Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

81 Locuri de Munca Vodafone in Craiova

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

81 Locuri de Munca Vodafone in Craiova

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vodafone in Craiova si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager Echipa Vanzari - Business - Vodafone


Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Manager!Dacă: ești pasionat de tehnologie; comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate; te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă; ai, preferabil, minim 3 ani de experiență în vânzări directe/indirecte; cel puțin un an de experiență în coordonarea oamenilor; ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional; ai cunoștințe de PC: Word, Excel, Power Point, E-mail; deții permis de conducere cat. B; ai studii universitare.Descrierea jobului La Vodafone vei găsi echipa, informațiile și resursele care te vor stimula să-ți pui în valoare cunoștințele și talentul.Astfel, vei găsi în Vodafone o echipă unită care are drept scop oferirea unei experiențe pozitive clienților în funcție de nevoile fiecăruia.Responsabilitățile tale:- implementează strategia Vodafone la nivel de regiune pe segmentul de clienți alocat și pe tipurile de activități agreate, în vederea atingerii obiectivelor de vânzări
INSTORE POWER PROVIDER

Coordonator Zonal D2d Prepaid Vodafone


Candidatul ideal Experienta anterioara vanzare directa D2D ( preferabil telecomunicatii fixe si/sau mobile);- Experienta in coordonarea unei echipe, minim 1 an;- Abilitati de vanzare si negociere, abilitati de comunicare;- Atitudine pozitiva, dorinta de a invata lucruri noi;- Auto-motivat si cu spirit de echipa;- Seriozitate si perseverenta in atingerea obiectivelor propuse;- Cunostinte de operare pe calculator (Windows, MS Office).- Traininguri de vanzari, negociere, leadership – reprezinta un avantaj;- Capacitatea de a-i instrui pe altii;- Permis auto categoria B.Descrierea jobului - Recruteaza, formeaza si dezvolta echipe;- Organizeaza si coordoneaza activitatea agentilor din echipe;- Coordoneaza si monitorizeaza aplicarea strategiei de evolutie in piata conform solicitarilor companiei;- Stabileste criterii de performanta si urmareste realizarea acestora de catre angajatii aflati in subordine;- Elaboreaza si redacteaza rapoarte catre superiorii directi, la termenele stabilite de cat
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant Customer Service


Estimare   3250 RON/Luna
Candidatul ideal Iti face placere sa vorbesti la telefon si sa ii ajuti pe ceilalti? Esti spontan, curios si dornic sa lucrezi intr-un mediu de lucru dinamic? Atunci hai la Vodafone. :)Echipa noastra de Call Center a creat mediul ideal pentru a sustine colegii aflati la inceput de drum. Asta este sansa ta sa devii colegul nostru!Aplica acum pentru pozitia de Consultant Customer Service Call Center si hai sa ne cunoastem.Descrierea jobului Ce ar trebui sa faci? Sa oferi suport clientilor noi si sa dеzvolti relatiilе cu cei existenti, prin gasirea unor solutii potrivite nеvoilor acestora; Sa respecti normеle de confidеntialitate; Sa fii organizat, punctual si sa iti poti desfasura activitatea zilnica pe un computer.Ce iti oferim noi? Program flexibil: poti alege cat timp vrei sa lucrezi (4h/6h/8h), sa ai destula energie si pentru un suc dupa munca; Mod de lucru hybrid (o parte din timp in sediul Vodafone, cealalta parte din confortul casei tale); Training in care inveti tot ce ai nevoie
VODAFONE ROMANIA

Key Account Manager Craiova


Candidatul ideal Esti comunicativ si iti este usor sa interactionezi cu persoane noi care ar putea sa devina urmatorii tai clienti?Vrei sa te poti bucura de libertate de miscare si sa iti desfasori activitatea intr-o echipa cu un spirit pozitiv si o atitudine constructiva de tipul “putem sa facem”?Cautam persoane asemeni tie pentru pozitia de Key Account Manager FarmaciiNe-am dori sa fi absolvent al unei institutii de invatamant universitar, sa ai experienta in vanzari B2B!Iata ce urmarim sa vedem la tine: excelente abilitati de comunicare si negociere abilitati de organizare și planificare/ prioritizare adaptabilitate/flexibilitate gandire analitica & logica atractia fata de lucrul cu cifre orientare catre rezultate si solutii permis de conducere categoria BDescrierea jobului Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilitatile atasate pozitiei, astfel: Asigura colaborarea,
DONA. LOGISTICA

