Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

185 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Timisoara

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

185 Locuri de Munca Specialist Achizitii in Timisoara

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Achizitii in Timisoara si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Referent vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Cerinte:- Studii superioare- Experienta in domeniul vanzarilor- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office- Spirit de echipa. Beneficii:-Salariu fix-Tichete de masa de-Bonus lunar Responsabilități:- Desfasoara activitati de vanzare in cadrul companiei: case, blocuri, terenuri, hale;- Intampina clientii si gestioneaza eficient situatiile si informatiile solicitate de acestia;- Identifica nevoile clientului si-i propune acestuia solutii potrivite;- Programeaza si /sau reprogrameaza diverse intalniri;- Contribuie la atingerea obiectivelor si targetelor de vanzari . SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Reprezentant vanzari B2B


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 5000 LEI pe lună
Clarismart Consulting recruteaza Reprezentant vanzari B2B pentru companie de telecomunicatii din Timisoara Responsabilitati:- indeplinirea obiectivelor de vanzari lunare- dezvoltarea portofoliului de clienti- indeplinirea rapoartelor de activitate-deplasare in aria judetului Timis Candidat ideal:- studii tehnice profil telecomunicatii/calculatoare sau similar, constituie avantaj- intelegerea tehnologiei networking, tehnologia informatiei, securitate cibernetica -cunoasterea limbii engleze. Beneficii:-salariu fix+ comision din vanzari-autoturism de serviciu, telefon si laptop SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la acest post, va exprimati acordul privind aceasta procedura.
Clarismart Consulting SRL

Agent vanzari teren Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 8000 LEI pe lună
Conditii:- Salariu de baza net: 3000 lei;- Procent din vanzari servicii si produse;- Program: 08-16;- Training de la 0, pentru inceperea lucrului efectiv;- Masina de serviciu si logistica necesare. Activitati in cadrul jobului:- Vanzarea de produse si servicii de protectie impotriva incendiilor (exemplu: verificare stingatoare)- Semnare contracte;- Facturare;- Comunicare si interactiune cu clienti;- Companie cu acoperire nationala. Cerinte:- Capacitate de lucru eficient in domeniul vanzarilor.- Preferabil experienta in vanzari si domiciliul in resedinta de judet. Locatii posturi angajare:- Timisoara Trimiteti CV aici sau pe whatsapp la nr. de tel. afisat.
FIRE & RESCUE SERVICES SRL

Achizitor


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 5000 până la 7000 LEI pe lună
Cerințe:-Studii medii sau superioare-Gandire analitica, idei de imbunatatire continua-Persoana organizata, cu spirit de initiativa, atenta la detalii-Experienta pe un post similar-Cunostinte tehnice-Cunostinte bune de limba engleza Beneficii:- Salariu competitiv-Tichete de masa-Asigurare medicala- Oportunitati de dezvoltare profesionala Responsabilități:-Are rolul de a asigura in permanenta companiei necesarul de marfuri, materii prime, servicii comandate- Identificarea, evaluarea si selectarea potentialilor furnizori, negocierea contractelor de furnizare-Intocmire comenzi catre furnizori-Urmareste termenele de livrare-Organizeaza transportul de materiale-Stabilirea unor relatii optime cu furnizorii, pentru rezolvarea in timp util si in bune conditii a problemelor uzuale-Verifica preturile de achizitie-Participa la targuri. SC Clarismart Consulting SRL proceseaza datele personale in scopuri de recrutare, respectand politica de protectie a datelor cu caracter personal. Prin aplicarea la
Clarismart Consulting SRL

