Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

50 Locuri de Munca in Titu - Joburi in Titu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

50 Locuri de Munca in Titu - Joburi in Titu

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Titu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii/Instalatii/ Constructii hidrotehnice; Abilităţi de comunicare şi de lucru în echipa; Un grad ridicat de autonomie, responsabilitate şi angajament; Buna cunoastere a materialelor si sistemelor folosite in executia lucrarilor de canalizare si alimentari cu apa/ statii de epurare; Cunoștințe avansate în MS Office și Autocad; Experienta de minim 3 ani pe un post similar( executie lucrari); Permis de conducere categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati post: Organizeaza, coordoneaza si verifica activitatea de executie din santier( lucrari sisteme de canalizare/ alimentare cu apa); Stabileste solutii optime pentru rezolvarea si gestionarea situatiilor neprevazute aparute in executia lucrarilor, in colaborare cu Beneficiarul, Dirigintele de santier, Consultantul, Proiectantul; Colaboreaza cu departamentul comercial, intocmeste necesare si urmareste aprovizionarea la timp cu materiale/produse conform graficului de
MARISTAR COM
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 1500 până la 2000 LEI pe lună
Caut in regim intern o doamna, care ar putea avea grija de o batrana de 72 de ani.Merge cu bastonul, dar doar insotita, datorita unui AVC suferit in urma cu 6 ani.Atributii: ajutor pentru deplasare, igiena corporala, administrat medicație, servit masa (mananca singura),curatenie si gatit. Cerinte: - experinta in ingrijirea persoanelor in varsta- sa nu consume alcool- fara obligatii - pe termen lung- persoana blanda, sociabila.Locatia este in jud Dambovita, in apropierea orasului Titu. Conditii excelente la casa, ingrijitoarea va avea camera separata, baie in interior, masina spalat. Foisor pentru relaxare, verdeata multa, livada pomi fructiferi.lngrijirea curtii, nu intra in atributiile ingrijitoarei. Munca depusa efectiv pentru ingrijirea persoanei, ( soacra mea, de altfel o persoana foarte blanda) nu depaseste cumulat 2 ore pe zi.Avem nevoie de persoana -ca intern.
Petre Adina
Candidatul ideal Absolvent/ Masterand studii tehnice; Limba franceza si/sau engleza - nivel conversational mediu / avansat; Cunostinte domeniul auto; Persoana organizata, atenta la detalii.Descrierea jobului Asigura sinteza și validările pentru vehiculele prototip;Stabileste definiția tehnică a fiecărui vehicul care trebuie trimis la fabrică; Intocmeste specificațiile necesare pentru efectuarea testelor programate.
SEGULA TECHNOLOGIES ROMANIA
Candidatul ideal Absolventi studii superioare in domeniul instalatiilor electrice/ energetic/ automatizari; Utilizator experimentat de AutoCAD/ EPLAN / NEPLAN/WINDOC, INTELSOFT i MS Office (Excel, Word); Experienta in industria fotovoltaica, componente, energie regenerabila si legislatie; Experienta in munca de cel putin 3 ani; Cunostinte de limba engleza : avansat; Experienta in gestionarea santierelor-reprezinta un plus; Atestat ANRE gradul IIA, IIIA, IVA, IIB, IIIB.Descrierea jobului Preluarea comenzilor de lucrari si organizarea resurselor necesare executiei acestora; Supravegherea echipelor pentru a efectua la timp lucrarile; Gestionarea si asigurarea resurselor materiale si umane necesare executiei; Intocmirea documentatiei aferente lucrarilor in termenul stabilit; Mentine relatia cu reprezentantii beneficiarului; Coordonare lucrari montaj instalatii electrice, implementare solutii, intocmirea documentatiei tehnice aferente lucrarilor tinand cont de normativele in vigoare; Realiz
GENERAL FINANCIAL SERVICES
Candidatul ideal Absolvent de Universitate cu profil tehnic- TCM, Mecanică, Construcții, Mecatronică, Știința și Ingineria Materialelor, Ingineria Sudării, Inginerie Industrială,Domiciliu în Tîrgoviște sau in Jud. Dîmbovița, maxim 50 km de Tîrgoviște,BUNE CUNOSTINTE SI ABILITATI DE LUCRU IN UTILIZAREA Office, AutoCAD;Minim 3 ani experiență în poziții similareBune abilități de comunicare și de gestionare a relațiilor inter-umane,Capacitatea de a respecta planificarea activităților ;Punctualitate, corectitudine, obiectivitate, onestitate, rigurozitate, atenție la detalii;Atitudine Pro-activa,Permis de conducere –categoria B,Descrierea jobului Analizează proiectele primite spre ofertare,Extrage listele de cantități din planuri în vederea întocmirii ofertelor,Transmite către beneficiar - în cazul în care este necesar - adrese de cerere de clarificare cu privire la lucrarea ce urmează a fi ofertată;Întocmește oferte in conformitate cu documentația primita de la clienți ,Realizează măsurător
