucra de la SEDIU. Dorim sa interactionam zi de zi cu tine, fizic, fiind cheia catre dezvoltarea ta profesionala.2. Stapanirea limbii engleze si franceze la nivel avansat. Livrand cele mai bune servicii si reprezentand diferiti parteneri, vocabularul extrem de bine dezvoltat si cultura generala sunt elemente esentiale.3. Gandire critica si creativa. Intotdeauna apar situatii imprevizibile in care scenariul deja stabilit nu se mai aplica. De aceea capacitatea de a examina cu atentie te va ajuta sa vii cu solutia potrivita.4. Spirit de echipa extrem de bine dezvoltat. Moralul ridicat intregii echipe inseamna imbunatatirea performantei.5. Capacitate de memorare excelenta insotita de atentie distributiva. Va trebui sa tii minte toate serviciile companiei, raspunsurile si pasii standard pe care trebuie sa ii urmezi in situatii deja anti
MAGNUM POINT S.​R.​L.​

Customer Support With Spanish/​italian


Candidatul ideal Are you passionate about providing exceptional customer service and sales skills in the exciting world of airline travel? Do you have excellent communication skills in Spanish/Italian and in English? If so, we have an incredible opportunity for you! 🛫✨🔹 Customer Service & Sales Skills (for Inbound Calls)🔹 Excellent Communication Skills in Spanish/Italian, Medium in English🔹 BPO Experience (an added advantage)🔹 Travel Specialization (Experience with Amadeus, Galileo, Sabre, or central reservation systems – an advantage)🔹 Education Qualification: Graduate or Undergraduate Descrierea jobului Responsibilities:📞 Provide top-notch customer service on inbound calls.🌍 Join our Call Center team and assist passengers with inquiries regarding new airline bookings, changes to existing bookings, and various aspects of airline travel (frequent flyer programs, baggage queries, flight information, etc.).🏢 Work from our office is required (Metro Eroii Revolutiei)What We Offer:
IGT SERVICES AND TECHNOLOGIES S.​R.​L.​

Asistent Manager Backoffice - Limba Germana


Candidatul ideal Experiență anterioară într-un rol similar în domeniul vânzărilor sau al back-office-ului Abilități excelente de comunicare și negociere Atenție la detalii și capacitatea de a lucra cu precizie într-un mediu dinamic Cunoștințe solide de operare a computerului și a programelor Microsoft Office Capacitatea de a lucra în echipă și de a gestiona eficient sarcinile multiple Limba germana fluentă, atât în vorbire, cât și în scrisDescrierea jobului Sprijin în cadrul sarcinilor strategice și operative în activitatea de comercializare Traducerea informarilor, instructiunilor venite din germania si transmiterea catre magazine Asigurarea unei comunicări eficiente între departamentul de vânzări și angajatii din filiale Sprijin în privința corespondenței interne și externe în limba germană Asigurarea respectării politicilor și procedurilor interne Procesarea facturilor în sistemul nostru intern
TEDI RETAIL SHOP S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 464 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.