Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Spaniola in Popesti-Leordeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Spaniola in Popesti-Leordeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Spaniola in Popesti-Leordeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Persoana dinamica, orientata catre client cu bune abilitati de comunicare, negociere si vanzare;- Persoana focusata pe rezultate si atingerea targetului lunar stabilit de superiorul ierarhic;- Student sau absolvent de studii superioare;- Capacitate de a lucra cu diferite categorii de clienti, inclusiv clienti dificili;- Abilitati foarte bune de identificare si rezolvare probleme;- Rezistenta la lucru in conditii de stres (presiunea atingerii targetului);- Experienta pe o pozitie similara poate constitui un avantaj;- Cunostintele generale din domeniul telecomunicatiilor constituie avantaj;- Participarea la cursurile de vanzari constituie avantaj;- Limba spaniola nivel avansat - obligatoriu;- :Limba engleza-nivel mediu-avansat - constituie avantaj.Descrierea jobului - Interactiunea telefonica cu potentialii clienti, in scopul promovarii serviciilor pe care compania le ofera;- Vanzarea prin telefon a serviciilor Rcs-Rds catre clientii potentiali;- Stabilirea si dezvolta
RCS & RDS
Candidatul ideal SPANIOLA - Account Manager Esti vorbitor de limba spaniola si iti doresti sa transformi acest avantaj in castiguri financiare?Esti o persoana motivata, dinamica, proactiva si privesti proiectele ca pe o provocare si ca pe o oportunitate dе dezvoltare. Atunci ESTI CANDIDATUL IDEAL pentru proiectul nostru.Descrierea jobului Este necesar sa detii cunostintе dе LIMBA SPANIOLA AVANSAT si dе utilizare a PC-ului, sa ai o atitudine pozitiva, sa fii enеrgic si еntuziast, IAR DE RESTUL NE OCUPAM NOI!Ce va presupune activitatea ta?- te vei ocupa de managementul clientilor din portofoliu- vei analiza modificarile din piata de capital- vei informa clientii cu privire la stirile din piata de capitalIti oferim training si formare in domeniul vanzarilor si investitiilor.Salariul este atractiv si motivant, mediul de lucru tanar, placut, iar locatia este excelenta.Programul de lucru este Luni - Vineri in intervalul 16:00 p.m. - 1.00 a.mBeneficiiTransport asigurat - taxiBonusuri garantat
SPHERA GLOBAL REVOLUTION
Candidatul ideal - Iti place sa intractionezi cu clientii si esti orientat mereu catre solutii?- Esti o fire ambitioasa si iti place sa lucrezi in echipa?- Daca raspunsul la intrebarile dе mai sus este pozitiv, la fel ca atitudinea ta, esti persoana pe care o cautam!Descrierea jobului Vei fаcе pаrte din dеpаrtamеntul Rеlаtii Clienti DIGI Mobil Spаniа si vеi fi rеsponsаbil dе: prеluаrеа аpеlurilor telefonicе in limbа spаniolа/еnglezа si romаna, in functie dе nivelul de cunoastere a limbii; ofеrirea informatiilor de interes, privind serviciile companiei; identificarea nevoilor clientilor si gasirea solutiilor potrivite pentru rezolvarea situatiilor semnalate; atingerea standardelor calitative si cantitative stabilite la nivel de departament.Este necesar sa: cunosti limba spaniola cel putin la nivel conversational (limba engleza - avantaj); sa fii dispus sa lucrezi in ture; sa reactionezi prompt si eficient la solicitarile clientilor; sa fii dornic de a invata si experimenta lucruri noi.N
RCS & RDS
Candidatul ideal Iți dorești sa lucrezi într-un mediu plăcut, tanar si dinamic? Ești vorbitor de limba spaniolă avansat, îți plac provocarile si dorești sa te dezvolti financiar și profesional?Aplica ACUM si vino in echipa noastra!De ce?Pentru ca aici îți oferim posibilitatea de dezvoltare profesionala si financiara.Vei lucra într-un birou cu un vibe extraordinar, într-o locație excelentă.Vei avea training de formare în domeniul vanzarilor.Pachetul salarial este foarte atractiv: 1000-1300 EURO NET + BONUSURIProgramul de lucru este in intervalul 17:00 - 2.00 de Luni pana Vineri.Posibilități de avansare în cadrul companiei.Transport asigurat.Descrierea jobului Ce dorim de la tine?Sa vorbești limba spaniolă AVANSAT;Sa fii o persoana proactiva, dinamica, cu bune abilități de comunicare, convingere și negociere;Sa ai spirit de echipa, sa fii competitiv și orientat către client;Sa ai cunostinte de PC;Dacă ai experiență în domeniul vanzarilor, este un avantaj;Ce trebuie sa faci?Sa oferi supor