MASS SOLUTIONS
Candidatul ideal Absolvent studii superioare în domeniu - Facultate de Construcții,Experiență minimă necesară: 5 ani in funcții de conducere (șef proiect/ șef șantier/ șef punct de lucru) cu experiență relevantă în conducerea echipelor de lucru și în coordonarea execuției lucrărilor de construcții,Domiciliu în Târgoviște sau in Jud. Dâmbovița, maxim 50 km de Târgoviște,Cunoștințe și abilități de lucru în utilizarea Office, AutoCAD constituie avantaj,Disponibilitatea pentru delegații săptămânale,Descrierea jobului Coordonarea și organizarea activităților specifice șantierului construcții civile, industrialePlanifică si coordonează activitatea echipelor de muncitori și a subantreprenorilor,Planifică, coordonează și verifică lucrările de execuție conform proiectului și a specificațiilor tehnice, respectând bugetul și termenele de execuție;Stabileste necesarul de materiale din punct de vedere cantitativ si se asigură că specificațiile acestora corespund cerințelor de calitate;Identifică și
MASS SOLUTIONS
Candidatul ideal Absolvent de Universitate cu profil tehnic- TCM, Mecanică, Construcții, Mecatronică, Știința și Ingineria Materialelor, Ingineria Sudării, Inginerie Industrială,Domiciliu în Tîrgoviște sau in Jud. Dîmbovița, maxim 50 km de Tîrgoviște,FOARTE BUNE CUNOSTINTE SI ABILITATI DE LUCRU IN UTILIZAREA AutoCAD;Minim 5 ani experiență în poziții similareBune abilități de comunicare și de gestionare a relațiilor inter-umane,Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),Capacitatea de a respecta planificarea activităților așa cum au fost primite de la șeful direct;Punctualitate, corectitudine, obiectivitate, onestitate, rigurozitate, discernământ critic;Atitudine Pro-activa,Permis de conducere –categoria B,Descrierea jobului Analiză proiecte structuri metalice, proiectare piese, subansamble și ansamble structuri metaliceAnalizează proiectele primite spre ofertare,Proiectează sau reproiectează piese și ansamble în vederea ofertării și a introduc
MASS SOLUTIONS
Candidatul ideal Liceu in domeniu sau curs de calificare – operator CNC,Domiciliu în Tîrgoviște sau in Jud. Dîmbovița, maxim 50 km de Tîrgoviște,Cunoștințe in utilizarea programului AutoCAD constituie un avantaj,Minim 3 ani experiență în poziții similareBune abilități de comunicare și de gestionare a relațiilor inter-umane,Cunoștințe bune de utilizare a pachetului Microsoft Office (Word, Excel, Power Point),Capacitatea de a respecta planificarea activităților așa cum au fost primite de la șeful direct;Punctualitate, corectitudine, obiectivitate, onestitate, rigurozitate, discernământ critic;Atitudine Pro-activă,Permis de conducere –categoria B,Descrierea jobului Efectuează operațiuni de conversie a documentației din DWG in DXF si apoi in TAG / DFF,Desenează piesele simple in soft ul mașinii,Execută programarea mașinii de debitare,Execută operațiuni de debitare -prelucrare piese metaliceSchemă de salarizare competitivă,Sistem de bonificare corelat cu performațele obținute,Suport pentru
MASS SOLUTIONS
Candidatul ideal Studii medii cu atestat tehnic / Absolvent școala profesională cu calificare – dulgher respectiv fierar betonist,Experiență minim 3 ani în construcții civile și industrialeDomiciliu în Tîrgoviște sau in Jud. Dîmbovița, maxim 50 km de Tîrgoviște,Capacitatea de a respecta planificarea activităților așa cum au fost primite de la șeful direct;Punctualitate, corectitudine, obiectivitate, onestitate, rigurozitate, discernământ critic;Abilități de comunicare interpersonală;Atitudine Pro-activa,Disponibilitate pentru deplasări /delegații săptămînale la locul de desfășurare a șantierului;Disponibilitate de a lucra peste programul de lucru, în limitele legale;Descrierea jobului Efectuează munci calificate în domeniul construcțiilor civile si industriale în conformitate cu desenele de execuție și cu indicațiile Șefului de Șantier .Citește și interpretează planurile de execuție și cele de detaliu pentru executarea lucrărilor in conformitate cu proiectul de execuție;Execută lucrări
MASS SOLUTIONS
Candidatul ideal Candidatul ideal este sofer categ B,C si E, care are minim 2 ani experienta si are domiciliul in Balotesti, Bucuresti, zona Titu sau Gradinari(Giurgiu).Descrierea jobului Angajatul va conduce un autovehicul de 3,5 tone gen DOKKA si o remorca pe zona Bucuresti, Ilfov, transportand materiale si utilaje intre santierele de constructii ale companiei.Un mare plus ar fi cunoasterea limbii franceze.
