Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Otopeni

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Specialist Resurse Umane in Otopeni

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Specialist Resurse Umane in Otopeni si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inspector Resurse Umane Si Salarizare Part Time


Candidatul ideal Absolvent de studii superioare;Cunoștințe solide de legislația Muncii și a legislației conexe;Atestat Inspector Resurse Umane și Salarizare;Bune cunoștințe privind operarea în Registrul General de Evidență al Salariaților, precum și cunoașterea termeneor legislative;Cunoasterea programului Saga reprezinta un avantajExperienta in gestionare personal si salarizare de minim 2 ani;Atitudine pozitivă, orientare spre rezultat si adaptabilitate la conditiile dе stresCapacitatea de a lucra in echipaFoarte bune abilităţi de comunicare, relaţionare și ascultare;Atitudine empatică, proactivă;Dinamism și flexibilitate;Cunostinte foarte bune MS Office ( Word, Excel)Persoana organizata, responsabila, obisnuita sa lucreze cu termene limitaDescrierea jobului Administrare personal:- Intocmirea documentelor privind incheierea, modificarea si incetarea contractelor individuale de munca (informări, fișe de post, note de lichidare, decizii de încetare, adeverințe de vechime etc.) ;- Eviden
BEM RETAIL GROUP SRL

Hr Specialist


Candidatul ideal Atuu-rile tale sunt empatia și comunicarea, atenția la detalii, ai abilități de analiză și iți plac cifrele?Inseamnă că ne potrivim și te asteptăm în echipa noastră!Ce ne așteptăm de la tine: Să ai experiență de 3 – 5 ani pe o poziție similară Să fii o persoană comunicativă, organizată, diplomată, cu spirit de echipă și inițiativă Să te poți adresa în limba engleză Ne așteptăm să îți fie ușor să utilizezi sistemele IT, iar efortul să fie susținut de studii finalizate în domeniul resurselor umane, economic, drept sau sociologie/ psihologie Să ai o bună cunoaștere a legislației și a proceselor de resurse umane și salarizare Cunoștinte de operare într-o aplicație de resurse umane și salarizare – WizOne & WizSalary reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa:Vei asigura activitațile legate de administrarea de personal și salarizarea din cadrul societătii in conformitate cu politicile firmei și cu legislația specifică în vigoare.În detaliu, HR Specialist-ul:
NHR AGROPARTNERS SRL

Media netă estimată pe baza celor 215 de salarii introduse în Salario: 4788 RON/Luna

Asistent Hr Admin & Training


Candidatul ideal Echipa de Resurse Umane a Diviziei de Constructii a Grupului Monnoyeur, caută un nou coleg/ă pentru locatia din Mogosoaia.Dacă sunteți o persoană proactivă și motivată, care dorește să isi dezvolte cariera în domeniul resurselor umane, vă încurajăm să aplicați pentru postul de Asistent HR Admin & Training. Aceasta poziție vă va oferi o experiență valoroasă și oportunitatea de a avea un impact semnificativ asupra organizației noastre.Asistent HR Admin & TrainingAceastă poziție vă va oferi o experiență valoroasă în domeniul resurselor umane, permițându-vă să dezvoltați abilități și cunoștințe esențiale care vă vor aduce beneficii in cariera din domeniul HR.Profil:Studii superioare în curs sau finalizate, domeniul socio - uman sau cursuri de resurse umane;Cunoștințe limba engleză la nivel mediu - avansat;Bune cunoștințe de operare PC, Excel;Foarte bune abilități de comunicare;Organizare, rigurozitate;Capacitate de a lucra în echipă;Conștiinciozitate, acuratețe și atenție
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Junior Recruiter - Hr


