Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

500 Locuri de Munca Work From Home - Joburi Work From Home

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

500 Locuri de Munca Work From Home - Joburi Work From Home

Cauta printr-o varietate mare de joburi Work From Home si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Work From Home si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil Junior Student Ase-cig


Candidatul ideal Candidatul ideal trebuie sa aiba studii economice superioare ;Avantaj pentru master ASE , contabilitate ( CIG ), finante.Orientare spre actiune si spre rezultate;Atitudine orientata spre clienti;Cunoasterea programului de contabilitate Saga Software reprezinta un avantaj.Persoana cu abilitati de organizare,responsabila in relatia cu portofoliul de clienti.Bune abilitati de comunicare , seriozitate, dinamica,spirit de lucru in echipa.Descrierea jobului Contabilitate primara si financiara pana la nivel de balanta;Intocmire declaratii lunare in conformitate cu legislatia in vigoare;Operare in Revisal modificari salariale;Laptop de serviciu.
CONTELLO AUDIT SRL

Tehnician Suport Tehnic It (hibrid)


Candidatul ideal Student/absolvent de studii superioare în domeniul tehnic/IT; O bună înțelegere a domeniului IT și a tehnologiilor de ultimă generație; Cunoștințe de nivel minim în rețelistică (configurare routere, switch etc); Bune cunoștințe de utilizare a pachetului Office și MS Outlook; Gândire analitică; Atenție la detalii; Bune cunoștințe de limba engleză; Disponibilitatea pentru deplasări.Descrierea jobului Filtrarea cererilor de soluționare a problemelor tehnice de utilizare IT; Oferire de asistență IT în sistem remote și on-site către colegii din locațiile DigiRay în așa fel încât activitatea DigiRay să se desfășoare fără întreruperi de durată (instalări MS Outlook, configurare e-mail pe diverse device-uri, instalări licențe Office, instalare și configurare imprimante, instalări și menținere actualizări softuri etc); Filtrarea solicitărilor urgente de intervenții tehnice și direcționarea lor către persoana responsabilă.
CLINICĂ DENTARĂ S.​A.​

Hr Contact Center Associate - French And English (remote) -12-months (fixed-term) Contract


Candidatul ideal BASIC QUALIFICATIONS- Very good proficiency in written and verbal in French (B2 CEFR) and English (B2 CEFR).- High school diploma- Computer skills (Windows, Microsoft Office, Outlook)PREFERRED QUALIFICATIONS- Relevant work experience in administration, customer service/ call center or HR environment.- Very good proficiency in additional European languages- Ability to work in international teams where team members are in different locations and belong to different cultures- Ability to work with confidential information- Flexibility to work in a fast-paced environment- Good interpersonal, communication, time management, and problem-solving skills.Amazon is an equal opportunities employer. We believe passionately that employing a diverse workforce is central to our success. We make recruiting decisions based on your experience and skills. We value your passion to discover, invent, simplify and build. Protecting your privacy and the security of your data is a longstanding
AMAZON DEVELOPMENT CENTER ROMANIA S.​R.​L

Operator Online


Candidatul ideal Cerinte:- experienta in domeniu prezinta avantaj- capacitate de a discuta amabil cu clientii in conditii de stres- nivel educatie: cel putin Bacalaureat absolvit sau studii superioare- studiile sau abilitatile in domeniul IT constituie un avantaj- responsabilitate, amabilitate, punctualitate, corectitudine si seriozitate- capacitate de planificare si prioritizare- placere si abilitate de a invata lucruri noi, spirit de echipa- cunostinte bune operare PC, navigare internetDescrierea jobului Descrierea jobului:- preia comenzi telefonice- consiliere clienti telefonic- ofera informatii despre comenzi si produse- procesare comenzi magazin onlineOferta:- Salarizare: incepand de la 3200 lei- loc de munca stabil intr-o firma in plina expansiune- program Luni-Vineri, 8 ore/zi + 30 minute pauza de masa- contract de munca FullTime pe perioada nedeterminata- mediu de lucru placut alaturi de un colectiv tanar
ABC BUILDING SRL

