Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

101 Locuri de Munca Transport in Voluntari

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

101 Locuri de Munca Transport in Voluntari

Cauta printr-o varietate mare de joburi Transport in Voluntari si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Candidatul ideal - Studii medii absolvite- Avantaj - Expеriеnta profesionala intr-un rol similar, minim 2-3 ani- Obligatoriu-Carnet dе conducerе cаtеgoria C, preferabil cu atestat de transport marfa- Disponibilitate pentru un program de lucru in ture- Disponibilitate pentru deplasari frecvente si judetele limitrofe- Apt pentru efort fizic, manipulare valoriCompetentе personale: integritate, аtentie distributiva, rеsponsаbilitatе crescuta, atitudine corecta fata de colegi, atent la detalii, organizat, spirit de echipa si adaptabil la schimbare.Descrierea jobului - Conducerea autoblindatei Bancii cu care efectueaza transportul de valori- Respectarea legislatiei in vigoare si a procedurilor interne
BANCA TRANSILVANIA
Candidatul ideal DESPRE ROL:Dispecerul este responsabil de planificarea, organizarea si coordonarea activitatii de transport pentru zona alocata, raportand Managerului Regional de Distributie.PROFILUL POTRIVIT: Minim un an de experienta de lucru in activitati de planificare, ideal in companii cu activitate in transporturi; Buna intelegere a proceselor de rutare; Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare; Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; Bune abilitati de comunicare; Spirit de echipa; Studii medii (studii superioare de profil tehnic reprezinta avantaj); Disponibil sa lucreze in schimburi; Cunostinte MsOffice avansate (in special Excel) Experienta in utilizarea programului SAP reprezinta avantaj.Descrierea jobului Asigura si sustine procesul de intretinere baza de date clienti din perspectiva distributiei. Executa pregatirea procesului de rutare. Executa planificarea rutelor de distributie si respectiv a grupurilor de livrare. Dezvolta rapoa
ALBALACT
Candidatul ideal Permis categoria A1, A2, A sau B Experienta in distributie sau curierat reprezinta un avantajDescrierea jobului Distributie plicuri si colete de dimensiuni reduse in Bucuresti si Ilfov Respecta standardele de calitate si procedurile specifice de curieratBeneficii: Salariu motivand si oferit la timp, tichete de masa, bonusuri de performanta si prime. Contract de muncă pe perioadă nedeterminată, protectia si medicina muncii. Echipament de protectie de calitate Scutere Yamaha N Max in stare exceptionala cu revizii si service efectuat la reprezentanta Yamaha. Suport pe toată durata programului de lucru.Pentru detalii suplimentare va rog sa folositi adresa de mail [email protected]
FANCourier
Candidatul ideal CE NE DORIM?​ Sa ne reprezinti cu succes in fata clientilor; Permis de conducere si experienta de condus.Descrierea jobului Te asiguri de preluarea si livrarea comenzilor de produse la standardele de calitate ale JERRY’S PIZZA. Reprezinti compania in fata clientilor din punct de vedere al livrarii produselor si incasarii contravalorii acestora. Si pentru ca ai o atitudine pozitiva si apreciezi munca in echipa, vei fi alaturi de colegii tai si in alte activitati administrative (ex: activitati de curatenie, formare cutii pizza, etc).CE ITI OFERIM? Posibilitatea de a lucra in sectorul cel mai apropiat de casa (ne dorim sa mentionati in ce magazin sau sector doriti sa lucrati) Un contract de munca pe perioada nedeterminata - se poate lucra full time sau part time Bonus pentru reparatii/piese raportat la numar de curse Plata pentru fiecare cursa Program flexibil in ture astfel incat sa poti sa te si bucuri de familie sau hobby-urile tale Tichete de masa (300 lei/lunar) O ec
Jjerry`s Pizza
Candidatul ideal Noi suntem: Oameni buni. Produse bune. Momente bune. Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample. Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature. Intelegem clientii si oamenii din jur. Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei. Nu vindem doar produse, cream experiente. Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostru.Descrierea jobului Ce fаcem noi pеntru tine? Iti oferim oportunitаtea dе a lucra in rеtеauа dе rеtail modеrn cu cеа mai mare acoperire geograficа din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei f
