Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca System Administrator in Balotesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca System Administrator in Balotesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Balotesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Masterdata Specialist


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Setarea in sistem a tuturor campaniilor naționale/locale si on-line stabilite de catre Key Account Expert;• Calcularea discount-ului setat pe ponderi in campaniile derulate;• Intocmirea si verificarea rapoartelor de campanii;• Importarea ofertelor de la furnizorii;• Executarea modificarilor si intrarilor de noi produse din Portofoliu in Nomenclator;• Organizarea Nomenclatorului la nivel de categorie/grupa/subgrupa astfel incat sa asigure derularea optima a procesului de achizitii/vanzare/analiza;• Realizarea rapoartele de vanzari aferente campaniilor stabilite d
Help Net Farma

Specialist Achizitii (key Account Specialist)


Candidatul ideal Cerințe: Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj); Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management; Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj; Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat; Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa.Descrierea jobului Rol: Desfasoara operatiuni de implementare si urmarire a contractelor negociate pentru toate marfurile achizitionate conform portofoliului alocat si a contractelor de prestari servicii.Responsabilități: Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negociate cu furnizorii; Verifica si urmareste acordarea rabaturilor, discount-urilor, atingerea targetului conform contract; Actualizeaza constant fisierul fiecarui furnizor din Portofoliu, si notele de credit; Trans
FARMEXIM SA

Specialist Achizitii


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Studii superioare (economice sau marketing constituie un avantaj);• Minim 2 ani experienta intr-un rol similar in achizitii sau Category Management;• Cursuri de negociere, marketing si vanzari constituie avantaj• Cunoșterea specificului pieței farma constituie un avantaj;• Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, programare de baze de date• Cunoștințe de limbă engleză, nivel mediu - avansat;• Gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa. Responsabilitati • Implementeaza si urmareste conditiile comerciale standard care au fost negocia
Help Net

Media netă estimată pe baza celor 2764 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Specialist Salarizare


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Absolvent studii superioare;• Mininum 4 ani experienta in activitatea de payroll – preferabil companii mari (min. 500 angajati);• Cunoastere a unor softuri HR: Charisma HR, True HR – prezinta un avantaj; • Foarte bune cunostinte de legislatia muncii;• Cunostinte operare PC – MsOffice (Excel);• Bune abilitati de comunicare si relationare;• Bune abilitati de organizare, atentie la detalii;• Capacitate de prioritizare a sarcinilor. Responsabilitati • Gestionarea procesului de calcul salarial;• Urmarirea, centralizarea si verificarea pontajelor;• Colectarea si verif
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 302 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Reporting Specialist Ifn


Candidatul ideal To succeed in this role you need:2+ years’ relevant reporting experience;A keen eye for details;Proactive problem-solving skills;Effective communication and business writing skills;Fluent English;Descrierea jobului Your main responsibilities:Prepare quarterly stand-alone profitabily reports in accordance to IFRS (balance sheet, P&L per segments, products, regiune, etc)Prepare bank covenants reportsSignificant contribution in managing the relationship with the external auditor;Prepare ad-hoc reports or complex analyses as requiredSignificant contribution in the process of preparing the IFRS financial statements;Partake in the financial analysis and on-demand reports and leave your mark on the successful conclusion of relevant corporate events;Ensure compliance with financial reporting obligations assumed by the company;Active support in the cycle of analysis and improvement of financial processes - e.g. identifies automation opportunities; involved in defining related b
AGRICOVER SRL
Vezi alte joburi relevante

System Administrator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unor persoane motivate și pasionate de domeniul IT pentru a se alătura echipei noastre în calitate de System Administrator. Dacă ești pasionat de tehnologie și ai abilitățile necesare pentru a ocupa această poziție, te încurajăm să aplici. :)Cerințe:- Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă.Descrierea jobului Responsabilități:- Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și
CLASS IT OUTSOURCING SRL

