Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

204 Locuri de Munca in Targu Jiu - Joburi in Targu Jiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

204 Locuri de Munca in Targu Jiu - Joburi in Targu Jiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Targu Jiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Cerințe și competențe specifice:• Minim studii medii finalizate• Cunoștințe limbi străine - limba germană constituie avantaj• Disponibilitate pentru deplasări• Capacitate de a realiza obiectivele asumate aflate în aria de responsabilitate• Capacitate de a lucra într-un mediu de lucru dinamic, în continuă schimbareDescrierea jobului Principale responsabilități:• Orientare spre client - oferirea de consultanță și asistență• Orientare spre muncă în echipă• Adaptabilitate/Flexibilitate• Disponibilitate pentru deplasări• Disponibilitate pentru program de lucru flexibil și/sau prelungit• Experiență în gestiunea mărfurilor și a încasărilor constituie un avantaj• Întocmire facturi emise către client - la cerere• Aprovizionare marfă la raft, conform standardului dmOferta noastră:• Muncă într-o echipă dinamică• Dezvoltare profesională și personală• Un post sigur într-o companie prezentă în mai multe țări europene• Program flexibil și salariu motivant• Bonuri de masă• Asigurare m
DM
Candidatul ideal AGENT SERVICII CLIENT - TG. JIUStudii superioare finalizate sau în curs de finalizare;Simțul umorului, orientare către clienți, gândire pozitivă și entuziasm;Persoană organizată, comunicativă, dinamică, capabilă să lucreze bine individual și în echipă;Proactivitate și implicare când vine vorba de satisfacerea nevoilor clienților;Cunoștințe pachet Microsoft Office;Cunoștințe limba engleză – minim nivel mediu;Permis de conducere categoria B, cu minimum 1 an de experiență.Descrierea jobului AGENT SERVICII CLIENT - TG. JIUActivitatea se desfasoară preponderent în jud. Gorj, dar și în împrejurimi, după cum urmează:Livrarea/preluarea autoturismelor oferite spre închiriere;Păstrarea legăturii cu coordonatorul activității de pe teren;Întocmirea de procese verbale, documente ce țin de contractare și alte operațiuni;Operarea în sistemele interne și soluționarea solicitărilor venite pe e-mail sau telefon;Atribuții specifice ce țin de întreținerea parcului auto;Interacțiune direct
Autonom rent a car
Candidatul ideal Denumire proiect:Servicii de asistenta tehnica pentru supervizarea lucrarilor de executie “Proiect Regional de Dezvoltare a Infrastructurii de Apa si Apa Uzata din Judetul Gorj”Proiectul consta in investitii pentru tratarea si distributia apei si colectarea si epurarea apelor uzate care se vor implementa pentru Judetul Gorj, in zonele urbane si rurale, si care vor avea drept rezultat conectarea la aceste sisteme a tuturor cetatenilor din aceste zone si conformarea cu prevederile directivelor UE relevante.Cerinte inginer rezident: Studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentul acesteia în domeniile constructii hidrotehnice / civile / instalatii / ingineria mediului; Cunostinte generale de operare pe calculator in MS Word si Excel. Experienta profesionala generala minim 5 ani; Participarea în calitate de Inginer Rezident (sau a unor poziții echivalente ori superioare ca responsabilități) la supervizarea a minim 1 (unui) contract de lucrări la nivelul
ROMAIR CONSULTING