Candidatul ideal Candidatul ideal- minim 1 an experienta in domeniul prestarii de servicii/resurse umane- bun cunoscator al limbii engleze- absolvent studii superioare, preferabil in Psihologie, Sociologie, Management- pasionat de industria beauty si de interactiunea cu oamenii- sociabil, educat, politicos, responsabil, muncitor, punctual, rabdator, calm, diplomat, organizat, dornic de evolutie profesionala si personala- cu spirit de observatie, empatie dar si un bun evaluator al corectitudinii si echitatii- dornic sa invete, deschis catre noutate si orientat catre performanta- bun cunoscator al pachetului Office (Word, Excel)Descrierea jobului Descriere job- program de lucru L-V, 8 ore/zi + 1 ora pauza, ocazional, pentru diverse proiecte sau situatii speciale, pot aparea usoare modificari de program- activitate in sediul central sau pe teren, in sediile companiei, dupa nevoieResponsabilitati:- activitati recrutare personal: verificarea platformelor de recrutare, adaugarea anunturilor
EL STUDIO TRENDLINE SRL

Junior HR Business Partner - Otopeni


Scurta descriere a companiei Professional represents for over 25 years, the most performing Romanian approach of complete human resources services on the market.We define our approach and evolution through key-words like professionalism, dedication, promptitude, flexibility and ethics. We take pride of a reputation that obliges and challenges us to discover and develop new methods, designed to respond to our clients need. Cerinte • Bachelor’s degree in business administration, human resources, or a relevant field.• 2-3 years of proven work experience as an HR Specialist or HR Generalist.• Strong knowledge of labor legislation and payroll processes.• Good understanding of the full recruitment process.• Outstanding verbal and written communication skills in English & Romanian.• Proficiency in MS Office (Outlook, Word, Excel)• Ability to work independently and in team. Responsabilitati Recruitment & Employer Branding:• Collaborate with senior management to identify hiring needs an
Professional
Vezi alte joburi relevante

Specialist Resurse Umane


Candidatul ideal Candidatul IdealCompania noastră caută un Specialist Resurse Umane dedicat și pasionat, pregătit să se alăture echipei noastre.Dacă ești o persoană proactivă, cu abilități excelente de comunicare și organizare, această poziție ar putea fi potrivită pentru tine. Aptitudini, Abilitati si Deprinderi:Abilitati sociale si de relationareAbilitati de analiza si sinteza;• Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor;Persoana matura, echilibrata, cu atitudine proactiva, responsabilaInitiativa si abilitati de “Problem solving”;Rigurozitate si atentie la detalii;Aptitudini de comunicare scrisa si orala;Comportament etic/ probitate.Cunostinte:Absolvent al unei institutii de invatamant superior; Master in domeniul Resurselor Umane – constituie avantaj;Cunostinte de legislatia muncii; Atestat Inspector Resurse Umane – constituie avantaj;Cunostinte operare PC: Word, Excel, Power Point, Outlock. Experienta profesionala:Experienta pe un post similar minim 2 ani
KERN-LIEBERS ROMANIA SRL

Media netă estimată pe baza celor 1556 de salarii introduse în Salario: 4315 RON/Luna

Specialist Resurse Umane Magazin - Leroy Merlin


Scurta descriere a companiei Joburi studenti, programe de internship, stagii de practica si joburi entry level de la cei mai mari angajatori din Romania. Cerinte • Cu spirit analitic – abordezi orice problemă împărțind-o în mai multe subtask-uri pe care le rezolvi pe rând până la soluționarea integrală a problemei• Responsabil – dai dovadă de auto-motivație și perseverență pentru a finaliza în mod rapid și eficient orice atribuție• Organizat – elaborezi planuri bine puse la punct pentru îndeplinirea activităților, pe care le urmărești în mod disciplinat• Orientat către rezultate – stabilești parametri de performanță și depui în mod constant eforturi pentru a atinge cât mai rapid și eficient rezultatele propuse• Adaptabilitate – atunci când este este necesar, ești deschis la schimbarea metodei de lucru sau a abordării pentru a atinge un obiectiv sau a îndeplini în mod corect o sarcină de lucru• Bun comunicator – îți expui opiniile într-un mod adecvat pentru context și interlocutor, pui
Entry Level Jobs in TOP Companies - Hipo.​ro

