Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Telekom in Ialomita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Telekom in Ialomita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Telekom in Ialomita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Area Sales Manager


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal At least 4 years of work experience in sales, preferably in hand/power tools or building material sales. Holding a significant portfolio of visiting active retail stores. Deep knowledge of the Romanian market, sales channels, leading companies in the industry and main regional characteristics. Strong customer orientation, negotiation and managerial skills. Deep knowledge of sales process Results-oriented and self-disciplined Ability to travel abroad for training purposes, or international exhibitions. Effective decision making and problem-solving skills Excellent verbal and written communication skills Ablity to demonstrate initiative and work well in a fast-paced environment Ability to be flexible and adaptable in a fast-paced environment Experiences gained as a part of an international team will be considered as a plus. Strong work ethic. Written and spoken English will be considered an advantage.The essential requirements for an Area Manager to collaborate with our
FF GROUP TOOL INDUSTRIES

Agent Vanzari Ialomita /​ Calarasi


Candidatul ideal - Studii superioare in domeniul agriculturii (de preferat)- Experienta in vanzari constituie avantaj;- Abilitati comerciale;- Cunoasterea agricultorilor din zona constituie un avantaj;- Posesor permis conducere categoria B - obligatoriu.Descrierea jobului RESPONSABILITATI- Activitati specifice vanzarii produselor din portofoliul firmei catre fermierii din zona arondata;- Oferirea de consultanta in domeniul fertilizarii, in vederea promovarii celor mai bune si moderne practici catre clientii companiei;- Urmarirea culturilor clientilor si propunerea de solutii adaptate nevoilor acestora;- Analize privind piata, concurenta;- Propunerea de solutii tehnice adecvate conditiilor meteorologice si pedologice din zona arondata.​OFERTA:- Salariu fix plus comision din vanzari;- Programe de instruire si dezvoltare (exemplu – traininguri pentru dezvoltarea cunostintelor tehnice si abilitatilor comerciale);- Masina si telefon de serviciu.
TIMAC AGRO ROMANIA

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Sud - Est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Area Sales Manager Utilaje De Constructii - Sud Est


Candidatul ideal Absolvent(a) al(a) unei institutii de invatamant superior (in domeniul tehnic). Experienta anterioara in vazarea de masini si utilaje de constructii. Cunostiinte avansate despre masini si utilaje de constructii. Proactiv, persoana orientata catre client si rezultate, atentie la detalii Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de intelege si a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel avansat. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde (IF, DB, PH, GR, CT, TL, BR, BZ, IL, CL )Descrierea jobului Responsabilitati: Promoveaza, prezinta si vinde masinile si utilajele de constructii comercializate de companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contact permanent cu clientii
TITAN MACHINERY ROMANIA

Agent Vanzari D2d Sud


Candidatul ideal Cunoaşterea regulilor gramaticii limbii române.Cunoştinţe tehnice generale despre domeniul companiei, cunoştinţe despre modul de utilizare şi funcţionare a serviciilor oferite de companie.Bune cunoştinţe de operare PC-pachetul MS Office_____Facilitati de exprimare verbala si scrisa.Abilitati de comunicare si negociere.Abilitatea de a lucra efectiv cu oamenii, de a se adapta diferitelor tipuri de persoane cu care interactioneaza.Abilitatea de a explica clientilor si abonatilor informatiile tehnice care sa determine intelegerea acestora.Abilitatea de a reflecta imaginea dorita de companie in interactiunea cu clientii, abonatii.Capacitate de focalizare pe detalii.Capacitate de identificare si rezolvare de probleme; promptitudine in oferirea raspunsurilor la intrebarile clientilor, abonatilor.Rigurozitate in indeplinirea atributiilor de munca.Rezistenta la lucru in conditii de stres.Prezentare placuta, tonul vocii cald si politicos.Disponibilitate de invatare continua si i
NEXTGEN COMMUNICATIONS

Asistent Vanzari Sinsay


Candidatul ideal Esti la inceput de drum, esti plin de energie si dornic sa iti incepi o cariera? Te regasesti in descrierea de mai jos? Te vrem in echipa noastra!!!Personalitate placuta cu excelente abilitati de comunicare si relationare, servire a clientilor, vanzare si negociere.Tinuta si prezenta agreabile, amabil, atitudine pozitiva si proactiva.Dinamism, flexibilitate, putere mare de munca.Atentie distributiva, simt pentru detalii.Spirit organizatoric si de lucru in echipa.Capacitatea de a rezolva probleme, sarcini multiple si de a respecta termene limita.Disponibilitate pentru un program flexibil, in ture si lucru in zilele de week-endCapacitatea de a intelege si a realiza obiectivele impuse.Responsabilitate si onestitate.Persoana entuziasta, pasionata de fashion.Studii minime - Liceul.Descrierea jobului Consilerea clientilor, informarea acestora privind toate produsele din magazin.Promovarea, recomandarea si vanzarea eficienta a produselor.Aranjarea produselor in magazin, confo
Reserved