Candidatul ideal - Studii superioare;- Abilitati foarte bune de comunicare;- Cunostinte foarte bune operare PC (Microsoft Office – MS Word, Excel, Internet, e-mail);- Persoana organizata, dinamica, eficienta, capabila sa isi indeplineasca responsabilitatile la timp;- Experienta pe o pozitie similara in domeniul infrastructurii de mediu constituie un avantaj.Descrierea jobului - Preluarea, inregistrarea, multiplicarea, distribuirea catre compartimentele implicate, indosarierea si arhivarea corespondentei si a mesajelor primite in cadrul biroului de proiect din Onesti;- Redactarea corespondentei necesare desfasurarii activitatii zilnice;- Asigurarea transmiterii documentelor prin curier/ posta, fax, e-mail;- Realizarea arhivei de proiect;- Planificarea si centralizarea micilor achizitii in cadrul departamentului administrativ;- Preluarea apelurilor telefonice;- Coordoneaza si raspunde de buna desfasurare a activitatii de secretariat;- Coordoneaza si organizeaza agenda de lucru a liderulu
ROMAIR CONSULTING
Candidatul ideal - Bune abilitati dе comunicare si negociere;- Permis dе conducere cat. B si (C ) constitue avantaj ;- Disponibilitate pentru munca dе teren;- Disponibilitate la program prelungit;- Experienta in vanzari vansell;- Dorinta dе a invata metode noi dе lucru.Descrierea jobului Căutăm persoane dinamice, cu un nivеl dе еnergiе mare, care prеferă muncа cu oаmenii în locul аctivității dе birou.Resposаbilitаti:- Construiеştе şi mеnţinе bаza dе cliеnţi din аria sa dе acopеrirе;- Promoveаzа produsele compаniеi;- Conduce masina cu care livreaza produsele.
ALPIN 57 LUX
Candidatul ideal - Sa fii o persoana deschisa, empatica- Sa iti pese cu adevarat de pacienti si de nevoile acestora- Sa fii interesat sa gasesti solutii pentru fiecare pacient- Sa comunici clar, concis- Sa fii responsabil si organizat- Sa detii Certificat de Membru al Colegiului Farmacistilor- Sa ai experienta in pozitia de Farmacist Diriginte minimum 1 an.Descrierea jobului Ce trebuie sa faci :- sa pui pacientul pe primul loc- sa oferi solutii pentru sanatate personalizate, in functie de nevoile fiecaruia- sa lucrezi cu echipa ta in vederea unei bune functionari a farmaciei- sa supraveghezi eliberarea medicamentelor si calitatea actului farmaceutic efectuate de catre Farmacisti si Asistenti Farmacisti pentru a mentine un standard profesional ridicat;- sa analizezi profilul si specificul zonei si sa vii cu propuneri de solutii de adaptare a farmaciei la acestea pentru a raspunde cat mai bine nevoilor pacientilor si a creste cifra de afaceri;- sa coordonezi activitatea operationala a pe
SENSIBLU
Candidatul ideal Daca iti place sa creezi cele mai frumoase amintiri clientilor planificand calatorii in toata lumea si sa aduci zambete pe chipul lor, ai ajuns unde trebuie.Suntem o echipa frumoasa cu Super Consultanti de Turism care pune accent pe dezvoltarea profesionala permanenta.Ce ne dorim noi? Sa cunosti piata de produse turistice si sa ai experienta de minim 6 luni in domeniu; Sa ai abilitati foarte bune de comunicare si negociere; Sa fii o persoana ordonata, organizata si punctuala; Sa ai cunostinte de operare Microsoft Office; Experienta de lucru in sistemele specifice industriei turistice este considerata un avantaj.Descrierea jobului Vei intocmi pachete de vacanta persoanlizate, care sa se potriveasca nevoilor clientului; Vei rezerva si emite bilete de avion (IATA si low-cost), autocar, cazari, asigurari medicale, servicii de rent a car, etc.; Vei prelua cererile de oferta alocate sau primite spontan si vei mentine legatura cu potentialii clienti pe intreaga derulare a pro
TRAVEL BRANDS