Responsabil Ssm


Candidatul ideal Tehnoclima General Contractor este in cautarea unui Responsabil SSM, care sa se alature echipei sale.Cerinte:-Studii tehnice superioare finalizate;-Cunostinte solide in domeniul legislatiei SSM;- Bune cunostinte ale pachetului Microsoft (Office, Excel, Outlook);- Persoana organizata, flexibila, atenta la detalii;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Detine permis de conducere cat B;Descrierea jobului - Este responsabil de instruirea generala a personalului din santier;- Participa la evaluarea riscurilor privind securitatea angajatilor;- Elaborareaza instructiunile de prevenire si protectie;- Cerceteaza, inregistreaza si declara accidentele de munca constatate;- Verifica cunoasterea si aplicarea de catre toti angajatii a masurilor prevazute in planul SSM;- Intocmeste si actualizeaza periodic necesarul de acordare a echipamentelor individuale de protectie;Beneficii:- Salariu motivant corelat cu experienta profesionala;- Mediu de lucru stabil;- Activitate desfasurata in
TEHNOCLIMA GENERAL CONTRACTOR SRL

Media netă estimată pe baza celor 249 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Ssm


Candidatul ideal Specialistul SSM are ca principal obiectiv coordonarea si indeplinirea activitatilor de Sanatate si Securitate in Munca pentru angajator.Activitatea va avea loc la sediul din Mogosoaia si va include vizite la sediile din teritoriu ale companiei.Cerinte:Studii superioareCunostinte legislative in domeniuCurs obligatoriu Securitate Sanatate in Munca 80 orePermis de conducere, categoria B - disponibilitate pentru deplasariCunoasterea legislatiei in domeniul securitatii sanatatii in muncaCunostinte PC (World, Excel)Limba engleza nivel mediuCurs evaluator de risc de accidentare si imbolnavire profesionala (prezinta un avantaj)ISO 45001 (prezinta un avantaj)CompetenteBuna capacitate organizatoricaFoarte buna comunicare si capacitate de formareResponsabilitate, seriozitate, spirit de echipaDescrierea jobului Raportarea catre Directorul Resurse Umane referitor la functionarea Securitatii si Sanatatii in Munca, in cadrul organizatei;Colaborarea cu terte parti (colaboratori, cons
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 283 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Resurse Umane - zona Afumati


Scurta descriere a companiei WORKING4U EXCLUSIVE, companie specailizata in cautarea atat de noi talente in piata muncii cat si de personal pe toate nivelurile de experienta, inclusiv Middle si Top Management in vaste domenii de activitate.Suntem prezenti pe piata cu o echipa de consultanti profesionisti pregatiti sa asigure suportul necesar candidatilor in vederea oferirii celui mai potrivit loc de munca in functie de pregatirea profesionala si experienta acestoraSuntem constant conectati la trendul pietei de profil, suntem permanent in conexiune cu angajatorii de top si cu noile pozitii scoase la concurs, astfel putand fi un suport in consultanta candidatilor in vederea propunerii celui mai potrivit job pentru fiecare candidat in parte. Cerinte Studii superioare finalizate;Experienta in administrare de personal (administrare CIM, gestionare dosare personal, inregistrari REVISAL, etc.);Bune cunostinte privind Codul Muncii;Bune abilitati operare PC;Experienta pe un post similar minim 2
Working4U Exclusive

Specialist Resurse Umane - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST RESURSE UMANE - AJOFM | ANOFMAngajator: TOTAL SOFT S.A.Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: VOLUNTARI
TOTAL SOFT S.​A.​

Hr Specialist


Candidatul ideal At least 1 year of experience in HR matters.Excellent verbal and written communication skills.Excellent organizational skills and attention to detail.Strong analytical and problem-solving skills.Ability to prioritize tasks.Ability to act with integrity, professionalism, and confidentiality.Proficient with Microsoft Office Suite.Proficiency with or the ability to quickly learn the organizations HRIS and talent management systems.Independently recruited for various levels of positions.Has a university degree - preferred majors in business or social sciences (human resource management, psychology, sociology, etc.).Knows English at a level that allows easy business communication.Descrierea jobului For our Distribution Center in Bolintin-Deal, Giurgiu CountyWE ARE LOOKING FOR A HR SPECIALIST WITH SKILLS OF:Collaborates with departmental managers to understand skills and competencies required for openings or according to business needs,Searching for best channels and sources
LPP LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 174 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Hr Specialist


