Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Unicredit in Lipova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Unicredit in Lipova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Lipova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Unicredit in Lipova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Regional Operational Director


Candidatul ideal Strong enough to be Regional Director? At Profi it's easier to become one!Check main 4 requirements below:- Bachelor’s degree in business or related field- Willing to daily travel within dedicated area- Proven minimum 2 years’ experience as a senior in retail field management position- Ability to make critical decisions under pressureCloser to your dream job if:- Excellent organizational skills- Efficient communication proficiency- Time & people managementJob responsibilities:- Create regional sales plans and quotas in alignment with business objectives- Support Area Sales Director with day-to-day field operation- Evaluate region and store performances- Report on regional sales results- Forecast quarterly and annual profits- Identify hiring needs, select and train Area Sales Directors- Prepare and review the annual budget for the area of responsibility- Analyze regional market trends and discover new opportunities for growth- Address potential problems and suggest
PROFI ROM FOOD

Economist Senior (şantier)


Candidatul ideal Ce competențe îți sunt necesare pentru a avea succes în acest rol? Studii superioare finalizate (Economie, Inginerie economică sau similar) Cunoștinţe de contabilitate a costurilor și de legislație fiscală Experiență - minim 3 ani într-o poziție similară Limba engleză- nivel conversațional Competență în MS-Office (Excel, Word), SAPDescrierea jobului Care va fi rolul tău în cadrul Diviziei de Construcții Civile? Participarea la închiderea operativă lunară și anuală a situației economico- finaciare a șantierului Elaborarea rapoartelor solicitate de managerul direct și de conducerea companiei (planificarea fluxului de numerar, rapoarte lunare de progres financiar, etc.) Pregătirea și actualizarea bugetului proiectului Realizarea transferurilor între diferite centre de cost Urmărirea și verificarea facturilor trimise de subantreprenori, furnizori și întocmirea facturilor de către client Monitorizarea creanțelor, plăților și a garanțiilor Participarea împreună cu colegii di
Porr Construct

Consultant Beauty - Arad,​ Timisoara


Candidatul ideal Ce căutăm? O persoană sociabilă, dedicată, receptivă la nevoile clienților, motivată să învețe lucuri noi. Aspect fizic plăcut și atitudine pozitivă. Excelente abilități de comunicare/ vânzare și de soluționare a diverselor situații. Capacitate de organizare eficientă în desfășurarea activităților zilnice. Disponibilitate pentru un job full-time.Pregătirea în domeniul medicinei, asistenței medicale, fiziokinetoterapiei, cosmeticii sau experiența de lucru similară reprezintă un avantaj.Descrierea jobului Care sunt responsabilitățile postului? Efectuează corect procedurile specifice centrului - tratamente faciale, corporale și epilare definitivă - conform protocoalelor de tratament învățate în urma training-urilor puse la dispoziție de către clinică; Efectuează evaluări faciale și corporale specializate și informează corect clienții cu privire la toate procedurile disponibile în cadrul centrului; Recomandă planul de tratament optim în funcție de nevoile specifice fiecăru
PRIM LINE CARE

Relationship Manager Sme - Ing Office Arad Centru


Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING Bank

Relationship Manager Mcse - Ing Office Arad Centru


Candidatul ideal Misiunea ta: Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii engleze.Descrierea jobului Ce faci de fapt ca Relationship Manager MCSE ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul MCSE; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara.Vino in echipa ING Office. Te aste
ING Bank

Operator Date Facturare


Candidatul ideal ✔️ Cunoștințe de limba engleză;✔️ Cunoștințe avansate de Word și Excel;✔️ Nivel studii: minim liceul absolvit;✔️ Persoană responsabilă și atentă la detalii;✔️ Cunoștințe minime de facturare;✔️ Persoană deschisă spre a învăța lucruri noi;✔️ Disponibilitate de a lucra din București/Arad.Descrierea jobului Responsabilități:✔️ Emiterea facturilor către clienți interni și externi;✔️ Permanentă corespondență cu clienții;✔️ Urmărirea scadențelor facturilor;✔️ Urmărirea încasărilor creanțelor;✔️ Informarea clienților cu privire la facturile și avizele emise;✔️ Realizarea rapoartelor necesare departamentului de Contabilitate.Beneficii:✔️ Salariu fix;✔️ Tichete de masă 25 lei / zi;✔️ Sesiuni de instruire la locul de muncă;✔️ Contract pe perioada nedeterminată;✔️ Program de lucru L-V, 8 ore/ zi
EXACT SYSTEMS

Consultant Financiar Si De Asigurari (perioada Determ.​2 Ani)


