Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

20 Locuri de Munca Weekend in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

20 Locuri de Munca Weekend in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi Weekend in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Weekend in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Personal Curatenie Part-time Oradea Nufarul (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​2625 lei brut​ (pentru un program de lucru de 6 h/zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunităț
KAUFLAND ROMANIA SCS

Personal De Serviciu Oradea 6 Part Time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului SumarÎmpreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este p
LIDL DISCOUNT SRL

Personal De Serviciu Oradea 6 Part Time 4h (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, precum și a spați
LIDL DISCOUNT SRL

Operator Introducere Si Validare Date Part Time


Candidatul ideal Atenție la detaliiCunoștințe PCMicrosoft office si Excell nivel mediuDescrierea jobului - Aranjare documente în ordine cronologica- Operare documente- Verificare- Diverse situații și analize-Program flexibil 4 ore între 8 și 17-Posibilitate angajare full-time după o perioadă de timp
TML CONSULTANCY SERVICES S.​R.​L.​

Personal de Serviciu Oradea 1 Str.​ Fabricilor Part Time 4h (f/​m)


SumarÎmpreună suntem Lidl, Angajator de Top în România și Europa pentru al șaptelea an consecutiv. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tăuContăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare;Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor;Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat, precum și a spațiilor de colectare selectivă.Profilul tăuAi absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase);Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clie
Lidl

Personal Curățenie part-time Oradea Nufărul (f/​m) - Full-Time


Anunţ externBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​5 lei brut​ (pentru un program de lucru de 6 h/zi) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunități individuale de dezvoltare personală și profesională Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj Sarcinile tale Realizezi și întreții curățenia atât pe suprafața spațiului de vânzare, cât și
Kaufland

Ang Femeie La Curatenie Mag Oradea.​ Salar: 1.​400 Ron Net La 4 Ore


Angajam femeie la curatenie in magazine haine din Oradea in Lotus Mall(cartierul Nufarul). Salar: 1.400 RON NET. Program lucru 4 ore(intre orele 7-11 dimineata), cu contract munca. Solicitam si oferim seriozitate. Tel:
CuratenieOradea
Vezi alte joburi relevante

Contabil Junior


Candidatul ideal Ce vei face:Verificarea primirii facturilor clienților pe diverse platforme;Calcularea scadentelor facturilor primite din partea clienților;Contabilizarea facturilor furnizorilor cu plata urgenta;Crearea de client și furnizori în 2 programe (AS400 și Mago);Creare de beneficiari (angajați noi) în programul contabil;Gestionare deconturi;Înregistrări contabile și verificarea scadențarului;Descrierea jobului Ce ne dorim de la tine?Experiență: minim 1 an într-o poziție similara;Studii superioare Economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislație fiscala;Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva în relațiile cu oamenii;
SKILLD BY EJOBS

Media netă estimată pe baza celor 455 de salarii introduse în Salario: 3300 RON/Luna

Muncitori Calificati (tamplari) Si Necalificati Pentru Productie Mobilier


Candidatul ideal Fabrica de productie mobilier WoodEst este în căutarea muncitorilor dedicați să se alăture echipei noastre.Suntem în căutare atât de muncitor calificat (tamplar), cât si de muncitor necalificat pentru productia de mobilier.Descrierea jobului Ce oferim: Mediu modern de lucru într-o fabrică de producție mobilier. Transport asigurat către și de la locul de muncă. Salariu în funcție de experiență și abilități. Tichete de masă.
NOUL WOODEST S.​R.​L.​

Junior Manager Departament Comercial – Sediul Central Oradea


Candidatul ideal Iti doresti un job dinamic si plin de provocari?Vrei sa evoluezi profesional in cadrul unei companii de top?Iti doresti sa fii intr-o echipa de profesionisti unde prietenia si relaxarea sunt ceva firesc?Daca raspunsul tau este DA, atunci trimite-ne cat mai repede CV-ul tau, dar numai daca indeplinesti urmatoarele conditii:Esti absolvent/a de studii superioare;Ai capacitate de adaptare, învățare rapidă, atenție distributivă, atenție la detalii si de a îndeplini sarcinile în termenele alocate;Esti o persoană perseverentă, dinamică, flexibilă, cu spirit de inițiativă și cu atitudine pozitivă;Te caracterizeaza punctualitatea, disciplina si integritatea;Dispui de capacitate de analiză, sinteză și stabilire a priorităților;Excelezi in abilități de comunicare și relaționare;Ai o gandire logica, abilități de organizare, sistematizare;Cunosti limba engleză - scris/vorbit nivel avansat;Cunosti limba italiana – (constituie avantaj);Stapanesti bine pachetul MS Office.Descrierea jo
BENVENUTI SRL

