Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

140 Locuri de Munca Transport in Braila

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

140 Locuri de Munca Transport in Braila

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Braila si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii medii (minimum)- Cel putin 1 an experienta profesionala pe o pozitie dе gestionar- Bune cunostinte Office (Excel, Word)- Persoana comunicativa, organizata, energica si responsabila, disponibila pentru program dе munca in 3 schimburi ( inclusiv schimb dе noapte)Descrierea jobului - Coordonarеa activitаtii dе livrаre pentru produsеlе de panificatie si patiseriе din mаgаzie, in functiе dе ordineа fаbricatiеi- Gestiunea produselor finitе si a ambalajelor pentru produsul finit- Completarea raportului de magazie in format electronic- Predarea produselor expirate in depozit- sau nevandabile- catre magazia de rebut (avand viza CTC)
MANAGEMENT OBJECTIVES
Candidatul ideal - Experienta in domeniul piese de schimb/masini agricole/auto constituie un avantaj- Buna pregatire in domeniul tehnic- Dornic de a acumula permanent noi cunostinte- Abilitati de lucru in echipa- Permis conducere categoria B- Responsabil, bine organizat, proactiv.Descrierea jobului - participa la receptionarea si verificarea pieselor care se aduc in gestiune conform documentelor justificative.- manipuleaza si aranjeaza marfa pe raft asigurand atat protectia marfii cat si a ambalajului.- verifica periodic situatia stocurilor fizice- are obligatia de a eticheta marfa introdusa in depozit.- raspund de ambalarea corespunzatoare a marfurilor in vederea asigurarii sigurantei la transport.- verifica produsele receptionate si raporteaza neconcordantele sau deteriorarile.- participa la planificarea, urmarirea si receptionarea comenzilor, gestionarea stocurilor existente- pregatirea si realizarea livrarilor catre clienti- pregatirea si realizarea livrarilor catre departamentul s
SERV CLASS
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte ->cunostinte standard de algoritmi, SQL, Java;->student sau absolvent al unei facultati de profil-mate-info
RANDSTAD ROMANIA
Scurta descriere a companieiKFC România este un brand dinamic care în momentul de faţă peste 90de restaurante în toată ţara, dintre care 33în Bucureşti. Pe lângă faptul că suntem răspândiţi în întreaga ţară, KFC se află printre cele mai populare lanţuri de restaurante specializate în produse din carne de pui din lume.Suntem de părere că toţi colegii noştri au potenţialul de a face diferenţa.Suntem Customer Maniaci, clienţii noştri fiind cei mai importanţi pentru noi.Ne dorim să obţinem rezultate extraordinare, cu energie pozitivă şi responsabilitate.Împreună construim performanţa pentru a ne depăşi limitele pas cu pas.Şi nu în ultimul rând ne place să recunoaştem realizările celorlalţi.Te invităm la KFC – la noi zâmbetele fac diferenţa!Cerinte Te invitam sa faci parte din echipa noastra din restaurantul KFC preferat pe postul de Casier sau Lucrator in bucatarie!ResponsabilitatiCe trebuie sa faci:•Pregatesti produsele tale preferate din pui;•Te asiguri ca produsele sunt servite corespun
KFC
Scurta descriere a companieiRandstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.Cerinte - cunostinte de limba italiana la nivel avansat;- cunostinte PC, Microsoft Office;- abilitati excelente de comuni
RANDSTAD ROMANIA
Candidatul ideal Ne dorim ca viitorul nostru coleg sa fie o persoană curioasă, mai ales în legătură cu oamenii, dar și cu produsele, cu noile tehnologii și metode de vânzare. O persoană cu foarte bune abilități de vânzare și negociere, care este auto-motivată și orientată către potențialii clienți este membrul potrivit al echipei noastre. Dacă te faci ușor înțeles de oameni întrucât știi să fii clar în exprimare, concis și amabil, vei fi omul potrivit la locul potrivit.Dacă ai experiență similară în vânzarea de produse de igienă și sisteme profesionale de curățenie, aceasta reprezintă un avantaj!Pregatire și experiență: Student/Absolvent studii superioare Cunoștințe în utilizarea pachetului Microsoft Office Permis de conducere categoria B (obligatoriu)Descrierea jobului Care va fi activitatea ta în cadrul echipei: Prezentarea, promovarea și vânzarea gamei de produse în conformitate cu politicile comerciale ale firmei; Consilierea clienților și ofertarea produselor din portofoliul firme
ROMSALES DISTRIBUTION
Candidatul ideal - posesor permis conducere categ. B cu atestat ADR colete sau categ. C cu atestat ADR marfuri periculoase, card tahograf, certificatDescrierea jobului - Efectueaza deplasari pe traseul stabilit pentru zona de responsabilitate, in vederea onorarii comenzilor cu respectarea planificarii orare stabilite.Beneficii:- tichete de masa- Prima de Paste si Craciun- asigurare medicala privata care acopera servicii medicale atat din domeniul privat cat si public- asigurare transport- alte beneficii conform Contractului Colectiv de Munca incheiat la nivel de unitateRecrutam din Bucuresti, Braila si BrasovNota de informare privind datele cu caracter personalPrin transmiterea CV-ului dvs., intelegem ca sunteti de acord ca datele dvs. personale incluse in acest document, sa fie prelucrate de biroul de resurse umane al SC KÖBER SRL in scopul bunei derulari a procesului de selectie a candidatilor pentru pozitiile publicate pe acest site.SC KÖBER SRL isi asuma raspunderea pentru protecti
