Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca System Administrator in Galati

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca System Administrator in Galati

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi System Administrator in Galati si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Inginer/​tehnician Mentenanta Depozit Galati


Candidatul ideal Bune abilitati de comunicare si relationareAbsolvent studii in sectorul tehnic/inginerieExperienta de minimum 2 ani intr-un rol asemanator reprezinta un avantaj (automatizari, electro-tehnica)Loialitate, perseverenta si flexibilitateDescrierea jobului - Urmarirea procesului de functionare si mentenanta a echipamentelor din cadrul depozitului si calibrarea lor;- Optimizarea din punct de vedere tehnic atat a echipamentului, cat si a proceselor;- Planificarea si urmarirea activitatii pe parte tehnica a echipamentelor din cadrul depozitului si identificarea corecta si completa a necesarului, stoc de piese, reparatii;- Responsabil pentru activitatile de reparatii si intretinere a echipamentelor si utilajelor din sectia de productie si se asigura de continuitatea fluxului de productie;- Mentine inregistrari ale operatiilor de intretinere, in registrul de reparatii;- Participa la procesul de instalare a utilajelor si echipamentelor noi, conform standardelor companiei;- Efectu
AGRII ROMANIA S.​R.​L.​

Business Development Technical Specialist


Candidatul ideal This role will challenge your analytical skills, your full attention, negotiation skills and creativity!Your knowledge in the engineering field is a must as you will play a key role in preparing and managing competitive technical and commercial offers, compliant with our clients’ requirements and needs. You’ll be involved in the entire offering process, from the bidding stage to the contract award. Throughout this process you’ll be constantly communicating and following up with company stakeholders, sub-contractors and vendors to facilitate the proposal bidding activities while engaging members of the team in a proactive manner.Your dedication will be fully rewarded with a professional learning environment, growth opportunities, as well as great working conditions. As a part of the Business Development team, you’ll receive the necessary support to understand DMT processes and to assimilate them easily.To successfully accomplish your tasks, the following skills are esse
DMT MARINE EQUIPMENT SOCIETATE PE ACIUNI

Key Account Specialist


Candidatul ideal Studii superioare finalizate; Experiență de minim 3 ani în vânzări (experiența în vânzări din piața pharma constituie un avantaj); Cunoștințe operare PC (Word, Excel); Limba engleză – nivel mediu; Permis de conducere – categoria B, disponibilitate pentru deplasări; Excelente abilități de comunicare și negociere; Orientare către client/rezultate, asertivitate.Descrierea jobului Este responsabil de atingerea obiectivelor de vânzări prin promovarea şi vânzarea consultativă a produselor din portofoliul alocat, conform strategiilor stabilite de către companie; Promovează numele, imaginea şi serviciile companiei în relaţiile cu clienţii; Stabileşte, menţine şi dezvoltă relaţii de afaceri cu distribuitorii agreati şi cu toţi clientii de pe zona arondată, prin vizite regulate (în funcţie de rute, necesităţi, oportunitaţi); ldentifică oportunităţile de afaceri în zona de vânzări alocată, analizează activităţile concurenţei şi propune acţiuni care să creeze avantaj competitiv pe
MAGNAPHARM MARKETINGSALES ROMANIA SRL

Inspector Resurse Umane /​ Specialist Hr


Candidatul ideal - cunostinte solide legislatia muncii;- atestat inspector /specialist resurse umane;- cunostinte solide Excel si limba engleza;- abilitati de comunicare si relationare;- experienta intr-o pozitie similara constituie avantaj;- Excelente abilitati de comunicare si organizare, nivel inalt de implicare si responsabilitate, abilitati specifice (lucru cu cifrele), atentie la detalii;- Atitudine proactiva, lucru in echipa.Descrierea jobului - Intocmeste si administreaza dosarele de angajare, contractele de munca, actele aditionale si documentele specifice departamentului de resurse umane;- Inregistreaza informatii in REVISAL;- Intocmeste adeverinte de vechime in munca pentru toti salariatii companiei;- Intocmeste corect, complet si la timp deciziile de incetare a raporturilor de munca;- Raspunde de intocmirea dosarelor de pensionare pentru salariatii companiei;- Raspunde de evidenta suspendarilor temporare a contractelor individuale de muncă;- Raspunde de efectuarea procesulu
PALMEX CM SRL

