Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

267 Locuri de Munca Transport in Suceava

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

267 Locuri de Munca Transport in Suceava

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Suceava si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal -Cunoasterea legislatiei si reglementarilor din domeniul auto;-Experienta minima 2 ani pe o pozitie similara;-Cunostinte bune de operare PC;-Capacitate de organizare si planificare;-Capacitate de a lucra in echipa si spirit de initiativa;-Abilitati de comunicare si negociere;Descrierea jobuluiDescrierea jobului -Organizeaza si grupeaza eficient comenzile astfel incat sa asigure livrarea in termen;-Stabilește traseele optime de deplasare și le monitorizează;-Planifica incarcarile pentru a livra in parametri optimi marfa proprie catre clientii societatii;-Verifica conformitatea documentelor de transport;-Inregistreaza in sistemul informatic intern detaliile solicitate;-Ofera suport departamentelor de facturare si contabilitate-Intocmeste rapoarte catre managerul de transport
TRUTZI
Candidatul ideal Cauti un loc de munca full time sau part time?Angajez curieri !!!Te astept in echipa mea de curieri, daca ai minim 18 ani si dorinta de a face un venit serios fara batai de cap.Venit generos/ plata saptamanalaSalariu net cuprins intre 1000 - 2500 Lei/ saptamanaBeneficii:- Venituri motivante in functie de munca si efortul depus individual.- Bonusuri in functie de performante- Program flexibil in functie de disponibilitatea dumneavoastra, minimum 4 ore.De ce ai nevoie pentru a face parte din echipa noastra:- Un mijloc de transport personal sau inchiriat. (masina, scuter, bicicleta, motocicleta)- Telefon cu sistem de operare Android/ IOS- Personalitate dinamica- Capacitatea de adaptare la munca in echipa.Te asteptam in echipa noastra, locurile sunt limitate!!!Cautam CURIERI BOLT FOOD pentru orasele: Bucuresti, Cluj, Constanta si TimisoaraCautam CURIERI TAZZ by EMAG pentru orasele: Bucuresti, Cluj, Constanta, Sibiu,Timisoara si Suceava.Descrierea jobului Companie contracto
LOGISTICA SI MANAGEMENT
Candidatul ideal - Excelente abilitati de comunicare si putere de convingere- Experienta in vanzari (avantaj experienta in relatiile comerciale cu lanturi de magazine)- Initiativa, capacitate de rezolvare a problemelor- Permis conducere categoria B- Studii medii/superioare- Disponibilitate pentru activitate de terenDescrierea jobului - Dezvolta, gestioneaza si manageriaza toti clientii de tip A si tip B (activi in baza de date sau potentiali) din sectiunea pe care o administreaza;- Realizeaza obiectivele de vanzari setate din zona repartizata;- Participa la elaborarea planului de dezvoltare a pietei, estimarea vanzarilor si planurilor de actiune pentru atingerea obiectivelor stabilite de companie pe sectiunea pe care este responsabil;- Negociaza cu clientii de tip Key Account la nivel Local.Oferta (bonusuri, beneficii):- Posibilitatea dezvoltarii unei cariere profesionale in cadrul unei companii de renume- Pachet salarial atractiv (salariu fix+bonus de performanta)
Interbrands
Candidatul ideal Echipele de Retail joacă un rol esențial în experiența eMAG, pentru că sunt locul în care ne întâlnim cu clienții noștri în offline.Echipele de Retail eMAG se ocupă de vânzarea produselor, ajutându-i pe clienții noștri cu plasarea comenzilor, livrarea produselor, consultanță specializată și returnarea produselor. În afară de showroom-uri, Retail-ul se ocupă și de parteneriatul cu Poșta Română, de unde clienții pot ridica comenzi.Ele ne ajută să ne înțelegem clienții mai bine, să avem o relație directă cu ei, iar pentru ei, showroom-urile sunt un loc bun în care pot vedea produsele eMAG care se vând cel mai bine.Știi că te potrivești dacă bifezi:• Studii superioare (finalizate sau în curs);• Cunoștințe tehnice și experiență în vânzări produse IT;• Cunoștințe de limba engleză;• Nivel avansat de cunoaștere a pachetului Office;• Abilități de comunicare, atitudine proactivă, orientată spre rezolvarea problemelor, relaționare și luarea deciziilor;• Cursurile în domeniul tehn
eMAG
Companie verificată
Aplica rapid
Compania de recrutare și selecție ECIM, caută operatori CNC în Suceava. Experiența pe un post similar nu este obligatorie!Cerințele postului:·      Studii medii (liceu sau școală profesională) în domeniul tehnic, cu diplomă de absolvire sau curs de calificare;·      Cunoștințe desen tehnic și utilizare aparate de măsură și control;·      Cunoștințe utilizare PC – nivel mediu;Descrierea activității:·      Rulează programul pe mașina cu comandă numerică conform instrucțiunilor de lucru;·      Se asigură de îndeplinirea condițiilor de calitate și a specificațiilor tehnice ale pieselor fabricate;Ofertă și beneficii:·      Salariu fix plus sporuri de vechime (începând de la 6 luni);·      Măriri anuale de salariu;·      Bonusuri și prime de producție luna
