Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

65 Locuri de Munca Spaniola in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

65 Locuri de Munca Spaniola in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Agent De Turism - Limba Spaniola Si Engleza


Candidatul ideal Cunoștințe avansate de limbă spaniolă - un nivel excelent, atât vorbit, cât și scris (minim B2); Abilități de limbă engleză - un nivel cel puțin intermediar pentru a facilita comunicarea cu clienții internaționali (B1); Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office; Experiență anterioară în serviciul pentru clienți; Abilitatea de a lucra în echipă; Abilitatea de a găsi soluții inovatoare pentru situațiile neprevăzute care pot apărea în timpul procesului de planificare a călătoriilor; Atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:În calitate de Agent de Turism, vei personaliza pachete de vacanță și vei crea itinerarii de croazieră, prin: Comunicarea eficientă și prietenoasă cu clienții prin intermediul apelurilor telefonice și a e-mailurilor, pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Primirea, procesarea și gestionarea eficientă a cererilor referitoare la pachetele de vacanță sau croaziere, asigurându-te că toate detaliile sunt înregistrate și gestionate
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Consultant Servicii Clienti: Italiana/​spaniola


Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа sau Digi Mobil Itаliа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/ itаliаnа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola/ italiana cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dorni
RCSRDS SA

Agenti Inbound Assistenza Clienti Italiana IASI


Companie verificată
Aplica rapid
Numero Blu Servizi Partner di NEXI Italia ricerca personale Sei una persona dinamica e comunicativa? Hai esperienza nel settore del contact center? Stai cercando la tua prossima opportunita' lavorativa? Allora questa potrebbe essere l'offerta che fa per te! Scopri le i vantaggi che porta un nuovo player nel mercato di call center inbound, con le posizioni aperte di Agenti Inbound Assistenza Clienti, opportunita' da non farti sfuggire! Grande apertura on-site di Iasi, con possibilita' di lavorare anche Remote dopo il periodo di formazione iniziale. Avrai l'opportunita di entrare a far parte di un'azienda leader nel settore Outsourcing che fornisce servizi e infrastrutture per il pagamento digitale per Banche, Aziende, Istituzioni e Pubblica Amministrazione. Le principali responsabilita' saranno rispondere alle chiamate dei clienti, fornire informazioni, assistenza e solutioni. La risorsa ideale Ottime capacita' di comunicazione, in grado di lavorare in team. Buona conoscenza dell'ialian
OPEN MIND GRUPPO OM SRL

Reprezentant Vanzari (limba Germana /​ Franceza/​ Italiana) - Iasi


Candidatul ideal REPREZENTANT VÂNZĂRI (Limba Germană / Franceză/ Italiană)-IAȘICandidatul IdealZupfinestre SRL, angajează persoană vorbitoare de limba germană, franceză și italiană - IAȘIEști din Iași?Ești o persoană veselă, comunicativă, prietenoasă și sociabilă ?Ai răbdare, initiativă și un spirit perseverent?Ești o persoană responsabilă, matură și implicată ?Ți-ar plăcea să lucrezi într-o echipă în care rezultatele tale să depindă doar de implicarea ta?Crezi ca meriți să caștigi mai mult?Dacă răspunsul este "DA!" la toate aceste întrebări, locul tău este la Zupfinestre SRL!Ce trebuie să deții ?• Vorbitor fluent de o limbă străină: Germană; Franceză; Italiană (cerință obligatorie);• Angajament, responsabilitate, orientare către client și performanță;• Cunostințe în utilizarea: PC, Microsoft Office (Word, Excel), Outlook, Internet;• Pasiune pentru vânzări, bune abilități de comunicare scrisă și verbală, proactivitate;• Comunicare și lucru în echipă;• Dorința de autodepășire continuă,
ZUPFINESTRE SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Customer Representative (bilingual: Italian/​english)-on-site


