Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

168 Locuri de Munca Vodafone in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

168 Locuri de Munca Vodafone in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi Vodafone in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Business Sales Representative - Vodafone Business


Candidatul ideal Cum suntem noiSuntem o echipa dinámica, suntem pasionati de ceea ce facem; ne place competitia, dar in egala masura ne bazam unul pe celalat si ne impartasim din experiente; suntem curiosi si lucram cu oameni faini.Misiunea noastra este sa fim un partener si un bun advisor pentru companii. Principalul nostru obiectiv este sa oferim solutii, incredere si profesionalism clientilor nostri existenti si sa crestem veniturile, in timp ce noi insine crestem.Ce căutăm:- un consultant de vanzari exceptional pentru ca ii place sa vinda si mereu pune suflet in ceea ce face,- un om caruia ii vine in mod natural sa-i ajute pe ceilalti cu zambetul pe buze si sa ofere solutii personalizate in acord cu nevoia clientului si business-ul pe care il are acesta.- un perseverent care nu renunta usor si care reuseste cu usurinta sa-i convinga pe ceilalti- un coleg caruia, de obicei, ii place sa negocieze si reuseste sa obtina ceea ce isi propune.Descrierea jobului Ce trebuie să faci- Sa achi
BELLTON

Consultant Vanzari Directe – Vodafone Business


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare: voce placuta, discurs clar, putere de convingere, ascultare activa, prezenta agreabila, capacitatea de a comunica.- Proactivitate, adaptabilitate, automotivare, ambitie.- Orientare catre client si rezultate;- Permis de conducere categoria B- Experienta in domeniile vanzarilor business constituie un avanataj;Descrierea jobului - Prospectarea pietei de business in domeniul telecom/IT- Identificarea nevoilor clientilor si a oportunitatilor de vanzare;- Efectuează apeluri catre clienti si serviciile suport, în funcție de nevoile de business.- Oferirea de solutii adaptate nevoilor clientilor- Negocierea si semnarea contractelor;- Acordarea de asistenta si asigurarea consultantei clientilor din portofoliu, atat inainte cat si dupa incheierea procesului de vanzare.Beneficii:- Remuneratia lunara este compusa dintr-o parte fixa si una variabilia in functie de performanta;- Training pentru a ne asigura ca esti pregatit in cel mai scurt timp sa gasesti
GALAXY TELECOM

Consultant Vanzari - Vodafone Romania - Zona Nord-est


Candidatul ideal Vodafone este unul dintre cei mai importanți furnizori de servicii de telecomunicații și tehnologie din lume, în România compania este prezentă cu o reţea de peste 200 de magazine la nivel național.Viitorul coleg se va alătura echipei de Consultanți Vânzări din Rețeaua de magazine Vodafone alături de care va avea oportunitatea de a învăţa, de a-și dezvolta abilităţi și competențe de comunicare, vânzări, negociere și leadership care îl vor pregăti, în timp, pentru roluri viitoare în structura de vânzări Vodafone (Store Manager, Area Sales Manager sau Regional Manager) sau în structuri paralele de business, cum ar fi: Marketing, Vânzări Indirecte sau Servicii Clienţi. Rolul este de a acorda consultanță și consiliere spre vânzare clienților în magazinele fizice, de ascultare și înţelegere a nevoilor consumatorilor, de vânzare servicii și produse potrivite acestora și de creare a unei experiențe de cumpărare excelentă. Together we can !Te invităm să te alături echipei Voda
INSTORE POWER PROVIDER

Agent Vânzări Consumer În Business - Vodafone România


Candidatul ideal Recrutăm pentru că evoluăm!Ce cautam la urmatorul Consultant Consumer in Business? Diploma Liceu/Diploma universitara; Experienta in vanzari 2 ani minim, iar exprienta in vanzari Business to Business reprezinta un avantaj Bune abilitati de comunicare si colaborare, orientare catre client; Abilitati de negociere si orientare catre solutii, creativitate; Bune abilitati de organizare si planificare; Automotivare si abilitatea de a-si atinge obiectivele fara supraveghere indeaproape; Bune abilitati de lucru cu calculatorul: Word, Excel, Power Point, e-mail; Bune cunostinte de limba englezaDescrierea jobului Principalele responsabilitati: Promoveaza si vinde ofertele speciale Vodafone dedicate partenerilor, precum si din proiecte digitale; Raspunde solicitarilor venite din partea clientilor (telefonic sau prin e-mail), oferind acestora o experienta placuta si solutii personalizate; Reprezinta Vodafone in relatia cu angajatii companiilor partenere si actioneaza in conformita
INSTORE POWER PROVIDER