KOBER
Candidatul ideal Necesar: Limba engleza, Compentente PC nivel mediu, Experienta pe un post similar, Carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Insoteste comisiile de control ale autoritatilor portuare la bordul navelor. Intra in contact direct si lucreaza cu furnizori, auditori (Agenti) si membrii ai echipajelor, coordoneaza cererile lor, asista si sprijina nevoile membrilor echipajelor cum ar fi: transport, asistenta medicala, obtinerea permiselor de acces pe tarm. Asista si coordoneaza nevoile navelor: inspectii diverse, aprovizionari tehnice si documentare. Monitorizeaza operatiunile de incarcare / descarcare nava si elaboreaza documentatia specifica. Mentine legatura cu autoritatile romanesti (Vama, Politia de Frontiera, Capitanie, Autoritatatile Fitosanitare si Veterinare etc) si intocmeste documentatia necesara conform procedurilor. Asista comandantul si echipajul navei in solutionarea litigiilor sau problemelor care pot aparea pe durata operarii navei in port. Efectueaza
HERCULES
Candidatul ideal Candidatul IdealPasionat de proiectare, talentat, ambitios.Cerintele postului:- experienta min 3 ani in proiectare cu sistem CAD (detalii tehnice)- studii superioare tehnice finalizate: inginerie mecanica / arhitectura / design interior, TCM, Mecanica, SIM, IL- abilitati in Microsoft Word si Excel- cunoasterea programelor Gemini, Lectra, Optitex sau Gerber reprezinta un avantaj important- aplicatii generale: cunostinte avansate de MS Office, CAD 2D, Corel și Photoshop constituie avantaj.- limba engleza: nivel mediu.Abilități:- bine organizat și foarte atent la detalii- capacitatea de analiza, sinteza, planificare, respectare termene- orientare catre rezultate- abilitati foarte bune de comunicare, scris si verbal- adaptare la lucrul in echipa- atitudine pozitiva, proactiva, dorinta de a fi la curent cu tot ce este nou in domeniu, de a invata permanent si de a se implica in proiecte noi- flexibilitate, onestitate, transparenta, colegialitate.Descrierea jobului Descrierea
INVICTUS FORCE&SAFE
Candidatul ideal - Studii superioare finalizate (de preferat mecanice, constituie un avantaj)- Experienta de min 2 ani pe o pozitie similara- Cunostinte legislative in domeniul transporturilor de marfuri- Orientare catre rezultate, crestere si dezvoltare- Cunostinte operare PC: MS-Office- Permis de conducere categoria B Descrierea jobului - Asigurarea bunei functionari a parcului auto aflat in dotarea societatii si incadrarea acestuia in prevederile legislatiei nationale in vigoare, in ceea ce priveste siguranta rutiera (inclusiv ITP, RCA, CASCO, rovinieta)- Identificarea, negocierea si contractarea unor service-uri auto pentru repararea masinilor din parcul auto- Calcularea si urmarirea consumurilor de combustibil- Verificarea modului de exploatare a mijloacelor de transport auto in conformitate cu normele tehnice- Pontarea soferilor si pastrarea evidentelor privind diurnele si foile de parcurs- Instruirea periodica a soferilor- Operarea in sistemul informatic a documentelor specifice
FRONTERA TRADING
Candidatul ideal Candidatul idealFirma Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Eschweiler, Germania cauta sofer profesionist, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta de minim 2 ani in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95 si de preferat atestat ADR, vorbitor de limba engleza si /sau germana la nivel de baza.Pachet beneficii:- contract de munca incheiat direct cu firma noastra de transport, Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Germania- perioada de lucru de 4+2 (4 saptamani la munca in Germania cu 2 saptamani de repaus, acasa in Romania);- asigurari sociale germane (asigurare medicala germana, pensie etc);- asistenta si sprijin la intocmirea si depunerea dosarului de alocatii copii in Germania;- asistenta si sprijin la stabilirea si schimbarea clasei de impozitare;- dispecerat si in limba romana;- transport dus-intors cu avionul (bilet de avion dus-
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal Angajez sofer profesionist (C+E) pe comunitate ( Danemarca, Suedia, Belgia, Germania, Olanda, Franta) la prelata.Descrierea jobului - permis conducere categoria C+E- atestat marfa- card tahograf- aviz medical si psihologic (platit de firma)- se accepta si fara experienta.- Salariu 2000 RON (net) + 75 euro pe zi diurna. Bonus 100Euro /1000km dupa 10000km.- Plata de 2 ori pe luna (15/30).- Program 8 saptamani cu 2 acasa sau la intelegere.- Transportul asigurat Ofer si cer serioziate maxima !