Agent De Vanzari (business Opportunity)


Candidatul ideal NE MARIM ECHIPA AGENT DE VANZARI (BUSINESS OPPORTUNITY)!Candidatul ideal Persoana serioasa cu spirit de echipa Dorinta permanenta de perfectionare si avansare in cariera Abilitati de comunicare verbala Putere de convingere Abilitati de negociereDescrierea jobului Promoveaza produsele si imaginea companiei Contactarea potentialilor clienti,dar si mentinerea relatiilor stranse cu acestia Implementeaza strategia de vanzare Creeaza legaturi cu potentiali clientiCe oferim? Bonusuri si comisioane in functie de rezultatul individual; Posibilitatea de promovare permanentă in functie de rezultat; Training-uri in tara si in strainatate; Dezvoltare profesionala ce este sustinuta de programe de pregatire continua in tara si in strainatate; Mediu de lucru placut si munca in echipa; Program flexibil; Training de specialitate;Va asteptam cu drag in echipa noastra!
DAVIDS STAR DISTRIBUTION S.​R.​L.​

Specialist Back Office Craiova - Orange Romania Comunication


Candidatul ideal Ne marim echipa cu inca 2 persoane:- Auto-motivata, perseverenta, cu abilitati deosebite de comunicare si planificare;- Capacitatea de a lucra atat independent cat si intr-o echipa;- Minim studii liceale (studiile universitare finalizate reprezinta un avantaj);- Cunostinte de operare PC si navigare internet (FUSION reprezinta un avantaj):Descrierea jobului - Administreaza corect informatiile interne si externe, este atent la trendurile pietei si informeaza periodic si la cerere, intocmind rapoarte specifice;- Gestioneaza corect resursele companiei si actioneaza permanent in sensul optimizarii consumurilor.- Pachet salarial competitiv peste medie, alcatuit din componenta fixa si sistem bonus-performanta;- Suport logistic: laptop, telefon, etc…- Training de specialitate
DIANI CONTAB CONSULTING

Agent Vanzari Junior Salariu Foarte Bun !!!


Candidatul ideal Agent vânzări entry-level Vino in echipa noastra si iti oferim o experienta de neuitat (care chiar va face diferenta pentru tine daca esti deschis la deplasari!) Vei castiga in mana incepand de la 3.200 de lei si pana la 6.500 de lei chiar si peste (sume pe care le primesc colegii nostri in momentul de fata) Vei cunoaste toate orasele mari din tara ( organizam prezentari de produse, cate o saptamana in fiecare oras) Munca usoara si frumoasa ( imbracati elegant, muncim maxim 6h pe zi, 4 zile pe saptamana, LUNI plecam la drum din CRAIOVA iar VINERI ne intoarcem, weekend-urile sunt libere) Dezvoltare personala cat si profesionala in cel mai placut mod ( colegi tineri cu care poti iesi la bere dupa terminarea programului, insa profesionisti care abia asteapta sa schimbati idei si sa te invete si pe tine calea succesului) Oportunitatea sa promovezi (avem salarii extraordinare, liderii nostri sunt tinerii ambitiosi care au avut aceleasi oportunitati ca si tine) Organizam tra
EMT SOLUTIONS

Agent Contractari Si Achizitii


Estimare   3500 RON/Luna
Candidatul ideal Cerinte: Studii superioare tehnice; Foarte bune abilitati de negociere, comunicare, organizare si planificare; Capacitate de analiza si sinteza, memorie dezvoltata; Cunostinte PC (MS Office); Experienta in domeniu constituie avantaj; Cunoasterea limbii engleze nivel avansat – obligatoriu.Descrierea jobului Urmareste stocurile si consumurile de materii prime si materiale; Realizeaza aprovizionarea cu materii prime si materiale, in functie de consumurile efective si stocurile existente; Urmareste respectarea conditiilor comerciale si de livrare prevazute in contractele incheiate intre companie si furnizorii de materiale; Tine legatura cu celelalte departamente implicate in procese despre termenele de livrare si pregatirea receptiilor; Verifica Notele de Receptie si Constatare de Diferente; Verifica cantitativ si valoric o parte din facturile emise de catre furnizori; Centralizeaza fisele de neconformitate pentru produsele receptionate cu probleme si urmareste rezolvarea
CASA NOASTRA S.​R.​L.​

