Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

48 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

48 Locuri de Munca Tehnician Mentenanta in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Tehnician Mentenanta in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Tehnician Mentenanta


Candidatul ideal Cerinţe: experiență în domeniu minim 1an; studii medii, specializare electrică, electromecanică sau mecanică; experiența în industria alimentară reprezintă un avantaj; viteză dе reacție și dе luare a deciziilor în cazul defecțiunilor majore. cunoștințe echipamente și acționări hidraulice/pneumatice (citire, interpretare și execuție scheme electrice), automatizări. constituie avantaj - operarea de agregate si echipamente frigorificeDescrierea jobului Rеsponsаbilităţi Tehnicianului de mentenanta: verifică instаlаțiilе еlеctricе / mеcanice și lе mеnține pеrmanent în stаrе dе funcționаrе și sigurаnță, notareа pаramеtrilor de functionаrе in regsitrul zilnic de vеrificаri; efеctuеază intervenții de urgență lа sistеmele tehnice de natură electrică / mecanică, asigură efectuarea inspecțiilor periodice (lunare) asupra instalațiilor electrice / mecanice, efectuarea verificărilor zilnice ale instalațiilor din clădire; efectuarea mentenanței permanente în cadrul obiectivului; răsp
FRESCOVERDE SRL

Media netă estimată pe baza celor 155 de salarii introduse în Salario: 3800 RON/Luna

Tehnician sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
 Ești o persoană energică și adaptabilă? Ești pregătit sa accepți provocări noi alături de o echipă dinamică si profesionistă? Ai studii in domeniul electric si crezi că te-ai putea specializa și pe instalarea echipamentelor de securitate și antiincendiu? Căutăm candidatul potrivit pentru funcția de TEHNICIAN IT. Putem crește și evolua împreună dacă te hotărăști să intri și tu în echipa NEXIA! Ce vei face alături de noi?Responsabilitățile tale principale vor fi cablarea și instalarea sistemelor de:supraveghere video;date - voce;alarmă;detecţie incendiu;control acces. Te potrivești in echipă dacă ai:studii medii absolvite, în domeniu tehnic sau electric;cunoștințe în cablare și instalare echipamente (constituie un avantaj);disponibilitate de lucru la înălțime;disponibilitate pentru deplasări;permis de conducere cat. B (opțional). Ce îți vom oferi:contract de muncă pe perioadă nedeterminată;diurnă pentru deplasări;instruire și calificare la locul de muncă;pachet salarial a
NEXIA CONSULTING SRL

Specialist Ehs


Candidatul ideal Studii superioare tehnice;Experienta de minim 2 ani pe un post similar;Experienta in companie de productie cu un numar de minim 300 salariati;Curs specialist in managementul deseurilor sau responsabil mediu;Curs în domeniul sanatatii si securitatii in munca: (80 ore);Curs in domeniul situatiilor de urgenta: cadrul tehnic PSI (40 ore);Cunostinte de operare PC (Excel, Outlook, Word, Power Point);Cunostinte de limba engleza nivel mediu;Cunoasterea principiilor, practicilor si procedurilor referitoare la activitatile specifice de Mediu; SSM si SU;Cunoasterea legislatiei si standardelor de specialitate pe linie de Mediu; SSM si SU;Abilitati de comunicare si prezentare;Spirit organizatoric;Capacitate de analiza si sinteza;Responsabilitate si integritateDescrierea jobului Responsabilitati in gestionarea deseurilor si transmiterea raportarilor lunare conform prevederilor legale,Intocmirea registrelor si a formularelor de transport specifice;Elaborează si actualizează ori de ca
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Customer Care And Content Editor


