Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Transport in Dobroesti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Transport in Dobroesti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Dobroesti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal Adaptabilitate, atitudine pozitiva si abilitati de leadership. Experienta pe o pozitie de management in transport/curierat/distributie, ideal peste 5 ani Capacitatea de a dezvolta proceduri de lucru, procese, metrici, care sa creasca eficienta si productivitatea Buna cunoastere a suitei MS Office, in special excel; Cunoștințe solide cu privire la industrie și legislatia in transport Aptitudini avansate de management organizational; Bune abilitati de comunicare, planificare si negociere; Seriozitate, dinamism si adaptabilitate; Capacitate de analiza, sinteza si luarea deciziilor; Integritate si principii solide de etica profesionala; Disponibilitate pentru deplasari ocazionale la clienti din Europa de VestDescrierea jobului Dezvoltarea sustenabila a companiei si obtinerea profitului operational Coordonarea si supravegherea intregii activitatati operationale a companiei Construieste relatii si coordoneaza activitatea echipelor din subordine Planifica, monitorizeaza și an
C & C APPROACH TRANSPORT
Descrierea jobului Client Description:Adecco Resurse Umane, recruteaza sofer transport valori, pentru clientul sau care ofera servicii de de asistență tehnică pentru ATM-uriResponsibilities:• Verifica starea tehnica a autovehiculului atat la plecare cat si la sosirea din cursa fiind raspunzator de exploatarea, intretinerea si integritatea autovehicului pe care il conduce• Recpecta cu strictete itinerariul stabilit si se abate de la traseu doar cu acordul sefului de echipaj • Raporteaza superiorului ierarhic orice defectiune tehnica a autovehiculului • Permite accesul in autospeciala membrilor echipei • Raspunde de pastrarea documentelor autovehiculului necesare deplasarii: certificat de inmatriculare, RCA, ITP, cardul de combustibil, vignieta asigurandu-se ca acestea sunt valabile • Completeaza foaia de parcurs, mentionand nr, de km parcursi de la un obiectiv la altul cu mentionarea orei de sosire/ plecare de la fiecare obiectiv si preda aceasta foaie de parcurs sefului de echipaj la s
ADECCO RESURSE UMANE
Candidatul ideal - Studii medii absolvite- Avantaj - Expеriеnta profesionala intr-un rol similar, minim 2-3 ani- Obligatoriu-Carnet dе conducerе cаtеgoria C, preferabil cu atestat de transport marfa- Disponibilitate pentru un program de lucru in ture- Disponibilitate pentru deplasari frecvente si judetele limitrofe- Apt pentru efort fizic, manipulare valoriCompetentе personale: integritate, аtentie distributiva, rеsponsаbilitatе crescuta, atitudine corecta fata de colegi, atent la detalii, organizat, spirit de echipa si adaptabil la schimbare.Descrierea jobului - Conducerea autoblindatei Bancii cu care efectueaza transportul de valori- Respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team of employees who use new technologies, dynamic insights and over 154 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactAs Transport & Logistics Operations Specialist you will focus on freight sourcing and will support the implementation of Transport & Logistics Cargill strategy, manage segment sourcing negotiations, deeply understand the market and business/revenue opportunities for Cargill businesses. May be involved in one or more transportation & logistics modes of truck and rail. Minimum Qualifications Min. 3-5 years experience in a Transportation or Forwarder role Medium to advanced MS Excel knowledge Experience managing multiple priorities and tasks daily Secondary or higher education levelPreferred Qualifications Transport Management System experien
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal Studii superioare; - Experienta in domeniul transportului rutier international de marfa - Foarte bune abilitati de comunicare - Capacitate de lucru in echipa - Cunostinte limba engleza nivel avansat - Cunostinte operare MS Office, Internet - Persoana punctuala, organizata si ordonataDescrierea jobului Contactarea furnizorilor, ofertarea - Mentinerea contractelor permanente cu colaboratorii existenti, identificare noi oportunitati; - Organizarea serviciilor de transport respectand cerintele companiei; - Urmarirea programarilor facute si actualizarea permanenta cu traseul marfii pana in momentul livrarii catre client - Asigurarea permanenta a unui nivel inalt de servicii clientilor
