Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

971 Locuri de Munca trainer - Joburi trainer

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

971 Locuri de Munca trainer - Joburi trainer

Cauta printr-o varietate mare de joburi trainer si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Studii universitare;Experienta pe o pozitie de Trainer sau Consultant Vanzari.Stapaneste pasii procesului de vanzare si utilizeaza in activitatea curenta tehnici de vanzare, comunicare si prezentare.Experienta in activitati de training si coaching reprezinta un plus.Orientare catre oameni si focusare pe identificarea nevoilor de training si gasirea solutiilor;Excelente abilitati de comunicare, prezentare si tehnici de negociere;Cunostinte de training (analiza, proiectare, dezvoltare, implementare si evaluare) si capacitatea de a le aplica cu success reprezinta un plus;Cunoasterea pietei auto reprezinta un plus;Cunoasterea limbi engleze este o necesitate;Abilitati de lucru cu calculatorul;Disponibilitatea de a calatori;Descrierea jobului Departamentul de training, are un rol determinant in procesul de continua dezvoltare a echipelor de vanzari.Creeaza, faciliteaza si organizează furnizarea de programe de training pe parte de produs, tehnici de vanzare, tehnici de prezen
TRUST MOTORS
Candidatul ideal Studii superioare finalizate (marketing); Disponibilitate la deplasari; Limba engleza (mediu-avansat); Carnet sofer categoria B; Abilitati de comunicare, flexibilitate, amabilitate, bun didact; Usurinta in a vorbi in fata unei camere de luat vederi; Cunoasterea segmentului cafea este un avantaj (info generale despre cafea, piata de cafea, competitori/branduri, pregatire de specialitate / cursuri barista).Descrierea jobului Pregatire calendar de evenimente impreuna cu echipa de Sales si BTl, participa la targuri de profil, prepara produse de sampling si sesiuni de master class-uri (preparare cafea) si ofera show de latte art in cadrul anumitor evenimente; Degustari de blenduri Kafune, prezentare brand, espressoare si companie; Propuneri/recomandari de produse pentru potentialul client; Vizite in tara la locatiile clientilor pentru training angajati ( utilizare & reglare & intretinere aparate/ echipamente si preparare produse pe baza de cafea ) Training intern cu angajat
LA FANTANA ESTATE
Candidatul ideal The Trainer will work closely with the Operations Team in providing essential training (new hire, cross training, and refresher training) to new team members. The responsibility of the position is to facilitate the fulfilment center’s training programs. Responsible for keeping accurate records to track training progress and completion. What we look for Proven work experience as a in a Trainer role; Ability to handle stressful situations with perseverance and professionalism; Great communicator that can effectively transfer know-how to team members; Proven ability to develop and maintain positive and productive relationship in a Fulfilment Centre; Proficiency with Microsoft Office applications especially Word, Outlook and Excel and TMS system or other; Good cross functional communication and interpersonal skills with the ability to work both independently and as part of a team; Strong organisational skills and attention to detail - ability to manage multiple projects/as
COVRIG CROCANT
Descrierea jobului You are a professional looking for an opportunity to expose your skills and grow? By joining Emerson as a Technical Trainer, you will have a substantial role in driving progress and making an impact in a leading technological automation solutions company.As a global innovator, Emerson has a deep legacy of solving the most complex challenges facing modern life. We combine advanced technologies, industry-leading expertise and an insatiable curiosity about the world around us to create sustainable solutions for the essential customers we serve.Based in Cluj-Napoca, Romania, you will be primarily responsible for the delivery of technical trainings portfolio, and product/application demos for external customers and Emerson personnel across Europe, covering a wide range of engineering disciplines and the latest technologies of Emerson Systems and Software business.Your scope will include process automation and safety instrumented systems, IT infrastructure, Manufacturing E
