Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

7 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Arad

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

7 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Arad

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Arad si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Asistent Personal /​ Hr /​ Secretara


Candidatul ideal Administrator de companie de recrutare cauta o asistenta personala pentru functile de secretara, recrutare / HR și raporturi lunare.Cerinte:Persoana organizata și atenta la detaliiCunoștințe profunde în Microsoft Office (Excel, Word)Cunoștințe în operare cu PCDisponibilitate program flexibilLimba Engleza (vorbit și scris)Limba Germana reprezintă un avantajPermis de conducere reprezinta un avantajDorinta de invatare si dezvoltare personalaDescrierea jobului Pachet salarial motivantTraining-uri si posibilitate dezvoltare personalaContract nedeterminatProgram flexibilPosibilitatea de a și lucra din Home-OfficePentru aplicare va rugam sa trimiteti o poza și un CV pe WhatsApp sau adresa de email.
VEP RECRUITING S.​R.​L.​

Inginer Verificari Centrale Termice Ms,​ Hr,​ Ar,​ Vs,​ Bn


Candidatul ideal Candidatul Ideal: Educaţia necesară: Studii superioare finalizate cu diplomă de licența, specializare inginer profil tehnic; Experiența în domeniu: minim 1 an în domeniu gazelor naturale şi ale aparatelor de încălzit alimentate cu combustibil solid, lichid sau gazos cu puteri nominale ≤400 Kw; Cunoștințe IT: deprinderi utilizare MS Office (Word, Excel, Powerpoint, Outlook).Altele: Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului; Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor; Abilităţi de comunicare interpersonale; Capacitatea de identificare soluții și asumare responsabilități; Capacitate de analiza, abilități organizatorice și analitice, capacitatea de a realiza schimbări și inovații; Detinator permis de conducere cat. B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calita
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Responsabil Verificari Tehnice Ms,​ Hr,​ Ar,​ Vs,​ Bn


Descrierea jobului - Studii superioare (licentiat), specializare inginer profil tehnic;- Atestat ISCIR RVT (constituie avantaj);- Experienţă practică necesară: minim 2 ani în domeniu tehnic;- Cunoştinţe obligatorii de legislaţie: legislaţie, normele ANRE şi prescripţiile tehnice ISCIR;- Cunoştinţe IT: deprinderi utilizare MS Ofice (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);Altele- Disponibilitate de adaptare a programului de lucru la cerintele postului ;- Abordare analitică și structurată în rezolvarea problemelor;- Abilităţi de comunicare interpersonale ;- Capacitate de analiza, abilitati organizatorice si analitice, capacitatea de a realiza schimbari si inovatii ;- Detinator permis de conducere cat. B.*Dacă doriți, vă rugăm să atașați la CV fotografia dumneavoastră.E.ON Asist Complet SA, cu sediul social în Târgu Mureş, strada Gheorghe Doja, nr 64-68, Cladirea Multinvest, etaj 3, jud. Mureş, România, în calitate de operator de date cu caracter personal, prelucrează datele dumneavoastră cu ca
E.​ON ASIST COMPLET S.​A.​

Junior Data Manager (m/​w/​d) Hr Reward & Performance,​ Allianz


Descrierea jobului Job-Integrated Master: Junior Data Manager (m/f/d) HR Reward & Performance, Allianz in Munich#SIBE #Steinbeis #Master #Job-intigrated #MBA #International #Management #HR #Controlling #DataAnalystic #SuccessFactors #SAP #Training #Allianz #MunichYou just finished your bachelor’s degree and now want to get started right away with your Master's program? Do you enjoy putting study content into practice immediately and thus creating added value for a company? Then you've come to the right place - SAPHIR will be happy to help you find the perfect partner company for your job-integrated Master's degree at SIBE!Company:Many customers worldwide trust the Allianz Group as insurers and asset managers. As an employer, we care deeply about our employees, their needs, their dreams, and their personal challenges. Together, we create an environment where everyone has the opportunity to discover, grow, and create a better future for our customers and the world around us.A
SAPHIR DEUTSCHLAND GMBH

Specialist Salarizare - Referent Resurse Umane


Daca ai experienta in domeniul administrarii de personal si doresti sa te alaturi unei echipe de profesionisti, atunci noi ne prezentam ca fiind viitorii tai colegi! Competențe și Abilități: Cunostinte bune de legislatia muncii si utilizarea aplicatiei Revisal; Cunostinte in managementul resurselor umane; Persoana cu initiativa, empatica, echilibrata si responsabila; Capacitate de a planifica, organiza, de orientare spre solutii si rezultate; Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si lucru in echipa; PRINCIPALELE RESPONSABILITĂȚI: Oferirea de suport proceselor de salarizare si de administrare personal; Calculeaza drepturile salariale conform pontajelor, Întocmirea documentelor și operarea modificărilor aferente (contracte individuale de muncă, acte adiționale, decizii, suspendări, încetări); Este responsabil de gestionarea programului Revisal; Centralizarea și gestionarea concediilor de odihnă, concedii medicale, evenimente deosebite sau a altor documente aferente activității
SC VERBITA SRL
Vezi alte joburi relevante

Area Trainer /​ Formator


Descrierea jobului Suntem în căutarea unei persoane pasionate de dezvoltarea și îmbunătățirea continuă a resurselor umane pentru a completa echipa noastră în calitate de Area Trainer / Formator. Dacă ai experiență în domeniul trainingului, dorești să te implici în proiecte captivante și ești deschis să călătorești pentru a livra programe de training, te așteptăm și să faci parte dintr-o companie angajată să susțină dezvoltarea personală și profesională a angajaților săi. Te invităm să iei parte la misiunea noastră de a dezvolta oamenii și a aduce inovație, dacă:Ai minimum 2 ani experiență într-un rol de Trainer – Formator;Detii certificat de calificare : Formator - reprezinta un avantaj;Deții permis Auto categoria B si ai disponibilitatea de deplasari in zona alocata;Cunoști limba engleză la nivel mediu;Ai cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel, PowerPoint);Ai excelente abilități de comunicare și prezentare, cu capacitatea de a inspira și de a implica audiența;Ești o persoană chari
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Trainer Program Educational


Candidatul ideal Trainer Program EducaţionalDespre programŢi-ar plăcea să le vorbeşti fetiţelor din clasele a V-a şi a VI-a lucruri pe care tu nu ai avut cu cine să le discuţi?Avem nevoie de tine să le prezinţi acestor fetiţe schimbările fizice şi emoţionale prin care trec în perioada pubertăţii. Tu le poţi ajuta să facă faţă mai uşor acestor schimbări şi să se simtă pregătite pentru noua etapă din viaţa lor.Nu îţi face griji, prezentarea şi PowerPoint-ul sunt deja făcute de noi. Tu trebuie să vii doar cu energia pozitivă!CerinţeSă te încadrezi în una din categoriile de mai jos:•Studentă sau absoventă de studii superioare în unul dintre domeniile: medical, pedagogic, biologie, psihologie, sociologie sau orice alt domeniu ce implică şi modul de pedagogie;•Voluntariat în lucrul cu copiii sau implicare anterioară în proiecte de educaţie, sănătate pentru copii şi tineret;Dorinţa de a lua parte la educarea noilor generaţii;Plăcere de a vorbi în public, în faţa fetiţelor din clasele a V-a şi
CAREGIVERS SRL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 7 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.