Candidatul ideal Căutăm colegi în departamentul de suport al unei companii de IT, care să ghideze utilizatorii care folosesc platformele noastre de publicare anunțuri și să asigure calitatea conținutului pe acestea.Ce ne dorim de la tine: Experiența în suport clienți este binevenită, dar cel mai mult contează să fii dornic/ă să înveți. Minim 1 an experiență pe un post similar sau într-un departament de Relații cu clienții Să fii o persoană disciplinată Atenție la detalii și meticulozitate Să ai răbdare și să fii un bun ascultător Să ai capacitatea de a-ți stabili și organiza prioritățile Să ai bune abilități de comunicare în limba romană, în special în scris Să ai cunoștinte excelente de operare calculator (Word, Excel, Outlook) Cunoștințe de operare în baze de date Cunoștințe avansate de scriere în limba română Cunoașterea limbii germane și/sau maghiară, reprezintă un avantajDescrierea jobului Jobul este full time și se va desfășura de la sediul nostru din Oradea, luni-vineri, între 0
PUBLI24 DIGITAL S.​R.​L.​

Inginer /​ Specialist Calitate Oradea /​ Bihor


Candidatul ideal Inginer / specialist calitate Oradea / BihorPozitia vacanta este pentru proiectul: “Varianta ocolitoare a orașului Alesd” din judetul BihorCerinte:Buna capacitate de organizare, comunicare si colaborare;Minim 3 ani experienta in proiecte de constructii si/sau reabilitari drumuri/ autostrazi;Cunoaste reglementari in vigoare in domeniul asigurarii calitatiiCunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel);Reprezinta avantaj:Studii superioare in domeniul constructiilor;Experienta intocmire cartea tehnica a constructiei;Experienta in intocmire procese verbale de drumuriExperienta in gestionarea unor contracte de lucrari de drumuriDescrierea jobului Responsabilități principale:Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;Participa la organizarea si coordonarea lucrarilor pe santier;Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea n
SELINA SRL

Specialist Vanzari


Candidatul ideal 👉 APLICĂ DACĂ: ești o persoană deschisă și comunicativă, îți urmărești cu perseverență obiectivele, înveți rapid și îți place să câștigi, știi să construiești și să întreții relații, găsești mereu noi modalități de a reuși, ai experiență în vânzări sau în relații cu clienții și îți dorești să vinzi produse îndrăgite de clienți, ești orientat spre obiective și ai o atitudine pozitivă. limba engleză, constituie un avantaj. Descrierea jobului 👉 RESPONSABILITĂȚI: vânzarea de produse digitale către restaurantele din România, contactarea activă a noilor clienți prin telefon și e-mail, menținerea unor relații puternice cu clienții, precum și cu partenerii interni pentru a oferi cea mai bună ofertă clienților noștri.👉 NOI OFERIM: Birou situat în Oradea, aproape de centrul orașului, sistem atractiv de bonusare sprijin permanent din partea supervizorului și a colegilor de muncă, atmosferă de lucru excelentă, echipament de lucru (telefon mobil, laptop), program de lucru de Lun
RESTAUMATIC S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 1100 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Sales Account Specialist


Candidatul ideal Experiență de minim 3 ani ca suport comercial clienți B2B, care să includă relaționarea cu clienții prin comunicare scrisă și telefonică Cunoașterea limbii maghiare este necesară pentru ocuparea acestei poziții și constituie avantaj experiența de lucru în SEAP Cunoștințe avansate de operare calculator, implicit a programelor Microsoft office 365, cunoștințe de utilizare excel la nivel mediu este cerința obligatorie Experiență de lucru intr-un soft CRM Abilități excelente de comunicare Capacitate de învățare a termenilor tehnici uzuali utilizați în activitatea companiei și a înțelegerii proceselor tehnice Capacitate de reacție rapidă în situații urgente, autodisciplină pentru atingerea obiectivelor cu termen limităDescrierea jobului Vei gestiona întregul proces de administrare a vânzărilor/proiectelor de execuție de la comandă până la facturare (planifică, îndeplinește, monitorizează și coordonează procesele și task-urile necesare realizării comenzii) Vei realiza docume
DITO GROUP SRL