EMERSON
Candidatul ideal Ai o pasiune pentru limbi străine? Și noi! Vino în echipa Centrului de Limbi Străine A_BEST și inspiră alți oameni să facă o investiție în dezvoltarea lor.A_BEST oferă de peste 13 ani posibilitatea angajaților și profesioniștilor din România, dar nu numai, să își crească rezultatele profesionale și să aibă o viață mai împlinită prin învățarea unei limbi străine.Clienții A_BEST sunt în mare parte companii de top, atât mulținaționale, cât și naționale. Cei mai mulți dintre participanții la cursurile A_BEST vin din cadrul acestor companii, toți sunt absolvenți de studii superioare, își doresc o viață mai bună și vor să aibă mai mult succes în munca și în job-ul lor, iar noi, în cadrul A_BEST, îi ajutăm să facă exact acest lucru și, de aceea, avem nevoie de tine.​Ce înseamnă să te alături echipei noastre, în calitate de trainer colaborator?→ Ei bine, înseamnă că trebuie să fii absolvent sau absolventă a unei facultăți de Litere sau de Limbi Moderne.→ Trebuie să ai minim 6
A_BEST INTERACTIV
Candidatul ideal Pe cine căutăm?Căutăm persoane care cunosc sistemul educațional și vor să facă ceva diferit cu scopul de a ajuta noua generație să vadă educația într-un mod practic și creativ.Candidatul potrivit este zâmbitor și răbdător, optimist, are o atitudine constructivă și dorința de a se implica, de a se juca și de a învăța lucruri noi.Candidatul IDEAL:– Este rezident al orașului Buzău (sau poate ajunge de fiecare dată când este nevoie).– Cunoaște în profunzime cel puțin a un limbaj/sistem de programare.– Este utilizator independent (B1 – minimum) al limbii engleze. Cunoașterea oricărei alte limbi este un plus.– Este dispus să aibă un program flexibil.Descrierea jobului Atribuții Susținerea cursurilor. Încurajarea copiilor în procesul educațional. Evaluarea performanței cursanților. Suplinirea altor traineri când este cazul. Menținerea unei relații bune între părinți și clubul de programare. Pregătirea de rapoarte ale activității. Îmbunătățirea și dezvoltarea resurselor educaț
TEHNOLOGIC RB
Candidatul ideal Brink's Cash Solutions (RO), furnizor dе servicii dе transport si procesare valori - parte a Brink’s Company, liderul global in gestionarea numerarului – recruteaza Trainer Cash Technology - echipamente eliberare/depunere numerar: bancomate bancare (ATM), terminale/POS Brink’s, multifunctionale cash.CERINTE: Cunostinte temeinice in domeniul tehnic (mecanica, electrica); Experienta profesionala in domeniu de minim un an de zile; Cunostinte operare PC; Permis de conducere (B) + masina personala (oferim contract de comodat pentru acoperirea cheltuielilor si uzurii); Disponibilitate de deplasare pe teren; Disponibilitate pentru lucru in schimburi.Descrierea jobului SARCINI SI RESPONSABILITATI PRINCIPALE: Deprinderea procedurilor operationale ale companiei, a particularitatilor operationale pentru toate modelele de ATM si terminale Brink’s din administrare, precum si a termenilor contractuali de prestari servicii stabiliti pentru interventii tehnice si alimentare cu num
BRINK'S CASH SOLUTIONS (RO)
Candidatul ideal Daca entuziasmul si pasiunea pentru predare sunt cartea ta de vizita,Daca esti absolvent sau student al Facultatii de Litere sau Limbi Straine si ai cunostinte excelente de limba romana si experienta in predarea limbii romaneINTERNATIONAL HOUSE iti ofera ACUM sansa de a dovedi ca esti CEL MAI BUN!Descrierea jobului Predarea limbii romane adultilor. Monitorizarea sesiunilor de curs. Pregatirea lectiilor si a materialelor didactice. Adaptarea cursurilor in functie de nevoile cursantilor. Constituie un avantaj persoanele care detin PFA.Vor fi contactati pentru interviu DOAR candidatii care intrunesc conditiile cerute.Programul cursurilor este flexibil (dimineata sau dupa-amiaza), in functie de orele agreate cu clientul.Nu se tin cursuri sambata sau duminica.Beneficii: Mediu profesional competitiv, echipa tanara si entuziasta Training intern Program flexibil Pachet salarial raportat la responsabilitati si performanta;