Candidatul ideal Studii tehnice de specialitate (Ingineria Constructiilor Civile sau a Instalatiilor) Experienta in domeniul constructiilor civile , respectiv reabilitari termice si modernizari energetice Bune cunostinte de operarea pe calculator : Microsofoft Office, Cunostinte AutoCad , WinDev Permis categoria B Bune abilitati tehnice, analitice si organizatoriceDescrierea jobului Coordonarea si verificare activitatii de executie a lucrarilor executate de peronalul propriu sau subcontractat Aplicarea legislatiei, procedurilor si instructiunilor tehnice de lucru, specifice in domeniul constructiilor Pastrarea legaturii cu reprezentantii beneficiarului in santiere Intocmirea necesarului de materiale, urmarirea aprovizionarii la timp pe santiere conform comenziilor Raspunde de calitatea executiei si de implementarea corecta a proiectului Raspunde de respectarea graficului de executie Intocmirea situatiilor de lucrari si oferirea de informatii reale, legate de studiul fizic al lucrarilor
A.F. CONSULTING
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare cu profil electric, electrotehnic, automatizari;- Experienta de minim 3 ani in activitati de reparatii si intretinere in firme de productie;- Cunostinte operare pc (procesare text, calcul tabelar, procesare baze de date);- Constituie avantaj autorizatie ANRE - manager in domeniul gestiunii energiei;- Experienta in coordonarea personalului;- Constituie avantaj cunostinte PLC-uri, Scada, automatizari proceseDescrierea jobului - Raspunde de activitatile de mentenanta pe linie electrica si automatizari din cadrul societatii;- Raspunde de activitatea pe linie energetic desfasurata la nivelul societatii;- Asigura coordonarea si executarea activitatilor de mentenanta preventiva, asigurand astfel operarea eficienta a utilajelor din fluxul tehnologic (diagnosticare, reparatii, etc);- Asigura documentatia tehnica pentru realizarea lucrarilor de reparatii si stabilirea necesarului de piese de schimb;- Analizeaza si remedieaza cu personalul din sub
SIMCOR VAR
Candidatul ideal Excavatorist cu experienta, deservent vola, muncitori necalificati.Descrierea jobului Operator cantar auto-experienta in intocmirea actelor de cantarireAgent paza cu atestat paza
GAV SCG 67
Candidatul ideal Ai studii superioare finalizate; Ai experiență profesională anterioară relevantă de minim 3 ani și minim 1 an în coordonarea unei echipe; Ai bune abilități de organizare și de analiză; Ai competențe de conducere și ești orientat/ă către rezultate; Ești rezistent/ă la stres, amabil/ă și orientat/ă către clienți; Cunoști limba engleză cel puțin la nivel mediu; cunoașterea limbii germane constituie avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei coordona echipa, vei stabili obiectivele magazinului și te vei asigura de îndeplinirea acestora; Vei fi responsabil/ă de comenzile de marfă, de gestionarea stocurilor și de inventare; Te vei asigura că principiile de vânzare sunt implementate corespunzător în magazin; Vei planifica activitățile și timpul de lucru al colegilor din echipă și vei oferi
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Ne marim echipa! Companie locala cauta coleg nou pentru postul de Economist / ContabilNu aplicati daca nu indepliniti cele de mai jos:Cerinte de baza:- studii superioare economice;- invatarea programului de contabilitate folosit de firma;- cunoasterea programului Softone, partea de contabilitate, reprezinta un avantaj;- experiență specifică privind contabilitatea de gestiune;- bune abilități de comunicare și relaționare;- cunostințe de operare PC – MS Office (Excel, Word, etc.);- cunostinte Asscon si Revisal reprezinta un avantaj;- atenție la detalii, organizare, responsabilitate, operativitate, corectitudine, gândire analitică și sintetică, răbdare, perseverență, gândire proactivă în identificarea celor mai eficiente soluții.