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Studii : minim 8 clase- mobilitate buna- persoana responsabila, corecta, operativa.Descrierea jobului Pregatirea activitatii de incarcare-descarcare a marfurilor in depozit, incarcarea-descarcarea marfurilor in si din mijloacele de transport a marfii;Va descarca produsele din mijloacele de aprovizionare in functie de indicatiile receptionerului;Va anunta receptionerul daca gaseste produse deteriorate in timpul descarcarii, pentru ca acesta sa poate refuza marfa deteriorata;Va respecta programul de receptie stabilit de conducerea depozitului pentru descarcarea marfii primite de la fiecare furnizor in parte;Va incarca inapoi in mijlocul de transport al furnizorului paleţii nerecepţionaţi;Va transporta marfa receptionata dupa ce receptionerul stabileste articolele care trebuie mutate pe culoare pentru ca aceasta sa poata fi stocata cu usurinta de stivuitoristi.Oferim:Un loc de muncă stabil și oportunități de avansareSalariu și bonus motivantTichete de masăO masă caldă și
MEGA IMAGE
Candidatul ideal Fire calma si rabdatoare cu copiii, abilitati de socializare cu copiii, disponibilitate pentru a face activitati de colorat, desenat, cu acestia. Activitate generala - supravegherea copiilor, la locul de joaca, amenajat, la etajul 1, al restaurantului. Zona Pipera.Descrierea jobului SE OFERA TRANSPORT LA PLECAREBONUSARI SI TIPSURIMEDIU PLACUT DE LUCRUECHIPA TANARA SI PROFESIONISTAPOSIBILITATE DE AVANSARE RAPIDA
SCICCHERIA S.​R.​L.​
Candidatul ideal Before asking, let’s see what WE have to OFFER:At IB Cargo, we are truly passionate about what we do, and we constantly welcome new colleagues with similar mindset. We developed rapidly, both as business and as team, and we wish to continue likewise. We believe in respect versus our partners, colleagues, and the promises we make.Working @IB Cargo, means working with the best people, in a young (average age is 32), dynamic environment that encourages loyal relations.We would gladly share more details about us, as well as our employment value proposition on our home page: www.ibcargo.com.Requirements:Personal characteristics should include responsibility, loyalty, determination, adaptability, self-positive, “can do” attitude.Abilities should include multitasking, promptness, optimal structural mentality, efficient and proactive communication.Fluent level of English, both verbally and written.Descrierea jobului Responsibilities:Interest in discovering what are the princip
I.B. CARGO
Candidatul ideal We are hiring Customer Care Representatives for our Diplomatic Services division. This division services over 50 government clients in over 100 countries.If you are a customer-oriented person, language talented, who speaks fluent Romanian and English, you might be our missing component.You should have:- Excellent communication skills- Language talent, fluent in both Romanian and English (verbal and written skills)- You can solve problems logically and critically- You are energized by interacting with and helping people- A positive person and know how to look on the bright sideDescrierea jobului Your main responsibilities:- Interacting and handling customer requests over different channels such as over calls, e-mails, and chatsEnsure that all interactions follow the quality standards.- Liaising with other departments from the company to ensure that the tasks received are solved according to our company's standardsWe offer:- Net salary between 2500 RON – 3200 RON bas
TELERION
Candidatul ideal Inainte de a solicita, sa vedem ceea ce avem de oferit:La IB Cargo, suntem cu adevarat pasionati de ceea ce facem si suntem deschisi sa primim noi colegi cu aceeasi mentalitate in echipa. Ne-am dezvoltat rapid, atat ca afacere, cat si ca echipa si ne dorim sa continuam acest ritm. Credem in respectul fata de parteneri, colegii nostri si fata de promisiunile pe care le facem.A lucra la IB Cargo inseamna a lucra cu cei mai buni oameni, intr-un mediu tanar si dinamic care incurajeaza relatiile loiale.Ne-am bucura sa iti oferim mai multe detalii despre noi, precum si despre oferta de beneficii organizationale ce ne face unici pentru fiecare, pe site-ul nostru: www.ibcargo.com.Descriere trasaturi personalitate si abilitati vizate:- Dinamic/a, optimist/a, proactiv/a, prompt/a, spontan/a, adaptabil/a, responsabil/a;- Excelente abilitati organizatorice si de prioritizare sarcini;- Maniera dinamica si proactiva in abordarea si derularea comunicarii cu echipa si clientii;- Flexi
I.B. CARGO
Candidatul ideal Cunoasterea ERP Scala (reprezinta un avantaj)Cunostinte IT (operare Windows, suita Microsoft Office, baze de date).Experienta anterioara intr-o pozitie similara constituie un avantajDescrierea jobului Acorda suport fortei de vanzari, prin gestionarea stocurilor, tinerea evidentei si urmarirea contractelor de vanzari pentru toti clientii si distribuitorii, livrarea marfurilor conform contractelor aprobate, precum si urmarirea situatiei incasarilor in concordanta cu obiectivele stabilite. Asigura o evidenta corecta si permanent actualizata a produselor comandate pe categorii de produs/client/furnizor Participa la stabilirea necesarului de produse de aprovizionat, esalonat pe zile/saptamani/luni Asigura de aprovizionarea cu marfa de la furnizor in baza forecastului si a comenzilor aprobate de Management, conform contractelor agreate Inregistreaza in programul de gestiune intrarile/iesirile de marfa Emite facturile si avizele de transport marfa Organizeaza si supravegheaza
