Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

125 Locuri de Munca Transport in Bistrita

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

125 Locuri de Munca Transport in Bistrita

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Bistrita si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Pentru completarea echipei suntem în căutarea unei persoane care va ocupa poziția de Analist logistică/transporturi în cadrul Departamentului Logistică, transporturi.Cerințe: studii superioare; limba engleză -nivel avansat; cunoștințe MS Office /Excel; experiență într-o activitate similară constituie avantaj; ​capacitate de lucru în echipă;Descrierea jobului Principalele responsabilități: gestionează operațiunile logistice: interfața cu furnizorii, urmărirea comenzilor, planificarea transporturilor, asigură gestionarea fluxului de documente aferent transporturilor, operare SAP,​ identifică potențiali prestatori de servicii de transport, ​ programează și optimizează încărcările,​ asigurarea implementării contractelor de transport în derulare în colaborare cu echipa,​Noi îți oferim: pachet salarial atractiv (inclusiv tichete de masă, bonus de performanță, prime pentru Sărbătorile Pascale, Crăciun și diferite prime cu caracter social ); contract individual de muncă pe dur
TERASTEEL
Candidatul ideal • Studii superioare finalizate;• Experienta minima in domeniu - 2 ani;• Fara antecedente penale;• Permis categoria B si experienta rutiera;• Cunostinte nivel mediu de operare PC, abilitati manageriale, viziune si gandire strategica, capacitate de analiza si sinteza, capacitate de comunicare, abilitati de vanzare si negociere, abilitati numerice, spirit de initiativa.Descrierea jobului Propune si sustine implementarea planificarii strategice a activitatii de vanzare a subdistribuitorilor din zona alocata, cu scopul de a creste profitabilitatea si vizibilitatea produselor din portofoliu; Verifica si raporteaza gradul de implementare si realizare al obiectivelor subdistribuitorilor din zona alocata. Negociaza cu clientii contracte de vizibilitate, imagine si target, conform Politicilor si programelor puse la dispozitie de catre Companie. Monitorizeaza responsabil bugetul alocat pentru semnarea contractelor ; Defineste clar impreuna cu managerul direct bugetul comercial de
Interbrands
Candidatul ideal Ne mărim echipa!Căutăm coleg Tehnician în gestiunea producției pentru Fabrica Panouri termoizolante.Cerințe: studii medii,de preferință tehnice; cunoștințe MS Office /Excel; noțiuni de organizare a producției; cunoștințe operare SAP, constituie avantaj; atitudine proactivă, orientată către obținerea de rezultate; disponibilitate, flexibilitate, profesionalism; atestat ISCIR stivuitorist, constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele responsabilități: colaborează cu celelalte departamente pentru realizarea optimă a producției planificate; urmărește evoluția stocului de tablă și componenți; asigură aprovizionarea ritmică a locurilor de muncă cu materii prime și materiale; participă la îmbunătățirea proceselor a sistemului integrat de management; înregistrează în SAP consumurile în conformitate cu procedurile interne;Noi îți oferim: pachet salarial atractiv (inclusiv tichete de masă, bonus de performanță, prime pentru Sărbătorile Pascale, Crăciun și diferite prime cu
TERASTEEL
Candidatul ideal Pentru completarea echipei suntem în căutarea unei persoane care va ocupa poziția de Inginer producție/ Tehnolog în cadrul Fabricii Metal Center-Bistrița.Cerințe: studii superioare tehnice; limba engleză -nivel avansat; cunoștințe MS Office /Excel; experiență într-o activitate similară constituie avantaj; ​capacitate de lucru în echipă;Descrierea jobului Principalele responsabilități: organizeaza procesul în vederea realizării programului de producție; urmărește și controlează procesul pe faze de producție, conform planificării; analizează posibilitatea îmbunătățire a performanțelor produselor și a parametrilor de producție; înregistrează în SAP consumurile în conformitate cu procedurile interne; urmărește evoluția stocului de materie primă și componente și ia măsuri pentru asigurarea acestora,Noi îți oferim: pachet salarial atractiv (inclusiv tichete de masă, bonus de performanță, prime pentru Sărbătorile Pascale, Crăciun și diferite prime cu caracter social ); contra
TERASTEEL