RAITRANS SERVICE
Candidatul ideal -Experienta in domeniul vanzarilor FMCG,TELECOM,VAN SELL, minim 2 ani OBLIGATORIU-Bune abilitati de comunicare si putere de convingere-Onest,ambitios,dornic de afirmare si auto depasire.-Dorinta si placere de a interactiona cu clientii-Disponibilitate program prelungitDescrierea jobului -vanzarea se va face in sistem van-sell (marfa in masina )-prezinta si promoveaza produsele din portofoliu-dezvoltarea continua a zonei de activitate alocata-realizarea planului de vanzari si a ratei de profitabilitate-gestionarea corecta a soldurilor din piata si a stocului de marfa-interactioneaza pozitiv cu clientiiOFERTA beneficii-salariu atractiv-bonus din vanzari si realizari target-masina de servici-mediu de lucru profesional intr-o echipa tanara si dinamica-posibilitate de promovare
Confidenţial
Candidatul ideal EXCEL , buna organizare , sociabila .Descrierea jobului Obiectul de activitate al firmei este strict transport de cereale si derivate din acestea . lucrez cu un nr de 11 camioane . am nevoie de o persoana serioasa sa ma ajute la munca de birou . ( contracte de munca , pontaje , state de plata , facturare , corespondenta , mail , bursa de transport , etc ) .neaparat cunostinte medii in excel , si permis de conducere cat B .necesita deplasari pe plan local cu diferite treburi ( corespondenta , contabilitate , adunat cmr-uri de la soferi , etc )pot oferi masina de servici sau sa decontez cheltuielile aferente transportului la job si de la job .
POLRIN LOGISTIC
Candidatul ideal Abilitatea de comunicare si persuasiune; Experienta relevanta in vanzari; Gandire proactiva, creativitate si initiativa; Orientare catre client si rezultate; Bune abilitati de organizare, planificare si coordonare; Spirit de echipa; Atitudine pozitiva; Cunostinte bune operare PC: Excel, Word, Internet, Outlook.Descrierea jobului Responsabilitati: Comunica beneficiile produselor NALA clientilor si ii ajuta in decizia de cumparare; Asigura functionarea operationala a magazinului NALA, ca membru integrant al echipei de vanzari; Atinge obiectivele de vanzari si asigura cresterea continua a vanzarilor prin utilizarea tuturor instrumentelor necesare in acest sens.Beneficii: Training produs; Pachet salarial atractiv peste media industriei de retail; Bonus lunar procentual din vanzari, in functie de indicatori de performanta vanzari la nivel individual; Program full time; Produse gratuite lunar; Decont transport. Reduceri preferentiale la cumpararea produselor din magazin!