Asistent achizitii


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3500 LEI pe lună
Clarismart Consulting angajeaza pentru companie de productie din Timisoara, o persoana pentru postul de asistent achizitii. Candidatul ideal:-cunostinte in domeniul achizitiilor de materii prime si materiale , aptitudini de negociere, capacitate si abilitate in a intelege ceea ce comanda si receptioneaza- operare PC: cunostinte solide MS Office- abilitati personale: onest, fire comunicativa, capacitate de organizare, persoana orientata spre rezolvarea problemelor, abilitati de lucru in echipa-cunostinte de limba engleza, cel putin la nivel mediu Responsabilitati:- prospecteaza piata in vederea identificarii unor noi furnizori;-gestioneaza, completeaza si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor;-participa la actiunea de evaluare si selectare a furnizorilor;- participa la contractarea produselor sau serviciilor necesare de aprovizionat;- negociaza conditiile comerciale din contracte, in special preturile de achizitie si termenele de livrare cu furnizorii; supervizeaza derulare
Clarismart Consulting SRL

Specialist marketing si vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 4000 până la 10000 LEI pe lună
Cerințe:-Diplomă de licență- Experiență într-o poziție de specialist în marketing/vanzari; -Experiență în planificarea și implementarea de campanii de promovare, vânzări etc; Descrierea jobului:-Activități specifice de marketing și comunicare-Propunerea și implementarea ideilor, conceptelor și instrumentelor de marketing pentru promovarea serviciilor, creșterea notorietății și atragerea de noi clienți; - Menținerea comunicării cu clienții și atragerea de noi clienți, relaționarea cu partenerii de business; -Realizarea rapoartelor de vânzări și a altor tipuri de rapoarte;- Implementarea diverselor promoții; - Monitorizarea și analizarea rezultatelor campaniilor de marketing, pentru optimizarea costurilor și a rezultatelor obținute. Beneficii:-Salariu fix si comision-Tichete de masa-Asigurare medicala-Oportunitatea de a lucra într-un mediu plăcut, într-o companie în plină dezvoltare; -Posibilitatea de a învăța și de a te dezvolta profesional.
Clarismart Consulting SRL

Consilieri vanzari Sinsay Ion Ionescu de la Brad Timisoara


Companie verificată
Aplica rapid
Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!! Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere. Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva. Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca. Atentie distributiva, simt pentru detalii. Spirit organizatoric si de lucru in echipa. Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita. Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-end Capacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse. Responsabilitate si onestitate. Persoana entuziasta, pasionata de fashion. Studii minime - Liceul. Descrierea jobuluiConsilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin. Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor. Aranjarea produselor in magazin, conform s
LPP Romania Fashion SRL

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Alatura-te echipei noastre daca:- esti o fire deschisa, comunicativa si iti place sa lucrezi cu clientii;- esti sociabil si vrei sa lucrezi intr-o echipa tanara si dinamica;- vrei sa lucrezi intr-un sistem intr-o continua perfectionare care iti permite dezvoltarea ta profesionala;- ai o vechime de minim un an in vanzari;- experienta in domeniu ( constructii si instalatii ) constituie un avantaj.Descrierea jobului Atributii:- relationare cu clientii companiei;- ofertarea produselor si negocierea acestor oferte;- gestionarea bazei de clienti existente si atragerea de noi clienti;- realizarea targetelor de vanzari, si a altor obiective stabilite;- implicare in strategia echipei de vanzari;- intocmirea documentelor comerciale ( oferta, comanda, factura, aviz, etc.)- participarea la inventare sau alte procese colective efectuate in cadrul firmei.
REMBKA SRL

Media netă estimată pe baza celor 607 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Consilier Vanzari


Candidatul ideal Experienta minim 2 ani in vanzari, preferabil vanzari auto, produse de valoare mare sau produse tehniceDomiciliu stabil in Timisoara sau in zonele limitrofePersoana dinamica, responsabila, agreabila, orientata catre clientiDornic dе un job stabil pe termen mediuAbilitati de comunicare, motivat de dezvoltare profesionalaCarnet de conducere categoria BDescrierea jobului Tratarea solicitarilor client conform politicilor companiei (timp de raspuns, identificare nevoi, oferire informatii, ofertare, drive-test, finantare, follow-up, etc) Desfasoara constant activitati de prospectare pe clienti noi si din portofoliu, conform politicii companiei pentru intregirea portofoliului de clienti eligibili Vanzare produse derivate (accesorii, garantii extinse, roti si anvelope, servicii, etc) Contractare si livrare autovehiculeBeneficii salariu de baza net de la 3.500 Ron net la 4.000 functie de experienta in vanzari si profilul candidatului comision aditional din vanzari conform grila
AUTOGLOBUS 2000 SRL