Confidenţial
Candidatul ideal Iti place domeniul vanzarilor si faci asta de minimum 3 ani? Ai luat examenul de licenta si te pricepi sa te faci inteles, indiferent ca vorbim despre clienti, colegi sau doamna de la floraria din colt? Prietenii iti spun ca ai atitudine pozitiva si calitati de teamplayer adevarat?Despre engleza nu te mai intrebam, stim ca urmaresti postarile cool de pe youtube si pinterest :).Daca ai raspuns cu “da” la minim trei din intrebarile de mai sus, ai intrat direct pe lista noastra scurta si ti-ai marit sansele sa intri in spiritul #peopleofBT.Descrierea jobului Hai sa:Cunosti produsele si serviciile noastre. Iti va face placere sa le promovezi, pentru ca raspund eficient unui complex de nevoi prezente din ce in ce mai mult in randul clientilor nostri;Comunici cu clientii bancii (exact ce iti place tie :)) si pe baza nevoilor pe care le identifici le recomanzi produsele sau serviciile potrivite;Procesezi operatiuni cu numerar/ fara numerar in functie de specificul tranzactiei
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal Te asteaptam intr-un cuib vesel din care zilnic zambetele si buna dispozitie nu lipsesc!Suntem o echipa tanara, ambitioasa, dinamica si cautam pe altii asemenea noua, care sa ni se alature!Daca esti o fire entuziasta si iti face placere sa socializezi, esti persoana potrivita pentru a face parte din echipa noasta!Te vrem in echipa noastra daca:- esti o persoana perseverenta, ambitioasa si atenta la detalii;- ai abilitati de comunicare, spontaneitate, atentie distributiva;- ai aspect placut, ingrijit;- disponibilitate pentru program in ture, inclusiv de noapte (12/24,12/48); se lucreaza 15-16 zile pe luna.Descrierea jobului Responsabilitatile tale vor fi :- intampinarea clientilor in sala de joc si servirea cu bauturi din produsele de protocol;- oferirea de informatii despre regulile de joc si modul de functionare a aparatelor;- realizarea platilor corespunzatoare castigurilor obtinute de participantii la joc si intocmirea raportului asupra platilor efectuate.Noi iti of
LUCKY SEVEN GAMBLING
Candidatul ideal - Aranjarea si sortarea marfurilor in si din depozit;- Descarcarea si incarcarea marfurilor in Dubite;Descrierea jobului Robleo Com angajeaza Muncitori Necalificati , indiferent de varsta, pentru depozitul nostru din Targu-Jiu!Se ofera un cadru de munca legal, Mediu de lucru stabilCe trebuie sa faci:- Aranjarea si sortarea marfurilor in si din depozit;- Descarcarea si incarcarea marfurilor in Dubite;Salariul incepe de la 2400 lei (Net) + bonuri de masaPentru mai multe detalii sunati la Nr de telefon din Anunt!
ROBLEO COM
Candidatul ideal - Studii medii/superioare în domeniul economic - reprezintã avantaj;- Experienţã pe un post similar - minim 3 ani;- Cunoştinţe PC (Word, Excel) - nivel mediu;- Cunoaşterea unui program de gestiune - reprezintã avantaj;- Persoanã organizatã, cu simţul rãspunderii.Descrierea jobului - Asigură gestiunea fizică a stocului de marfă;-Introduce marfa în stoc în baza documentelor de intrare;- Asigură mişcarea stocurilor;- Expediază marfa către clienţi;Rãspunde de:- Acurateţea înregistrarilor în stoc;- Înregistrarea sistematicã şi cronologicã a datelor privind stocurile;- Îndeplinirea la timp şi întocmai a sarcinilor specifice trasate sau stabilite de superiorul ierarhic;- Calitatea raportãrilor şi a informãrilor;- Livrarea mãrfii cãtre client/ şantiere/ lucrãri în timpul cel mai scurt şi în condiţii optime.