Payroll Specialist


Candidatul ideal Our growing company is searching for experienced candidates for the position of Payroll Specialist. If you are looking for an exciting place to work and if you can provide comprehensive, ongoing and proactive support for all inquiries pertaining to payroll system functionality, payroll compliance and best practices, please take a look at the list of qualifications below.Let's meet if you have these skills:· Proven experience as a Payroll Specialist or similar role (minimum 2 years);· Very good knowledge of legislation and regulations of the field;· Strong knowledge of Microsoft Excel and other MS office tools;· Fluency in English;· Capability of exercising extreme discretion;· Self-motivated with the ability to work independently and in a team environment;· Strong organizational and analytical skills needed;· Excellent interpersonal and communication skills;· Must possess a positive “can do” attitude and willingness to learn new things.Descrierea jobului What you w
ANDREAS STIHL POWER TOOLS

Media netă estimată pe baza celor 304 de salarii introduse în Salario: 4800 RON/Luna

Medic Specialist Neurolog /​ Cardiolog /​ Radiolog


Candidatul ideal - Absolvent al facultății dе medicina;- Abilităţi foarte bune dе comunicare şi relaţionare- Abilităţi dе organizare, coordonare şi atenţie la detalii- Abilitatea dе a lucra în echipă- Integritate şi profesionalism- Spirit antreprenorialDescrierea jobului Cautam medici colaboratori cu normă întreagă in regim de contract cu CAS, ce detin diplome certificate de specialitate/competente pentru urmatoarele Specialitati.- Neurologie,- Cardiologie,- Radiologie.
PRESIDENT PREMIUM MEDCENTER S.​A.​

Training Specialist


Candidatul ideal TRAINING SPECIALIST to join our team!Joinour team. Build the future.Plexus is an agile, forwardthinking company of problemsolvers who bring complex technologies and innovativeproducts to life. We are engineering, manufacturing and supplychain experts passionate about building a better world for thepeople who will benefit from what we doPlexusOradea, Bihor, Romaniawww.plexus.comPurpose Statement:This position is responsible for supporting the development, introduction and facilitationof a wide variety of training solutions.JOB RESPONSIBILITIES:•Training development and operations Partner with the Plexus training community to design, develop,implement and support training solutions that meet organizational needs across the globe, including sessioncoordination, instructional design, material development, facilitation, cost chargebacks, and assessment asrequired for assigned areas•Data analysis Utilize Talent Management systems to collect, analyze, and summarize data and t
PLEXUS SERVICES RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 3200 RON/Luna

Tehnician Mentenanta Electromecanica – Automatica Echipamente Industriale - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MENTENANTA ELECTROMECANICA – AUTOMATICA ECHIPAMENTE INDUSTRIALE - AJOFM | ANOFMAngajator: HANNING MOTORS ROMANIA S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-SCOALA SPECIALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Mentenanta Electromecanica – Automatica Echipamente Industriale - Ajofm | Anofm


Ocupatia: TEHNICIAN MENTENANTA ELECTROMECANICA – AUTOMATICA ECHIPAMENTE INDUSTRIALE - AJOFM | ANOFMAngajator: HANNING MOTORS ROMANIA S.R.L.Experienta: Experiență Medie (3-5 ani)Educatie: Liceal-SCOALA SPECIALATimp de lucru: 8Adresa locului de munca: ORADEA
HANNING MOTORS ROMANIA S.​R.​L.​