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

System Administrator


Scurta descriere a companiei Cerinte - Experiență anterioară în suport IT, instalarea echipamentelor și asistența utilizatorilor.- Competențe solide în networking, protocoale de rețea și echipamente IT.- Abilități excelente de comunicare și relaționare interpersonală.- Capacitatea de a lucra independent și în echipă.- Abilități puternice de rezolvare a problemelor, în special în diagnosticarea problemelor tehnice.- Atent la detalii și cu o atitudine proactivă. Responsabilitati - Configurarea, monitorizarea și întreținerea rețelei de calculatoare și a infrastructurii de comunicații.- Implementarea, configurarea și gestionarea serverelor, inclusiv servere de fișiere, servere de bază de date, servere web, servere de e-mail și alte servere de aplicații critice.- Administrarea bazelor de date pentru a asigura performanța și securitatea datelor.- Implementarea și gestionarea politicilor și măsurilor de securitate pentru protejarea infrastructurii IT și a datelor.- Planificarea și implementar
StarTech Team

Media netă estimată pe baza celor 73 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Category Manager/​buyer


Candidatul ideal Key Requirements: Bachelor/Master's degree in Economics, Marketing or relevant; Minimum 2 years’ experience in a similar role in Procurement or Category Management; Negotiation, marketing, and sales courses are an advantage; Knowledge of the specifics of the pharmaceutical market is an advantage; Microsoft Office skills (Power point, Excel); English level - intermediate to advanced level; Analytical thinking, problem solving, decision making, teamwork.Descrierea jobului Role: Partnering with cross category stakeholders & key account specialists, developing strong campaign programs, formulating of sourcing strategies & usage of tactical & influential relationship with suppliers to translate business requirements into purchasing strategy.Key Responsibilities: Negotiations & implementation of the commercial conditions for the allocated portfolio; Regularly review the shelf life of the products and propose solutions for their sale; Tracks the achievement of the negotia
FARMEXIM SA

IT Business Analyst


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Bachelor’s Degree in Computer Science, Information Systems, Business Administration or related fields;• BA/PMP certification;• 2+ years of relevant systems analyst and/or business analysis experience;• Professional skills in the systems & process design and implementation space;• Proficient in requirement gathering and analysis, validation, business requirements specifications and functional specifications, use cases, relational database models and data flow models;• Experienced analyst who can partner effectively with all levels of the organization, drive r
Help Net Farma

Media netă estimată pe baza celor 6 de salarii introduse în Salario: 8750 RON/Luna

Operational Excellence Project Manager Logistics


Scurta descriere a companiei Help Net este organizația care știe că succesul depinde în primul rând de oamenii pe care îi are și de calitatea serviciilor oferite pacienților.În echipa Help Net, valorile care ne ghidează sunt: ​​respect, inițiativă, încredere și responsabilitate. Dacă te identifici cu aceste valori și crezi în Bine, te asteptăm in echipa Help Net.Vino la Bine! Construiește-ți o carieră din a face bine! Cerinte • Master / Bachelor’s Degree in Logistics, Supply Chain Management, Operations Management, Transportation or Business Administration;• 5+ years of experience in international logistics supply chain preferably in logistics planning, 3PL or distribution company;• Deep understanding of SC & Logistics operations, capable to see the bigger picture;• Demonstrated Project management skills and proven leadership ability required;• Excellent interpersonal, organizational, communication, and negotiation skills required;• Must be self-directed, able to interact effective
Help Net Farma

Manager Vanzari


Candidatul ideal Ne bucuram sa te avem in echipa , in special daca : Iti place sa vorbesti cu oamenii ( direct, telefonic, scris, prin intermediul retelelor sociale). Iti plac produsele cosmetice Ai experienta in recomandarea de produse cosmetice profesionale Ai experienta in vanzari Poti lucra bine atat in echipa , cat si individual. Preiei initiativa pentru cresterea vanzarilorDescrierea jobului Acest job consta in consilierea clientilor pentru alegerea produselor cosmetice profesionale (cosmeticiene, saloane in special).Abordarea clientilor se face in principal de la birou, online si telefonic.Jobul presupune si cautarea de oportunitati de vanzare in mediul online.Generare de leaduri.Mentinerea contactului cu clientii existenti.Ce oferim? Salariu atractiv Mediu de lucru placut Echipa unita Decontarea combustibilului Bonuri de masa Posibilitate de avansare in cadrul companiei
SUGAR DANCE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 229 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