Candidatul ideal Your qualificationsConcentrix + Webhelp is a great match if you:* Are proficient or bilingual in Italian and English* Are proactive, self-motivated, and solution-orientedIf you feel you don't check every box, we encourage you to apply anyway. We'll do our best to match you with the right job, whether it's this or another role.Descrierea jobului Job descriptionIn this dynamic role, you'll interface with customers via inbound/outbound calls and/or via the Internet. This position is on-site in our beautifully renovated facility and provides service support and resolution of routine problems regarding client's products and/or services.Reimagine your careerAre you looking for a career change with a forward-thinking global organization? Come be part of our award-winning company driven by our people from 70+ countries where ALL members contribute and support each other's success and well-being, proudly united as our "game-changers." We're recognize
WEBHELP ROMÂNIA SRL

Brand Specialist/​account Manager Italian


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Advanced level of English and minimum B2 level for Italian Language, C1 preferred- Bachelors degree required- Work experience is preferred (3+ years). Relevant experience in Vendor management, Sales, post sales, Account Management, and Business Development in managing B2B Business.- Proven analytical skills and demonstrated ability to manage the business “by the numbers”.- Excellent written and oral communication and presentation skills. Ability to express thoughts logically and succinctly.- Ability to work in teams and ultimately focus on delivering results with high standards- Attention to detail and capability to work on multiple projects in parallelPREFERRED QUALIFICATIONS- Exposure to retail buying, retail planning & allocation, product/project management, marketing or e-commerce will be a plus- SQL and VBA knowledge- Lean Six SigmaAmazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Recruiter Cu Limba Italiana


Candidatul ideal Recruiter HRCovisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este in căutareaunui nou coleg pe pozitia de HR Recruiter , pentru sediul nostru din Iași.Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici: Excelente abilități de relaționare și comunicare Abilitatea de prioritizare a taskurilor Capacitatea de a lucra simultan pe proiecte multiple Atitudine pozitivă, orientare spre găsirea de soluții Bune cunoștințe de limbă italiană scrisă si vorbită (B2 / C) Cunostințe minime de limbă engleză scrisă și vorbită (A1 / A2)Descrierea jobului Recruiter HR Gestionarea procesului de recrutare și selecție pentru posturile alocate (realizarea profilului candidatului, alegerea surselor de recrutare, gestionarea procesului de recrutare conform procedurii, ofertarea) Identificarea și atragerea celor mai potriviți candidați conform prioritătilor și specificului companiei Monitorizarea pieţei forţei de muncă și gă
COVISIAN ROMANIA S.​R.​L.​

Collections Officer Italian


Candidatul ideal Candidato ideale: Parli fluentemente italiano; Sei comunicativo/a; Ti piacerebbe lavorare in una squadra; Hai ottime capacità relazionali e comunicative; Hai uno spiccato orientamento al cliente in un’ottica di problem solving; Sei scrupoloso/a e attento/a al dettaglio nello svolgere i compiti che ti vangono affidati; Hai una buona conoscenza del Pacchetto Office e programmi Outlook, ricerche Internet, ecc.Descrierea jobului Descrizione attività: Attività di recupero crediti, per conto di importanti realtà; Gestione dell’attività volta al recupero del credito mediante attività di phone collection; Definizione delle migliori strategie di recupero per ogni singola posizione debitoria; Fornire assistenza ai clienti in merito a problemi di riscossione, elaborazione e revisione delle rettifiche degli account, risoluzione delle discrepanze dei clienti e pagamenti; Stabilire e mantenere rapporti di lavoro efficaci e cooperativi con i dipartimenti coinvolti; La capacità di lav
CRIF S.​P.​A.​ BOLOGNA SUCURSALA BUCURESTI

Collections Process Associate With Italian (entry Level)


Candidatul ideal Highschool diploma (Diploma de Bacalaureat) is mandatory; Languages: English - minimum B1+, Italian - C1; Customer service skills; Strong interpersonal and negotiation skills; Team player attitude.Descrierea jobului Working schedule: Monday to Friday within business hours; Monitoring accounts and contacting clients (calls, e-mails) to ask about their overdue payments; Investigating and resolving unapplied payments; Initiating refunds for the overpayments; Updating account status records and collection efforts; Reporting on collections activity and accounts receivables status.
CAPGEMINI SERVICES ROMANIA SRL

Customer Advisor With Italian(hibrid)