RADICAL RECORD CONSULTING
Candidatul ideal Cu internship-urile Michelin, poți face primul pas către o carieră, și nu doar un loc de muncă. Stagiul nostru iti oferă: Domeniul financiar în care să te pregatesti, program full-time, cu o durată de 6 luni.ÎMPREUNĂ, SUSȚINEM VIAȚA ÎN MIȘCARE!Indiferent de cariera pe care o alegi, un stagiu în Michelin te poate pregăti pentru călătoria care urmează.Acest rol are sediul în Centrul de Servicii Partajate Michelin din București, Michelin Corporate & Business Services, unde peste 700 de colegi oferă excelență în Achiziții, Finanțe, Logistică, Administrare Vânzări și Personal.Hai sa povestim dacă: Esti student/a sau proaspăt/a absolvent/a în Studii Economice (Licență sau Master); Esti fluent/a în spaniolă sau italiană (este necesar și un nivel intermediar de limba engleză) Esti familiarizat/a cu: procesarea Word și Excel (diverse formule, tabele pivot), e-mail, internet; Esti preocupat/a de dezvoltare personala; Te mândrești cu spiritul tău de echipă; Ai abilități puternice
MICHELIN ROMANIA
Candidatul ideal Abilitati foarte bune de comunicare;Curiozitate de a invata lucruri noi;Adaptabilitate si flexibilitate;Atitudine prietenoasa fata de clienti;Aptitudini de munca in echipa;Seriozitate, consecventa si autonomie;Experiența in activitatea serviciu – clienți reprezinta un plus.Descrierea jobului Intri in contact cu clientii magazinului online atat din Romania cat si din UngariaOferi asistenta telefonica in legatura cu selectarea/comandarea de produse, precum si asistenta post-vanzare pentru magazinul nostru online;Intelegi nevoile clientilor, raspunzi intrebarilor acestora si adresezi intrebari de rutina;Tratezi cu profesionalism toate apelurile pentru a genera vanzari;Asculti activ, depasesti eficient obiectii si esti perseverent in apel;Supervizezi complet procesul de vanzare pana la finalizarea acestuia;Contactezi clientii in vederea obtinerii de feedback.Reprezinti primul contact intre client si compania noastra, asa ca va trebui sa stii totul despre noi pentru a raspu
RIVIERA BIKE
Candidatul ideal Pentru partenerii nostrii din industria entertainment-ului angajam.Venim cu o varietate de roluri cum ar fi:- dealer limba engleza 3720 RON NET,- dealer limba italiana 4000 RON NET,- dealer limba turca 4000-6000 RON NET,- dealer limba neerlandeza 3000 EURO NET,-dealer limba spaniola 1500 EURO NET,-dealer limba greaca 1500 EURO NET.Ne dorim alaturi de noi persoane ambitioase, serioase si dornice de a invata o meserie.Descrierea jobului Nici nu are rost sa iti detaliem responsabilitatile, deoarece te invatam de la 0 in training-ul pe care ti-l oferim.Dar o sa facem primul pas in colaborarea noastra si iata, cateva detalii despre activitate:-interactiunea cu jucatorii din mediul online,-impartirea cartilor pentru jucatorii ce acceseaza platforma,-prezentarea ruletei.O sa dam cartile pe fata de la inceput prin a-ti detalia mai jos beneficiile:-salariul oferit este in functie de limba vorbita;-bonus trimestrial de performanta,-sporuri de noapte/weekend/sarbatoare legala,-as
RANDSTAD ROMANIA
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Fluenta in una dintre limbi, o atitudine entuziasta si pozitiva, experienta in domeniu nu este necesara, finaliza
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal IT Internship @ PepsiCoDescrierea jobului IT Internship @ PepsiCo
QUADRANT AMROQ BEVERAGES