Candidatul ideal Consultant financiar si de asigurari in locatiile D&C/Autogrand, Quark si Procar - perioada determinata 2 ani- Studii superioare absolvite cu diploma de licenta;- Experienta de 1 - 3 ani domeniul auto/financiar/leasing;- Abilitatea de a lucra cu cifre si termeni economici, capacitatea de a intelege situatii/documente financiare/contabile;- Cunoastera limbii engleze;- Foarte bune cunostinte operare PC (MS Office);- Foarte bune abilitati de comunicare, spirit de echipa, persoana organizata, responsabila si cu initiativa;- Integritate, amabilitate, capacitate de a gasi solutii care sa vina in intampinarea asteptarilor/solicitarilor clientilorDescrierea jobului - Oferirea de consultanta financiara in legatura cu produsele de finantare si asigurare din portofoliul Porsche Finance Group Romania;- Sprijina echipele de vanzari ale dealerilor arondati in privinta dosarelor de finantare;- Sprijina echipele de vanzari ale dealerilor arondati in privinta solicitarilor de asigurare
PORSCHE LEASING ROMANIA IFN

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord - Vest


Descrierea jobului Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă.Together we can !Te invităm să te alături echipei Vod
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Vanzari -strainatate- Dublin,​ Viena,​ Paris,​ London


Candidatul ideal Esti o persoana activa, vesela, iti faci prieteni cu usurinta, iti place sa descoperi locuri noi si sa cunosti cat mai multi oameni? Te vezi lucrand intr-o locatie de lux din cele mai mari mall-uri din Dublin - Irlanda, Anglia sau numeroase alte tari din lume? Profita la maxim de firea ta dinamica si beneficiaza de avantajele ce ti le poate aduce pozitia de Beauty Sales Consultant. Vestea buna este ca noi ne cautam colegi sa ni se alature in frumoasa aventura ce vine la pachet cu job-ul nostru.Colegul ideal:- vorbeste limba engleza la nivel mediu/avansat;- isi doreste sa creasca in echipa, sa se perfectioneze si sa castige din ce in ce mai mult;- poate sa nu aiba experienta anterioara; totusi, experienta in promotii, vanzari directe, call center, servicii clienti, reprezinta avantaj;IMPORTANT: Ne dorim sa avem cat mai curand 3 colegi noi pentru un nou magazin in cel mai mare mall din Dublin, unde se vor vinde aparate cosmetice de cea mai inalta tehnologie si produse co
JOBALE COMPANY

Economist


Candidatul ideal Ne marim echipa si suntem in cautarea unui coleg/e care sa fie:- perseverenta,- ordonata,- organizata,- corecta,- tenace,- motivata de rezultat,- cu bune capacitati de comunicare verbala si scrisa,- receptiva,- cu o atitudine principiala in relatiile cu oamenii;- preocupata pentru dezvoltare profesionala.Si care sa aiba:- Studii superioare in domeniul financiar - contabil,- Experienta si competente in gestionarea si realizarea evidentelor contabile,- Sa detina cunostinte in privinta legislatiei aplicabile domeniului financiar-contabil,- Sa detina cunostinte foarte bune de operare PC - MS Office (Excel – Mediu),- Sa detina cunostinte de operare in CIEL (prezinta avantaj),- Interes domeniul IT (software) reprezinta avantaj,- Aptitudini de calcul matematic,- Limba engleza- scris- nivel avansat,- Spirit de echipa.Si trebuie sa fie capabil de:- Pastrarea confidentialitatii- Capacitate decizionala- Asumare raspundere- Obiectivitate in aprecierea si analiza situatiilor financ
IMOTRUST

Operator Telemarketing Limba Italiana Spaniola Sau Germana


Candidatul ideal cunostinte de limba Italiana, Spaniola sau Germana la nivel mediu - avansat (vorbit si scris) abilitati excelente de comunicare verbala responsabilitate, punctualitate orientat spre rezultate atentie la detalii cunostinte de utilizare PC, Word, Excel, Outlook, Internet.Descrierea jobului Postul este in Arad (nu Remote). Activitatea se desfasoara la birou.Locuiesti in Arad? Vorbesti Italiana, Spaniola sau Germana la un nivel mediu / avansat?Suntem in cautare de noi colegi pentru pozitia de Operator Telemarketing.Postul presupune promovarea “Metodei Nielsen” si stabilirea intalnirilor pentru agenti de vanzari.Oferim: Cursuri de formare si traininguri periodice gratuite Pachet salarial motivant (Salariu fix + bonusuri + bonuri de masa).Indeplinesti toate cerintele mentionate in anunt? Atunci aplica!
NIELSEN COMMUNICATION