Specialist marketing digital - Galati


Scurta descriere a companiei Effective HR este o firma de recrutare si consultanta in domeniul resurselor umane.Venim cu o experiență de peste 20 ani în resurse umane în companii de toate mărimile, atât ca angajați cât și ca consultanți externi, iar dezvoltarea continuă este permanent pe lista noastră de priorități. 𝐂𝐞 𝐟𝐚𝐜𝐞𝐦?🔴 Recrutare și selecție🔴 Managementul resurselor umane🔴 Consultanță strategică în HR🔴 Proiecte de dezvoltare a organizației🔴 Servicii de optimizare CV si profil Linkedin, coaching de cariera Cerinte • Experienta dovedita in marketing, de preferat intr-un rol similar.• Cunostinte de operare PC (pachet Microsoft Office sau Google Workspace)• Cunostinte solide despre canalele digitale si instrumente de analiza.• Abilitatea de a interpreta datele si de a lua decizii informate pentru imbunatatirea performantei campaniilor.• Creativitate, initiativa si capacitatea de a lucra bine intr-o echipa.• Excelente abilitati de comunicare in scris si verbal. Responsabi
Effective Human Resources

Specialist Marketing Ika


Candidatul ideal - disponibilitate la deplăsari pe zona alocată- studii superioare;- experienta in marketing;- sociabil;- abilitati de comunicare;- spirit practic;- ambițios;Descrierea jobului Responsabilitati:- cercetare de piață ika, culegerea datelor, informațiilor referitor la imaginea produselor companiei si ale competiției;- monitorizarea implementării la raft a produselor noi, promoțiilor conform obiectivelor companiei;- evaluare echipă mercantizare.Beneficii:- salariu fix; bonus; diurna;- masina;- telefon.
FARES TRADING SRL

Remote French Speakers venit lunar net de peste 4000 de lei - Customer Support Specialist


#letsconnect We are hiring WORK AT HOME CUSTOMER SUPPORT SPECIALISTS FRENCH SPEAKERS Looking for #aNewHomeForYourCareer? Then you are in the right place! We are hiring client-oriented candidates with native or near-native FRENCH (C1) skills and a good fluency in ENGLISH to join our Customer Support Specialists team providing assistance for the TRAVEL or FINANCIAL industry. We appreciate if you feel like yourself in the digital environment & you are a gifted communicator; however, call center or customer support experience might be a plus. You have to: Manage customer interactions via phone, email, and live chat Provide an optimum level of service with the aim of achieving the best resolution for the customer Advise customers on the best approach based on their needs and requests. We have to: Super-fast recruitment process (only 3 days) Paid online training Private medical plan @Regina Maria Guaranteed two salary increases during the first year Competitive monthly salary – one of th
Teleperformance Romania

Specialist De Cont – Vodafone Romania


Descrierea jobului Suntem în căutarea unui coleg pasionat de interacțiunea cu oamenii, proactiv, dedicat îndeplinirii obiectivelor de vânzare și satisfacere a cerințelor clienților de business cu profesionalism. Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanti Vânzări Business, va gestiona relațiile cu clienții din portofoliul alocat pentru a crește vânzările și profitabilitatea fiecărui client și va acționa în calitate de consultant de digitalizare: ghidând clienții în folosirea tehnologiei pentru ca afacerile acestora să crească profitabil și sustenabil. Together we can ! Salarizare și beneficii: Pachet salarial fix + comision lunar corelat cu nivelul de performanță; Oportunități de creștere a venitului lunar în funcție de performanță și implicare; Tichete de masă; Abonament medical la clinică privată; Laptop; Prețuri preferențiale pentru abonamente și device-uri, atât pentru tine cât și pentru membrii familiei; Program de induction (training) care îți pune la dispoziție tot ceea
INSTORE POWER PROVIDER SRL