Media netă estimată pe baza celor 574 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Asistent Vanzari Jysk Aristide Demetriade


Candidatul ideal Te entuziasmeaza sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari (f/m) pe care il cautam! 🙋CE ITI OFERIMAi posibilitatea sa te alaturi unei companii de retail care isi doreste sa fie prima alegere a angajatilor in retail. Noi avem un mediu dinamic unde ideile tale sunt ascultate si esti implicat. Noi consideram dezvoltarea ta ca fiind extrem de importanta.In plus, ca Ambasador JYSK vei avea parte de urmatoarele: Oportunitati pentru propria dezvoltare si responsabilitate – ne propunem sa promovam intern 80% dintre manageri. Afla mai multe aici. Concursuri interne intre magazine si bonusuri pe masura Iesiri bianuale impreuna cu echipa Bonus competitiv care rasplateste vanzarile si rezultatele extraordinare Un program de lucru flexibil 20% reducere la produsele JYSK si la produsele din grupul Lars Larsen Tichete de masa, ti
JYSK ROMÂNIA SRL

Consultant Achizitii


Candidatul ideal Studii superioare absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă. Studiile superioare juridice absolvite cu diplomă de licență constituie un avantaj; Specializare acreditată în domeniul achiziţiilor publice (certificat de absolvire curs Expert achiziții publice, cod COR 242116); Vechime de minim 5 ani în domeniul studiilor superioare. Experiența în domeniul achizițiilor publice de produse, servicii și lucrări constituie un avantaj; Cunoştinţe de limba engleză – nivel mediu; Cunoştinţe de utilizare a programelor din pachetul Microsoft Office – nivel mediu; Bune competențe de redactare; Capacitatea de a lucra în condiţii de stres și cu termene strânse; Capacitate de analiză şi înţelegere a legislaţiei aplicabile domeniului său de activitate, capacitate bună de comunicare, seriozitate, punctualitate, corectitudine; Respectarea normelor de conduită necesare lucrului în echipă; Disponibilitate pentru program prelungit și deplasări, cu respectarea prevederilor Leg
AGENTIA PENTRU DEZVOLTARE REGIONALA A REGIUNII VEST

Consultant Vanzari- Showroom Timisoara Sagului


Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, prin intermediul lor ne întâlnim cu clienții noștri în offline. Acestea se ocupă de vânzarea produselor, prin plasarea de comnezi direct în Showroom, de consultanță specializată, de livrarea și returnarea produselor. În showroom-urile noastre ne cunoaștem clienții, îi ințelegem, le arătăm produsele eMAG și îi ajutăm în decizia de cumpărare.Consultant Vanzari - Showroom Timisoara SaguluiȘtii că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehnicilor de vânzare sau de comunicare reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Ce rol te așteaptă în echipa eMAG?Grija pentru clienți se regăsește în fiecare interacțiune:
EMAG

Consultant Vanzari


Candidatul ideal Compania Mobile Trends caută să își completeze echipa cu o persoană entuziastă și pasionată de tehnologie în magazinul său din Iulius Mall Timișoara.Cerințe:Abilități excelente de comunicare și prezentare pentru a putea interacționa cu clienții într-un mod informativ și plăcut.Experiență anterioară în vânzări sau în domeniul accesorii pentru telefoane (reprezintă un avantaj).Dorința și capacitatea de a oferi o experiență de cumpărături de calitate, prin consiliere și ghidare în alegerea celor mai potrivite accesorii;Capacitatea de a lua inițiativă în rezolvarea problemelor și de a lucra eficient atât individual, cât și în echipă.Atitudine proactivă și pozitivă în interacțiunea cu clienții și colegii.Descrierea jobului Responsabilități:Consilierea și ghidarea clienților în selecția celor mai potrivite accesorii pentru telefoanele lor.Prezentarea și promovarea gamei noastre variate de produse, evidențiind beneficiile și funcționalitățile acestora.Gestionarea stocurilor,
MBT THREE STORES SRL