CANTARAGIU- operator calculator


Companie verificată
Aplica rapid
JOB: CANTARAGIU ANGAJATOR:  IRIDEX GROUP - Este o companie specializată în managementul deșeurilor ce prestează servicii de salubrizare la nivel național. Fiind înființată în anul 2008, prin diversificarea și extinderea activităților a ajuns in prezent la o echipa de peste 300 de angajati.LOCATIE: Str. Fortului, Nr.45, Chitila, Jud. IlfovPROGRAM DE LUCRU: Inegal,in ture Ce trebuie sa faceti? In postura de CANTARAGIU veti desfasura urmatoarele activitati: -         Folosirea software-ului de cântărire pentru înregistrarea și verificarea cantităților.-         Lucrul la calculator pentru înregistrarea datelor și raportarea acestora.-         Interacțiunea cu șoferii pentru a asigura procesul de cântărire este corect și rapid.-         Verificarea documentelor și asigurarea conformi
Morgan Sol

Store Manager Sinsay Lemon Voluntari


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Organizarea, planificarea si coordonarea magazinului;Realizarea planului de vanzari si respectarea bugetului de cheltuieli;Recrutarea si selectia personalului, formarea, motivarea si monitorizarea angajatilor din subordine;Verificarea respectarii regulamentelor, procedurilor si politicilor interne ale companiei. Asteptari:Atitudine pozitiva si dorinta de dezvoltare;Atentie distribuitiva, orientare catre detalii;Bun organizator;Capacitatea de a rezolva sarcini multiple si de a respecta termene limita;Experienta in coordonarea unei echipe;Limba engleza scris si vorbit nivel mediu-avansat; ...Restul lucrurilor le vei invata pe parcurs! Beneficii:Contract de munca pe perioada nedeterminata;Bonus lunar in functie de categoria si de performantele magazinului;Tichete de masa in valoare de 40 de lei/zi lucrata;Asigurare medicala privata;25 la suta discount in toate magazinele LPP Romania;Zile de concediu suplimentare in functie de vechimea in companie;Posibilitati de avansare
LPP Romania Fashion SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Tehnician Electromecanic


Candidatul ideal Bergerat Monnoyeur, dealer-ul Caterpillar in Romania, angajeaza Tehnician Electromecanic pentru interventii pe teren.Pozitiile sunt cadrul diviziei de utilaje Caterpillar sau in cadrul diviziei de motoare si generatoare.Zona pentru care recrutam poate fi in orasele mentionate sau in vecinatate, masina de interventii poate fi utilizata si pentru naveta:Bucuresti - Mogosoaia, Constanta, Brasov, Timisoara, Craiova, Piatra Neamt.Studii medii tehnice de specialitate (electromecanică, mecanică industrială);Bune cunoştinţe de mecanică, electricitate/ electronică, hidraulică – pentru divizia de utilaje;Cunoștințe și experiență în domeniul electro–mecanic de minim 2 ani (atelier sau teren);Cunoștințe de operare PC (Word, Excel și programe specifice);Cunoştinţe minime de limba engleză – domeniul tehnic;Punctualitate, adaptabilitate, nivel ridicat de inițiativă;Atitudine orientată către client, corectitudine profesională, rigurozitate;Bună capacitate organizatorică;Permis de cond
BERGERAT MONNOYEUR SRL

Media netă estimată pe baza celor 212 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Programator /​ Operator /​ Programator Cnc In Olanda


Candidatul ideal Experiență în domeniu de minim 3 ani Experiență în programarea utiliajului CNC Cunoștințe de arhitectură CAD/CAM (constituie un avantaj) Cunoștințe de setare echipament și ajustare program Cunoștințe de limba engleză la nivel conversațional (înțelegere și vorbire) Permis de conducere categoria B Experiență în interpretarea și înțelegerea desenelor tehnice în mod independent Interes pentru a colabora pe termen mediu și lung Capacitate de a lucra atât individual, cât și în echipăDescrierea jobului Lucrezi ca operator/programator CNC și dorești să te dezvolți profesional într-un mediu internațional? Dacă ai acumulat deja experiență semnificativă în operarea sau programarea mașinilor CNC, atunci ai ajuns în locul potrivit. Cu siguranță deții abilitățile necesare pentru a face diferența în industrie.Suntem aici pentru a contribui la îndeplinirea visului tău. Alături de noi ai șansa să te dezvolți într-un mediu internațional și să îți atingi potențialul maxim. Colaborăm cu c
COVEBO RECRUTARE S.​R.​L.​