Candidatul ideal Covisian România, membră a grupului Covisian unul din leaderii de piață în sectorul BPO, este in căutarea de noi colegi pentru sediul nostru din Iași.Suntem interesați să luăm legătura cu candidații care au următoarele caracteristici:Bune cunoștințe de limbă italiană (nivel B2 / C1 - vorbit)Capacitate excelentă de a interpreta solicitările cliențilorOrientat către înțelegerea nevoilor clienților și către soluționarea problemelor în timp utilCunoștințe operare PC(nivel mediu - Microsoft Office)Descrierea jobului Persoanele selectate vor oferi asistență chat în scris ,în limba italiană, clienților unui important grup bancar.Dacă dorești să devii membru al echipei Covisian România îți oferim:Pachet salarial motivantContract pe perioada nedeterminatăPosibilitatea ca după primele 3 luni să optezi pentru a lucra în sistem HybridTichete de masăBonus de performanțăBonusuri de sărbătoriAsigurare medicală privatăLocație situată în inima orașului Iași ( Zona Palas)Mediu de lucru
COVISIAN ROMANIA S.​R.​L.​

Travel Agent - Italian And English Language


Candidatul ideal Proficiency in both spoken and written Italian and English languages at a B2 level or higher; Communication and customer-service skills; Knowledge of Microsoft Office Applications; Prior work experience in customer service or a related field (recommended, but not mandatory); Team player with a collaborative mindset and the ability to work with others towards common goals; Creative problem solver with an out-of-the-box approach; Attention to detail.Descrierea jobului As a Travel Agent, your responsibilities will include customizing premium holiday packages and creating cruise itineraries.Main responsibilities: Be the key contact person for managing client inquiries via both e-mails and phone calls, ensuring timely and efficient responses; Handle inquiries, reservations, itinerary modifications, and payments with attention to detail and accuracy; Provide personalized recommendations based on clients' preferences for destinations, travel dates, and expenses; Establish
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Travel Agent - German And English Language


Candidatul ideal Proficiency in both spoken and written German and English languages at a B2 level or higher; Communication and customer-service skills; Knowledge of Microsoft Office Applications; Prior work experience in customer service or a related field (recommended, but not mandatory); Team player with a collaborative mindset and the ability to work with others towards common goals; Creative problem solver with an out-of-the-box approach; Attention to detail.Descrierea jobului As a Travel Agent, your responsibilities will include customizing premium holiday packages and creating cruise itineraries.Main responsibilities: Be the key contact person for managing client inquiries via both e-mails and phone calls, ensuring timely and efficient responses; Handle inquiries, reservations, itinerary modifications, and payments with attention to detail and accuracy; Provide personalized recommendations based on clients' preferences for destinations, travel dates, and expenses; Establish
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Technical Support With Italian


Candidatul ideal Minimum Requirements- Fluency in English and Italian- At least 6 months working in supporting electro-mechanical devices- Skill and competency at providing professional phone support.- Experienced at troubleshooting known/unknown technical queriesDescrierea jobului Reporting to the Team leader, the Remote Technical Customer Support Specialist will provide support to customers, field engineers and business partners engineers for escalated issues. There is a strong focus on solving issues in a timely and efficient manner, resulting in first call resolution and a high level of customer satisfaction. Close liaison with the Next Level Technical Escalation team, engineering groups and in country technical support staff is the norm. The role calls for a highly motivated person with strong technical knowledge and excellent customer skills Receive direct client contacts (e.g., via phone, video chat, web portal, email or any tool prescribed by the client), triage, and provide re
HCL TECHNOLOGIES ROMANIA SRL

Business Banking Specialist Cu Limba Franceza


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză.Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a învă
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Business Banking Specialist Cu Limba Franceză