Candidatul ideal Cautam colegi veseli, empatici si creativi!Angajare imediată sau pentru următorul an școlar.Daca esti: absolvent al Liceului pedagogic/Facultatii de Psihologie si Stiintele Educatiei/Facultății de limbi străine/Filologie-Engleză ai experienta in lucrul cu copiii; iti place sa te joci si cunosti importanta jocului in dezvoltarea copiilor, cunosti importanta dezvoltarii inteligentei emotionale a copiilor, precum si particularitatile copiilor cu varste intre intre 2 si 6 ani; dornic sa ii ajuti pe copii sa se dezvolte armonios, surpizandu-i pe copii cu activitati diversificate, focusat/a pe dezvoltarea personala si profesionala continua.Te asteptam in echipa noastra!Pe langa bucuria de a lucra cu copiii, vei face parte dintr-o echipa profesionista si implicata!Descrierea jobului Din responsabilitatile tale fac parte:• sustinerea activitatilor curriculare• observarea si evaluarea permanenta a copiilor in vederea atingerii obiectivelor propuse• completarea planificarii sapt
GRADINITA CU PROGRAM PRELUNGIT RIO
Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Entuziasm și plăcere de a lucra cu copiii; Dorința de a te dezvolta profesional; Implicare în activitățile clasei și ale școlii; Deschidere spre dialog și asumarea responsabilității.Constituie avantaje dacă ai: Definitivatul; Modulul psihopedagogic II.Descrierea jobului Ce responsabilități vei avea? organizarea și derularea procesului educațional la clasă; coordonarea și supravegherea copiilor la alte activități; utilizarea și combinarea de mijloace și metode moderne de predare; participarea la activități de voluntariat și extracuriculare (ex. tabere, vizite diverse, ore derulate in alte locații).Ce îți oferim? Oportunitatea de a munci într-o echipă tânără și entuziastă, într-o școală modernă; Clase cu număr redus de elevi; Posibilitatea de a te perfecționa profesional prin training-uri de specialitate; Un salariu motivant, condiții foarte bune de lucru; Libertate de acțiune, suport logistic și informațional.
FUNDATIA TARA MINUNILOR
Candidatul ideal As the school expands, we need to appoint enthusiastic and dynamic professionals to contribute to the teaching of English throughout the Primary stage, from August 2022.Applicants should be experienced, fully-qualified English teachers.We welcome applicants who will fulfil the following Essential Characteristics: Relevant degree (BA in English); English language teaching experience in Primary school; Relevant experience in teaching phonics to young learners; Be able to motivate and challenge able students by co-creating a stimulating learning experience; Be motivated to develop schemes and ensure that English is a central aspect of the whole school curricular and co-curricular experience; Inspire trust and confidence in students, parents and colleagues, with the ability to offer CPD to colleagues in your area of specialism; Promote the wider aspirations and values of Avenor College.Desirable: MA in English or Linguistic Studies; CELTA and/or CELT YL/ Trinity TESOL cert
FUNDATIA AVENOR
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Pentru limba romana: - experienta de minim 6 luni in call-center/BPO- studii medii absolvitePentru limba italiana
RANDSTAD ROMANIA
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Ești în căutarea unei noi provocări?Cerințe:Studii superioare în curs sau finalizateCunoștințe de limba germana s
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Căutăm profesor de limba engleză pentru colaborare pe termen lung, program de lucru part time(4 ore/zi). Oferim un mediu de lucru plăcut, salariu motivant și bonificații. Candidatul ideal pentru noi este absolvent de studii superioare (Facultatea de Limbi și Literaturi Străine), are cel puțin 2 - 3 ani experiență in domeniu, iubește să lucreze cu copii, îi motivează permanent și ii ajută să evolueze. Dacă îți dorești să lucrezi alături de noi, într-un mediu plăcut și prietenos, te așteptăm cu drag să ne cunoaștem.Descrierea jobului Responsabilități:- susținerea cursurilor de limba engleză pentru copiii între 4 - 16 ani- susținerea cursurilor de limba engleză pentru adulți - începători/intermediari- pregătirea lecțiilor- planificarea / corectarea temelor / pregătirea copiilor pentru susținerea examenelor CambridgeBeneficii:- mediu de lucru plăcut- program part - time- bonuri de masă- salariu motivant- diverse bonificații