NALA COSMETICS
Candidatul ideal Ce așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o persoană proactivăSă ai minim studii medii finalizate, studiile tehnice de specialitate constituie un avantajSă ai un cazier judiciar fără antecedente penaleSă deții permis de conducere categoria „B”, fără evenimente rutiere graveConstituie avantaj experiența profesională în comercializarea de piese și accesorii autoDe ce să lucrezi la noi:Vei găsi un mediu de lucru stimulativ și profesionist, bazat pe echitate și pe respectVei avea oportunitatea dezvoltării carierei și de avansareOferim un pachet salarial atractiv, salariul este plătit mereu la timpÎți garantăm un loc de muncă stabil și sigurÎți asigurăm transportul la/de la locul de muncăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în
BARDI AUTO
Candidatul ideal Căutăm pe cineva care să iubească oamenii & cărțile la fel de mult ca noi. Cineva care își dorește să contribuie la dezvoltarea comunității Cărturești.Cineva care să ne povestească ce ecranizare merită văzută și ce piesă de teatru nu trebuie ratată, ce festival i-a făcut vara mai frumoasă și ce carte ar trebui să luăm cu noi în vacanță. Cineva care se înțelege bine cu cititorii și vorbește pe limba lor.Căutăm pe cineva pentru care zâmbetul e ceva natural, care se pricepe să asculte și care se simte bine ajutându-i pe ceilalți să-și găsească cartea, muzica, filmul sau agenda preferată.Căutăm pe cineva creativ, dornic să cunoască lucruri noi, care să ne inspire și de la care să învățăm.Căutăm pe cineva care să se simtă ca acasă în Cărturești.Descrierea jobului Responsabilități:Întâmpini, comunici şi relaţionezi cu oamenii într-o manieră deschisă şi prietenoasă.Stai de vorbă cu ei, le afli dorințele și așteptările, le oferi informații și îi ajuți să descopere produsele di
Carturesti
Candidatul ideal Crearea declarațiilor de tranzit; Mentinerea legaturii cu clienții TransitNet; Raspunde solicitarilor furnizate de administratia vamala cu privire la detaliile incorecte ale declaratiilor sau ale altor nereguli care pot bloca marfa; Conformitatea cu reglementările de lucru stabilite de SGS; Realizeaza operațiuni de asistență pentru clienți.Descrierea jobului Minim studii medii; Cunostinte limba engleza la un nivel conversational; cunoasterea unei alte limbi poate fi un avantaj; Cunostinte utilizare calculator, sisteme informatice; O bună cunoaștere a organizării și procedurilor vamale, menținând o bună relație atât cu sediul central, cât și cu vama; Persoana capabila sa ia decizii, asertiva si orientata spre rezultate; Da dovada de flexibilitate, capacitatea de a lucra sub presiune.Vino alaturi de noi si vei avea parte de: Oportunitatea de a lucra intr-o companie multinationala, lider in domeniul inspectiei, verificarii, testarii si certificarii; Asigurare de viata si
SGS ROMANIA
Candidatul ideal Daca esti la inceput de drum sau ai experienta si vrei sa te distrezi in acelasi timp, te asteptam intr-o locatie de vis, in locul unde Dunarea intalneste Marea Neagra.Daca iubesti natura si ti se potriveste un mediu de lucru interactiv, este o oportunitate pentru crestere profesionala dar si pentru petrecerea timpului liber intr-un mod deosebit de placut.Ce cautam? O persoana energica, cu orice nivel de experienta, sociabila, cu atitudine deschisa, orientata spre client pentru urmatoarele posturi: Bucatar/Ajutor de bucatar (cu experienta); Cameriste si spalatorese lenjerie; Curatenie spatii hoteliere; Lucrator vase; Debarasator;Pentru acest loc de munca este necesara relocarea in Sfantu Gheorghe, Judetul Tulcea, pentru perioade mai lungi sau mai scurte si acest aspect il stabilim de comun acord.Este necesara disponibiltatea la un program flexibil.Descrierea jobului Cu ce te vei ocupa in echipa noastra?Activitatile desfasurate sunt specifice departamentelor din care fa
TOURING IMOBILIARE
Candidatul ideal • Studii superioare ca medic veterinar;• Disponibilitate la relocare intre fermele grupului aflate in jud. Vrancea, Braila sau Constanta; • Permis de conducere categoria B - conditie obligatorie;• Experiența dе lucru pe o pozitie similara reprezinta avantaj, se accepta si fara experienta anterioara dе lucru;• Flexibilitate în ceea ce privește programul dе lucru;• Abilități foarte bune dе planificare, organizare și prioritizare;• Atenție la detalii și abilități foarte bune dе comunicare;• Disponibilitate dе a efectua vizite periodice în fermă;• Cunoștinte operare calculator, pachetul Microsoft Office;• Fluent(ă) în limba engleză, scris și vorbit;Descrierea jobului Oferim pachet salarial atractiv, masina de serviciu, telefon si laptop. In functie de locatia candidatului, asiguram relocare si locuinta de serviciu. Descrierea jobului:• Întocmește, organizează și transmite toate documentele sanitar-veterinare conform prevederilor legale în vigoare;• Întocmește, procesează,
PREMIUM PORC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 140 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.