Medic Specialist Medicina Fizica Si Reabilitare Medicala


Candidatul ideal Centrul de Refacere si Recuperare Medicala FIZIOLIFE - JUDETUL VRANCEA cauta pentru anagajare cu contract individual de munca full time sau parte time( sau alta forma de colaborare : PFA, SC, C.I) Medic specialist/primar in specializarea MEDICINA FIZICA SI DE REABILITARE , care sa indeplineasca conditiile pentru a intra in contract cu casa de sanatate.Certificat de membru al Colegiului Medicilor din Romania,Certificat de medic specialist/primar in specializarea Medicina fizica si de reabilitareAviz de libera practica plus asigurare de malpraxis valabile.NOTA: Angajam si medici rezidenti, in afara contractului cu casa de sanatate, care dovedesc deschiderea spre pacient si dorinta de perfectionare in domeniu Descrierea jobului Cunostinţe si deprinderi:-cunoaşterea managementului ingrijirii pacientului;-cunostinte operare P.C.Cerinţe aptitudinale:-aptitudini generale de învăţare;-aptitudini de comunicare, planificare si organizare a activităţilor;-atenţie selectiva, conce
COMANDOR IMPEX SRL

Medici Specialisti /​ Primari


Candidatul ideal Dacă sunteți un medic dedicat, pasionat de îngrijirea pacienților și doriți să vă alăturați unei echipe dinamice și prietenoase, vă rugăm să trimiteți CV-ul dvs. la adresa de e-mail [email protected]:Diplomă de medic specialistCertificat Membru vizatAsigurare de MalpraxisExperiență practică în domeniul medical (preferabil)Abilități excelente de comunicare și relaționare cu pacienții.Capacitatea de a lucra în echipă și de a colabora eficient cu colegii.Descrierea jobului Medic specialist/ Primar cu specialitate in : Oftalmologie, Neurologie, PsihiatrieBeneficii:Mediu de lucru profesionist și susținătorOportunități de dezvoltare profesională și avansare în carierăPachet salarial competitivProgram flexibil
MED LIFE SA

Specialist In Achizitii - Ajofm | Anofm


Ocupatia: SPECIALIST IN ACHIZITII - AJOFM | ANOFMAngajator: TANCRAD SRLExperienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Universitar-INVATAMANT SUPERIORTimp de lucru: 8Adresa locului de munca: GALATI
TANCRAD SRL

Clinica Art Therapy Angajează Specialiști In Masaj Terapeutic!


Ne mărim echipa! Clinica Art Therapy angajează specialiști in masaj terapeutic, dornici să se specializeze în "Terapia Contra Durerii" și îngrijire a sănătății osteo-articulare. Cerințe: - Studii în kinetoterapie, asistență medicală si sau fizioterapie. - Absolvenți în: - Osteopatie, chiropractică sau yumeiho - Masaj terapeutic, somatic, reflexogen, limfatic, anticelulitic sau de relaxare - Abilități excelente de comunicare și relaționare interumană - Dorința și determinarea de a-și dezvolta continuu competențele profesionale - Aprecierea lucrului în echipă - Plăcerea de a lucra cu oamenii Beneficii: - Lucrul cu o echipă solidă de profesioniști - Salariu motivant, corelat cu performanța și experiența ta - Perioadă de instruire și specializare - Oportunități multiple de dezvoltare personală și profesională De ce Clinica Art Therapy? Dacă ești pasionat și dornic să înveți și să aplici tehnicile noastre de terapie manuală, și dacă te împlinește să vezi rezultate spectaculare în urma terap
Art Therapy Center
Vezi alte joburi relevante

Tehnician Retele Telecomunicatii (Jonctor)