Specialist Recrutare


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui nou coleg/ă, cu experiență în domeniu (6 luni – 2 ani), pasionat de interacțiunea și comunicarea cu oamenii.Suntem o echipă tânără, dar profesionistă și garantăm o experiență semnificativă, dacă ni te alături!Rolul pe care îl oferim, are deschidere către diverse domenii de activitate, atât pentru Permanent Placement cât și pentru Temporary Workforce. Vei avea ocazia să gestionezi un proces de recrutare end-to-end, pentru roluri din domenii diversificate, precum: producție, logistică, BPO, financiar-contabil, bancar, administrativ, sales, tehnic, etc.Descrierea jobului De asemenea, vei fi responsabil de: Client management – identificarea nevolior clientului și consiliere oferită pe toată durata unui proces de recrutare; Identificarea acțiunilor și canalelor de recrutare potrivite pentru proiectele active; Derularea activă a proceselor de recrutare și hunting; Monitorizarea pieței forței de muncă și implicare în definirea strategiei echipei.Benefi
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 1066 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Specialist Imbunatatire Procese (oradea)


Candidatul ideal Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră: studii superioare în domeniul financiar/management; bune cunoștințe privind metodele de organizare, planificare și control; experiență în dezvoltarea și organizarea de proiecte constituie un avantaj; cunoaşterea limbii italiene la nivel mediu spre avansat; cunoașterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat; cunoştinţe în pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel mediu spre avansat; bune abilități de comunicare și mediere; abilități de multitasking; orientare spre atingerea obiectivelor; capacitate de analiză şi sinteză; atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; spirit de echipă; disponibilitate pentru delegații.Descrierea jobului Responsabilităţi: Monitorizează atingerea obiectivelor și este responsabil de aplicarea sistemului intern de îmbunătățire continuă a proceselor Identifică tendințele de variație a procesului și a cerințelor clientului Identifică și aplică soluții inovatoare pent
FINPROM S.​R.​L.​

Specialist În Achizitii


Candidatul ideal -studii universitare: de preferat tehnice sau economice;-experiența pe posturi similare minim 3 ani;-limbă străină: engleză – nivel avansat;-cunoștințe comerciale - cunoașterea termenilor contractuali, a noțiunilor economice privind relațiile comerciale, a operațiunilor de import intracomunitare si extracomunitare etc.;-cunostințe economice - înțelegerea fluxului de achiziție d.p.d.v. documentar: solicitare interna – comanda – receptie – consum; cunoașterea documentelor fiscal-contabile utilizate în relațiile comerciale: aviz de expediție, factură fiscală etc.;-cunoștinte tehnice;-cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice - Microsoft Office minim un nivel mediu, experiență în sisteme integrate de tip ERP sau MRP;-abilități de comunicare și deschidere pentru munca în echipă;-atenție la detalii, seriozitate și responsabilitate în îndeplinirea sarcinilor, respectarea termenelor limită;-deschidere pentru învățare continuă și progres.-permis de conducere categoria B.D
PLASTOR S.​A.​

Specialist Vanzari Online


Candidatul ideal - experienta in e-commerce- cunoasterea infrastructurii tehnice si de vanzari ale platformelor e-commerce- bun cunoscator MS Office, internet, social media- experienta relevanta in vanzari- foarte bune abilitati de comunicare, negociere si organizare- abilitati de a identifica usor si de a intelege nevoile clientilor, capabil de a mentine o relatie de business pe termen lung- atitudine pozitiva, pro-activa, orientata catre rezultate- abilitati in rezolvarea rapida a solicitarilor si a eventualelor probleme- usurinta in exprimarea ideilor, persoana perseverenta, persuasiva Descrierea jobului - conducerea activitatii magazinului on-line- gasirea de noi cai si oportunitati de a creste vanzarile utilizand platforme online, social media, etc- identificarea nevoilor clientului si oferirea de solutii personalizate- identificarea permanenta de noi, potentiali clienti- identificarea tendintelor pietei in vanzarile online si folosirea lor in strategia de vanzariBeneficii:- salar
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 461 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Specialist In Sistemul Calitatii