Media netă estimată pe baza celor 630 de salarii introduse în Salario: 3025 RON/Luna

Asistent Vanzari Timisoara Calea Buziasului


Candidatul ideal Esti entuziasmat/a sa lucrezi in vanzari? Iti doresti sa oferi clientilor cele mai bune servicii in JYSK Romania impreuna cu echipa ta? Iti place sa ai o activitate dinamica? 💪Atunci tu poti fi Asistentul de Vanzari pe care il cautam! 🙋CE CAUTAM LA TINE Esti super zambaret si prietenos, ai initiativa si oferi clientilor cea mai buna experienta pe care si-o pot imagina la cumparaturi Esti entuziasmat si iti place sa vorbesti cu clientii Esti un bun coleg pentru echipa ta – impreuna depasiti limitele pentru a avea rezultate excelente in magazin Iti place varientatea, tehnologia si esti flexibil: atat in privinta sarcinilor din magazin cat si in privinta programului de lucru; asta inseamna ca esti pregatit pentru clientii care isi fac cumparaturile in week-end.ESTE ACEST JOB O OPORTUNITATE PENTRU TINE? Aplica acum!Procesul de recrutare in Romania:Toate aplicatiile sunt procesate de catre echipa de recrutare sau de catre manageri. Vei primi feedback despre procesul de re
JYSK ROMÂNIA SRL

Asistent Vanzari Timisoara


Candidatul ideal • abilități de comunicare directă;• inițiativă și simțul responsabilității;• experiența pe o poziție similară (asistent vânzări, lucrător comercial, vânzător, consultant, customer sales, customer service, customer support, agent vânzări) constituie un avantaj;• sociabilitate, gândire pozitivă, organizare;• persoană orientată spre soluții, confortabilă cu munca în echipă, flexibilă;• disponibilitate și mobilitate.Descrierea jobului Responsabilități:• participă activ la vânzarea produselor în concordanță cu strategia de vânzări;• oferă o experiență pozitivă și prietenoasă angajând clienții prin conversații și sfaturi, furnizează informații detaliate despre produse;• menține standardele vizuale conform cerințelor de brand și asigură nevoile de aprovizionare ale magazinului;• asigură curățenia în spațiul de lucru, păstrează permanent depozitul organizat și accesibil pentru maximizarea vânzărilor.Ofertă:• locatia job-ului: Iulius Town• bonusuri de performanță;• mediu de luc
FUTURA LENJERIE 2010 SRL

Expert Achizitii Publice


Candidatul ideal Competențele tale Studii superioare finalizate în domeniul Construcțiilor Certificat de Expert Achiziții Publice Experiență de minim 3 ani în utilizarea SEAP (www.e-licitație.ro) Experiență de minim 3 ani în pregătirea documentațiilor de atribuire pentru proceduri de achiziție publică pentru autoritățile contractante Cunoașterea legislației naționale aplicabilă în domeniul achizițiilor publice Cunoștințe medii de limba engleză Abilitați organizatorice, interrelationare și rezolvarea situațiilor problematice Capacitatea de a gestiona sarcini multiple Asumarea responsabilităților Abilitatea de a lucra atât independent, cât și în echipă Capacitatea de analiză și sinteză a informațiilorDescrierea jobului Responsabilităţile tale Analizarea documentațiilor de atribuire publicate în cadrul procedurilor de achiziție publică pentru proiecte de interes pentru companie Pregătirea documentelor de licitație: întocmirea documentelor de eligibilitate în conformitate cu cerințele de c
PORR CONSTRUCT SRL

Media netă estimată pe baza celor 1588 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Agent Vanzari Județul Timis Si Caras Severin