Companie verificată
Aplica rapid
Angajam Tehnician Retele Telecomunicatii (Jonctor) Ce oferim? Salariu de incadrare - negociat in functie de experienta;Bonus de performanta;Abonament servicii medicale clinica Medicover. Responsabilitati: Executarea lucrarilor de instalare si mentenanta a serviciilor de telecomunicatii pentru persoane juridice;Asigurarea operatiilor de intretinere a retelei de fibra optica prin activitati specifice de control, masurare si diagnosticare a functionarii retelei (interpretari masuratori, diagrame etc.);Efectuarea deplasarilor in regiune in vederea realizarii lucrarilor de instalare, intretinere si modernizare a retelei de fibra optica;Urmarirea, verificarea periodica si modul cum sunt exploatate si intretinute echipamentele din dotare. Cerinte: Permis de conducere cat. B;Cunostiinte de calculatoare, retelistica, swich-uri, routere;Abilitate lucru la inaltime.
HRS STAFFING SERVICES SRL

Manager/​Consilier despagubiri accidente rutiere


Companie verificată
Aplica rapid
Căutăm un manager/consilier ca tine! Dacă te atrage ideea de a lucra într-o companie care pune preț pe talentul tău și care este dispusă să investească în pregătirea ta profesională, suntem convinși că merită să aplici. În plus, dacă esti o persoană: - perseverentă, dinamică, orientată către rezultate;- cu spirit antreprenorial;- care deține o capacitate de analiză și sinteză;- cu abilități de comunicare și negociere;- care merge înainte, indiferent de obstacole;- ești mai mult decât binevenită în echipa! Descrierea jobului: - Venim în sprijinul persoanelor vătămate sau a familiilor persoanelor decedate în accidente rutiere, acordându-le asistență pentru obținerea despăgubirilor cuvenite, de la societățile de asigurări. Responsabilitățile tale: Manager:- Recrutarea și selecția candidaților în vederea dezvoltării echipei;- Planificarea și organizarea activității;- Coordonarea, monitorizarea și evaluarea activității echipei;- Pregătirea și formarea deprinderilor specifice activității de
Serar Invest Consult SRL

Tehnician electromecanic,​ electrician,​ lacatus mecanic


Companie verificată
Aplica rapid
Societate Comerciala angajeaza tehnician electromecanic, electrician si lacatus mecanic. Salarizare in functie de calificarea si aptitudinile fiecaruia.Informatii la numarul de telefon afisat.
PATISGAL SRL

Hardware Engineer


Candidatul ideal You are a full-time Hardware Engineer with an eye for detail, who also oversees the big picture. You enjoy working in a dynamic team and take a proactive approach. Your ability is to analyze drawings and electrical diagrams together with the head of the design team / project manager and propose technical solutions.In addition:You have University degree in Electrical/ Electro technical Engineering.Your English is at an advanced level (written/spoken)You have knowledge about elaborating Basic / Detailed Engineering documents, such as:Lighting calculation, functional descriptions of equipment and systemsList of input/output signals / List of alarm sensorsFAT/HAT/SAT test protocolsYou have the necessary knowledge of electrical systems and their integration, calculation of elements of electrical installations, electrical panels, electrical drives, automation elements, modern techniques for electrical installations.Your ability is to elaborate the basic engineering/detailed
ALEWIJNSE MARINE GALAŢI SOCIETATE PE ACŢIUNI

Media netă estimată pe baza celor 2 de salarii introduse în Salario: 7200 RON/Luna