Consultant vânzari Call Center lb română


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1800 LEI pe lună
Descrierea postului:contract de munca pe perioada nedeterminatatrainingsalariu incepand de la 1800 ron parte fixa, plus bonusuri (negociabil in functie de experienta)tichete de masaabonament medical privatdiscount prin 7cardevenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa Program Full-time: Luni-Vineri 9:00-17.30 (o ora pauza de masa), cu 80 de suta prezenta la birou Cerintele postului: Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, dorinta de a invata si a se perfectiona in una din meseriile viitorului Responsabilitățile postului:-vei lucra in zona de vanzari servicii telefonie (inbound si outbound)-identifici nevoile clientilor si promovezi serviciile partenerilor nostri-propui oferte customizate clientilor-prezenta 80 la suta la birou
EMMAUS INTEGRARE SRL

Key Account Manager - Iasi,​ Suceava


Candidatul ideal Căutăm un profesionist pasionat de vanzari si tehnologie!Îți dorești să creezi relații semnificative cu oamenii din interiorul (colegi din alte departamente) și din afara organizației (cu clientii)?Primești adesea feedback pozitiv nu ca obiectiv, ci ca efect secundar al pasiunii tale pentru vanzari și al entuziasmului de a face cele mai bune potriviri între solutii și nevoile clientilor?Ești dispus/ă să faci parte dintr-o cultură care se dezvoltă rapid și să trăiești intens fiecare moment de succes împreună cu echipa noastră?Crezi cu tărie că, indiferent de rolul în care te afli, opinia și expertiza ta contează?Misiunea ta in echipa noastra! Gestionarea relatiilor de business cu clientii corporate in scopul de a creste vanzarile Vodafone si profitabilitatea clientilor. Cresterea cotei de piata si aducerea de plus valoare prin depasirea targeturilor, sustinuta de asigurarea unei experiente bazata pe incredere si parteneriat.Descrierea jobului Activitatile in care te vei
VODAFONE ROMANIA

Specialist Achizitii


Estimare   3900 RON/Luna
Candidatul ideal 1.Ce tip de profesionist cautamCautam Specialist achizitii care are experienta intr-o pozitie similara, intr-o companie cu activitate de productie. Vei avea 2 roluri importante, fiecare cu cate un set de responsabilitati clare si masurabile:Responsabil achizitii (calitate, cantitate, cost, termene) aferente departamentului de productieResponsabil pentru analiza si negocierea cu furnizorii actuali si potentiali Pentru a activa pe aceste roluri, este necesar sa fie indeplinite urmatoarele cerinte:Cunoasterea elementelor de baza ale unei achizitii;Capacitatea de a intelege caracteristici si termeni specifici, tehnici, pentru articolele necesare productiei aparatelor de iluminat si a structurilor de constructie aferenteCapacitatea de a coordona necesarul de achizitie pentru mai multe proiecte simultanCunostinte bune de utilizare MS OfficeExcelente abilitati de analiza, planificare, organizare, control si raportareComunicare usoara in limba engleza (scris / vorbit) – nivel
S.​C.​URBIO RO S.​R.​L.​

Reprezentant Vanzari Business,​ Orange Romania Communications


Candidatul ideal In primul rand sa iti doresti sa castigi cat mai mult ( bani si experienta) ! Sa ai atitudine pozitiva ; Sa fii motivat, perseverent, organizat in realizarea obiectivelor; Sa poti lucra individual, cat și în echipă; Sa intelegi si sa interpretezi corect solicitarile venite de la clienti si companie ; Sa comunici corect atat verbal cat si scris; Sa folosesti cu usurinta computerul si aplicatiile telefonului mobil ; Si nu in ultimul rand, sa fii optimist si increzator in potentialul tau !Descrierea jobului Ce facem noi : Oferim / vindem solutii business de telecomunicatii fixe si mobile clientilor business existenti si potentiali; Gestionam portofoliul de clienti alocat si identificam noi clienti; Promovam si vindem proactiv serviciile din portofoliu catre clienti; Identificam corect si gasim cele mai bune solutii pentru client. Oferim raspunsuri profesioniste si rezolvam problemele semnalate de clienti. Urmarim stadiul solicitarilor inregistrate si contactam cilentul, a
S.​C.​ 4U TELECOMMUNICATION SRL