Candidatul ideal Ne mărim echipa!Căutăm consilier juridic!Profită de oportunitatea de a te alătura unei echipe energice și entuziaste!Cerințe: studii superioare juridice, experienţă profesională 1-3 ani; cunoștințe temeinice de drept civil, dreptul profesioniștilor (comercial), drept societar; acuratețe în redactarea documentelor; capacitate superioară de concentrare şi orientare către obiective şi sarcini; perseverenţă, responsabilitate şi integritate; cunoștințe MS Office (Word); cunoașterea limbii engleze; permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilități: acordarea de consultaţii juridice compartimentelor din cadrul organizaţiei; redactarea documentelor și actelor juridice necesare organizației; asistenţă în fața instanțelor judecătorești, a organelor de urmărire penală, a notarilor publici, a executorilor judecătoreşti, a organelor administraţiei publice şi a instituţiilor, precum şi a altor persoane juridice, după caz; rezolvarea de cereri cu caract
TERASTEEL
Candidatul ideal Pentru completarea echipei suntem în căutarea unei persoane care va ocupa poziția de Analist servicii client în cadrul departamentului Vânzări interne.Cerințe: absolvent studii superioare; limba engleză- nivel mediu;​ cunoștințe MS Office /Excel-constituie avantaj;​ experiență într-o activitate similară constituie avantaj; abilitatea de a comunica eficient; capacitatea de lucru în echipă; atenție la detalii; capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; proactivitate și implicare în satisfacerea nevoilor clienților;Descrierea jobului Principalele responsabilități: oferă asistență și suport comercial clienților; urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor/comenzilor clienților; administrează datele în SAP și documentele referitoare la contracte/ comenzi (creare client/ întocmire confirmări comandă/ întocmirea facturilor proforma, etc) colaborează cu alte departamente interne pentru soluţionarea cererilor clienților; menține relația cu reprezentantul comercia
TERASTEEL
Candidatul ideal absolvent studii superioare; limba engleză și limba maghiară -nivel avansat; cunoștințe MS Office /Excel-constituie avantaj; experiență într-o activitate similară constituie avantaj; abilitate de a comunica eficient; capacitate de lucru în echipă; atenție la detalii; capacitate de analiză și sinteză a informațiilor; proactivitate și implicare în satisfacerea nevoilor clienților;Descrierea jobului Principalele responsabilități: oferă asistență și suport comercial clienților; urmăreşte şi facilitează implementarea contractelor/comenzilor clienților; administrează datele în SAP și documentele referitoare la contracte/ comenzi (creare client/ întocmire confirmări comandă/ întocmirea facturilor proformă, etc) colaborează cu alte departamente interne pentru soluţionarea cererilor clienților; menține relația cu reprezentantul comercial și clienții, referitor la statusul comenzilor, situații financiare și livrări; contribuie activ la optimizarea şi automatizarea fluxurilor și
TERASTEEL
Candidatul ideal Stivuitorist -Departament logistică, transporturi Cerințe: studii medii, autorizatie ISCIR stivuitorist valabilă, experiență într-o activitate similară constituie avantaj, atentie, precizie, corectitudineDescrierea jobului Responsabilități: încărcarea, descărcarea, manipularea și stivuirea mărfurilor, amplasarea mărfii în cadrul depozitului, întreținerea ordinii și a curățeniei in depozit, asigurarea bunei desfășurari și a corectitudinii livrărilor, participare la inventariere, asigurarea exploatării și întreținerii corespunzătoare a stivuitorului, respectarea întocmai a specificației produselor/mărfurilor dispuse spre încarcare; Ofertă: contract de muncă pe perioada nedeterminată, pachet salarial atractiv (tichete de masă, asigurare transport pe ruta Bistrița-Sărățel și retur/subvenționarea transportului din alte localități, premii de performanță și alte beneficii conform Contractului Colectiv de Muncă); pregătire profesională continuă; mediu de lucru interactiv și di
TERASTEEL
Candidatul ideal Vei fi responsabil de: desfășurarea de operatiuni specifice activitatii financiar-contabile din sfera furnizorilor (inregistrari facturi servicii, stocuri, mijloace fixe si confirmare de solduri) ; asigurarea acurateței facturilor inregistrate atat dpdv contabil, fiscal cat si in conformitate cu cerintele de control intern (documentatie necesare, aprobari conform matricelor in vigoare etc).Descrierea jobului ​Noi îți oferim: pachet salarial atractiv care presupune: salariu , tichete de masă și bonus de performanță contract individual de muncă pe durata pe durata nedeterminată asigurare transport pe ruta punctului de lucru și retur/subvenționarea transportului din alte localități pentru a sarbatori evenimentele pe care le considerăm importante din an, acordăm Prime pentru Sărbătorile Pascale, Crăciun și diferite prime cu caracter social; asigurare medicala privată abonament gratuit la biblioteca online Bookster oportunitatea de a te dezvolta într-un mediu internațional
TERASTEEL