Operator Vanzari - Comenzi Magazin Online


Candidatul ideal Abilitati de procesare comenzi in platforme online (opencart/shopify).Cunostiinte de baza de utilizare PC (outlook, word, xls).Adaptabilitate rapida la platfomele proprii de gestionare comenzi.Abilitati de preluare apeluri si clarificare comenzi, abilitati de vanzare incrucisata.Descrierea jobului Confirmare comenzi platforma magazin online/mail/whatsapp.Preluare echipamente de la raft si pregatire documentatie livrare.Pregatire colet pentru expeditie.Clarificare comenzi.Procesare retururi.Beneficii:disponibilitate de training on the job - totul se invata.Echipamente diverse din multe domenii mentine un mediu dinamic si interesant.Posibilitati de specializare si avandare in tomenii tehnice de verificari echipamente sau de vanzare.
METROLAB ANALYSIS S.​R.​L.​

Consultant Vanzari Online Rent-a-car


Candidatul ideal Îți place să îți atingi obiectivele, să urmezi strategii și să știi să identifici nevoile clienților tăi?WLC RENT A CAR recrutează un Consilier Vânzări Online Rent-a-Car!Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:- să fii proactiv în comunicare și în acțiunile tale- să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci- să urmezi pașii de proces și să obții rezultatele bugetate- să nu te plictisești când ai de gestionat și de reținut informații specifice repetitive- să fii puternic orientat către clientDescrierea jobului Programul de lucru este in ture, Luni - Duminica. Jobul este full remote cu mentiunea ca perioada de training se va desfasura in program hibrid ( 2 saptamani)Competențele cheie pe care le căutăm: ai cel puțin 1 an experiență în domeniul vânzărilor online/prin telefon stăpânești foarte bine tehnici de vânzare și negociereReprezintă un avantaj, dacă ai experiență de lucru în domeniul auto.Iată, în mod concret ce vei face: Vei verifica solicit
WLC EXPERT SERVICES SRL

Operator Italiana Remote - Team Leader


Candidatul ideal Operator Italiana Remote - Team Leader atitudine pozitiva si empatie fata de colegi si clienti; competente lingvistice limba Italiana nivel B2-C1 (conversational); studii medii; cunostinte calculator, Excel (rapiditate tastare, accesare programe); experienta in customer support este necesara; managementul echipelor este un plus, dar nu este obligatoriu; cunostinte de raportare;Descrierea jobului Responsabilitati:oferire suport telefonic clientilor companiei, apeluri inbound si outbound;preluare apeluri si solutionare situatii;raportare si ajutor pentru noii colegi;Oferta:salariu intre 3900 si 4200 net in functie de experienta;full remote - munca de acasa;contract perioada nedeterminata;training intern si onbording rapid - 3 zile;bonusuri in functie de implicare si performanta.
DEVSOFT EXPRESS SRL

Consultant Microcreditare Regiune Moldova - Remote


Candidatul ideal Cerinte:• Experienta anterioara in vanzari este un plus pentru a asimila informatiile necesare procesului de vanzare si o buna relationare cu clientii;• Studii superioare in domeniu financiar/ activitatea antreprenoriala anterioara sunt necesare pentru intelegerea industriilor si a datelor financiare;• Cunostinte foarte bune de operare PC (in special EXCEL);• Competente de analiza financiara client, evaluare garantii;• Excelente abilităţi de organizare;• Permis de conducere categoria B si disponibilitate la deplasari;• Persoana proactiva, orientata catre rezultate;• Disponibilitate si dorinta de a invata;Descrierea jobului Cautam colegi noi cu experienta anterioara in vanzarea de produse financiare/ creditare si hotarat sa obtina rezultate.Rolul este de dezvoltare a portofoliului de clienți în regiunea alocată Moldova; promovarea și vânzarea produselor de creditare ale companiei către aceștia.Actiivitatea se va desfasura remote si in teren pentru vizitele la clienti cu
VITAS INSTITUTIE FINANCIARA NEBANCARA S.​A.​