Consilier Vanzari Arsis Partener Vodafone


Candidatul ideal Cauți un loc de muncă plin de satisfacții, cu oportunități reale de avansare?Vino în echipa Arsis Vodafone și construiește-ți o carieră de succes în vânzări!Ce implică postul de Consilier Vânzări? Să fii o persoană entuziastă, cu excelente aptitudini de comunicare; Să îți facă plăcere să lucrezi într-o echipă; Să ai inițiativă și să fii perseverent pentru îndeplinirea obiectivelor lunare; Să ai minime cunoștințe de utilizare PC; Să ai studii medii finalizate cu diplomă de BAC.Descrierea jobului Dacă ai aceste calități, îți vom oferi tot suportul pentru a face următoarele activități: Rezolvi solicitările clienților într-o manieră care să dezvolte relația noastră cu aceștia; Vei promova și vinde în special abonamente de telefonie și internet, cartele prepaid, telefoane și accesorii; Gestionezi împreună cu echipa ta imaginea unui magazin și bunurile pe care le comercializăm; Utilizezi corect informațiile și aplicațiile de lucru la care vei avea acces; Gestionezi responsab
ARSIS TRADING

Reprezentant Regional Vanzari Si Colaboratori Vanzari


Candidatul ideal Esti o persoana cu initiativa, independenta, perseverenta si tratezi cu responsabilitate munca. Esti omul dе vanzari care se concentreaza asupra scopului, tinta ta este clientul si pentru toate acestea te organizezi si iti prioritizezi activitatile. Esti orientat spre dezvoltarea afacerii tinand seama dе oportunitatile pietei, dе nevoile clientilor si dezvoltarea unor parteneriate excelente cu clienti noi, vechi, potentiali. Daca te regasesti in descrierea anterioara, nu ezita sa aplici pentru aceasta oportunitate profesionala!Competente:Orientare spre rezultate si spre client;Abilitati foarte bune dе comunicare, negociere, persuasiune;Abilitati dе planificare si organizare.Cunostinte si calificari necesare:Studii medii absolvite;Cunostinte dе utilizare a pachetului MS Office;Permis dе conducere (categ. B);Ca si Collaborator Vanzari sa fii persoana juridica cu experienta in intermedierea vanzarii de produse.Experienta ta dе munca:Experienta dе minim 3 ani in vanzari pe
FOX TOOLS

Reprezentant Vanzari Supeco: Slobozia,​ Calarasi,​ Constanta


Candidatul ideal Reprezentant Vanzari Supeco: Slobozia, Calarasi, ConstantaȚINE DE TINE SĂ:1) Să urmărești continuu nivelul prețului de vânzare pentru fiecare articol, având ca și obiectiv respectarea profitabilității pentru Supeco Investment SRL și corectitudine față de client;2) Să coordonezi și să controlezi procesul de vânzare de produse din magazinele Supeco către Revânzători, pentru a asigura satisfacția clienților externi;3) Să întocmești și să transmiți rapoarte periodice superiorului ierarhic;4) Să deții permis de conducere- categoria B.ȚINEM CU TINE:•Tichete de masă•Primă de vacanță si de fidelitate;•Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;•Asigurare privată de sănătate•Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite•Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;•Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;•Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.reprezentant vanzari agent de vanzari permis de conducere gestionar b2b vanzare en -gross negociereDescr
SUPECO INVESTMENT

Trade Account Executive - Philip Morris - Slobozia


Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC, abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului Propune si sustine implementarea planificarii strategice a activitatii de vanzare a subdistribuitorilor din zona alocata, cu scopul de a creste profitabilitatea si vizibilitatea produselor din portofoliu; Verifica si raporteaza gradul de implementare si realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata. Negociaza cu clientii contracte de vizibilitate, imagine si target, conform Politicilor si programelor puse la dispozitie de catre Companie. Monitorizeaza responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ; Defineste clar impreuna cu managerul direct bugetul comercial de
Interbrands