Candidatul ideal Pozitia vacanta este pentru proiectul: “Varianta ocolitoare a orașului Alesd” din judetul BihorCerinte:Buna capacitate de organizare, comunicare si colaborare;Minim 3 ani experienta in proiecte de constructii si/sau reabilitari drumuri/ autostrazi;Cunoaste reglementari in vigoare in domeniul asigurarii calitatiiCunostinte avansate privind utilizarea aplicatiilor Microsoft Office (Word, Excel);Reprezinta avantaj:Studii superioare in domeniul constructiilor;Experienta intocmire cartea tehnica a constructiei;Experienta in intocmire procese verbale de drumuriExperienta in gestionarea unor contracte de lucrari de drumuriDescrierea jobului Responsabilități principale:Urmareste executia lucrarilor pe santier din punct de vedere al cantitatii, calitatii, si respectarii termenelor de executie;Participa la organizarea si coordonarea lucrarilor pe santier;Verifica planurile de executie si propune solutii constructive pentru rezolvarea neconformitatilor identificate ;Verifica situ
SELINA SRL

Specialist In Achizitii


Candidatul ideal -studii universitare: de preferat tehnice sau economice;-experiența pe posturi similare minim 3 ani;-limbă străină: engleză – nivel avansat;-cunoștințe comerciale - cunoașterea termenilor contractuali, a noțiunilor economice privind relațiile comerciale, a operațiunilor de import intracomunitare si extracomunitare etc.;-cunostințe economice - înțelegerea fluxului de achiziție d.p.d.v. documentar: solicitare interna – comanda – receptie – consum; cunoașterea documentelor fiscal-contabile utilizate în relațiile comerciale: aviz de expediție, factură fiscală etc.;-cunoștinte tehnice;-cunoștințe în utilizarea sistemelor informatice - Microsoft Office minim un nivel mediu, experiență în sisteme integrate de tip ERP sau MRP;-abilități de comunicare și deschidere pentru munca în echipă;-atenție la detalii, seriozitate și responsabilitate în îndeplinirea sarcinilor, respectarea termenelor limită;-deschidere pentru învățare continuă și progres.-permis de conducere categoria B.D
PLASTOR S.​A.​

Hr Admin Specialist


Candidatul ideal Qualifications: Bachelor's degree in Business, Finance, or a related field Fluent in English Minimum of 1 year of relevant experience Familiarity with Romanian Labor Legislation Strong financial analysis background Advanced skills in Excel and PowerPoint Proficient in PC skills: MS Office, Internet, E-mails Exceptional ability to multi-task, prioritize, and adapt to changing business needs Effective presentation skills, covering verbal, phone, and written communication Positive and collaborative attitude Capable of working under tight deadlines Solid knowledge and understanding of compensation & benefits statements and labor taxationDescrierea jobului What you'll do: Manage timekeeping and extract monthly working hours for payroll Handle salary calculations, templates, and changes Verify and transmit salary details to ensure accurate payments Update attendance records, calculate overtime, and manage meal card orders Handle deductions, transmit reports, and upda
NIDEC ORADEA SRL

Specialist Marketing


Candidatul ideal Dacă ești abonat la tot ce ține de domeniul marketingului și îți place să fii la curent cu cele mai importante trenduri din domeniu, atunci vom face echipă bună! Căutăm o persoană pasionată de marketing, exploratoare, cu excelente abilități organizatorice și de comunicare, dornică să învețe și să progreseze.Descrierea jobului Responsabilități: Minte strategică responsabilă cu implementarea strategiei de marketing a companiei, inclusiv a diferitelor campanii promoționale decise la nivel de companie; Verifică cu atenție acuratețea informațiilor de pe ambalajele care urmează să fie lansate (eagle eye); Monitorizează campaniile realizate de concurență; Realizează managementul canalelor de social media ale companiei prin conținut relevant: postări / reeluri / story; Oferă suport colegilor în cazul participării la diverse evenimente offline prin realizarea unui plan de maximă vizibilitate a brandului la eveniment: standuri, prezentări, flyere, etc.; Încheie si supervizează c
FRESCOVERDE SRL

Media netă estimată pe baza celor 1261 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 48 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.