Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

6 Locuri de Munca Yusen Logistics in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

6 Locuri de Munca Yusen Logistics in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi Yusen Logistics in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Yusen Logistics in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Air /​ Sea Freight Operations Specialist


Candidatul ideal Good knowledge of AIR or SEA transports (of domestic and international carriers, legal processes and procedures) 3-5 years experience in a maritime / air transport role; Customer and service oriented; Good knowledge of English; Cargowise is a plus;Descrierea jobului Responsibilities: Negotiating fares through different ports / airports with good efficiency. Daily transport management: issuing/verifying documentation, bookings to GSAs/ship lines and communication with origin/destination agencies; Processing and processing of reservations for all parties involved (agents, GSA/ship lines, customs broker, carriers, etc.); Analyzing requests from the sales department and external agencies and offering appropriate solutions; Calculation of rates for bidding; Updating operational information in the company's systems (Cargowise + internal reports) Maintaining good relations with Customers/Agents/Lines/Carriers (sending, monitoring and finalizing orders); Monitoring the shi
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician Gestiune Stoc


Candidatul ideal Persoana proactiva; Cunostinte operare MS-Office, WMS Abilitati de a lucra in echipa si inclinatie spre cifre; Experienta anterioara intr-un mediu de logistica/transport- reprezinta avantaj dar nu este obligatoriu;Descrierea jobului Responsabilitati: Verifica operarea in sistem a datelor referitoare la miscarile de marfuri; Intocmeste rapoarte periodice privind stocurile, pe categorii de marfuri (deteriorate, vandabile, blocate) Urmareste zilnic miscarile de marfuri; depisteaza si corecteaza anomalii de stoc; Efectueaza periodic inventare si regleaza diferentele de stoc; Raporteaza catre superiorul ierarhic dificultatile aparute si participa la corectarea acestora;Ce oferim? Salariu competitiv; Tichete de masa; Diverse prime si bonusari; Oportunitati reale de dezvoltare in cadrul unei compani internationale;Locatie: Sector 6-Bucuresti (zona Pacii)Program: 2 ture, luni-vineriTe asteptam alaturi de noi!
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 25 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Date base & Application Administrator


Scurta descriere a companiei Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in
Yusen Logistics Romania

Analist Servicii Clienti - Facturare


Candidatul ideal Cerinte: Cunostinte de operare MS Office; Abilitati de a comunica eficient si de a lucra in echipa; Atitudine pozitiva si prietenoasa; Experienta in zona de operare date / facturare (reprezinta avantaj);Descrierea jobului Descrierea activitatii: Inregistrarea si verificarea facturilor sosite prin portalul ANAF – S.P.V; Operarea facturilor in softul intern si transmiterea catre Dep. de contabilitate; Anexarea documentelor justificative: Avize de marfa, C.M.R-uri, etc; Mentinerea relatiilor cu furnizorii si clientii alocati privind: emiterea / inregistrarea facturilor; Actualizarea rapoartelor interne specifice;Beneficii: Pachet salarial competitiv; Tichete de masa; Asigurare medicala privata; Program flexibil; Diverse reduceri la partenerii Yusen Logistics Romania; Expunere in proiecte de anvergura internationala;Locatie: Bucuresti, sector 6 – zona AFI Cotroceni (metrou Politehnica)Regim de lucru: Hibrid
YUSEN LOGISTICS ROMANIA S.​R.​L.​

Tehnician gestiune stocuri


Scurta descriere a companiei Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in
Yusen Logistics Romania

Analist Date


Scurta descriere a companiei Yusen Logistics a fost înființată în 1955 și are o rețea de logistica si transport care leagă Japonia, America, Europa, Asia de Est și Asia de Sud și Oceania și operează peste 631 de centre de distribuție în 47 de țări și regiuni, cu peste 24.967 de angajați în întreaga lume.Yusen Logistics (Romania) este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii logistice din tara cu cea mai rapida creștere, avand aproximativ 1500 de angajati, ce activeaza in cele 12 locatii din Romania. Scopul companiei este acela de a furniza solutii complete pentru lantul de aprovizionare a unui portofoliu de clienti internationali de top din sectoarele de retail, auto, industrial si FMCG.Compania opereaza si intr-un terminal intermodal (BIRFT - Bucharest International Rail Freight Terminal), care asigură servicii de transport feroviar între portul Constanța și București. Yusen Logistics (România) completează oferta de servicii cu o echipă internă de experți în domeniul vamal și in
Yusen Logistics Romania

Media netă estimată pe baza celor 935 de salarii introduse în Salario: 4500 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.