IHB LANGUAGE TRAINING CENTER
Candidatul ideal The Corporate Language Trainer for English is responsible for the Design, Delivery and Evaluation of language improvement courses and all the activities related to this process. The target group of this role is the employees from Chisinau, and occasionally other employees from the region depending on the business requirements.Professional Competences: Previous experience as an English language trainer is recommended, 1-2 years; Oral and Written Communications skills: communicates appropriately, uses clear and concise terms, is persuasive, guiding, and assertive to others; gains acceptance, advises, is structured and gives accurate and logical information in written reports; Presentation Skills: delivers messages during training seasons in a pleasant yet engaging way, combining different presenting techniques; Customer sensitivity: focus on delivering creative solutions that meet customers' needs and understands how to create added value.Required Technical skills: O
STEFANINI ROMANIA
Candidatul ideal You have min. 2 years of experience as an internal call centre trainer in conducting sales training, transferring knowledge and motivating employeesYou speak Hungarian and/or Romanian at a native level and your English allows you to communicate freely both in private and in businessYou know sales techniques and training tools or have experience in telephone customer serviceYou have practical experience in applying online training solutionsDescrierea jobului Conducting sales, product and quality training dedicated to Call Centre consultantsAnalysing and obtaining information on training needs and translating the results into training programmes and toolsExecution of coaching in order to increase the indicated sales and quality indicatorsCreation and updating of training materials, knowledge base contents, manuals, tutorials and other materials being carriers of knowledge for sales teamsDevelopment of training methods by using available solutions to increase their effect
CCPORTER SP.​ Z O.​O.​
Candidatul ideal Fluent English speakerWith at least 1 to 2 years of working experience in a related field (training or teaching experience)Proficient in Microsoft and Google applicationsA problem solver and critical thinkerCan present and facilitate a class discussionEnergetic, enthusiastic, and creative-can think outside the box with different ways to motivate and engage an audienceWith strong interpersonal, conflict management, mentoring, organizational, project management, and influencing skillsHas excellent oral and written communication skillsDescrierea jobului Creates/updates/retires the training scheme for new joiners, tailored for each bundleCreates training plan for upcoming process/procedure changes, new apps, new servicesCollaborates with the team seniors/team leader/SDM to find the need for refresher trainings on different topics raised within the teamCollaborates with team members to find the need for trainings/ improve the existing ones if necessaryTakes the role of SPOC
Akka Technologies
Candidatul ideal Ana Pan isi mareste echipa si este in cautarea unui coleg/unei colege pentru departamentul nostru de Retail pe rolul de Trainer.Dorim sa intregim acesta echipa minunata cu colegi care sa impartaseasca valorile companiei: entuziasm, responsabilitate, calitate, spirit de echipa, evolutie continua, respect pentru traditie si integritate.Asa ca daca ai: Experienta de minim 2 ani pe un post similar; Experienta in domeniul retail de minim 3 ani; Abilitati excelente de prezentare si comunicare; Abilitati foarte bune de organizare si prioritizare;Si esti absolvent de studii superioare si/sau master in domeniu (ex: Marketing, Comunicare si Relatii Publice, Publicitate)Te asteptam in super echipa noastra!Descrierea jobului Vei fi responsabil de: Identificarea nevoilor de formare in reteaua de magazine si dezvoltarea de programe de formare pe baza nevoilor identificate impreuna cu responsabilii de locatii; Aplicarea programelor de instruire angajatilor din toate magazinele Ana Pa