Compania De Recrutare Ecim
Candidatul ideal Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.Pentru cei 2500 de colegi din cele 35 de magazine și din sediul central, Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Prin urmare, vei fi încurajat și susținut să evoluezi într-un mediu de lucru sigur și plăcut.Magazinul Brico Dépôt Suceava cauta colegi noi in echipa care sa indeplineasca urmatoarele cerinte:Dacă optezi pentru postul dе LUCRATOR COMERCIAL, ai nevoie dе: orientare spre a intelege nevoile clientului si a-i propune cele mai potrivite solutii; pasiunea pentru tot ce inseamna bricolaj si imbunatatirea locuintei; atitudine constructiva si proactiva, entuziasm si dorinta dе a invata; abilitati dе ascultare si comunicare; studii medii.Reprezinta un avantaj:experienta in vanzari
Bricostore
Candidatul ideal • Minim 8 clase finalizate;• Atent la detalii;• Abilitati matematice de baza;• Seriozitate, cinste, atitudine profesionala pe durata orelor de lucru;Descrierea jobului Pregateste produsele in cantitatea si din lotul indicat pe lista de pregatire, de la primul pana la ultimul cod; Se asigura ca produsele pregatite sunt bune pentru vanzare, iar ambalajele nu sunt deteriorate; Aranjeaza produsele pe palet, astfel incat sa fie stabile si usor de verificat; Depune comanda pregatita in zona rezervata pentru verificare, inainte sa primeasca o alta lista de pregatire; Duce comanda pregatita in zona indicata pentru incarcare; Participa zilnic la curatenia in depozit si intretine curatenia din spatiile de depozitare, in vestiare si in spatiile adiacente depozitului;Beneficii: Pachet salarial format din: salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă; Decontare transport. Asigurare medicala privata; Prime de Craciun si Paste.
Interbrands
Candidatul ideal Firma SC TOP CONSTRUCT SRL te vrea in echipa ei !!Angajeaza Sef parc auto: Obiectivele postuluiVerifica, stabileste si se asigura ca se efectueaza la timp sarcina de lucru a soferilor;Verifica perioadic starea tehnica si decide daca sunt necesare reparatii suplimentare;Verifica si efectueaza asigurarile RCA, verificarile ITP si rovinieta;Abilitatea de a face achizitii si a lucra cu furnizorii si in echipa;Completarea fiselor de intretinere auto si a bazei de date complet, corect si cu rabdare.Daca indeplinesti aceste minime conditii, te asteptam in echipa noastra!Salariu fix conform CIM
TRUCK FULLSERVICE
Candidatul ideal • Bune abilitati de organizare a timpului de munca;• Abilitati de comunicare, capabil de lucru eficient cu altii, onest, aspect curat si ingrijit;• Studii medii de specialitate;• Carnet de conducere fara probleme (cat. B, C)• Fara antecedente penale;• Seriozitate, responsabilitate si implicare;• Minim studii medii de specialitate;• Abilitati aritmetice;• Disponibil pentru lucru in sistem planificat cu rute zilnice;• Atestat de electrician (minim de tip B, gradul II, III sau IV);Descrierea jobului - Instaleaza si dezinstaleaza casete luminoase si alte echipamente de comunicare (rafturi usoare, etc) in cadrul magazinelor;- Efectueaza operatiuni de intretinere a instalatiilor de joasa tensiune necesare acrivitatii/functionarii echipamentelor de care este responsabil (prize, becuri, prelungitoare, transformatoare alimentare LED-uri sau PPOSM)- Executa masuratori specifice asupra zonelor desemnate in locatiile indicate, pentru a determina dimsiunile/forma obiectelor ce urme
Interbrands
Candidatul ideal Foarte bune abilitati de organizare si prioritizare a activitatii, cu focus pe detalii; Abilitati de comunicare si relationare; Limba engleza- nivel avansat; Cunostinte operare PC (MS Office nivel avansat); Studii superioare - finalizate; Curs inspector/referent resurse umane - constituie avantaj; Cunostinte de legislatia muncii; Cunostinte de baza pentru salarizare; Abilitati de analiza, urmarire si coordonare procese HR / Administrativ.Descrierea jobului Asigura aplicarea metodologiei privind angajarea personalului, derularea si incetarea relatiilor de munca (intocmirea contractelor, deciziilor, actelor aditionale, etc.); Asigura consultanta angajatilor privind documentele si formele necesare pentru aplicarea procedurilor de mai sus; Actualizeaza permanent baza de date a angajatilor; Elaborareaza si reactualizeaza fisele de post; Tine evidenta dosarelor de personal sub formă fizica si electronica; Intocmirea tuturor tipurilor de adeverinte pentru angajati; Evidenta c
SIDEM