Contabil Cu Experienta Pentru Cabinet De Contabilitate


Candidatul ideal Cabinet de contabilitate cu un portofoliu diversificat de clienți angajează contabil cu experienta pentru gestionarea operațiunilor contabile.Cerințe: Cunoașterea programului Saga și a pachetului Microsoft Office; Are cunoștințe de contabilitate financiara; Are experienta pe o poziție similara, de minim 2 ani; Experienta dobândita într-o firma de contabilitate constituie un mare avantaj; Cunoașterea limbii italiene constituie avantaj; Este responsabila, atenta la detalii, dornica sa învețe și sa evolueze.Descrierea rolului: Primește, verifica și înregistrează documentele contabile în conformitate cu normele contabile; Înregistrează corect și în timp operațiunile financiar-contabile; Întocmește/depune declarațiile fiscale lunare, trimestriale, anuale; Întocmește balanta lunara de verificare pe conturi analitice și sintetice și elaborează registrele obligatorii; Întocmește situațiile financiar-contabile semestriale și anuale.
Confidenţial

Specialist Vanzari Online


Candidatul ideal - experienta in e-commerce- cunoasterea infrastructurii tehnice si de vanzari ale platformelor e-commerce- bun cunoscator MS Office, internet, social media- experienta relevanta in vanzari- foarte bune abilitati de comunicare, negociere si organizare- abilitati de a identifica usor si de a intelege nevoile clientilor, capabil de a mentine o relatie de business pe termen lung- atitudine pozitiva, pro-activa, orientata catre rezultate- abilitati in rezolvarea rapida a solicitarilor si a eventualelor probleme- usurinta in exprimarea ideilor, persoana perseverenta, persuasiva Descrierea jobului - conducerea activitatii magazinului on-line- gasirea de noi cai si oportunitati de a creste vanzarile utilizand platforme online, social media, etc- identificarea nevoilor clientului si oferirea de solutii personalizate- identificarea permanenta de noi, potentiali clienti- identificarea tendintelor pietei in vanzarile online si folosirea lor in strategia de vanzariBeneficii:- salar
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 461 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Senior Contabil & Junior Contabil


Candidatul ideal *Angajam Senior 𝐂𝐎𝐍𝐓𝐀𝐁𝐈𝐋 pentru a i se alatura echipei noastre, din Oradea!Suntem in cautarea unei persoane cu minim 3 ani experienta in domeniul contabil, care sa se priceapa la:- Inregistrare documente contabile (facturi, bonuri, extrase bancare, etc);- Intocmirea si reglarea balantelor lunare pentru microintreprinderi, impozit pe profit, firme platitoare de TVA;- Depunerea declaratiilor necesare;- Intocmirea Bilantului Anual/Semestrial/Interimar;- Cunoasterea programului Saga;- Cunostinte aferente pentru partea de Revisal, astfel incat sa transmita angajari, incetari, suspendari, modificari de contracte;- Intocmirea statelor salariale;- Sa aiba cunostinte in ceea ce priveste fiscalitatea in vigoare;- Daca cunoaste limba engleza si italiana constituie un avantaj, intrucat au in portofoliu si clienti straini.𝐁𝐞𝐧𝐞𝐟𝐢𝐜𝐢𝐢:- Salariul este negociabil in functie de cunostinte;- Compania este reprezentata de o echipa formata din profesionisti seriosi;- Mediul
GAMINVEST CONTAB S.​R.​L.​

Economist Cu Experienta


Candidatul ideal Angajam economist cu experieonta de peste 5 ani, pentru evidenta financiar contabila:-introducere documente-verificare inregistrari contabile-intocmire si depunere declaratii-intocmire bilant contabil
TIGER-TEAM LOGISTIC S.​R.​L.​