Candidatul ideal Studii superioare profil tehnic; Limba Engleza nivel avansat; Limba Franceza/Germana (constituie avantaj); Experienta in utilizarea pachetului MS Office; Cunoasterea fluxului de productie si a standardelor de calitate IATF 16949 :2016; Adept al muncii în echipa; Abilitati de comunicare, organizare si coordonare; Abilitati bune de analiza si rezolvare a problemelor; Capacitate de a lucra sub presiune;Descrierea jobului Verificarea implementarii masurilor corective si preventive; Mentinerea contactului cu clientii/ furnizorii; Actualizarea statisticilor pentru clienti: 3D; 8D; Elaborarea si revizuirea planurilor de control; Implementare/ suport în procesele de auditare si folosire instrumente specifice: FMEA; PDCA; Analiza Paretto; FISHBONE; Deep Drill; Imbunatatirea sistemului de calitate; Reducerea costurilor cu asigurarea calitatii;Oferta noastra: Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masa si bonus anual de performanta Pentru a sarbatori eve
Leoni Romania
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Cе facеm noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatea de a lucrа in rеteaua dе retail modern cu cea mai mare аcoperirе gеografica din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Cunostinte avansate sistem de operare Microsoft Windows; Cunostinte de baza retele informatice; Cunostinte de baza roluri server (Active Directory, DNS, DHCP, Print Server, File Server) Experienta in utilizarea sistemelor MES (manufacturing execution systems) Limba Engleza - fluent; Limba Germana constituie un avantaj; Minim 2 ani de experienta IT (software sau hardware); Abilitati bune de comunicare, prezentare si moderare sedinte; Abilitatea de a ghida si instrui alte persoane;Descrierea jobului Colectarea și prioritizarea solicitarilor si incidentelor de servicii IT Administrarea și gestionarea echipamentele hardware IT Administrarea și gestionarea identitatii utilizatorului și accesul la sistemele IT Asigurarea sprijinului pentru crearea de materiale de training si instruirea utilizatorilor de sisteme IT/ MES (Manufacturing Execution Systems); Suport in procesul de creare a specificatiilor tehnice in sistemul de ticketing Service Now Administreaza si intretine plan
Leoni Romania
Candidatul ideal Studii superioare finalizate, profil inginerie informatică Cunoștinte avansate în domeniul IT/administrare sisteme Cunoaștințe SAP-avantaj Atenție la detalii, capacitate de învățare și prelucrare a informațiilor Limba engleză nivel mediu – scris și conversație Abilități avansate de comunicare și relaționare Abilități de organizare și respectare a termenelor Munca în echipăDescrierea jobului Asigură buna funcționare hardware/software a echipamentelor Realizează activitățile specifice de administrare de sistem (include administrarea și executarea instalării R/3, backups, upgrades și system patches) Instalează calculatoare și imprimante, precum și aplicatii soft – antivirus, firewall, actualizare software de bază Realizează service-ul rețelei de calculatoare – cablări și verificări rețea de date Administrează bază de date, rețeaua și serverele companiei Configurează autorizațiile utilizatorilor finali Instruiește și oferă suport utilizatorilor pentru folosirea tehnologiil
TERAPLAST
Scurta descriere a companieiKFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă peste 90de restaurante în toată ţara, dintre care 33în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa!Cerinte Te invitam sa faci parte din echipa noastra din restaurantul KFC preferat pe postul de Casier sau Lucrator in bucatarie!ResponsabilitatiCe trebuie sa faci:•Pregatesti produsele tale preferate din pui;•Te asiguri ca produsele sunt servite corespun
KFC
Candidatul ideal Candidatul idealFirma Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Eschweiler, Germania cauta sofer profesionist, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta de minim 2 ani in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95 si de preferat atestat ADR, vorbitor de limba engleza si /sau germana la nivel de baza.Pachet beneficii:- contract de munca incheiat direct cu firma noastra de transport, Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Germania- perioada de lucru de 4+2 (4 saptamani la munca in Germania cu 2 saptamani de repaus, acasa in Romania);- asigurari sociale germane (asigurare medicala germana, pensie etc);- asistenta si sprijin la intocmirea si depunerea dosarului de alocatii copii in Germania;- asistenta si sprijin la stabilirea si schimbarea clasei de impozitare;- dispecerat si in limba romana;- transport dus-intors cu avionul (bilet de avion dus-