Customer Care Officer - In Online Digital Support & Qa


Candidatul ideal Esti energic, pozitiv, spontan, si relationezi usor? Atunci locul tau cu siguranta este alaturi de noi!Suntem o echipa tanara, dinamica, ne plac interactiunile cu oamenii si intotdeauna suntem in cautare de noi modalitati de a ne depasi limitele.Daca vanzarile te stimuleaza, relationezi usor, esti orientat catre rezultate competitive si motivat sa realizezi ceea ce iti propui, te asteptam cu drag in echipa noastra.Ce ai nevoie pentru a reusi: Studii superioare finalizate sau in curs ; Experiență în vanzari sau in domeniul financiar bancar (reprezinta un avantaj); Cunoștințe operare PC (MS Office, Windows) – nivel mediu; Abilitati foarte bune de comunicare; Gestionarea corecta a situatiilor printr-o atitudine cooperanta si o gandire pozitiva; Flexibilitate și adaptabilitate.Descrierea jobului Ce vei face: Preluarea cererilor de creditare si contactarea telefonica a potentialilor clienti, cu scopul de a promova si vinde produsele financiare ale companiei; Identificarea n
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCURESTI

National B2b Sales Director Remote


Candidatul ideal Proven B2B sales experience, especially in service-oriented sectors. Prior experience with selling B2B services in companies like Vodafone or Orange is highly desirable. Demonstrable ability to engage with and influence C-level executives and key decision-makers within corporations. Independent, with a strong entrepreneurial spirit, capable of building and managing your own sales pipeline. Exceptional negotiation, presentation, and communication skills. Remote business development experience, preferably at a corporate management levelThis position is pivotal to our expansion, requiring more than just sales acumen; it demands leadership, innovation, and the ability to make a tangible impact. Ideal candidates will have a solid track record in B2B sales, with experience managing deals between €20,000 to €100,000, particularly in service-oriented industries like telecommunications.Ideal Candidate Profile Proven B2B Sales Experience You have a strong track record in B2B sal
AMS INTERNATIONAL CONSULTING GROUP BY AMALIA S S.​R.​L.​

Project Manager Sau Consultant Vanzari Online - Fotovoltaice


Candidatul ideal Daca nu raspunzi la mini-interviu, NU deschidem CV-ul tau.O persoana ferma, stapana pe sine, cu spirit de echipa si atitudine manageriala, devotata.Iti place sa fii o persoana proactiva, pozitiva si dinamicaStii cum sa valorifici oportunitatile dе vânzare​Cautam o colega sau un coleg care sa ne fie partener de baza proactiv in domeniul PANOURI FOTOVOLTAICE, sa aiba constiinta lucrului bine facut si compania sa se poata baza pe tine asa cum tu te bazezi ca iti vei lua salariul in fiecare luna si ca esti tratat cu respect si apreciere intr-un mediu de lucru civilizat.Asteptări:Căutăm un bun negociator, o persoană perseverentă și implicată, să ne reprezinte în relația cu clienții;Dorim ca viitorul nostru coleg să aibă studiile superioare absolvite, să fie o persoană perspicace, capabilă și motivată să preia inițiativa în toate proiectele pe care le desfășurăm;Sa prospectezi piata persoanelor juridice;Disponibilitatea deplasării pe teren este o caracteristică secundara dar
AMUR SOLAR ENERGY SRL

Operator Comenzi Magazin Online Limba Bulgara


Candidatul ideal Cerințele noastre:- Angajament;- Abilitatea de a-ți organiza munca și de a coopera cu alți membri ai echipei;- O abordare responsabilă a muncii;- Inițiativă și implicare;- Orientare catre client;- Competențe informatice;- Atenție la detalii, abilități de observație și acuratețe;- Experienta intr-o pozitie similara in cadrul unui magazin online reprezinta un avantaj, dar nu este obligatorie.- Limba romană și bulgară sunt obligatorii, limba engleză reprezintă un avantajDescrierea jobului Responsabilitati:- Procesarea zilnică a comenzilor primite;- Mentinerea contactului cu clientii magazinului;- Servicii de asistență clienți prin telefon sau e-mail;- Gestionarea reclamațiilor primite;- Mentinerea ordinii la locul de munca;Pachet de beneficii:- Un SALARIU COMPETITIV pentru această poziție, adaptat activității și nivelului tău de experiență;- O atmosferă prietenoasă și mediu de lucru;- Un loc de muncă stabil și ne dorim o colaborare pe termen lung;- Contract pe perioada ne
REGAL FERMIERUL S.​R.​L.​