ANA PAN
Candidatul ideal Previous exposure on transitioning AP/AR/GL 5+ years of SAP FI experience on different areas (AP, GL, Treasury) Highly motivated and a strong team player with good people skills, having effective written and verbal communication skills Highly numerate, with analytical thinkingDescrierea jobului Coordinate and conduct group and individual training sessions based on staff and organizational learning needs across the business Take an active part in the SAP implementations project of the Group, contributing with trainings, mapping of AS-IS processes, providing solutions for TO-BE processes, support during and after Go-live Check compliance with Group Procedures of companies recently implemented in SAP and provide Balance Sheet analysis and support after migration
HAYS SPECIALIST RECRUITMENT ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul ideal: Studii universitare finalizate - Resurse Umane/Psihologie Experiența ca HR generalist/specialist de min. 2 ani Certificat de Inspector Resurse Umane Cunoasterea softului NEXUS reprezinta un avantaj Cunoștințe solide de legislație a muncii Atenție sporită la detalii, bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii Excelente abilități de comunicare și relaționare Limba engleză – nivel avansat Nivel avansat Microsoft OfficeDescrierea jobului Descrierea jobului: Coordonezi și executi operațiunile de administrare de personal și alte procese specifice de resurse umane pentru angajați/foști angajați. Procesezi datele specifice proceselor de administrare personal și emiți documentele care se impun pentru angajați/fosti angajati, cum ar fi: documente si informații din dosarul de personal, contracte individuale de muncă, modificari contractuale, modificari salariale, suspendari sau incetari contractuale, adeverinte, notificari, decizii, concedii medi
DODO PIZZA LUJERULUI
Candidatul ideal Iti plac provocarile si iti place sa lucrezi cu oamenii?Daca ai experienta in domeniul resurselor umane si doresti sa faci parte din echipa noastra de HR, avem disponibil un post de specialist in recrutare!Esti persoana potrivita pentru acest post daca ai: studii medii si certificat inspector de resurse umane experienta de minim 1 an pe postul de inspector resurse umane; constituie un avantaj experienta in domeniul recrutarii cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point) si programul Revisal cunostinte de limba engleza - nivel mediu/avansat comunici cu usurinta și ești pasionata de interactiunea cu oamenii capacitate de observatie şi analiza comportamentala capacitate de planificare şi organizare flexibilitate si adaptabilitate responsabilitate si atentie la detalii capacitate de sinteza, autonomie, initiativa si creativitateDescrierea jobului Responsabilitati : Formulezi anunturile de recrutare si le postezi pe site-urile de specialitate, canalele de social media; P
SHIPYARD ATG GIURGIU
Dacă ești o persoană plină de energie, proactivă și vrei să contribui la creșterea a generații întregi de copii încrezători, atunci tu ești omul potrivit pentru implementarea programelor noastre educaționale în limba franceză. Poziția este deschisă în cadrul echipei Didacto având sediul în Cluj-Napoca, ce are la bază predarea limbii franceze prin diferite activități. Aplică doar dacă: Locuiești în Cluj-Napoca;Ai experiență de minimum 1 an în activități educaționale/predare pentru elevi între 8-14 ani (loc de muncă, practică sau voluntariat), online sau offline;Ai cunoștințe de limba franceză de minim nivel C1;Ce așteptări avem de la tine: Să ai competențe foarte bune de comunicare și interacțiune cu copiii;Să fii autonom și responsabil;Să fii deschis spre învățare și feedback;Să fii o persoană răbdătoare;Să îți placă limba franceză;Pe ce se bazează colaborarea noastră? Vei susține traininguri de limba franceză pentru copii cu vârste între 8-14 ani (momentan online, cu posibilitatea sus
Asociatia Gutenberg