Candidatul ideal Suntem un IMM romanesc, axat pe activitatea de productie, care se dezvolta si extinde continuu, fiind in esalonul fruntas al domeniului nostru de activitate in Romania. Asa ca avem nevoie de ajutor, (recompensat pe masura, desigur 😊) pentru a face lucrurile sa se intample.Ca sa facem treaba buna impreuna, cu satisfactii de ambele parti, credem ca noul membru al echipei noastre HR ar fi ideal sa aiba: Studii superioare (de preferinta Psihologie / Sociologie); Minim 3 ani experiență pe o pozitie similară (administrare de personal / salarizare in domenii tehnice / industriale reprezinta un avantaj); Cunostinte de legislatia muncii ; Empatie, interes si pasiune pentru natura umana si dezvoltarea organizationala; Curiozitate si disponibilitate de a invata si a se dezvolta continuu profesional ; Excelente abilitati de comunicare, dar si organizatorice.Descrierea jobului Daca se simte bine in mijlocul oamenilor, noul coleg / colega, ar avea de facut: Gestionarea (intocmirea,
GLOBAL MAT INSTALL S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 181 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Generalist Resurse Umane - Junior


Candidatul ideal Studii superioare;Pasiune pentru lucrul cu oamenii si dorința de a construi o carieră în domeniul resurselor umane;Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală;Capacitatea de a lucra eficient într-un mediu dinamic;Limba engleza-nivel avansat;Cunostinte avansate MS Office;Descrierea jobului Participarea la procesul de recrutare și selecție, inclusiv publicarea anunțurilor de angajare, screening CV-uri și interviuri preliminare.Gestionarea documentelor legate de resurse umane și menținerea bazelor de date actualizate.Implicarea în activități de integrare și adaptare a noilor angajați.Colaborarea cu echipa pentru îmbunătățirea continuă a proceselor din departamentul de resurse umane.Ce oferim:Loc de muncă stabil, într-o companie solidă din punct de vedere financiar.Plan de integrare personalizat. Participarea la cursuri de formare și dezvoltare.Oportunitati de dezvoltare profesionala si personala la nivelul grupului Rossmann Romania.Vei fi implicat/ă în
ROMCARTON S.​A.​

Inspector Resurse Umane Jilava


Candidatul ideal Atestat inspector resurse umane (OBLIGATORIU)Experienta in domeniul administrarii de personal minim 3 ani;Cunostinte de legislatia muncii, administrarea resurselor umane, abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita;Experienta de lucru cu un numar de minim 250 de salariati,( constituie avantaj)Cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point)Cunostinte bugetare-contituie avantajAbilitati foarte bune de comunicare si relationare cu oamenii;Abilitati de lucru in echipa, atitudine proactiva;Descrierea jobului Administreaza si gestioneaza activitatea de Resurse Umane (intocmire / actualizare dosare de personal);Intocmeste si inregistreaza contractelor de munca, modificarile aferente contractelor de munca in baza de date si transmiterea Revisal-ului in termenele legale in vigoare;Centralizare orelor de munca (ore lucrate / concedii /absente etc), alocarea lor pe centre de cost.Intocmeste documentele necesare in
E.​M.​ PRIME CONSTRUCT SRL

Economist Resurse Umane Si Salarizare


Candidatul ideal Studii superioare in domeniul economic;Curs de Inspector Resurse Umane / Salarizare;Cunostinte foarte bune de legislatia muncii;Abilitati de utilizare a programului SAGA si REVISAL;Bune cunostinte de utilizare a calculatorului ( Excel, Word, Power Point);Minim 3 ani exeperienta in domeniu HR (administrare de personal si salarizare).Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Intocmirea documentelor de personal ( contracte de munca, fise de post, acte aditionale, decizii de incetare / suspendare, cercetari disciplinare, etc);Inregistrarea certificatelor medicale in programul de salarizare;Pregătirea documentației în vederea recuperării indemnizațiilor din concedii medicale;Gestionarea pontajelor, opereaza inregistrari specifice, verificarea acestora;Inregistreaza in programul de salarizare elementele specifice de calcul salarial ( deduceri, retineri, etc.);calcul drepturi salariale, intocmire state de plata , declaratiei 112, etc.;Pregateste adeverinte si alte docu
EUROBUSINESS TIPAR S.​R.​L.​