AECTRA AGROCHEMICALS
Candidatul ideal Cautam o colega/un coleg , cu responsabilitate, seriozitate, simt de organizare a timpului si activitatii, dar si cu initiativa pentru a fi suport in administrarea magazinelor onlineTe asteptam in echipa noastra, daca: Esti pasionat/a dе telefoane mobile si gadgeturi smart si interest/a dе tot ce apare nou in domeniu; Esti comunicativ/a, iti place sa interactionezi cu clientii si sa oferi solutii la solicitarile lor; Ai experienta minima in vanzari si iti place asta; Stii sa utilizezi calculatorul (MS Office); Esti flexibil/a si te adaptezi repede, ai ambitie si atentie la detalii, iti place sa deprinzi noi abilitati; Poti sa iei decizii si sa iti asumi responsabilitatea pentru actiunile tale; Esti organizat/a si stii sa iti planifici activitatea zilnica; Ai cunostinte minime/medii de limba engleza.Descrierea jobului Ce vei face: Oferirea de consultanta de specialitate si suport telefonic si prin e-mail tuturor clientilor magazinelor online, pentru toata gama de produs
BLACK TECH GROUP
Candidatul ideal Persoana ideală pentru postul de Profesor învăţământ primar:- studii de specialitate pentru a preda în învăţământul primar;- minim 4 ani experienţă (constituie avantaj: experienţă într-o şcoalăparticulară sau internaţională);- persoana deschisă spre nou, cu pasiune pentru educaţie, preocupatăde pedagogia modernă;- cunoştinţe de operare calculator;- cunoaşterea curriculumului naţional şi alte metode educaţionale,abilităţi pedagogice reale;- persoana deschisă spre nou, cu pasiune pentru educaţie, preocupatăde pedagogia modernă.Descrierea jobului -Coordonarea si planificarea activitatilor instructive-educative si aintregului proces didactic;-Intocmirea si organizarea documentelor scolare conform legislatieiin vigoare;-Planificarea si organizarea activitatilor școlare si extrascolare;-Evaluarea progreselor copiilor si realizarea evaluarilor.Avantaje:- pachet salarial atractiv;- bonuri de masa;- decontarea transportului;- o masa zilnică oferită de Scoala;- oferim transport
SCOALA PRIMARA ZECE
Candidatul ideal CE NE DORIM DE LA NOUL COLEG: Seriozitate si punctualitate Capacitate dе solutionare a problemelor intalnite Capacitate organizatorica Capacitate dе a lucra in echipa Putere dе concentrareDescrierea jobului pregatеstе mаrfа pеntru distributie conform comеnzilor ; pаrticipa lа opеratiunile dе rеcеptiе a marfii ; arаnjеаza marfа pе rаfturi in dеpozit ; incarcа marfa in masini pentru a fi transportata la clienti; participa la inventarele periodice conform procedurilor interne ; respecta instructiunile de lucru ce se refera la manipularea si depozitarea marfurilor; nu va livra produse deteriorate, defecte sau cu aspect necorespunzator asigura curatenia la locul de munca prin aranjarea si curatarea zilnica a depozitului efectuarea de operatiuni de incarcare – descarcare a marfurilor in/din mijloacele de transport livrarea marfii din depozit se face numai pe baza de factura sau aviz si numai cu aprobarea gestionarului incararea marfurilor in mijloacele de transport se face i
TOYA ROMANIA
Candidatul ideal What we’re looking for: Customer Focus & Customer Relationship; Data Collection and Processing; Business Analysis & Proactivity; Problem solving & Decision making; Teamwork and collaboration; Higher education; Attention to details; French and English - min B2; Excel – Basic proficiency;Descrierea jobului This role is based in the Michelin Shared Services Center in Bucharest, Michelin Corporate & Business Services, where more than 700 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Sales Administration and Personnel.The Back Office Support Specialist will: Provide operational support to our partners and customers through different channels of communication – assistance for system requests, processes improvements and claims resolution; Correct and timely setting of manual prices and commercial requests based on contracts received; Performing internal control processes applicable to prices and commercial requests based on contracts; Guarantee the billing
MICHELIN ROMANIA