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal Cautam Manager de flota/ Fleet Manager pentru echipa noastra din Eschweiler, Germania.Cerinte:- experienta in domeniu, intr-un post operational al unei societati de transport, casa de expeditie sau departament de logistica/transport;- studii medii sau superioare;- obligatoriu limba engleza sau germana (vorbit, scris si citit) - nivel mediu spre avansat;- persoana comunicativa si rezistenta la stres, cu atentie distribuitiva si capacitate buna de concentrare, orientata spre rezolvarea problemelor si capabila sa se integreze si sa lucreze bine in echipa;- abilitati de lucru foarte bune cu programul MS Office, Internet;- disponibilitate pentru relocare imediata in Germania si de a va stabili aici pe termen lung;Responsabilitati:- sa monitorizati in permanenta incarcarile si descarcarile programate;- sa supravegheati, coordonati si sa mentineti legatura permanent cu conducatorii auto;- sa verificati timpii de conducere si de odihna a soferilor, conform legislatiei in vigoa
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal University degree Knowledge of English language (German is a plus) MS-Office, ERP system knowledge Time management Determined and result oriented person Ability to meet deadlines and work in a dynamic environment Ability to work independently and proactively Ability to understand complex business drivers, produce high-quality analytics and communicate results effectively Willingness and availability to travelDescrierea jobului Manage customer demand allocation to production locations Support mid-term production plan in MPS across production locations Coordinate short term customer demand fulfilled across production locations Coordinate availability and system processing of customer orders based on allocation plan, incl. alignment of all IT systems and servers Processes customer orders on behalf of the production facilities for the selected customers Monitors availability of finished goods (FG) from all locations to ensure customer demand is fulfilled Initiates emergenc
Leoni Romania
Candidatul ideal Studii superioare (tehnice) Limba engleza nivel mediu/ germana (constiutuie avantaj) Desen tehnic, AutoCAD nivel mediu, SolidWorks, MS-Office (Word, Excel) nivel mediu Adept al muncii in echipa Abilitati de comunicare si de negociere Abilitati de coordonare si organizare Disponibilitate pentru program prelungitDescrierea jobului Creare Layout panouri asamblare si Layout zona de lucru; Proiectarea echipamentelor necesare in productie si al dispozitivelor pentru panourile de asamblare; Desen layout cablaj utilizand softul AutoCad in concordanta cu desenul tehnic; Proiectarea desenelor pentru dispozitive auxiliare de productie; Optimizarea dispozitivelor/ echipamentelor; Implementarea modificarilor (de la client, din productie) si organizarea lor (AutoCAD, SolidWorks); Administrarea documentatiilorOferta noastra: Pachet salarial atractiv care presupune: salariu fix, tichete de masa si bonus anual de performanta Pentru a sarbatori evenimentele pe care le consideram importa
Leoni Romania
Candidatul ideal Căutăm persoane entuziaste, pasionate de domeniul auto cu dorința de a se dezvolta și de a acumula cunoștințe noi, cu atitudine pozitiva, dinamice, cu foarte bune abilități de comunicare, negociere, relaționare, orientate către client și nevoile acestuia.La acestea se mai adaugă:- experiență cel puțin 1 an în activitate vânzare, avantaj experiență consilier service auto;- consecvența în atingerea obiectivelor;- cunoștințe în domeniul tehnic (de preferat inginerie auto, construcții de mașini);- cunoștințe bune de utilizare a calculatorului;- cunoștințe programe identificare piese;- permis auto categoria B (și alte categorii constituie un avantaj);Descrierea jobului Responsabilităţile acestei pozitii sunt:- preluare comenzi clienţi și urmărirea întregului flux service,- completarea documentelor specifice procesului service,- derularea de acţiuni în vederea îndeplinirii obiectivelor cantitative și calitative aferente postului,- realizarea target-ului lunar de vânzare mano
ATP EXODUS
Candidatul ideal Location: Zalau, RomaniaDepartment: Supply Chain - Well organized & meticulous, Innovation, Fast-paced work environment, Challenging, Teamwork & collaborationAre you well-organized who love scheduling, planning and working with multidisciplinary teams? Then, we want to make you one of us! If you get here, it is clear that you are customer oriented; you have a passion for the industry, well organized and good at analytics.You will consolidate the Supply Plan, supervise Inventory Management, ensure follow up information is communicated for the orders of the corresponding Production Unit (PU) in the region, monitor inbound materials, and activate dispatches to customers according to the invoicing plan.Let us give you a few about us. We work as a team, we strive as a team, we succeed as a team. This is who we are, this is how we function. We provide continuous feedback and together we establish the right career & development plan for you.We also reward your implication and
SILCOTUB
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 125 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.