Gravor - Arad.​ Cunostinte Operare Calculator


Candidatul ideal Cunostinte operare calculator, serios, punctual. Studii medii cu sau fara diploma de bacalaureat. Experienta in programe de editare (Corel Draw ,etc)Descrierea jobului Viitorul angajat se va ocupa de inscriptionarea produselor in depozit,de pregatirea textelor si imaginilor inainte de sablare.Oferim salariu fix + comision din munca prestata.Nu este necesara calificare. Va puteti instrui la locul de munca.Punctul de lucru se afla AradProgramul este de Luni-Vineri de la 09.00-17.00 cu pauza de masa.Sambata-Duminica si Sarbatori Legale - LIBER
SC CHIS CHIS SRL

Consultant Asigurari De Viata


Estimare   2387 RON/Luna
Candidatul ideal Consultant Asigurari de ViataNN este o companie dе asigurări și managementul investițiilor, activă în peste 18 țări, cu o puternică prezență în Europa și în Japonia.Grupul NN, din România, include activitățile ING Asigurări dе Viață și ING Pensii, companii lider pe piețele dе profil, și ING Investment Management, numărul patru în topul companiilor dе administrare a fondurilor mutuale din România.Pentru noi, NN reprezintă un capitol nou și interesant în viața companiei, cu noi oportunități dе dezvoltare. Promisiunea noastră este că vom continua să fim alături dе clienții, angajatii si colaboratorii noștri, un partener apropiat și dе încredere. Valorile noastre dе bază sunt: ne pasă, suntem transparenți, ne dedicăm.Valorile noastre sunt expresia lucrurilor noastre dragi, a ceea ce credem și a obiectivelor noastre. Ne unesc și ne inspiră. Și ne determină comportamentul zi dе zi.NN Romania in cifre:2,2 milioane clienți unici dе asigurări dе viață, pensii obligatorii și pen
NN ASIGURĂRI DE VIAŢĂ

Branch Operations Officer - Is,​ Dj,​ Ar,​ B,​ Cj


Candidatul ideal Rolul dе Branch Operations Officer presupune consilierea clientilor Persoane Fizice si Juridice, din punct dе vedere al operatiunilor bancare cash si non-cash. Astfel, pe langa zona operationala, Administratorul dе Cont se implica in promovarea produselor si serviciilor bancii.​Experienta in gestionarea numerarului constituie un avantaj; Studii medii/superioare finalizate sau in curs; Cunostinte dе Microsoft Office, in special Excel; Atentie la detalii si o buna capacitate dе comunicare si relationare; Orientare spre clienti si spre rezultate; Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Ce vei face: Te vei ocupa dе consiliereа cliеntilor cu privirе la opеratiunile bаncаre solicitаtе; Tе vеi implica in procеsаreа opеrаtiunilor cu numеrаr: vei efectua plаti si incаsаri cu numerаr lеi si valutа, schimburi vаlutаrе, plаti facturi, etc; Vei fi responsabil de procesarea ordinelor de plata, a instrumentelor de debit remise la incasare/ venite la plata
OTP

Consultant Vanzari - Pardoseli Si Usi


Candidatul ideal RAVELI este in cautare de persoane ambitioase si loiale pentru a ocupa postul de consilieri vanzari showroom.Candidatul ideal este orientat catre client, cu atitudine pozitiva si atentie sporita asupra detaliilor, caruia ii place sa lucreze atat in echipa cat si pe cont propriu.Cautam persoane serioase si corecte, care sa aiba dorinta de a se implica in activitatea pe care o desfasoara si de imbunatatire continua.Apreciem initiativa, abilitatile de comunicare, negociere si gestionare a situatiilor limita.Constituie avantaj abilitatile tehnice (viziune in spatiu, masuratori).Cerinte minime- Experienta in vanzari catre beneficiari finali: minimum 3 ani- Cunostinte operare PC, in special pachetul Office- Portofoliu de clienti constituie avantajDescrierea jobului Program normal 8 ore/5 zile pe saptamana + ore suplimentare, in cazuri exceptionale platite separatResponsabilitati- Consilierea clientilor in alegerea produselor in domeniul amenajarilor interioare (mocheta, covo
PRED SMY

Consultant Vanzari /​ Optometrist


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta in domeniul opticii medicale nu este obligatorie, compania asigurand traininguri de specialitate• Persoana dinamica, organizata, responsabila• Excelente abilitati de comunicare• Studii de specialitate - pentru optometrist• Cunostinte de baza in domeniile optometrie / optica oftalmica - pentru optometristDescrierea jobului Derularea activitatilor de vanzare produse si servicii in centre de optica Oferirea de consultanta de specialitate clientilor Derularea activitatilor de gestionare a magazinului Mentinerea relatiilor cu clientii si fidelizarea acestora Testarea vederii in scopul determinarii dioptriei, aparatura medicala de ultima generatie computerizata - pentru optometrist Prescriptie de ochelari si lentile de contact - pentru optometristBeneficii:• Oportunitatea de a lucra intr-o firma de prestigiu in domeniu• Pachet salarial deosebit de atractiv• Posibilitati de promovare• Sistem centralizat de training-uri profesionale
OPTICRIS OPTICA