QUADRA CASA
Candidatul ideal - studii medii sau superioare, de preferat profil tehnic;- experienta - minim 1 an pe un post similar sau in Departamentul transport;- permis de conducere categoria B;- cunostinte foarte bune de operare PC;- cunostinte de limba engleza ( vorbit/scris);- capacitate buna de ralationare, comunicare si concentrare;- persoana serioasa, tenace, organizata, dornica de a invata lucruri noi;Descrierea jobului - ofera suport in activitatea de gestionare a flotei de masini a companiei;- preia, centralizeaza si proceseaza comenzile de transport;- intocmeste dosarele de transport si proceseaza documentele aferente;- intocmeste si actualizeaza periodic dosarele masinilor si tine evidenta asigurarilor, taxelor de drum, copiilor conforme, a reviziilor tehnice periodice;- alte sarcini conexe primite de la managerul de transport;Beneficii:- pachet salarial atractiv, cu posibilitati reale de crestere imediata, in functie de randament si rezultatele obtinute;- tichete de masa 300 lei/luna
MICROFRUITS LOGISTICS S.​R.​L.​
Candidatul ideal FM Logistic recruteaza Forwarder Transport International in Dragomiresti-Vale, Ilfov. Experiența anterioară în domeniul transporturilor: minim 1-2 ani Cunoștințe bune de geografie Limba engleză - nivel mediu spre avansat Cunoștințe pachet Office, nivel Excel – mediu Abilități de comunicare, organizare și planificare Nivel ridicat de perseverența si rezistenta la deadline-uri stranse si presiuneDescrierea jobului Preia comanda de transport expediata de catre client; Planifica cursele cu un cost minim; Aloca curse per transportator (subcontractorilor agreati cu prioritate si altor transportatori ocazional) in conformitate cu standardele FM Logistic; lanseaza comanda catre transportatorul ales si se asigura ca acea cursa se va efectua conform cu procedurile interne (operationale si juridice) de alocare a curselor. Creaza, trimite si asigura primirea de comenzi de transport Se asigura ca fiecare transport este acompaniat de o comanda in sistemul nostru intern Verifica rute
FM ROMANIA
Candidatul ideal Daca esti pasionat de parfumerie, detii abilitati de comunicare si cunosti Limba Engleza la un nivel conversational, te invitam sa faci parte din echipa Best Value!Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Descrierea jobului Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain, etc Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic. Transport asigurat din Ploiesti / Indemnizatie de transport;
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal Te invitam sa faci parte din echipa Best Value!In data de 26 mai, ora 11.00/13.00 organizam in cadrul hotelului Prahova Plaza din Ploiesti o sesiune de cunoastere!Descrierea jobului Mediul de lucru este superior oricarui segment de retail din Romania. Angajații nostri sunt formați cu ajutorul programelor de training oferite de cei mai buni specialiști din domeniu.Ce o sa faci? Consiliezi clientii in cadrul magazinelor BestValue in vanzarea de produse exclusiviste de la cele mai sonore branduri: Dior, Chanel, Guerlain, etc Acorzi atentie sporita nevoilor si solicitarilor clientilor; Te asiguri de cresterea constanta a calitatii serviciilor;Ce oferim noi? Pachet salarial atractiv; Tichete de masa; Prime de Sarbatori; Zile in plus de concediu de odihna; Traininguri interne si externe; Echipa tanara si mediu de lucru dinamic. Transport asigurat din Ploiesti / Indemnizatie de transport;
MILLENIUM PRO DESIGN
Candidatul ideal Cerinte:- studii medii/superioare;- minimum 1 an experienta in coordonare transport rutier de marfuri (FTL/LTL), pe rute interne;- cunostinte de operare PC (Word, Excel);- abilitati de organizare si planificare;- bun negociator, simt comercial, persuasiune;- dinamism, reactii prompte, orientare spre rezultate.Descrierea jobului - organizeaza si coordoneaza activitatea de transport intern cu camioane subcontractate;- mentine relatia cu beneficiarii transporturilor de marfuri;- monitorizeaza evolutia curselor;- verifica documentele insotitoare ale transporturilor.Locatia postului: depozit logistic CHIAJNA (Str, Italia, nr. 1-7 P3 Bucharest Park).Se ofera:- pachet salarial motivant;- asigurarea transportului la/de la locul de munca;- asigurare de sanatate.