Operator Magazin Online


Candidatul ideal Cautam o persoana serioasa si organizata, orientata catre rezultate si atentie la detalii. Daca esti pasionat de industria digitala, te asteptam cu entuziasm sa faci parte din echipa noastra dinamica. Experienta pe o pozitie similara in cadrul unui magazin online, constituie un avantaj. Organizata, punctuala si constructiva; Cunoasterea platformei Prestashop sau a unei platforme e-commerce asemanatoare; Persoana cu atitudine pozitiva, sociabila, care intretine o buna comunicare cu clientii si colegii ; Capacitate de orientare virtuala – cautarea si gasirea informatiilor relevante din mediu online intr-un timp cat mai scurt ; Abilitati de copywriting si creativitate – necesare in scopul completarii descrierilor si specificatiilor produselor pe care le documenteaza; Cunostiinte de operare pachet Office; Descurcareata si persistenta; Cu deschidere spre noi oportunitati de invatare, dornica spre dezvoltarea personala si profesionala.Descrierea jobului Crearea si editarea d
MORAMI SRL

Media netă estimată pe baza celor 469 de salarii introduse în Salario: 3000 RON/Luna

Bijutier Cu Experienta


Candidatul ideal Cautam o persoana punctuala,comunicativa,serioasa,operativa,etc, pentru a ne intregi echipa.Descrierea jobului Reparatii bijuterii, recodintionare bijuterii, topiri, aliere, tintuire pietre, gravare, orice tine de un mic atelier de bijuterii.
INTERCREDIT AVANTAJ SRL

Specialist /​ Inginer Cadastru - Remote ( De Acasa)


Candidatul ideal - Capacitate de a lucra in echipă- Disponibilitate/capacitate de lucru la distanță (telemuncă)- Experiență în domeniul cadastrului, sistematic sau sporadic- Studii în domeniul cadastrului/geodeziei/topografiei- Permis de conducere, categoria B (avantaj)Descrierea jobului - Lucru remote de oriunde din tara (telemuncă) sau de la birou (București)- Pachet salarial în funcție de experiență și cunoștințe- Bonusuri în funcție performanță- Libertate în planificarea și desfășurarea activităților- Mediu de lucru plăcut, integrare într-o echipă dinamică
GENERAL SURVEY CORPORATION SRL

Agent Imobiliar Cu Sau Fara Experienta | Kingimobiliare.​ro


Candidatul ideal HAI IN ECHIPA NOASTRA @ KING IMOBILIARE// KING IMOBILIARE - Servicii profesionale in timp util !Formare profesionala AGENT IMOBILIAR.Cautam colegi noi cu sau fara experienta.Asiguram castiguri din prima luna. Este o colaborare pe baza de comisionare, fara salariu de baza.‏‏‎ ‎‏‏‎‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎ ‎‏‏‎// Ce vei invata ?- teamwork, colaborare intre colegi- baze de date proprietati- softuri proprietare cat si cele standard din industrie- cold calling, leads fallowing- negociere- contracte- optimizare anunturi- bune practiciDescrierea jobului // Ce calitati trebuie sa ai ?- seriozitate, perseverenta, punctualitate.- minim BACALAUREAT.- responsabilitate, eficienta, origanizare.- orientare catre rezultate, pozitivitate, abilita
KINGIMOBILIARE.​RO S.​R.​L.​

Senior DevOps Engineer - Remote in Romania - Full-Time


Job DescriptionSummary of position and objectives:Eurofins is taking big steps in implementing best cloud and DevOps practices, accelerating the deployment of standard processes across its laboratories. A key aspect is the Information Systems (EurIS) group of application suites where our division, a suite of Marketing and Offer applications, is essential.The main objective is to support the DevOps team ‘AERO’ (Application, Environment, Release, and Operation): supporting our division applications lifecycle, cloud migration and modernization.Position and objectives:The candidate willBecome part of the AERO team: 13 members located in Belgium, Romania, India and China.Be involved in application lifecycle management, configuration management, build and release process management for the division's applications.Become a cloud DevOps practitioner:Work together with Platform Delivery Team to implement Infrastructure.Work closely with program and application architectsHelp bring Development a
Eurofins

Senior DevOps Engineer - Remote in Romania - Full-Time


Job Description Summary of position and objectives: Eurofins is taking big steps in implementing best cloud and DevOps practices, accelerating the deployment of standard processes across its laboratories. A key aspect is the Information Systems (EurIS) group of application suites where our division, a suite of Marketing and Offer applications, is essential. The main objective is to support the DevOps team ‘AERO’ (Application, Environment, Release, and Operation): supporting our division applications lifecycle, cloud migration and modernization. Position and objectives: The candidate will Become part of the AERO team: 13 members located in Belgium, Romania, India and China. Be involved in application lifecycle management, configuration management, build and release process management for the division's applications. Become a cloud DevOps practitioner: Work together with Platform Delivery Team to implement Infrastructure. Work closely with program and application architects Help bring De
Eurofins
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 20 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Cautari populare
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.