Retail Relationship Banking Manager


Candidatul ideal Echipa noastra cauta colegi cu experienta, pe partea de creditare si relationare cu clienti persoane fizice sau persoane juridice, dornici sa se dezvolte si sa evolueze profesional pe pozitii de Front Office, specializate pe un anume segment de clientela. Vei lucra intr-un mediu dinamic si placut, vei interactiona direct cu clientii externi si departamentele interne in vederea desfasurarii activitatii operationale.Esti potrivit/a pentru aceasta pozitie daca: Ai experienta bancara, de minim 2 ani, in aria de creditare persoane fizice sau juridice Ai studii superioare finalizate Ai cunostinte generale economice: bancare, vanzari, specificul si evolutia pietei financiar-bancare Ai cunostinte tehnico-comerciale specifice produselor bancare Cunosti legislatia romaneasca in materie de credite Ai abilitati de comunicare, iti place sa lucrezi cu oameni intr-un mediu dinamic Dovedesti initiativa si spirit de echipa Ai abilitati de vanzare si persuasiune, atentie la detalii Esti
BRD GROUPE SOCIETE GENERALE

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Medic/​tehnician Veterinar


Candidatul ideal La Veterra, suntem intotdeauna in cautare de noi specialisti din domeniul veterinar.Daca iubesti animalutele si esti interesat/a de o noua oportunitate de job, dorim sa te cunoastem cat mai curand!Cautam o persoana care: Are studii finalizate in domeniul veterinar: medic veterinar, tehnician veterinar; Detine bune abilitati de comunicare si relationare; Poseda bune cunostinte de Microsoft Office; Are empatie, receptivitate, atentie si energie; Ofera ajutor, pasiune, zambet, implicare si respect.Descrierea jobului Farmacistul Veterinar va fi responsabil cu: Identificarea nevoilor clientilor, formularea de recomandari (produse farmaceutice, accesorii sau hrana), consiliere si fidelizare clienti; Informarea clientilor despre modul de utilizare al medicamentelor si potentialele riscuri sau efecte adverse; Eliberarea produselor farmaceutice, conform legislatiei in vigoare; Administrarea stocurilor si urmarirea termenelor de valabilitate ale produselor farmaceutice.Ce iti of
FARMAVET

Area Sales Manager


Candidatul ideal Join Our Team as an Area Sales Manager in the Power and Hand Tools Industry!Are you one of the best Romanian’s sales professional with a proven track record in the retail hardware/building materials sector? Do you thrive on building strong relationships and exceeding and new sales targets? If so, we want you to be a part of our dynamic team!Ideal Candidate Profile: Established Portfolio: The ideal candidate needs to have a solid portfolio of building material and retail hardware stores. The applicant needs to have strong ties to these stores. You stand out for having a thorough understanding of the Romanian market, including sales channels, market trends, and regional characteristics. Your history of achieving and surpassing sales targets demonstrates your relentless drive and motivation. Customer Focus: With exceptional negotiation skills and a customer-centric approach, you excel at managing and nurturing client relationships. Flexibility and Mobility: Willingness an

Media netă estimată pe baza celor 122 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Network Engineer


Candidatul ideal The Network Engineer in ACROM is responsible for analyzing, designing, installing, configuring, maintaining and troubleshooting the network infrastructure of the company’s customers to meet business objectives and SLAs.Skills and knowledge: Good knowledge of network principles and hands-on experience Technologies used: Cisco and Meraki Cloud Networks (nice to have) Cisco certification: CCNP Experience in implementing, administering, and troubleshooting network infrastructure devices, including: firewalls, routers, switches, wireless access points and wireless controllers Strong organizational skills and ability to multi-task Very good command of EnglishDescrierea jobului Day-to-day work: Design, installation and configuration of the LAN/WAN networks for the company’s customers. Implement and support various network infrastructure solutions Installation and configuration of network devices (routers, switches, firewalls, VPNs, access-points, wireless controllers, network
ANTECH CONSULTING SRL

Media netă estimată pe baza celor 23 de salarii introduse în Salario: 7020 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.