Candidatul ideal Educaţie necesară: Școală profesională, liceu de specialitate/ electrician Experienţă practică necesară: 1 an activitate în instalaţii electrice Altele: Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Instalațiile de distribuție trebuie exploatate, iar tu vei juca un rol important în această activitate Inevitabil, avariile și incidentele din rețelele de distribuție o să apară, iar pentru rezolvarea lor avem nevoie de oameni ca tine, responsabili și pricepuți în domeniu Pentru că nimeni nu e perfect, nici măcar contoarele, verifici funcționarea lor, monofazate și trifazate în montaj direct/ semidirect. Ești atent și la remedierea deficiențelor ce pot să apară la grupurile de măsurare și completezi documentele specifice activității de măsurare a energiei electrice Din diferite motive, unii clienți sunt nevoiți să se deconecteze/ reconecteze. Pentru ca procesul să decurgă cât mai simplu și plăcut, te ocupi de operațiunile tehnice pe baza comenzilor primiteRealizezi și a
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Angajam agent vanzari in transporturiCE FEL DE PERSOANA CAUTAM?* Persoana energica si cu atentie distributiva* Persoana cu simtul responsabilitati, cu initiativa si gandire pozitiva* Intentii de colaborare pe termen lungEURODAY CARGO este o companie de transport cu sediul in Suceava, are ca obiect de activitate serviciile de transport intern și internațional de marfaDescrierea jobului CE OFERIM?* Conditii extraordinare de lucru* Toate instrumentele necesare pentru desfasurarea activitatii de birou (telefon, calculator, birou etc)* Posibilitatea de dezvoltare personala si profesionala* Posibilitatea dezvoltarii unei cariere in domeniul vanzarilorPentru activitatea noastra dorim sa angajam agent de vanzari si expeditiiCE VA FACE ACEASTA PERSOANA?* Munca de birou* Vanzare și negociere la telefon* Contactează potențiali clienți* Dezvoltă portofoliul de clienți* Organizeaza transporturi rutiere interne si internationale* Preia comenzile de la clienți și găsește alternativel
EURODAY CARGO
Candidatul ideal Candidatul idealFirma Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Eschweiler, Germania cauta sofer profesionist, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta de minim 2 ani in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95 si de preferat atestat ADR, vorbitor de limba engleza si /sau germana la nivel de baza.Pachet beneficii:- contract de munca incheiat direct cu firma noastra de transport, Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Germania- perioada de lucru de 4+2 (4 saptamani la munca in Germania cu 2 saptamani de repaus, acasa in Romania);- asigurari sociale germane (asigurare medicala germana, pensie etc);- asistenta si sprijin la intocmirea si depunerea dosarului de alocatii copii in Germania;- asistenta si sprijin la stabilirea si schimbarea clasei de impozitare;- dispecerat si in limba romana;- transport dus-intors cu avionul (bilet de avion dus-
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal Cautam Manager de flota/ Fleet Manager pentru echipa noastra din Eschweiler, Germania.Cerinte:- experienta in domeniu, intr-un post operational al unei societati de transport, casa de expeditie sau departament de logistica/transport;- studii medii sau superioare;- obligatoriu limba engleza sau germana (vorbit, scris si citit) - nivel mediu spre avansat;- persoana comunicativa si rezistenta la stres, cu atentie distribuitiva si capacitate buna de concentrare, orientata spre rezolvarea problemelor si capabila sa se integreze si sa lucreze bine in echipa;- abilitati de lucru foarte bune cu programul MS Office, Internet;- disponibilitate pentru relocare imediata in Germania si de a va stabili aici pe termen lung;Responsabilitati:- sa monitorizati in permanenta incarcarile si descarcarile programate;- sa supravegheati, coordonati si sa mentineti legatura permanent cu conducatorii auto;- sa verificati timpii de conducere si de odihna a soferilor, conform legislatiei in vigoa
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal Pentru magazinele Intersport cautam persoane- dinamice,- ambitioase,- cu spirit dе echipa- pasionate dе sport,- studii medii;- studii superioare in curs;- cunostintele in domeniul articolelor sportive constituie avantaj;Nu ai experienta, nu ezita! Echipa noastra dе traineri abia asteapta sa te introduca in lumea vanzarilor!Descrierea jobului - intretinе si dezvoltа relatiа cu clientii, oferind informаtii specializаtе dеspre produse;- еtichetarеа si аrаnjarеa produsеlor pе rafturi si in dеpozit;- program dе lucru flexibil, in ture. Norma de lucru 6/8 ore in functie de nevoile candidatului;- mediu de lucru dinamic;- oportunitati de dezvoltare a carierei;- traininguri de specialitate;- pachet atractiv de beneficii - salariu fix+bonus vanzari+ tichete de masa + decontarea transportului.