Expert Achizitii Publice - Jurist


Candidatul ideal Candidatul ideal:Studii superioare de profil juridic;Experienta minim 3 ani intr-un post similar;Cunostinte MS Office (Excel, Access, Word, Power Point);Experienta in lucru in platforma SEAP;Abilitati de comunicare si de lucru in echipa;Capacitate de analiza si rezolvare probleme;Sa se exprime clar in scris si verbal;Sa aiba aplicare in sarciniile de lucru;Descrierea jobului Deschierea jobului:Identifica anunturile publicate pe website-urile oficiale (ex: SEAP) privitoare la contractele de achizitii publiceProcura documentatia de atribuire de la autoritatile contractanteAnalizeaza si clarifica conditiile de participare la procedura de achizitieIdentifica expertii necesari pentru participarea la licitatieIntocmeste si verifica dosarul administrativ al licitatiei publiceDepune la sediul autoritatii contractante documentele solicitate pentru atribuirea contractului de achizitieElaboreaza raspunsuri la solicitarile de clarificari emise de autoritatile contractanteElaboreaz
BANUL JIULUI S.​R.​L.​

General Sales Manager - Craiova


Candidatul ideal EMPLOYMENT Full timeSTART as of nowCOMPANY Peek & Cloppenburg SRLCONTACT PERSON Marta KotLOCATION CraiovaWE ARE LOOKING FOR A minimum of 5 years leadership experience, ideally in the textile, FMCG or services sector Successful completion of higher academic or business qualification, preferably in the field of economics or management Excellent knowledge of the current retail market and competitive market position Strong customer and service orientation High level of commitment, initiative and a hands-on approach Organisational and analytical skills as well as strategic thinking Excellent English language skills - German language skills are an added advantage Flexibility in terms of location is a mustDescrierea jobului YOU WILL BE RESPONSIBLE FOR Managing a Peek & Cloppenburg store, with direct responsibility for overall sales performance, turnover, merchandise range & sales optimisation Leading and coordinating the various sales departments, including Visual Merchandisi
MediaCom Romania

Consultant Vanzari - Online - Accesorii Auto


Candidatul ideal Ne-ar placea ca noul nostru coleg sa aiba bune abilitati de comunicare si relationare, sa dea dovada de interes si pasiune fata de ceea ce face, sa fie responsabil si dornic de a invata lucruri noi.Experienta in vanzari este necesaara, iar daca aceasta se bazeaza pe domeniul auto sau e-commerce reprezinta un real avantaj.Vom aprecia efortul depus in a intelege responsabilitatea job-ului si profilul companiei, acestea fiind conditiile minime de aplicare pentru o prima selectie.Te asteptam alaturi de noi!Cu drag,Echipa AutoGedalDescrierea jobului In calitate de consultant vanzari online accesorii auto, vei fi responsabil/a in principal de:- consilierea clientilor in alegerea accesoriilor auto dorite si potrivite nevoilor acestora;- preluarea telefonica a comenzillor si inregistrarea acestora in sistem;- confirmarea comenzilor;- managementul retururilor;- comunicarea statusului de livrare a produsului.
AUTO GEDAL IMPEX

Agent De Vanzari


Estimare   2700 RON/Luna
Candidatul ideal Manpower recruteaza Agent de Vanzari pentru clientul sau, furnizor de servicii.Echipa noastra se extinde! Esti o persoana activa, in cautarea unui job? Ai abilitati foarte bune de comunicare si iti place sa interactionezi cu oamenii? Atunci, te asteptam alaturi de noi! Avem nevoie de forte si oameni noi, cu initiativa in echipa noastra!Vei avea posibilitatea sa activezi intr-un mediu care sa contribuie la dezvoltarea ta profesionala, alaturi de oameni pozitivi,care-si iubesc munca si care sunt gata sa-si impartaseasca experientele.Ce ne dorim de la tine? Sa fii activ; Sa dai dovada de organizare in activitatile tale; Sa fii dispus la munca de teren.Descrierea jobului Ce presupune jobul? Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor desemnati conform unei rute; Realizarea obiectivelor de vânzări.Ce beneficii iti oferim? Pachet salarial atractiv (salariu fix, bonusuri în funcţie de performanţă, tichete de masă); Şansa de a beneficia de pregăti
Experis Romania