LOGISTIC E VAN WIJK
Candidatul ideal Ce avem nevoie de la tine?In primul rand sa ai minim 1 an experienta in coordonarea camioanelor in comunitatea Europeana, adica sa fi lucrat in functia de coordonator transportIn al doilea rand, trebuie sa te descurci sa vorbesti si sa scrii in engleza. Daca stii franceza si germana ar constitui un avantaj.In al treilea rand, trebuie sa stapanesti arta conversatiei pentru ca lucrezi cu oameniRestul cerintelor pentru un astfel de post, consideram ca le ai daca iti doresti ca continui in acest domeniu:- cunostinte office- rezistenta la stres- cunoasterea legislatiei specifice- orientare spre rezolvarea problemelor- atentie la detalii, etc.Descrierea jobului Ce vei face la noi?Cam tot ce inseamna pozitia de coordonator transport, astfel incat sa marim eficienta a parcului auto care circula prin Europa:- tii legatura cu clientii si soferii ( de la preluarea comenzii, introducerea ei in sistem, comunicarea catre sofer si pana la finalizarea descarcarii)- monitorizezi si tii
BLUE RIVER BUCURESTI 78
Candidatul ideal - experienta in vanzari (experienta intr-o casa de expeditii constituie un avantaj);- studii medii (studiile superioare constituie un avantaj);- experienta in relationarea cu clientii;- cunostinte bune dе operare PC;- spirit de planificare si organizare a activitatilor;- abilitati de lucru in echipa;- fire ambitioasa si motivata de succes;- dorinta dе a se perfectiona continuu in domeniul vanzarilor;- orientare catre client si catre calitatea serviciilor prestate;- gandire logica, structurata, memorie buna, atentie la detalii;- spontaneitate, capacitatea dе a gestiona optim situatiile dificile, persuasiune.Descrierea jobului - Identifica, promoveaza si vinde serviciile oferite de companie clientilor pe piata transportului rutier, maritim, aerian;- Contactarea potentialilor clienti si ofertarea in conformitate cu cotatiile – Genius Spedition SRL, follow up la fiecare oferta in vederea obtinerii unor contracte de transport;- Asigurarea in permanenta a unei relatii profes
GENIUS SPEDITION
Candidatul ideal MANPOWER este in cautare de Agenti Transport Maritim pentru clientul sau SLS CARGO.Cerinte: Buna capacitate de organizare: Experienta minim 1 an in transporturi maritime; Cunoasterea LB. Engleze; Abilitati de utilizare a computerului; Tehnici de vanzare directa si indirecta;Descrierea jobului Responsabilitati: Responsabil pentru colectare oferte, negociere preturi si derulare transport martim Responsabil pentru bugetul alocat transportului maritim; intocmire fise de provizioane/lichidare la primire confirmare comanda si notificare department financiar Responsabil de customer service pentru cresterea si dezvoltarea conturilor de client primite de la department vanzari si din surse externe Pregateste ofertele catre dep vanzari in colaborare cu celelalte departamente, in functie de natura ofertei si le valideaza impreuna cu acestia, inainte de a transmite oferta clientilor;Beneficii: Salariu atractiv; Bonuri de masa.Program: Luni – Vineri; 9 – 18.Locatie: Bulevardul Piper
GLOBAL MANPOWER SERVICES INC
Candidatul ideal Absolvent studii medii (studiile superioare constituie avantaj); Experiență în functii similare in distributie de tip Farma sau FMCG; Experiență în organizare si planificare rute transport; Competențe în luarea deciziilor și asumarea responsabilităților; Cunoștinte referitoare la legislația și normele interne privind transportul de marfuri; Cunoștințe medii Ms Office (Excel, Word, Outlook); Permis de conducere categoria B.Locatie: preferabil Cluj Napoca / Bacau, secundar Bucuresti.Descrierea jobului Planifica, organizeaza si supervizeaza activitatile legate de transport; Cunoaste si respecta prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice; Administreaza flota auto; Coordoneaza si supravegheza activitatea conducatorilor auto; Planifica si optimizeaza zilnic rutele de livrare (intr-un soft de rutare), in baza comenzilor primite; Realizeaza rapoarte de activitate.