Asistent Vanzari Bucium Iasi


Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari care va avea urmatoarele atributii:• Sa intampini cu un zambet si sa consiliezi toti clientii• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc)• Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat • Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare• Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si …• iti place sa vinzi si esti super zambaret• pui clientii pe primul loc si oferi servicii competente clientilor• lucrezi din greu si esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• esti determinat si iti doresti sa faci cariera in JYSK• iti place sa lucrezi intr-o echipa si comunici usor
JYSK ROMANIA SRL

Reprezentant Vanzari Camioane - Miroslava,​ Jud.​ Iasi


Candidatul ideal Cerinte:Studii superioare, prezinta avantaj profilul tehnic;Experienta in vanzari auto, de preferinta camioane;Cunostinte de utilizare a pachetului MS Office;Excelente abilitati de relationare, comunicare si negociere;Persoana dinamica, persuasiva, orientata spre rezultate;Posesor carnet de conducere categoria B.Descrierea jobului Principalele responsabilitati:Identifica si gestioneaza nevoile clientilor din zona alocata;Promoveaza produsele si serviciile companiei;Intocmeste si prezinta oferte, negociaza si incheie contracte comerciale;Identifica noi clienti urmarind cresterea cotei de piata si gestioneaza portofoliul de clienti existent;Acorda informatii tehnice si comerciale clientilor cu care intra in contact;Configureaza vehiculul in conformitate cu cerintele clientului.Beneficii:Pachet salarial atractivSistem de bonusareTichete de masaPrima de Craciun si PastiZile suplimentare de concediu de odihnaZile libere si ajutoare sociale pentru evenimente familiale deoseb
TH TRUCKS SRL

Consultant Tehnic - Vanzari | Piese Utilaje De Constructii


Candidatul ideal • Domiciliul stabil in Iasi sau imprejurimi.• Excelente abilități dе comunicare, prezentare și negociere.• Studii tehnice medii sau superioare de specialitate în domeniul tehnic / industrial.• Experienţă în vânzări piese auto, utilaje sau echipamente industriale.• Persoană bine organizată, cu abilităţi dе a-şi stabili prioritățile și coordonarea sarcinilor, spirit de observatie, dinamism, gandire comerciala etica.• Corectitudine, implicare, seriozitate, responsabilitate• Bune cunoştinţe dе utilizare si operare PC, aplicatii (MS Office); Scriere rapida la tastatura PC.• Limba Engleză nivel mediu / avansat.• Fără cazier si fără conflicte majore cu foştii angajatori sau clienti ai acestora• Disponibilitate pentru program prelungit pentru cazuri exceptionale.• Disponibilitate pentru calatorii in tara si strainatate• Studii liceale / universitare• Detinator de permis auto, categoria B.• Referinţe impecabile de la locurile de muncă anterioareDescrierea jobului Preia si gesti
SC NUEVO CONSTRUCT SRL

Junior Key Account Executive - Modern Trade - Iasi


Candidatul ideal Experiență minimum 1 an pe un post similar; Permis conducere categoria B; Studii medii finalizate (cu diplomă de Bacalaureat)/superioare; Disponibilitate pentru activitate de teren/deplasări; Excelente abilități de comunicare și putere de convingere; Inițiativă, atenție la detalii, capacitate de rezolvare a problemelor; Abilități de lucru în echipă; Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Stabilește/menține relația cu personalul magazinelor din acoperire/rută; Verifică și asigură implementarea condițiilor contractuale specifice pentru fiecare magazin din acoperire; Verifică stocul produselor în magazin, modifică/asigură capacitățile la raft și negociază plasarea comenzilor pentru evitarea OOS la raft; Asigură implementarea plasărilor, campaniilor, evenimentelor agreate central; Negociază local, plasări, extra vizibilitate și evenimente pentru produsele distribuite; Vizitează magazinele, conform rute
Interbrands