Candidatul ideal Persoana proactiva, energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala; Persoana comunicativa foarte ambitioasa, motivata Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor; Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare de probleme; Excelente abilitati de comunicare si negociere; Permis de conducere categoria B; Cunostinte bune de operare PC (Excel, Word, Internet, Outlook).Descrierea jobului Prezentarea, promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei; Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial, anual; Administreaza eficient portofoliul de clienti existent si prospecteaza piata in vederea atragerii de noi clienti si oportunitati de vanzare; Consilierea clientilor in alegerea celor mai bune produse pentru zona de vanzare; Urmarirea derularii contractelor si incasarea contravalorii marfurilor vandute; Raportarea evolutiei vanzarilor urmarind realizarea targetel
CHIS CHIS S.​R.​L.​

Casier /​ Consilier Vanzari Zoocenter Timisoara


Candidatul ideal Îți plac animalele dе companie ?Ești o persoană comunicativă, responsabilă și orientată spre clienți ?Ai spirit dе echipă și ești dornic să înveți lucruri noi ?Nu cerem neapărat, dar este un avantaj dacă ai :Experienţă în domeniul vânzărilor sau cursuri dе vanzari.Pregătire în domeniul veterinar ( medic veterinar / tehnician veterinar ) sau în nutriție animală.Cunoștințe solide operare PC.Cunoștințe dе contabilitate primară.Disponibilitate la deplasări, în cazul în care va fi nevoie.Descrierea jobului Vino în еchipа noastră și îți oferim :Un loc de muncă stabil, în cadrul unеi compаnii dе încrеderе şi în plină еxpаnsiune.Vei facе pаrtе din echipa unеi companii cu pestе 15 аni dе еxpеriență.Un mеdiu de lucru plăcut, bine organizat, bazat pe proceduri de lucru transparente.Posibilitatea unei evoluții profesionale și de construire a unei cariere în domeniul vânzărilor.Alte avantaje.
SC VABRO RETAIL SRL

Consilier Vanzari,​ Vanzatoare,​ Magazin Iulius Town Mall


Candidatul ideal - amabilitate, comunicativitate, persuasiune, empatie- persoana de incredere, responsabila si organizata, ambitioasa- minim studii medii- cunostinte de operare PC- limba engleza nivel conversational- experienta in domeniu constituie un avantaj- la angajare se vor solicita recomandari si cazierDescrierea jobului - vanzarea produselor catre clienti, in magazin- cunoasterea produselor si promovarea acestora- consilierea clientilor, intuind nevoile acestora; oferirea de informatii cu profesionalism si amabilitate astfel incat sa castige increderea clientilor si sa ii determine sa achizitioneze produsele respective- lucrul cu casa de marcat, POS- emiterea facturilor si a altor documente contabile- intretinerea ordinii, a curateniei in magazin- participare la aranjarea marfii in magazin- participare la inventarele lunare- programul de lucru va fi in ture, in weekend, conform programului centrului comercial
VECTOR STORES SRL

Asistent Vanzari Timisoara Shopping City Part-time (20h/​30h)


Candidatul ideal Modă, talent și clienți sunt cuvintele care definesc La Casa de las Carcasas.Avem peste 4.500 de persoane de peste 60 de naționalități în echipele noastre și mai mult de 600 de magazine în Spania, Portugalia, Italia, Franța, Mexic, Polonia, România și Chile.Ne place să descoperim și să contăm pe noi talente care sunt pasionați de lumea Retail-ului, care caută stabilitate și creștere profesională sau care pur și simplu doresc să își combine studiile sau viața cu un loc de muncă dinamic și distractiv.În prezent căutăm noi talente pentru a lucra în magazinul nostru din Timisoara Shopping City.Ce așteptăm de la tine?- Nu ai nevoie de experiență, te vom instrui noi!- Ne dorim oameni cărora le pasă de fericirea clienților noștri și care au dorința de a face parte dintr-o echipă excepțională.- Și, mai presus de toate, entuziasm și motivație în fiecare zi.Vrem să fii cel mai bun prieten al clienților noștri!Descrierea jobului Care vor fi sarcinile tale în magazin?- Te vei ocup
LA CASA DE LAS CARCASAS ROMANIA S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 185 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.