Team Leader Telesales


Candidatul ideal știi să negociezi și, de obicei, reușesti să obții ceea ce-ți propui; îți place să vorbești la telefon, comunici eficient și reușești să legi cu ușurința relații; știi să identifici și să oferi soluții adaptate nevoilor clienților noștri; ai bune abilități de comunicare orală și scrisă; ai o gandire proactiva, găsești rapid soluții; ai minim 4 ani experienta profesioanala in domeniul servicii sau in vanzari directe;Atunci ai ajuns la anuntul potrivit !Descrierea jobului Instrueste si este responsabil de integrarea noilor angajati in acord cu responsabilitatile postului; Ofera directie fortei de vanzari in vederea realizarii obiectivelor; Intocmeste planul de actiune trimestrial/anual privind promovarea produselor companiei, prospectarea zonelor indicate, dezvoltarea numarului de clienti, si, comunica eficient cu echipa astfel incat acestia sa inteleaga actiunile care stau la baza situatiei curente si a solutiilor necesare; Monitorizeaza evolutia principalilor Indicator
Confidenţial

Telesales Reprezentative & Account Manager Vodafone


Candidatul ideal A & A COMMUNICATION, Partener Vodafone, își mărește echipa de Telesales Reprezentative & Business Account Manager, Vodafone Business.Dacă ești o persoană energică, motivată și atrasă de ideea de a interacționa cu business owneri și a le oferi cele mai bune soluții de comunicare, înseamnă că ești persoana pe care o căutam!Alături de echipa A & A COMMUNICATION si alaturi de VODAFONE îți vei dezvolta o carieră de succes în vânzări, iar noi te vom ajuta să fii cel mai bun!Ce trebuie să facă un Telesaless Business Vodafone ?- Să identifice noi oportunități de business în vederea asigurării succesului strategiei de vânzări;- Să prezinte, să vândă și să crească valoarea vânzărilor produselor și serviciilor Vodafone în scopul de a atinge targetul de vânzări pe segmentul business;- Să construiască relații puternice cu clienții în vederea vânzării produselor Vodafone și a creșterii satisfacției clientului;- Să monitorizeze activitatea competiției și tendințele pieței în vederea
A A COMMUNICATION S.​R.​L.​

Shop Manager


Candidatul ideal - studii medii / superioare- experienta minim 1-3 ani, de preferat in domenii similare ( Retail )- foarte bune abilitati de organizare, control si management- experienta in lucru cu oamenii / coordonare echipa- Limba Engleza nivel avansat- capacitate de analiza a datelor- PC Skills : nivel excelent Microsoft Office , Excel AvansatDescrierea jobului Vei coordona echipa din subordine pentru a atinge obiectivele zilnice, săptămânale și lunare;Vei întâmpina și relaționa cu clienții magazinului în vederea promovării produselor;Vei monitoriza și gestiona corect stocul de marfă, inventariere, receptie de bunuri;Vei comunica cu toate departamentele din cadrul companiei pentru buna desfășurare a activității;Jobul presupune administrarea magazinului si a gestiunii, implicarea in procesul de vanzare, coordonarea si motivarea echipei pentru realizarea targhetelor.Responsabilitati:Administrare magazin:- organizeaza si asigura activitatea comerciala in magazin- aplica politica comer
GREDY COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 268 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Asistent Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal este un asistent manager cu abilitati bune de comunicare, spirit organizatoric, de preferat cu experiență dе minim 2 ani în secretariat.Cerinte: Seriozitate, spirit de echipa, atenție la detalii, implicare profesionala; Absolvent de Facultate limbi straine (engleza avansat); Experienta de minim 2 ani ca asistent manager; Cunoaste operare Microsoft Office(Word, Excel); Curs de asistent manager;Descrierea jobului Responsabilitati:- tine sub control documentele de corespondenta interne si externe primite;- asigura preluarea apelurilor telefonice si directionarea acestora, dupa caz, catre director sau angajati;- asigura expedierea corespondentei prin posta;- redacteaza adrese si alte documente solicitate de catre Director;- asigura aprovizionarea cu produse de birotica si papetarie conform solicitarilor;- tine evidenta formularelor cu regim special: avize, bonuri de consum, bonuri de transfer, bonuri de cantar, ordine de deplasare, fise de magazie;Benefici
LEMACONS SRL

Media netă estimată pe baza celor 3790 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.