Online Dealer - Casino (3000 Ron - 4300 Ron)


Candidatul ideal Suntem siguri ca in cautarea unui job ati citit pana acum o gramada de anunturi. Unele sunt impresionant de interesante iar unele sunt destul de... boring. Noi, ca si agentii de recrutare, sfatuim candidatii sa isi aloce o gramada de timp in a scrie un CV cat mai "atractiv", sa isi adapteze profilul de LinkedIn intr-un mod cat mai unic pentru a atrage cat mai multi potentiali angajatori - de ce nu pot fi si anunturile la fel de atractive?Esti in cautarea unui job interactiv fara a avea nevoie de prea multa experienta? Probabil doar ce ai terminat facultatea sau ai decis ca nu doresti sa faci o facultate si esti in cautarea unui loc de munca. Well, aplica pentru pozitia de Online Dealer si te vom contacta sa iti oferim mai multe informatii (toate informatiile defapt :D).Cum arata candidatul ideal?Trebuie sa demonstrezi faptul ca esti "cool". Nu ne poti spune doar "Hey, sunt cool" insa daca ai energia potrivita, daca simti ca poti cu usurinta sa aduci zambete pe buze si
PARTNERD RECRUITMENT SERVICES S.​R.​L.​

Human Resources Senior Analyst With German- Remote Romania


Candidatul ideal Minimum qualification• Has education or experience relevant to functional area of Human ResourcesPreferred qualification• High learning agility and the courage to put forward a point of view – even when data is scarce – and setup iterative loops to learn and finetune as we go forward• Strong problem-solving skills and the ability to work with data to generate insights• Strong Excel/technical skills to understand, read and comprehend data• Good communication skills visible in writing and conversations • Self-starter who needs minimal management oversight to perform day to day responsibilities• Workday experienceDescrierea jobului Inviting applications for the role of Human Resources Senior Analyst with German- Remote RomaniaWe are looking for high energy, high performing and ambitious folks with demonstrated skills in data analysis, problem solving, strategic planning & excellent excel skills. The HR Operations Analyst will have an important role in the wellbeing of the
GENPACT ROMANIA SRL

Content Moderator- Spaniola Cu Engleza- Hibrid


Candidatul ideal • Cunostinte de Limba SPANIOLA nivel avansat• Cunostinte de Limba Engleza, nivel mediu/ avansat• Gandire rapida, capacitate analitica si atentie la detalii• Atitudine proactiva• Abilitati bune de operare PC si viteza de tehnoredactare• Orientare spre client și spre rezolvarea problemelor• Experienta anterioara in customer support reprezinta un avantajDescrierea jobului • Verificarea atenta a continutului (audio, video, foto, text etc) ce ruleaza in aplicatia social media pentru care se ofera suport• Selectarea continutului respectand criteriile si politicile impuse• Eliminarea continutului neadecvat in scopul asigurarii unei experiente sigure pentru utilizatorii aplicatiei si comunitate• Respectarea regulilor si procedurilor companiei privind standardele de securitate si protectia datelorVa rugam sa aveti in vedere faptul ca acest rol presupune un mod de lucru hibrid (de acasa si de la sediul nostru din Brasov).Oferta noastra:• Recompense atractive si bonusuri suplimen
MSE - MAJOREL STRATEGY EXPERTISE S.​R.​L.​