ANDREEA SMART TEACH 2017 S.​R.​L.​
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte Ce ne dorim de la tine?- studii superioare în orice specializare (an terminal sau finalizate);- nivel lingvistic
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Profesor limba engleza, cunoscator de limba italiana – Scoala Italiana- profesor pentru invatamant gimnazial- absolvent limbi straine; - cunoscator limba engleza si italiana (nivel mediu si avansat)- persoana blanda, dedicata, vesela si plina de energie, care iubeste copiii- persoana creativa, atenta la detalii, responsabila, adepta a educatiei prin empatie, respect si pasiuneDescrierea jobului - planifica activitati zilnice pentru copii, pregateste materiale si acorda suport copiilor pe parcursul zilei in executarea activitatilor.- experienta in domeniu constitue avantaj
ASOCIATIA ALDO MORO
Candidatul ideal Ne căutăm coleg/ă pe partea de account management.Suntem una dintre companiile de top din România când vine vorba de leasingul de personal în Franța, cu sedii în 3 țări, iar în acest moment avem nevoie de un coleg/ă care să stăpânească bine limba franceză și știe să jongleze cu clienții.Ne punem mari speranțe în tine, prin urmare vei avea următoarele taskuri:- să lucrezi atât individual cât și în echipă- să menții relațiile cu clienții actuali și să-i contactezi pe cei noi- să stabilești exact nevoile de recrutareDescrierea jobului Știm că ai nevoie și de motivație, așa că îți oferim:- salariu atractiv negociat în urma interviului- oportunitatea de a lucra într-un mediu dinamic- suportul necesar de care ai nevoie să te poți dezvolta atât personal cât și profesional.Dacă ți se pare că ne potrivim, hai să stăm de vorbă! Completează formularul și te contactăm în cel mai scurt timp.
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Suntem o echipă tânără, activă pe piața leasingului de personal de peste 8 ani și oferim servicii de calitate atât clienților externi (din Franța) cât și din România.Ne mărim echipa și suntem în căutarea unui/unei Contabil/ Economist pentru poziția de Entry level.Cerințe:*Minim 2 ani experiență pe un post similar*Cunoștințe foarte bune de contabilitate de gestiune*Cunoștințe foarte bune de contabilitate primară*Cunostinte de salarizare*Cunoașterea limbii franceze la nivel conversațional*Disponibilitate pentru a învăța lucruri noi*Seriozitate și implicareDescrierea jobului Responsabilități:*Înregistrarea facturi*Contabilitate primară*Contabilitate de gestiune*Activități administrative*Suport oferit pe partea de salarizare/plățiBeneficii:*Mediu dinamic*Posibilități de dezvoltare personală și profesională*Pachet salarial stabilit in urma interviuluiAplică și hai să ne cunoaștem in cadrul unui interviu!
LUCREZ ÎN EUROPA
Candidatul ideal Ce ne dorim:Persoana organizata, meticuloasa, sociabila, responsabila, serioasa;Capacitate buna de comunicare si relationare - atat cu colaboratorii, cat si cu colegii;Capacitate de auto-organizare si de stabilire a prioritatilor;Cunostinte MS Office, nivel mediu si contabilitate primaraCunostinte promovare/comunicare social media.Cunostintele de limbi straine - Franceza este esentialaDescrierea jobului Atributii:Centralizeaza informatiile care ii parvin, le prelucreaza si le prezinta in forme clare si accesibile;Face demersuri necesare optimizarii activitatii de colectare a datelor;Verifica corectitudinea si calitatea anumitor documente;Indosariaza si arhiveaza documente;Redacteaza si difuzeaza corespondenta;Actualizeaza baze de date;Elaboreaza si redacteaza contracte, documente si rapoarte (zilnice, saptamanale, lunare, anuale)
CAR AGENCY LEASING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.