AXDROM
Candidatul ideal ​Disponibilitate pentru deplasări în zona de responsabilitate în proporție de 80% din timpExperiența de minim 2 ani în vânzăriConstituie avantaj experiența în vânzări de soluții software sau soluții tehniceAbilitați excelente de comunicare și negociere, prezentare profesionalaBune abilitați de organizare și planificare a munciiAtitudine pro-activaOrientare spre rezultateCapacitatea de a se încadra în deadline-uri și de a-și atinge target-ulFlexibilitate, adaptabilitate, comunicareCunoștințe bune de limba englezaCunoștințe bune de operare PC (Excel, Word, Powerpoint)Descrierea jobului Responsabil în mod direct de atingerea obiectivelorPromovează și vinde soluțiile complete Vipas/Fleetbox de monitorizare și gestionare a parcurilor auto si de utilaje prin GPS/GPRSIdentifica cerințele pieței în raport cu soluțiile și produsele din portofoliulPropune strategii de promovare a soluției de monitorizareGestionează procesele de vânzare către clienții Vipas GroupGestionează relaț
VIPAS SERVICES SRL
Candidatul ideal Studii medii/superioare finalizate; Experienta anterioara pe un post similar reprezinta un avantaj; Cunostinte medicale (cerinta obligatorie); Bune abilitati de comunicare si usurinta in exprimare; Bune cunostinte de limba engleza; Bune cunostinte de operare calculator (MS Office); Capacitate de invatare si adaptare la situatii imprevizibile; Abilitatea de a deveni un “consultant de incredere” pentru clienti, demonstrand o atitudine pozitiva, implicare, seriozitate si bune abilitati de ascultare si empatizare cu nevoile acestora.Descrierea jobului RESPONSABILITATI Informeaza clientii cu privire la serviciile medicale oferite,clinicile partenere din retea si programul acestora; Identifica nevoile pacientilor si solutionarea acestora; Programeaza/reprogrameaza clientii la consultatie; Asigura consultanta telefonica de specialitate in limita competentelor sale la solicitarea clientilor, pentru clarificarea prevederilor mentionate in contractul de asigurare.OFERTA NOASTRAN
CLAIM EXPERT SERVICES
Candidatul ideal Studii medii / școală profesională. Calificare Mașinist / Ifronist. Experiență relevantă într-un post similar. Cunoștințe de mecanică auto. Spirit de echipă și profesionalism. Inițiativă și implicare. Dorința de a învăța despre utilizarea și operarea utilajelor moderne.Descrierea jobului Responsabilități principale: Respectă și aplică procedurile interne și prevederile legislației privid sănătatea și securitatea muncii. Propune măsuri pentru îmbunătățirea continuă a siguranței la locul de muncă. Încarcă la capacitate și în siguranță mijloacele de transport, respectând parametrii de calitate și cantitate ai materiilor încărcate și tehnologia de extracție și prelucrare. Asigură volumele de material la timp, contribuind la continutatea și eficiența procesului de producție. Răspunde de buna funcționare și de întreținerea utilajului în stare perfectă de curațenie și funcționalitate. Efectuează constant și corect întretinerea periodica a utilajului conform instrucțiunilor de
HOLCIM (ROMANIA)
Descrierea jobului 6560 DE MOTIVE PENTRU A ALEGE H.ESSERSH.Essers este un jucător de încredere în sectorul logisticii , dar, mai presus de toate, este o afacere de familie care oferă locuri de muncă și siguranța locului de muncă încă din 1928. Cei 6560 de colegi ai noștri sunt oameni ambițioși care îndrăznesc să facă afaceri, sunt pregătiți să fructifice oportunitățile și să facă o diferență în fiecare zi, prin simplitate. Aceasta permite companiei noastre să investească în mod constant în dezvoltare și să privească spre viitor cu încredere. Oamenii noștri sunt motorul nostru. Ne îngrijim de dezvoltarea lor personală și profesională, le punem la dispoziție echipamente moderne și acordăm atenție echilibrului dintre viața profesională și cea personală. Da, cei 6560 de angajați ai noștri știu de ce să aleagă H.Essers.Sperăm vei înțelege și tu în curând motivele! Suntem în căutarea unui Specialist Contabilitate.CE VEI FACE Transmiterea corectă și promptă a tuturor operatiunilor contabile.