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui Business banking specialist orientat catre cifre și pasionat de limba Franceză pentru a se alătura echipei noastre dinamice din Iași.Cerințe:Experiență minimă de 3 ani in domeniul financiar;Cunoștințe solide în domeniul financiar - contabil (tranzacții bancare, reconcieliere bancara, refuzuri la plata, comisioane bancare, gestionare imprumuturi);Cunostinte medii de operare MS Office, în special Excel;Cunoașterea fluentă a limbii franceze (nivel minim B2);Gandire analitica, orientare catre acuratete, atentie la detalii și capacitate de analiză. Descrierea jobului Responsabilități:Gestionarea soldurilor bancare și a disponibilului asociat conturilor bancare ale societăților franceze;Relationare cu bancile si cu magazinele franceze pentru solutionare unor situatii particulare;Comunicare cu departamentele implicate în fluxuri de trezorerie (exemplu: contabilitatea, salarizarea, comercialul ...);Și pentru că valorificăm implicarea și dorința de a înv
DARE TALENT DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Back Office Specialist Italiana


Candidatul ideal 🔊 Căutăm un Back Office Specialist cu limba italiana care va oferi sprijin în sarcinile administrative zilnice în cadrul companiei noastre.📌 Candidatul ideal trebuie să fie o persoană responsabilă și organizată, cu un nivel mediu spre avansat de limba italiană și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce sarcini vei avea?🗂️ Printre acestea putem enumera procesarea task-urilor administrative din cadrul departamentului, precum rezolvarea solicitărilor sosite prin canalele de comunicare în termenul specificat, introducerea datelor în sistem și verificarea acestora conform standardelor impuse și respectarea normelor de confidențialitate printr-un nivel ridicat de etică și integritate.In ce constau beneficiile?👉 Posibilitate de dezvoltare profesională;👉 Un mediu de lucru plăcut și provocator, alături de o echipă tânără și entuziastă;👉 Evenimente interne;👉 Salariu fix;👉 Bonuri de masă;👉 Tichete cadou de Paște și Crăciun;👉 Decontare transport;👉 Asigurare medic
FIRE CREDIT SRL

Agent De Turism - Limba Franceza Si Engleza


Candidatul ideal Cunoștințe avansate de limbă franceză - un nivel excelent, atât vorbit, cât și scris (minim B2); Abilități de limbă engleză - un nivel cel puțin intermediar pentru a facilita comunicarea cu clienții internaționali (B1); Cunoașterea aplicațiilor Microsoft Office; Experiență anterioară în serviciul pentru clienți; Abilitatea de a lucra în echipă; Abilitatea de a găsi soluții inovatoare pentru situațiile neprevăzute care pot apărea în timpul procesului de planificare a călătoriilor; Atenție la detalii.Descrierea jobului Responsabilități:În calitate de Agent de Turism, vei personaliza pachete de vacanță și vei crea itinerarii de croazieră, prin: Comunicarea eficientă și prietenoasă cu clienții prin intermediul apelurilor telefonice și a e-mailurilor, pentru a înțelege nevoile și preferințele acestora; Primirea, procesarea și gestionarea eficientă a cererilor referitoare la pachetele de vacanță sau croaziere, asigurându-te că toate detaliile sunt înregistrate și gestionate
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Suport Tehnic Limba Franceza - 3200 - 4100 Net


Candidatul ideal - Stapanirea la nivel avansat/fluent a limbii franceze atat scris cat si vorbit;- Cunoasterea la nivel mediu a limbii engleze constituie avantaj;- Disponibilitate pentru program in ture in intervalul 08.00-21.00 de luni pana vineri;- Bune abilitati de comunicare in relatia cu clientii;- Atitudine pozitiva, constructiva, orientata spre rezultate;- Abilitati de prioritizare a activitatilor si de gestionare a timpului;- Capacitate de a lua decizii corecte si rapide;- Atentie la detalii;- Cunostinte de baza de utilizare a programului MS Excel;- Cunostinte/experienta asupra sistemelor de operare Windows (configurare/troubleshooting), notiuni de retelistica;- Experienta de lucru intr-un mediu de servicii client.Descrierea jobului - Inregistreaza toate semnalarile preluate prin telefon si mail in sistemele specifice;- Intreprinde actiuni conforme cu procedurile de lucru in vederea solutionarii acestora;- Monitorizeaza buna functionare a echipamentelor si actioneaza prompt la
SCC SERVICES ROMANIA SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 65 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.