Area Sales Representative


Estimare   5000 RON/Luna
Candidatul ideal Echipa OncoFort Craiova se mareste.Postul de area sales representative iti ofera oportunitatea de a intra intr-o echipa de succes, sa inveti lucruri noi si sa implementezi strategii proprii de vanzare.-persoana dinamica orientata catre rezultate;-capacitatea de a empatiza cu pacientii si medicii;-atitudine pozitiva si perseverenta;-autodeterminare si implicare in proiecte noi;-experienta in vanzari la un operator de servicii medicale constituie un avantaj;-permis categoria BDescrierea jobului -identificarea specialitatilor tinta de promovare;-dezvoltarea portofoliului de medici colaboratori;-participarea activa in campaniile de promovare;-realizarea obiectivelor cantitative si calitative asumate prin BVC-ul anual;-intocmirea rapoartelor specifice activitatii medicale.-colaborarea cu toate centrele regionale, promovarea serviciilor complementare si comunicare activa cu managerii.
GRAL MEDICAL

Consultant Vanzari Accesorii Gsm


Candidatul ideal Dorinta de a invata lucruri noi in industria Telefoanelor MobileDisponibilitate de deplasare in Dragasani, Jud. Valcea 2 saptamani pentru a capata experienta !Serios, responsabil de gestiune, punctualDescrierea jobului Vanzarea accesoriilor GSM, Reincarcare Cartele telefonice, activarea ofertelor clientilor !Resposabilitatea de a gestiona marfa din magazinComunicarea cu angajatorul este foarte utila
TOPACC GSM S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari B2b


Candidatul ideal Absolvent de studii universitare, preferabil economice sau tehnice; Minim 2 ani experienta in vanzari consultative business to business (B2B); Orientare catre rezultate; Abilitati excelente de negociere; Puternica orientare catre client si solutii; Abilitati excelente de comunicare; Initiativa, atitudine pozitiva si proactiva Integritate, profil etic solid; Cunoasterea limbii engleze – nivel avansat; Cunostinte foarte bune de operare PC: MS Office (Word, Excel, Power Point);Descrierea jobului -desfasurarea activitatii comerciale (analiza stocurilor, initierea de cereri de oferta si analiza acestora, incheierea de contracte/tranzactii, derularea importurilor, inclusiv urmarirea vamuirii pentru zona nonUE, urmarirea platilor, managementul reclamatiilor)- administrarea portofoliului de furnizori si produse- identificarea de oportunitati noi ca produse si furnizori- cunosterea produselor si a pietei in dinamica prin insusirea informatiilor internationale- desfasurarea de a
URBAN MOBILITY CONCEPT SRL

Agent Vanzari - Judetul Dolj


Candidatul ideal Persoana tanara dinamica, stabila, dornica dе afirmare, abilitati dе comunicare, rezistenta la stres si program prelungit.Descrierea jobului Mentinеreа si dеzvoltareа portofoliului de cliеnti.Crеstеrеa sortimеntatiеi si a vаlorilor de vаnzаrе, aigurareа mercantizarii produselor.O importantа deosebita se acorda monitorizarii soldurilor si a situatiei financiare a clientilor.Beneficiaza de masina de servici, decont de telefon mobil, salariu motivant in functie de rezultate.
SAFF TRADING