National Field Trainer


Candidatul ideal Suntem in cautarea unei persoane creative si carismatice, cu experienta in managementul vanzarilor si cu pasiune pentru dezvoltarea oamenilor, care sa se alature echipei CIO intr-un rol nou, de dezvoltare a excelentei in vanzari!Cerinte: Experienta relevanta in vanzari pe pozitii de coordonare echipe de vanzari – constituie avantaj experienta in training/coaching echipa de vanzari; Studii superioare finalizate; Bune abilitati de comunicare (exprimare orala si in scris), concis si convingator; Abilitati de interactiune interpersonala, de construire a relatiilor, Nivel ridicat de energie, capacitatea de convingere, tact si diplomatie; Abilitati excelente de organizare, capacitate de a gestiona mai multe proiecte simultan; Cunostinte bune de operare a calculatorului (Excel, Word, PowerPoint); Disponibilitate pentru deplasari frecvente in tara.Descrierea jobului Obiective esentiale: Training, coaching, monitorizare si evaluare a echipei de vanzari CIO, in sensul alinierii
COMPANIA INDIILOR ORIENTALE PROD SRL

Responsabil Ssm Si Mediu


Candidatul ideal Cunostinte legislative privind protectia mediuluiCunostinte legislative privind produsele si serviciile realizate de organizatieCunostinte legislative privind sanatatea si securitatea munciiCunostinte bune de utilizare MS OfficeCunostinte limba engleza, italiana (reprezinta avantaj)Abilitati de comunicareAbilitati de coordonareCapacitate de analiza si sintezaAbilitati de instruireCapacitatea de organizare si control diplomat, fără prejudecăţi, etic, cu spirit de observaţie şi de percepţie, flexibil, tenace, siguranta de sineDescrierea jobului Responsabilitati operative privind conformarea legislativa de mediuParticipa la elaborarea de proceduri/instructiuni specifice de mediu;Este la curent cu modificarile legislative si propune masurile/modul in care trebuie implementate in companie in vederea conformarii;Colecteaza si prelucreaza informatiile privind aspectele de mediu si intocmeste situatiile specifice;Monitorizeaza factorii de mediu (apa,aer,sol) conform dispozitii
ROTOLITO ROMANIA S.​A.​

Hr Analyst – Dncb Chitila


Descrierea jobului We’d love it if you had: Bachelor’s degree; Human resources inspector certificate – is an advantage; Solid knowledge of labor legislation; Experience in personnel administration and payroll; Advanced knowledge of Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint); Increased attention to detail and proactivity; Good activity organization and prioritization skills; Excellent communication and relationship skills; Flexibility, empathy and mobility in the field; Positive attitude, orientation towards people. Driving license – cat B.You need to successfully: Prepare and update the employees files; Complete formalities related to the conclusion, modification, suspension and termination of individual employment contracts; Register and update employee information in the database; Make sure of the correct and timely preparation of monthly timesheets; Manage the relationship with service providers such as: occupational medicine, Health and Safety services and meal vouchers; You are al
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​

Benefits & Hr Specialist


Descrierea jobului We’d love it if you had:Bachelor's degree in HR or a related field.Certificate of Human Resources Inspector.Knowledge of labor legislation.Advanced PC operating skills (Excel, Word).Strong attention to detail, excellent organizational and prioritization skills.Exceptional communication and interpersonal skills.Positive attitude and a people-oriented approach. You need to successfully:Managing the necessary documentation for hiring, modifying, and terminating employment contracts, including employee signatures.Overseeing and verifying employee database and personnel files in both physical and electronic formats.Issuing certificates as requested by employees, such as those related to banking, general matters, medical documentation, and seniority.Collaborating with department managers in the development and revision of job descriptions.Compiling the required documentation for disciplinary actions and investigations.Providing information and guidance to the company emplo
DELIVERY SOLUTIONS S.​A.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.