Working Student For Prototype Manufacturing,​ Cljp


Descrierea jobului Your contribution to something big: Growth opportunity, joining various team projects, in order to improve your technical skills Have the opportunity to learn how to work in a multicultural environment Familiarize with the equipments and the processes from our plant Apply your theoretical knowledge from university in practice, being involved in production projects Manage tasks like, data input and data-bases up-dates, depending on what you are passionate about Take part to assigned trainings to enrich your career development skillsCalificări Undergraduate Student / Master program student Good knowledge of English is mandatory Excellent computer operating skills (Microsoft Excel). Communication and team-orientation Reliable and good working attitudeWhat distinguishes you: Various administrative tasks, data input tasks, data-bases input and up-dates Opportunity to join the team of various projects Preparing presentations and reports for the meetings Running, monitoring
ROBERT BOSCH SRL

Working Student - Technical Department,​ Cljp


Descrierea jobului The Technical Functions are responsible for the preparation of the introduction of new products in our plant and cover the planning of all ramp-up activities for relocated and newly started products also to provide technical lead and support for ramp-up, start-up projects and in parallel for the running production by maintaining and continuously improving our processes and procedures.The groups are divided into areas related to: production and shopfloor, project management, support for Quality Planners, responsible for line engineers, test engineers, process and testing technicians, introduction of new products, planning of all ramp-up.Let us find you a suitable group!General tasks that will vary depending on the chosen group: You will create reports, work instructions, centralize the information, make equipment upgrades, generate programs, make optimizations; You will have office activities: reports; work instructions; centralize the information; budget planning, et
ROBERT BOSCH SRL

Working Student Manufacturing Area,​ Cljp


Descrierea jobului Manufacturing Striving Excellence is responsible for the operations team, planning team, quality team, engineering team and is supported by the cross functional departments. The groups is divided into areas related to: production and shopfloor, project management, support for Quality Planners, responsible for line engineers, test engineers, process and testing technicians, introduction of new products, planning of all ramp-up.Let us find you a suitable group!QualificationsGeneral tasks that will vary depending on the chosen group: You will create reports, work instructions, centralize the information, make equipment upgrades, generate programs, make optimizations; You will have office activities: reports; work instructions; centralize the information; budget planning, etc; You will do ordering and inventory; You will offer support in analyzing quality issues and customer demands; You will review and update general operating instructions and fault catalogs; You are re
ROBERT BOSCH SRL

Total Rewards Specialist (remote In Romania)


Candidatul ideal The ideal candidate: Excellent knowledge of English language (C1 upwards); Familiar with local regulations and compliance for employee compensation and benefits; Deep expertise in various aspects of Total Rewards; Computer proficiency, particularly in Microsoft Excel and PowerPoint; Strong analytical skills with the ability to interpret and communicate data effectively; Effective interpersonal skills for interactions with Business and HR representatives at all levels; Excellent time management, planning, and prioritization abilities; Active team player, skilled in collaboration, communication, and support; Adaptable to working with teams across different global time zones.Descrierea jobului The Total Rewards Specialist is responsible for: Collaborating with stakeholders to actively support compensation and benefit programs at country and regional levels, aligned with global policies. Conducting insightful analyses and reporting to assist managers in making compensation
SC CONDUENT BUSINESS SERVICES ROMANIA SRL

Consilier Juridic/​asistent Birou Executor - Student


Candidatul ideal - Capacitatea de a lucra cu documente;- Cunostinte foarte bune de operare PC (MS Office);- Atentie sporita la detalii;- Capacitate de organizare si prioritizare a activitatilor;- Responsabilitate;- Capacitate de lucru in echipa;- Punctualitate;- Experienta anterioara intr-un birou de executor judecatoresc reprezinta un avantaj;- Cunoasterea sistemelor informatice ZENIC/ExecSoft reprezinta un avantaj;Descrierea jobului - inregistrarea, scanarea, multiplicarea si arhivarea documentelor si alte activitati specifice;- preluare apeluri telefonice;- inregistrare si procesare corespondenta;- completare situatii Word, Excel;- utilizarea platformelor ExecSoft/ Zenic pentru monitorizarea dosarelor;- comunicarea actelor de procedura;- mentinereа lеgаturii cu creditorii si institutiile publice;
BIROU EXECUTOR JUDECATORESC OCHIAN DORU
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 500 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.