Consultant Vanzari Directe Pentru Persoane Fizice Id:342


Candidatul ideal Cautăm persoane cu abilitati de comunicare, vanzare și negociere, orientate spre client, cu spirit de echipa, care se pot adapta cu usurinta provocărilor, pentru a se alatura departamentului nostru de Vanzari Directe.Descrierea jobului De ce oameni avem nevoie? Ambitiosi si dornici de afirmare prin performanta; Cu abilitati bune de comunicare, vanzare si negociere; Dinamici; Cu atitudine pozitiva, orientare catre client si sociabili; Rabdatori si care pun pasiune in ceea ce fac; Cu spirit de echipa si empatie; Cu abilitatea de convingere si experienta in domeniu( reprezinta un avantaj).Asa ca, iti propunem locul perfect in care te vei integra pentru : Indeplinirea obiectivelor de vanzari in cadrul departamentului de Vanzari Directe, prin incheierea de contracte pentru servicii de televiziune, internet si telefonie fixa si mobila; A-ti dezvolta o retea de clienti cu care vei mentine legatura; A invata continuu pentru imbunatatirea abilitatilor tale de vanzare; A lucra i
TELEKOM ROMANIA COMMUNICATIONS

Financial Analyst


Estimare   4400 RON/Luna
Short company description Systronics S.R.L.in Arad is a company of the Swiss Cicor Group. With around 2,300 employees at 12 production sites around the world, Cicor provides its customers with high-quality, custom-made electronic solutions. The Arad site, which employs about 570 people, offers manufacturing services for electronic products of consistently high quality. The site supports its clients starting in the planning stage, guaranteeing the ideal outsourcing solution, tailored to the client’s specific needs. As an EMS partner over the entire product life cycle, from product development through series production to aftersales-service. Requirements • Minimum of 3 years work experience in finance, controlling or accounting • University Degree or equivalent in Economic, Finance or Accounting • Good MS Office knowledge • SAP experience or another ERP system • Fluency in English • Personality: trustworthy, responsible, problem-solving oriented, proactive, teamplayer, organized, analyti
CICOR 97

Operare Si Intermediere Date (arad)


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine:- cunoştinţe PC (MS Office: Word, Excel);- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- corectitudine şi acurateţe în prelucrarea datelor;- orientare spre rezultat (implicare activă în îmbunătăţirea performanţei proprii, a activităţilor şi sistemelor companiei);- spirit de echipă;- studii medii sau superioare (domeniul economic constituie un avantaj).Descrierea jobului Descrierea jobuluiFiind membru al echipei noastre, te vom învăţa să:- prelucrezi, respectiv să analizezi documente personale şi imobiliare necesare creditării;- utilizezi sistemului pentru gestionarea documentaţiei digitalizate;- recunoşti natura documentelor primite şi să le clasifici, cu scopul de a crea bază pentru un alt proces de management al documentaţiei;- analizezi documentele primite şi să decizi asupra viitoarelor faze de procesare.BENEFICII:- bonus de performanţă;- card privat de sănătate;- cost asigurat a
FINPROM

Operator Pariuri Sportive /​ Casier


Candidatul ideal Operator pariuri sportive / Casier#winnerDescrierea jobului Noi știm că deja ești un #winner, dar suntem convinși că împreună putem crește. Este momentul potrivit să te transferi în echipa noastră. Ai un loc de titular asigurat, un job stabil și dacă evoluțiile tale sunt pe măsură, poți fi promovat oricând.Candidatul ideal- Studii medii- Cunostinte de operare PC - nivel mediu- Persoana pozitiva, responsabila si comunicativa, cu o atitudine orientată către client- Serios, loial, punctual si corectDescrierea jobului:- Prezentarea ofertei de pariere clienților și gestionarea relatiei cu acestia- Plasarea biletelor de pariere- Cresterea vanzarilor si a numarului de clienti din agentie- Întocmirea unor simple rapoarte la finalul zilei de lucru- Păstrarea standarului de imagine a brandului in agentieBeneficii- venituri medii intre 2150 – 5000 ron- Bonuri de masa in valoare de 30lei/zi- Contract de munca pe perioada nedeterminata si un loc de munca stabil- Program de lucru fl
DREAM BETTING
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.