GENCO TRADE
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcem noi pеntru tine? Iti oferim oportunitаtea dе a lucra in rеtеauа dе rеtail modеrn cu cеа mai mare acoperire geograficа din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba urmatoarele caracateristici- Studii superioare in domeniu autovehiculelor rutiere/mecanica/electrica si cunostinte in domeniu automobilelor;- Cunoasterea limbii engleze la un nivel cel putin mediu;- Persoana deschisa si sociabila;- Cunostinte de utilizare PC;- Sa fie o persoana respectuasa, cu bun simt si sa mentina o relatie buna cu clientii;- Permis de conducere categoria B;- Cunostinte bune de electrica si electronica constituie un avantaj;- Experienta nu reprezinta un criteriu eliminator, astfel ca putem accepta si forma si tineri absolventi, sau studenti aflati in ultimul and de facultate in domeniul tehnic.Descrierea jobului Activitati - Supervizare activitati intretinere autovehicule;- Completare cereri de garantie si aplicare garantie;- Diagnosticare;- Identificare in program dedicat si comandare piese necesare garantie;- Identificare in program dedicat si comandare piese necesare accidente;- Verificare calitate lucrari efectuat
MISOLA CORPORATION
Candidatul ideal Educaţie necesară: Studii superioare tehnice, curs de formatorExperienţă practică necesară: Minim 3 ani în poziții de coordonare sau management de proiect Utilizator experimentat al pachetului Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint, Microsoft OutlookCunoştinţe obligatorii cerute de legislaţie: Autorizare ANRE, Grupa V SSMDescrierea jobului Identifici nevoi de formare profesională, întocmești programul anual de instruire și formare profesională, urmărești acoperirea capacității de instruire a centrului de comenzi (contracte) Repartizezi membri centrului, lucrările din programul de instruire și formare, asiguri condițiile optime pentru stagiile de formare Îndrumi, coordonezi și verifici activitatea de instruire, imprimi o concepție unitară a activității de instruire Evaluezi personalul din subordine, formulezi propuneri privind tematica și formele concrete de realizare a instruirii, elaborezi instrumente de evaluare Te preocupi permanent pentru ridicarea nivelului pro
DELGAZ GRID
Candidatul ideal Persoană orientată spre domeniul tehnic (pentru a sti semnificatia specificatiilor din descrierea produselor); Abilitati pentru e-commerce, vanzari online, Social Media, Call Center (bune abilități de comunicare, negociere si de interactionare cu clientii); Cunostinte avansate de utilizare a pachetului MS Office (Word, Excel); Cunostinte minime in marketing (evidentiere si promovare produse) - se poate deprinde la locul de munca.Descrierea jobului Responsabilitati: Administrare magazin online, editare descrieri produse, prelucrarea imaginilor pentru produse, urcarea acestora pe site si pe marketplace; Preluarea și procesarea in sistem a comenzilor online; Pregatirea facturilor si a documentelor de transport (awb-uri).Beneficii: Pachet salarial atractiv; Contract de munca full-time; Bonusuri de performanta corelate cu gradul de implicare si valoarea adaugata generata companiei; Prime de Pasti si Craciun; Teambuilding-uri / evenimente de relaxare oferite de către compani
SERCOM PRO AVANTAJ
Transport marfa local și în țară,prețul depinde de distanța și greutate.posibilitate și transport cu platforma.apelati cu incredere
Pf
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 267 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.