Fashion Advisor & Sales Consultant


Candidatul ideal Pentru că ne extindem echipa de la Iași, vrem să avem lângă noi cei mai buni profesioniști din domeniu.Suntem în căutarea unui consultant de vânzări carismatic, pasionat de croitoria clasică masculină, cu experiență de minim 2 ani în domeniul vânzărilor. Descrierea jobului Să ofere sfaturi specializate în domeniul vestimentației masculine, dress code-uri și styling. Să ia măsuri și să configureze în funcție de preferințele clienților piese Made to Measure. Să proceseze comenzile și să urmărească procesul de producție, livrarea și fitting-ul final. Să colaboreze cu echipa de management și marketing pentru a livra profesional și elegant mesajul brandului și valorile organizaționale.
TUDOR TAILOR INVEST SRL

Specialist Achizitii


Estimare   3900 RON/Luna
Candidatul ideal - Studii superioare, de preferință în domeniul tehnic sau economic;- Excelente abilitați de negociere, comunicare, organizare și lucru in echipa;- Bun organizator de timp și resurse;- Persoana proactivă;- Cunoștințe în utilizarea unui soft de tip ERP constituie avantaj;- Cunoștințe avansate de operare in Excel;- Abilități avansate de adaptabilitate, organizare și planificare, asumare a responsabilității;- Cunoștințe medii/avansate de limbă engleză.Descrierea jobului - Vei prospecta piața de profil, identificând și evaluând noi oportunități și noi furnizori;- Vei negocia cu furnizorii prețurile de achiziție si discounturile aferente acestora;- Vei administra și monitoriza contractele semnate cu furnizorii selectați;- Vei lansa comenzi către furnizori și vei monitoriza nivelul stocurilor în sistemele existente;- Vei asigura continuitatea calității și a stocurilor produselor achiziționate;- Vei organiza din punct de vedere logistic achizițiile;- Vei urmări procesul de ach
CATENA

Junior Sales Consultant - Residential Iasi /​ Silk District


Candidatul ideal Qualifications: Secondary education required and/or relevant work experience. English Previous experience in residential is not mandatory, but preferable.Your Building Blocks of Success: Effective communication skills. Exceptional customer service skills. Excellent closing skills Interact effectively with others, communicating clearly, and understanding of and meeting the needs of others. Excellent organization, negotiation, planning, motivation and interpersonal skills. Critical thinking, complex problem solving, judgment, and decision-making ability. Must have a strong work ethic and be detail-oriented with excellent multitasking skills. Ability to prioritize work, meet deadlines and work well under pressure. Ability to work with sensitive or confidential information. Ability to work in a team environment as well as independently and be self-driven. Ability to multitask. Ability to respect deadlines in a dynamic environment.Descrierea jobului You will consistently dr
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT S.​R.​L.​

Sales Representative With French


Candidatul ideal We are looking for a proactive attitude, initiative spirit and “sales blood” to be part of our team.We would like you to have:- Advanced level of French (minimum B2 level – spoken and written);- Very good communication, organizational and negotiation skills;- Good knowledge of Microsoft Office Suite (Excel, Word, PowerPoint);- Availability for business trips.Descrierea jobului Description of the job:- Negotiation of offers and monitoring of the entire procurement process (FMCG).- Present, promote and sell products/services using solid arguments;- Management and development of a business relationship with suppliers;- Market research in order to develop the database with new suppliers;- Previous experience in Sales - is an advantage.Financial benefits:- Attractive salary;- Health insurance, My Benefit budget etc;- Bonuses in depending on your performance.Non-financial benefits:- Initial training and coaching specific to carried out activity;- Real career development oppo
SC DARE TALENT DEVELOPMENT