H ESSERS
Descrierea jobului 6560 REASONS TO CHOOSE FOR H. ESSERSH.Essers is an international and reliable player in the logistics sector, but above all a family business that has offered jobs and job security since 1928. Our 6560 colleagues are ambitious people who dare to do business, are ready to seize opportunities and make a difference every day with simplicity. This enables us as a company to invest continuously in growth with a positive outlook on the future. Our people are our engine. We take care of their personal and professional development, provide them with modern equipment and pay attention to the work-life balance. Yes, our 6560 colleagues know why they choose H.Essers.We hope you will soon understand why! We are looking for a Pharmacist.WHAT YOU WILL BE DOING YOU make sure that everything runs smoothly. You are the one who ensures the development of the activities within the pharmaceutical warehouse in compliance with the applicable legal provisions, the RBPD and the internal pro
H ESSERS
Descrierea jobului 6560 REASONS TO CHOOSE FOR H.ESSERSH.Essers is an international and reliable player in the logistics sector, but above all a family business that has offered jobs and job security since 1928. Our 6560 colleagues are ambitious people who dare to do business, are ready to seize opportunities and make a difference every day with simplicity. This enables us as a company to invest continuously in growth with a positive outlook on the future. Our people are our engine. We take care of their personal and professional development, provide them with modern equipment and pay attention to the work-life balance. Yes, our 6560 colleagues know why they choose H.Essers. We hope you will soon understand why! We are looking for an Receptionist..WHAT YOU WILL BE DOING Support with protocol activities as required by the management team; Greets visitors to the facility, answer questions and direct them to the appropriate individuals as well assupport candidates at the front desk; Collec
H ESSERS
Candidatul ideal Atitudine pozitivă, constructivăCapacitate de lucru în echipă și individualPeste 3 ani experienta in domeniul proiectarii de urbanism -PUD, PUZ, PUG, incluzând elaborarea documentaţiilor pentru avize specificeCunostinte AutoCAD, ArhiCAD, Corel sa alte programe de designDescrierea jobului - Intocmire PUG/PUZ/PUD- Intocmire documentatii pentru avize, RLU etc- Cunoasterea legislatiei in vigoare- Comunică cu beneficiarii- Răspunde de corectitudinea și eficiența soluțiilor tehnice oferite# nu sunt obligatorii studiile in domeniu ci doar experienta si cunoasterea
VEROSTAR VOYAGER
SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tăuTe vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu;Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător;Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat;Vei participa la activitatea de inventar a magazinului;Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor;Vei oferi suport clienților în magazin.Profilul tăuSă fii amabil/ă și orientat/ă către client;Să îți placă să lucrezi în echipă;Să dai dovadă de implicare și flexibilitate;Experiența
Lidl
Candidatul ideal Abilitati dezvoltate dе comunicare interpersonala; Experienta anterioara in structuri care interactioneaza direct cu clientii; Foarte bune cunostinte dе utilizare PC (MS Office, baze dе date); Persoana adaptabila si cu un dezvoltat spirit dе echipa; Rezistenta la stres si capacitate dе reactie; Bune cunostinte in gestionarea situatiilor dе criza; Minim studii medii finalizate.Descrierea jobului Promovеаza sеrviciile compаniei in magazinelе DIGI; Idеntifica nеvoilе clientilor si crestе vаlorеа per cliеnt prin prezentаrеa divеrselor ofеrtе pе tipuri de servicii. Incheie contracte cu clientii, in functie de cerintele acestora; Respecta standardele de calitate impuse de companie, in relatia cu clientii (atat clientii externi cat si clientii interni); Incaseaza contravaloarea tuturor serviciilor oferite de companie si solutioneaza problemele privind platile realizate de abonati; Intocmeste documentele fiscale corespunzatoare (chitante, facturi) necesare incasarii contravalo
RCS & RDS
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 50 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.