Responsabil Achizitii


Estimare   3900 RON/Luna
Candidatul ideal DNS Birotica este o companie in expansiune cu sediul in BUCURESTI si 2 puncte de lucru in SLOBOZIA si GALATI. Suntem lideri de piata cu peste 70 % din licitatiile publice in SEAP si distribuim produse in Bucuresti si in toata tara. Printre clienti se regasesc: DNA, DIICOT, SRI, SIE, IGPR, BNR, ANAF, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Educatiei, Tribunalul Bucuresti, Guvernul Romaniei, Administratia Prezidentiala, Primaria Bucuresti, Universitatea de Medicina Targu-Mures, Directia de Finante Publice Ploiesti, Universitatea Politehnica Bucuresti, ARR, Primaria Brasov, Institutul National al Magistraturii, Inspectoratul de Stat in Constructii, Primaria Sectorului 3.Firma noastra ofera conditii placute de lucru intr-un cadru tanar si dinamic, program fix si posibilitati de promovare.Suntem în căutarea unui nou coleg în departamentul de Achiziții.Ești candidatul ideal? Ai studii superioare de natură economica? Ai experienţă în achiziţii, contractări, managementul pro
DNS BIROTICA

Agent Vanzari,​ Pentru Judetele Calarasi Si Ialomita


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, negociere si organizare- Abilitatea de a lucra atat in echipa cat si individual- Atitudine deschisa, proactiva si pozitiva- Putere de convingere- Responsabilitate, seriozitate, perseverenta si respect- Experienta in vanzari F.M.C.G. prezinta avantaj.Descrierea jobului Principalele responsabilitati ale postului:vizitarea tuturor clientilor din zona alocata,urmarirea si realizarea obiectivelor pe zona alocata, mentinerea si dezvoltarea portofoliului de clienti respectand politica de vanzari si procedurile companiei.Oferim masina de serviciu, telefon, pachet salarial motivant, grila comisionare si bonusari atractive.
TRANSAN INTERACTIVE DISTRIBUTION SRL

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Area Sales Representative B2b


Candidatul ideal Dacă vrei să te implici în dezvoltarea comunității prin finanțarea afacerilor mici cu potențial mare, HAI ÎN ECHIPA BCR Social Finance!Căutăm colegi care au experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate și care au capacitatea și disponibilitatea de a acoperi o zonă geografică de 2-3 județe.Căutăm colegi din toată țara, de preferință cu domiciliul în localitățile în care există sucursale BCR Social Finance: Alba Iulia, Alexandria, Arad, Bacău, Bistrița, Botoșani, Brăila, Brașov, București, Călărași, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Oradea, Ploiești, Suceava, Târgoviște, Tîrgu Jiu, Timișoara.PE CINE CĂUTĂMNe-ar face mare plăcere să te cunoaștem dacă ai experiență de vânzări B2B, indiferent de domeniul de activitate. Este esențial să ai permis de conducere și să ai disponibilitatea de a te deplasa în județele învecinate, acoperind o zonă de 2-3 județe. În plus, cu siguranță am aprecia enorm abilitățile tale de a iniția și dezvolta relații cu clienț
BCR SOCIAL FINANCE IFN

Consilier Vanzari - Vodafone


Candidatul ideal Dacă îți dorești să faci parte dintr-o echipă tânără, dinamică, în care fiecare provocare este tratată cu entuziasm și seriozitate, atunci înseamnă că poti deveni Consilier Vanzari ILEX Vodafone.Certificări/competențe si abilitati necesare: Diploma Bacalaureat esențială / Preferabil Diploma studii superioare Cunoștințe operare PC (Word, Excel, Power Point, Outlook) Preferabil experiența în Vânzări/Retail si/sau IT / Telecom Persoana dinamica, cu aptitudini de comunicare, capacitate de adaptare si lucru in echipa.Descrierea jobului Scopul postului: interacționează cu clienții, în magazin sau telefonic, cu scopul de a promova serviciile și produsele ILEX si Vodafone și de a răspunde solicitărilor de suport ale clienților.Responsabilități principale: Promovează activ produsele și serviciile ILEX si Vodafone și acordă clientului suport și consultanță pentru solicitările primite; Propune oferte adaptate nevoilor clientilor, oferind informatii relevante; Rezolvă solicitările
ILEX COM

Consilier Vanzari Directe


Candidatul ideal Colibri Credit IFN cauta colaboratori in creditare prin vanzari directe!Ne dorim: Experienta in vanzari directe de preferat in domeniul creditarii Dinamica si perseverenta in vanzari directe Buna comunicare si relationare cu clientii Atentie la detalii, proactivDescrierea jobului ​Oferim: Flexibilitate, lucru in mediul placut si la distanta Formare si suport permanent in vazare Venit fix si bonus in functie de realizariAsteptam CV uri pe adresa [email protected] suplimentare la 0336.13.13.44 / 0749.22.33.66
COLIBRI CREDIT IFN