Candidatul ideal Începe cu noi următorul capitol!Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva cu cel puțin doi ani de experiență într-o poziție similară din domeniul retailului.Căutăm pe cineva care să aibă cunoștințe solide de legislația muncii, despre bunele practici din zona de administrare personal și din domenii conexe (medicina muncii, sănătate și securitate în muncă). Cineva pasionat de domeniu, dornic de învățare continuă și eficient în desfășurarea activității, care este capabil să mențină o colaborare benefică și agreabilă cu colegii și cu partenerii externi.Cineva orientat spre oameni și soluții, reziliență, deschidere, flexibilitate.Sunt necesare atestatul de Inspector Resurse Umane, experiență de lucru relevantă cu aplicații/software de resurse umane, cunoștințe bune de operare PC (Word, Excel).Descrierea jobului CE AI DE FĂCUT:Verifici pontajele lunare de la re
Carturesti
Candidatul ideal - Cunostinte bune de legislatia muncii si salarizare;- Studii superioare finalizate;- Curs Inspector resurse umane;- Comunicare eficienta, spirit de colegialitate, politete in relatiile cu ceilalti colegi.- Experienta in domeniul resurselor umane miminum 2 ani;- Cunostinte avansate de legislatia muncii;- Spirit de observatie;- Corectitudine;- Responsabilitate;- Abilitati de comunicare.Descrierea jobului - Asigura buna desfasurare a activităților legate de evidența personalului din cadrul societății în conformitate cu politicile firmei și cu legislația în vigoare.RESPONSABILITATI- Intocmeste Contracte Individuale de Munca, Acte Aditionale, Decizii Incetare contracte de munca, intocmeste toate formalitatile de desfacere disciplinara a contractelor de munca, conform prevederilor legale;- Asigură și răspunde de înregistrarea în REVISAL a tuturor modificărilor survenite la contractile de muncă ale salariaților, respectiv înregistrarea acestora la Inspectoratul Teritorial de
SYMMETRICA
Candidatul ideal CERINTE:· studii superioare finalizate;· cunoştinţe avansate de limbă engleză scris şi vorbit;· cunoştinţe operare PC (Pachet Office);· cunoaşterea prevederilor Codului muncii in vigoare si a altor legi referitoare la relatiile de munca;· permis de conducere cat. B;· capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare;· capacitate de organizare a timpului, sarcinilor şi locului de muncă;· capacitate de a respecta termene limită;· atenţie către detalii;· posedă aptitudini de planificare, organizare şi control al activitaţii, de luare de decizii, iniţiative.Descrierea jobului Planifică, organizează şi supervizează activităţile specifice departamentului de resurse umane; Intocmeste Registrul de Evidenta al Salariatilor si transmite datele catre ITM; Planifică si coordonează orientarea noilor angajaţi pentru a facilita integrarea acestora in organizaţie, urmărind la anumite perioade evoluţia acestora, din punct de vedere a performanţelor profesionale şi adaptabilitatea ace
PLASESS (ROMÂNIA)
Candidatul ideal Dorim ca viitorul nostru coleg sa aiba: Studii superioare finalizate; Experienta pe o pozitie similara de minim 3 ani; Diploma curs de formare profesionala pentru functia de inspector resurse umane; Diploma curs de formare profesionala pentru functia manager resurse umane - prezinta avantaj; Foarte bune cunostinte de legislatia muncii; Cunostinte limba engleza; Cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Word, Excel, Power Point, Outlook), cunoasterea programului D-Soft Salarii constituie un avantaj; Foarte bune abilitati de negociere, comunicare, persuasiune si lucru in echipa; Rigurozitate, atentie la detalii, meticulozitate, reactivitate ridicata la aparitia unor lucruri noi sau probleme, disponibilitate, flexibilitate, invatare si autodezvoltare; Bune aptitudini de comunicare interumane; Competente de planificare si coordonare; Sa fie focalizat pe rezultate; Sa fie o persoana cu initiativa si creativitate; Sa fie o persoana implicata, organizata, proactiva, r
KC BERRY S.​R.​L.​
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 971 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.