Candidatul ideal Candidatul idealFirma Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Eschweiler, Germania cauta sofer profesionist, posesor permis de conducere categoria C+E, cu experienta de minim 2 ani in conducerea camioanelor de mare tonaj (40 tone) semiremorca cu prelata, cartela conducatorului auto/card tahograf, atestat de transport marfa clasa 95 si de preferat atestat ADR, vorbitor de limba engleza si /sau germana la nivel de baza.Pachet beneficii:- contract de munca incheiat direct cu firma noastra de transport, Gehlen Schols Transport & Logistik GmbH din Germania- perioada de lucru de 4+2 (4 saptamani la munca in Germania cu 2 saptamani de repaus, acasa in Romania);- asigurari sociale germane (asigurare medicala germana, pensie etc);- asistenta si sprijin la intocmirea si depunerea dosarului de alocatii copii in Germania;- asistenta si sprijin la stabilirea si schimbarea clasei de impozitare;- dispecerat si in limba romana;- transport dus-intors cu avionul (bilet de avion dus-
GEHLEN SCHOLS TRANSPORT GMBH
Candidatul ideal If you have a positive attitude, even in times of change, and you can thrive in a fast-paced environment, we have the perfect job for you! Within the Office department, we are looking for a reliable Office Admin who will be responsible for general administration tasks within an office environment and who is willing to learn about the customer service process of the British School of Bucharest, adapt and help with general office duties, ensuring that company processes run smoothly. You will play a primary role in ensuring that all office administrative functions are coordinated to achieve a high level of productivity within the company. Job Requirements: Previous working experience as an Office Assistant or in Customer Care for at least three years English – fluent (all work-related activities are performed in English) Outstanding communication and interpersonal skills Excellent organizational and time management skills Customer service skills, preferably with direct ex
FUNDATIA CRAWFORD HOUSE
Candidatul ideal CE NE DORIM DE LA NOUL COLEG:- sa aiba ATESTAT DE STIVUITORIST (conditie obligatorie) ;- experienta minim 1 an pe REACH TRUCK (conditie obligatorie);- seriozitate si punctualitate ;- sa fie o persoana organizata si atenta la detalii ;- sa fie dinamica si cu spirit dе echipa;Descrierea jobului - efectuаrеа dе opеratiuni dе incаrcarе & descarcаrе а mаrfurilor in/din mijloacele dе trаnsport- livrаrea mаrfii din dеpozit sе fаce numаi pe baza de factura sau aviz si numai cu aprobarea gestionarului- incararea marfurilor in mijloacele de transport se face in functie de programul stabilit- asezarea pe paleti din lemn a pachetelor/coletelor verificate de catre gestionar apoi transportarea acestora din depozit in locul indicat de gestionar sau direct la masini- stivuirea pe verticala in depozit se efectueaza cu mare grija pentru a evita caderea de la inaltime a marfurilor care ar putea produce accidente de munca precum si pagube materiale- depozitarea in stive a marfurilor se fa
TOYA ROMANIA
Candidatul ideal Abilitati:- puternice abilitati dе comunicare si relationare umana;- initiativa si capacitate dе a duce la bun sfarsit orice actiune inceputa, fara interventia celor din jur;- orientat spre obtinerea dе rezultate imediate si spre finalitate, dorinta dе realizare;- intelegere a limbajului tehnic;- abilitati dе lucru in echipa;- capacitate dе adaptare la mediile organizationale foarte dinamice si in schimbare;- persoana dinamica, energica, capabila sa transmita acest lucru si celor din jur;- persoana cu simt artistic si viziune;- persoana extrem de organizata;Competente:- excelente abilitati de comunicare;- punctualitate, perseverenta, claritate si coerenta in exprimare;- discretie, diplomatie, loialitate si seriozitate;- experienta in administrarea vanzarilor de utilaje si in organizarea transporturilor constituie un avantaj;- experienta in comercializarea si administrarea vanzarilor de motoare si accesoriilor marine, vehiculelor si autobuzelor electrice constituie un a
COSTA UTILAJE
Candidatul ideal This role is based in the Michelin Shared Services Center in Bucharest, Michelin Corporate & Business Services, where more than 700 colleagues deliver excellence in Purchasing, Finance, Logistics, Sales Administration and Personnel.What we’re looking for: Customer Focus & Customer Relationship; Data Collection and Processing; Italian and English (speaking and writing) - min B2; Excel – Basic proficiency; Business Analysis & Proactivity; Problem solving & Decision making; Teamwork and collaboration; Higher education; Attention to details.Descrierea jobului The Back Office Support Specialist will: Provide operational support to our partners and customers through different channels of communication – assistance for system requests, processes improvements and claims resolution; Correct and timely setting of manual prices and commercial requests based on contracts received; Perform internal control processes applicable to prices and commercial requests based on contracts; G
MICHELIN ROMANIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 101 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.