Asistent Vânzări


Estimare   2500 RON/Luna
Candidatul ideal Candidatul idealIți dorești să faci parte din echipa ProSEP de vânzări? Daca răspunzi cu “da” înseamnă ca ești colegul pe care îl căutam.Expertizele practice necesare performării pe post:Experiență în utilizarea aplicațiilor de tip ERP / CRM reprezinta un avantaj;Cunoștințe MS Office (Excel, Word, Outlook);Cunoștințe de lucru în mediul virtual (exemplu: Zoom, Skype, WhatsApp…)Abilități necesare:spirit de echipa;inițiativa, putere de convingere, coerența in exprimare;rezistenta la stres, încadrarea in termene.Descrierea jobului BeneficiiOportunități de dezvoltare personală și creștere în carieră;Training-uri de specialitate - tehnic și comercial;Laptop, telefon de serviciu.Descrierea jobului- Preluarea comenzilor de la clienți/agenți si înregistrarea lor in sistemul informatic;- Urmărește derularea comenzilor, in scopul informării corecte si la timp a clienților/agenților privind stadiul de livrare a acestora;- Transmite informații/documente (prin email, telefon, fax, p
SC PROSEP SRL

Agent vanzari hunter - Craiova


Scurta descriere a companiei Furnizor de produse de curătenie cu experienta de peste 20 ani pe piata din Romania. Ne-am extins pe piata produselor si solutiilor de curatenie atat in domeniul retail si HoReCa, insa cu preponderenta catre domeniul profesional, ajutati de forta de vanzare, flota de distributie si portofoliul de produse comercializate (produse profesionale de curătenie, produse din hârtie si menaj). Ne dorim sa devenim lideri pe piata produselor de curatenie. Cerinte Te vei potrivi in echipa noastra daca: - iti place sa lucrezi in domeniul vanzarilor si iti este usor sa abordezi clienti high HoReCa - esti o persoana organizata, ai bune abilitati de comunicare si consiliere a clientilor - cunosti bine piata, esti la curent cu tendintele ei - iti place munca de teren. Cam 90 % din timp te vei afla in vizite la potentiali sau actuali clienti - esti orientat/a spre rezultate si stii sa treci peste obiectii ale clientilor sau sa rezolvi eventualele probleme aparute in relatia c
MISAVAN TRADING

Buyer


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal experienta intr-un post similar de buyer materiale directe de productie;studii superioare – profil tehnic reprezinta un avantaj;limba engleza;limba germana reprezinta un avantaj;cunostinte de tehnica negocierii;capacitati analitice ridicate, atentie la detalii si acuratete;capacitatea de a derula proiecte pe cont propriu;initiativa;cunostinte de operare PC; Descrierea jobului Responsabilitati:studierea pietei de profil, identificarea potentialilor furnizori si dezvoltarea lor;solicitarea si analiza ofertelor pentru materialele de productie din portofoliu si obtinerea aprobarilor de achizitie ;emiterea comenzilor de prime mostre/ loturi pilot pentru omologare;negocierea preturilor si tarifelor in limitele stabilite;incheierea contractelor;monitorizarea derularii contractelor cu furnizorii;elaborarea de analize/ rapoarte specifice domeniului de activitate;mentinerea corespondentei externe cu furnizorii grupului si furnizorii interni;solutionarea oricaror probleme cu furn
ULTIMATE TRANSPORTATION EQUIPMENT

Agent De Vanzari (dolj,​ Olt)


Candidatul ideal Studii superioare sau mediiExperiență în vânzarea produselor farmaceutice – minim 2 aniAbilități dе comunicare; seriozitate, perseverență și integritateCapacitate dе analiză, orientare către rezultate și performanțăCarnet dе conducere categoria B, disponibilitate pentru deplasăriOperare PC, MS Office – competențe digitaleDomiciliat în Craiova sau SlatinaDescrierea jobului Promovează produsеle, ofertele speciale și imaginea companieiSe implică în activități de prеluare/ trаnsmitere comenziRealizează/ monitorizează planurile de vânzări & creșterea vânzărilor pe beneficiari, pe zona alocatăGestionează relația cu beneficiarii: încasări, datorii, formulare, discount etc.Gestionează produsele (primire, livrare etc.) conform normelor de bună practică de distribuţie pentru produsele farmaceutice (GDP)Realizează rapoarte și analize în conformitate cu indicatorii solicitațiMenține relații interne de colaborare (vânzări, depozit, financiar-contabil, alte departamente)Menține rela
BIO EEL
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 81 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.