Casier Temporar Full Time Slobozia


Candidatul ideal Casier Temporar Full Time SloboziaCe oferim: • Salariu avantajos; • Bonusuri motivante; • Bonuri de masă; • Discount de angajat de pâna la 25% la produsele PEPCO; • Program de lucru flexibil; • Dezvoltare profesională și oportunintăți de promovare; • Suport din partea echipei prietenoase; • Contract pe perioadă nedeterminată; Printre atributiile tale: • Asigurarea unui nivel de satisfacție ridicată a serviciului către clienți; • Operarea casei de marcat, încasarea banilor și efectuarea tuturor rutinelor legate de numerar; • Recepția și descărcarea livrărilor; • Expunerea produselor respectând standardele de merchandising ale companiei; Cerinte: • Studii medii (studiile comerciale reprezinta un avantaj); • Orientare spre client si rezolvarea problemelor; • Punctualitate și dorința de a lucra în echipă; Vă va plăcea să lucrați la PEPCO, deoarece garantăm: • Mediu de lucru plăcut; • Posibilitatea de dezvoltare și de promovare; • Pachet salarial atractiv; • Sprijinul unei
PEPCO RETAIL SRL

Consultant Vanzari- Piese Auto


Candidatul ideal Ce vei face la Bardi Auto: Vei consilia tehnic clienții companiei (persoane fizice și juridice); Vei identifica piese auto în programe de specialitate; Vei oferi cele mai bune soluții clientului, în acord cu nevoia acestuia; Vei fi responsabil de creșterea gradului de satisfacție a clienților; Vei îndeplini anumite sarcini administrative;De ce să lucrеzi lа noi: Îți oferim un mediu de lucru primitor și colegi mereu gata să te ajute; Un pachet salarial atractiv și peste medie, salariul este oferit mereu la timp; Climatul de lucru este unul pozitiv, bazat pe respect; Îți oferim șanse reale de dezvoltare a carierei și de avansare; Oferim discount special pentru angajații companiei la achiziția de piese auto;Descrierea jobului Ce așteptăm dе la tine:Ești pasionat dе domeniul auto? Îți dorești să-ți dezvolți abilitățile dе vânzări? Devino un membru al echipei noastre dacă te regăsești în următoarele: Ai experiență profesională dobândită în comercializarea de piese auto; Ai
BARDI AUTO

Agent Vanzari


Candidatul ideal - Bune abilitati de comunicare, negociere, organizare si planificare;- Usurinta in initierea si dezvoltarea relatiilor interpersonale;- Orientarea spre client, dar si spre consumator;- Disponibilitate pentru un post cu activitate 100% de teren, dinamica;​- Experienta in vanzari minim 3 ani constituie un avantaj;- Minim studii medii (diploma de bacalaureat);- Permis de conducere categoria B, minim 1 an vechime.Descrierea jobului Obiectivul postului:Direct Sales Representative actioneaza in sensul dezvoltarii afacerii Companiei prin realizarea in aria repartizată a volumelor de vanzări şi a obiectivelor de acoperire clienţi, distribuţie produse şi incasarea contravalorii facturilor.Responsabilitati principale :- Construieşte şi menţine baza de clienţi in zona geografica pe care o administrează;- Vizitează zilnic numărul de clienţi necesar pentru a atinge standardele impuse de Companie, in conformitate cu planul rutei;- Vinde produsele conform obiectivelor de volum lună/z
INTER DISTRIBUTION DRINKS

Director Zonal- Vanzari


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul trebuie sa aiba capacitatea de a stabili un plan de dezvoltare zonal pentru atingerea telului propus* astfel sa aiba abilitati de management, organizare* sa fie self - motivated* ii place sa socializeze si sa isi construiasca relatii de business* este motivat de succes si lucreaza sa il atinga zilnic* are capacitatea de a lua decizii si de a-si asuma responsabilitatile;* are o putere mare de sinteza si analiza si viziune* gaseste solutii pentru a-si atinge telurile* are o mare capacitate de planificare in functie de termenele stabilite si de antrenare a membrilor echipei de lucru in vederea finalizarii obiectivelor;* este un foarte bun negociatorr – trebuie sa aiba calitatile necesare pentru a administra contractele cu distribuitorii si fermierii din zona arondata* este un bun organizator; isi eficientizeaza activitatea* sa aiba carnet de conducere cat B si disponibilitate de deplasare este un bun evaluator;* sa isi asume targete, sa fie serios si fidel* amb
STADLER AGRO SOLUTIONS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.