Consilier Vanzari - Iasi Palas Tezyo /​ Iulius Gryxx


Candidatul ideal Iti doresti sa-ti dezvolti abilitatile pe partea dе vanzare, sa inveti mai multe despre domeniul fashion si sa faci parte din echipa noastra? Afla mai mult despre:Ceea ce ar fi nevoie:-Minim studii medii;-Cunostinte dе utilizare PC;-Experienta in domeniu, dar suntem constienti ca totul se invata.Descrierea jobului Ceеa cе cautаm noi:- coleg еntuziast si pasionat de modа pentru a promovа/vinde brandurile noаstre;- colеg cu аbilitаti de comunicаrе, sociabil, politicos pеntru a consiliа clientii nostri si а gasi o solutie pentru ceea ce isi doresc;- coleg cu initiativa, dedicat, pentru a performa intr-o companie de top, in zona de Retail;- coleg responsabil, atent la detalii, corect, deoarece vei avea si activitati legate de stoc si de incasare;- coleg dornic sa invete si sa se dezvolte alaturi de echipa noastra;- coleg integru care sa respecte procedurile de lucru si sa inteleaga utilitatea acestora.Ceea ce oferim:Pachet salarial format din: salariu fix, comision din van
OTTERDISTRIBUTION SRL

Responsabil Administrativ Logistica Si Achizitii Lasi


Candidatul ideal Minim 6 luni experienta anterioara in departamente: administrativ, logistica si achizitii; Permis de conducere Categ B; Nivel mediu MS Office (Word, Excel,Outlook); Foarte bune abilitati de comunicare, negociere si abilitati de solutionare de probleme; Persoana integra si proactiva; Perseverenta si atitudine pozitiva.Descrierea jobului DESCRIEREA JOBULUI Responsabil cu identificarea/contactarea furnizorilor , negocierea preturilor ,termenelor si a conditiilor de achizitie; Supravegheaza livrarea de bunuri si servicii; Asigura obtinerea si reinnoirea tuturor avizelor si autorizatiilor necesare pentru desfasurarea activitatii in companie; Semnaleaza in timp util expirarea oricarui aviz si propune masurile necesare pentru reinnoire; Actualizeaza si identifica necesarul de consumabile pentru birou; Tine evidenta parcului auto, se asigura ca acestea indeplinesc toate conditiile tehnice si legale, semnaleaza neregulile si propune masuri pentru remedierea acestora; Intocmeste
EOS KSI

Sales Team Manager In Iasi


Candidatul ideal Adecco Human Resources is recruiting for one of his clients, a Romanian-based company specializing in developing custom software applications, a Sales Team Manager in IasiWe are looking for an experienced with exceptional people skills to lead and manage our Customer Success and Enterprise Sales team. This person should have a minimum of 4 years of experience in a people management role and 2 years of enterprise sales experience. They should be able to lead with empathy and have learning agility. They should be highly proficient in verbal and written English and comfortable leading customer meetings over web conferencing tools such as Teams and Zoom.Required Skills and Experience Experience working in an enterprise environment or with international corporations Proficiency with Microsoft Office and the ability to quickly learn our internal software tools Problem-solving and critical thinking abilities to find creative solutions to complex issues Excellent interpersonal
ADECCO ROMANIA

Agent Vanzari


Estimare   2600 RON/Luna
Candidatul ideal Persoana disciplinata, punctuala, cu capacitate de organizare, abilitati de comunicare, aptitudine de invatare, simt al responsabilitatii, spirit de echipa, cunostinte operare calculator.Cerințe:Daca te regasesti in descrierea de mai jos: Ai experienta in vanzari initiate sau iti doresti sa incepi o cariera in vanzari; Ai o atitudine pozitiva chiar si in cea mai nereusita zi si iti place sa lucrezi in echipa; Detii abilitati excelente de comunicare si ti-a placut intotdeauna sa negociezi; Esti o persoana care lucreaza organizat, iti planifici activitatile si reusesti sa le si prioritizezi; Esti apreciat pentru flexibilitate si pentru capacitatea ta de a te adapta schimbarilor; Orientarea catre rezultate si solutii este atu-ul tau principal; Ai permis de conducere categoria B .Descrierea jobului Responsabilități:Detalii despre acest post le vom discuta la interviu, unde ne vom si cunoaste. Pana atunci, pentru a-ti putea forma o imagine, vezi cateva dintre responsabilita
CARETTA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 168 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.