FARMAVET
Candidatul ideal Studii medii (in curs sau finalizate) Experienta intr-o functie similara constituie avantaj Abilitati de comunicare verbala si scrisa Atentie la detalii, capacitate de organizare si prioritizare, viteza de reactie Usurinta asimilare diverse programe operare/aplicatii informatic Curs “agent de securitate” - constituie avantajDescrierea jobului Daca te alaturi echipei noastre iti oferim: un loc de munca stabil cu posibilitatea de dezvoltare si promovare salariu motivant si platit la timp, cu toate taxele calculate si platite conform legislatiei in vigoare orele suplimentare si sporul aferent , orele de noapte si sporul aferent , impreuna cu bonusurile si alte adaosuri sunt inregistrate in intregime pe statul de plata tichete de masa in valoare de 20 lei/zi lucrata abonamente la clinica medicala privata pentru tine ca si salariat si membrii familiei tale o zi libera platita cu ocazia zilei tale de nastere decontarea cheltuielilor de transport in limita a 40 lei lunar cont
CIT ONE
Candidatul ideal Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team ofemployees who are committed to safe, responsible and sustainable ways to nourish the world. This position is in Cargill’s protein and salt business, where we provide wholesome, high-quality food products to a wide range of customers, from foodservice operators and grocery stores to manufacturers and exporters. The position is limited for 7 months working contract.Job Purpose and ImpactThe Transportation and Logistics Operations Assistant will help us conduct data management, reporting and analysis, shipping, client interaction, business partnership and people, resource, budget and project management.Minimum Qualifications High school diploma, secondary education level or equivalent MS Office Knowledge Good written and verbal communication skills in EnglishPreferred Qualifications Proven work experience in data management, data entry etc. Very good organizing ski
CARGILL AGRICULTURA
Candidatul ideal The ideal candidate could be someone at the beginning of his/her career, good at organising and working with numbers, who can anticipate things, with a passion for transport & logistic who wants to develop within a multicultural environment.Required skills: Computer literate and competent with a strong knowledge of Microsoft Office, good keyboard skills Communication and negotiation skills Ability to organise/schedule/prioritise Ability to maintain records Numeracy skills Good attention to detail Good command of EnglishDescrierea jobului Receives the documents of the subcontractors, verifies them and processes them in accordance with the internal procedures Ensure a normal flow of documents and respect deadlines for issuing invoices Updates and records in the internal system the information corresponding to the documents Print the necessary shipping documents / carrier invoice / invoice for the customer, verify the CW data with the confirmed CMR data Maintain the conta
FM ROMANIA
Candidatul ideal Studii superioare absolviteExperienta in domeniul transport/ comercialSpirit antreprenorial, creativitate, orientare spre performanta, responsabilitate, capacitate excelenta de organizare a activitatiiAbilitati de coordonare si management al echipeBune abilitati de relationareDescrierea jobului Este un bun cunoscator al pietei de transport din Romania.Este responsabil si coordoneaza aplicarea procedurilor si standardelor Auchan in zona de transport pentru comenzile onlineAsigura suport si sugestii tuturor magazinelor care livreaza comenzionline la domiciliuSe asigura ca indicatorii de performanta din zona de distributie a comenzilor de livrare la domiciliu sunt indepliniti si intervine acolo unde sunt discrepanteImpreuna cu departamentul DAI defineste cerinte si identifica posibili parteneri de transport acolo unde este nevoieIdentifica oportunititati de imbunatatire al proceselor si al costurilorCoordoneaza relatiile dintre punctele de pregatiere comenzi online (magaz
Auchan
Want to build a stronger, more sustainable future and cultivate your career?Join Cargill's global team of employees who use new technologies, dynamic insights and over 154 years of experience to connect farmers with markets, customers with ingredients, and people and animals with the food they need to thrive.Job Purpose and ImpactAsTransport & Logistics Operations Specialist you will focuson freight sourcing and will support the implementation of Transport & Logistics Cargill strategy, manage segment sourcing negotiations, deeply understand the market and business/revenue opportunities for Cargill businesses. May be involved in one or more transportation & logistics modes of truck and rail. Key AccountabilitiesPartner with trading, supply chain and shipment execution identify inter-modal/other opportunities; Understand the relevant transportation segment market, the related business model and customer requirements of each business unit.Conducts routine external and internal
CARGILL INTERNATIONAL
Candidatul ideal Interest for logistics, work experience is not required Language skills - Good in written and speaking , English B2 and Romanian Good communication skills and ability to build good relationships Negotiations skills and ability to inspire , motivate others Analytical mind and problem solving ability Eye on details and focus for quality Target oriented - KPIs are everything in the business Drive ready for action and stress resistanceDescrierea jobului Provide logistics support to clients Organization and optimal planning of international transports Collecting and analyzing information and data Monitoring of orders in progress , reporting Communication and active negotiating ( phone , mail ) Foster the customer relationship in a team-based model Customer care and support of an existing customer portfolio
UNIT CARGO TRANSPORT INTELLIGENCE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.