UTI CONSTRUCTION AND FACILITY MANAGEMENT
Candidatul ideal Ne dorim de la tine: Aviz medical „Apt” pentru lucrul la inaltime; Permis de conducere categoria B-minim 1 an vechime (inclusiv disponibilitatea de a conduce); ​Şcoala profesională/liceu + curs de calificare; Cunostinte tehnice avansate despre serviciile de voce si date (ex: ISDN, xdsl, IPTV); ​Capacitatea de a face fata unui mediu de lucru dinamic, in continua schimbare; Abilitati bune de comunicare verbala si in scris; Cunostinte in domeniul IT reprezinta un avantaj.​*Anuntul se adreseaza candidatilor de pe toata raza judetului, nelimitandu-se la orasele resedinta de judet.Descrierea jobului Scop principal:Efectueaza lucrarile specifice in reteaua de acces in vederea instalarii de servicii de telecomunicatii si asigurarea functionarii acestora in parametri optimi si la un nivel de calitate ridicat.Descrierea jobului: Instalarea serviciilor de voce, date si televiziune precum si a serviciilor conexe; Executarea lucrarilor de dezvoltare si intretinere a retelei de tele
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS
Candidatul ideal Candidatul ideal:✅ cunoștinte minime de operare PC.✅ permis de conducere cat. B.✅ abilități persuasive bine dezvoltate.✅ flexibilitate.✅ corectitudine.Descrierea jobului 📝 Agent/referent resurse umane cu studii minim liceale, calificarea în domeniu nu este obligatorie!Lucrul se va face pe teren și în birou (aprox. 80% teren+20% birou), în vederea identificării și înscrierii persoanelor interesate de un loc de muncă în agricultură pentru Germania.Deplasarile in scop de serviciu vor fi efectuate in principal in judetul dumneavoastra de resedinta.Ce oferim?✅ Training gratuit.✅ mașină de serviciu.✅ telefon de serviciu.✅ salarizare avantajoasă, negociabilă în funcție de aptitudini și rezultate!
PANAP
Candidatul ideal Pentru noul proiect (Fintrade) - Servicii financiare pentru persoane juridiceCompania cauta sa angajeze candidatul ideal:• Studii medii cu diploma de bacalaureat;• Experienta in vanzari directe;• Orientare catre atingerea obiectivelor;• Persoana organizata si disciplinata;• Permis de conducere - categoria B;• Disponibilitate pentru mobilitate si munca de teren;• Abilitati de comunicare, negociere si prezentare de produse financiare.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati:​• Activitate numai cu persoane juridice;• Dezvolta un portofoliu propriu de clienti in zona alocata prin promovarea produselor financiare ale companiei;• Realizeaza obiectivele de vanzare si de colectare a creditelor acordate in piata;• Consolideaza portofoliul de clienti si participa activ la cresterea sa prin identificarea de noi oportunitati;• Asigura consultanta clientilor din portofoliu pe tot parcusul colaborarii;• Gestioneaza si administreaza documentele de tip contract dintre companie
iCredit
Candidatul ideal Ne-ar plăcea să te cunoaștem dacă: Experiență de minimum 2 ani într vânzări. Experiență în vânzarea utilajelor agricole, în domeniul utilajelor agricole sau de construcții de minimum 2 ani; Capacitate foarte bună de comunicare și relaționare cu clienții, atenție distributivă, capacitate de a lua rapid decizii. Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate și eficiență. Cunoștințele de limbă engleză constituie avantaj. Cunostințe de operare PC (Windows, Microsoft Word, Excel, Internet). Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului ATRIBUȚII ȘI RESPONSABILITĂȚI Prezentarea, promovarea și vânzarea produselor în conformitate cu standardele și politicile comerciale ale companiei. Prospectarea continuă a pieței pentru a extinde portofoliul de clienți. Urmărirea realizării planului de vânzări lunar, trimestrial, anual. Participarea la negocieri, întocmirea contractelor, monitorizarea derulării și finalizării acestora. Stabilirea și participarea la intâlnirile cu
AGROCONCEPT IMPEX
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 204 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.