Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

148 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

148 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Commodity Manager


Descrierea jobului As our Commodity Manager, you will be responsible for the strategic sourcing activities and based on your experience, you will define and implement the supply chain strategy for the Manchester plant and other PRM European locations for commodity strategy, in line with Emerson global best practices in strategic sourcing and requirements of the Manchester business. We look forward to seeing your application!In This Role, Your Responsibilities Will Be:* Assess supplier capability, capacity, cost structure, and performance against targets;* Implement category strategies to reach annual targets for timely delivery performance, lead-time, payment terms, cost savings, and supplier consolidation;* Run sourcing projects by negotiating commercial terms and conditions with the suppliers: price lists, discounts, rebates, payment terms, contracts, and mitigate price increase requests within the delegation of authority.* Ensure reliability of supply by resolving supply issues and
EMERSON SRL

Manager Zona Sali De Jocuri Magnum 5000-6000 Net


Candidatul ideal Manager sala jocuriStudii superioare finalizate ( Economice sau Management)- Experienta in vanzari sau intr-o pozitie similara reprezinta un avantaj;- Capacitatea de a invata si intelege piata de profil;- Perseverenta si orientare spre rezultate;- Cunostinte operare PC - MS Office- Abilitati de comunicare, organizare si motivare a echipei;Descrierea jobului Responsabilitati:- Administrarea eficienta a resurselor punctului de lucru;- Indeplinirea cu sarguinta a sarcinilor de serviciu din fisa postului;- Monitorizarea permanenta a nivelului de realizare al obiectivelor proprii si ale salii de jocuri.- Interactioneaza in mod constant cu clientii in vederea obtinerii feedback-ului referitor la produsele oferite de societate;- Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor la care are acces.- Raspunde de relatia cu partenerii, clientii si beneficiarii.- Respecta normele de Securitate si Sanatate in Munca si de PSI si raspunde de insusirea si respectarea acestora de
MAGNUM GAMES S.​R.​L.​

Maintenance Engineer Cluj


Candidatul ideal We need you to be an engineer in a related field.Electricity turns everything on - so, strong electrical / mechanical / Constructions / Installations aptitude and experience.Professional experience in industrial maintenance.Communication is the root of all solutions therefore outstanding customer services and communication skills are mandatory.Self-motivated, decisive, with the ability to adapt to change and competing demands.Proven ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment demonstrating teamwork, innovation and excellence.Experience leading and motivating various team sizes, including internal and external resources, while holding team accountable for performance.Must be able to learn, understand and apply new technologies.Descrierea jobului What This Job Involves:You will be directly responsible for the delivery of technical maintenance in the industrial area.Ensure that the highest standards of services are provided in accordance w
MT T PROPERTY MANAGEMENT SRL

Relationship Manager Retail /​sme


Candidatul ideal Studii superioare finalizate, preferabil în domeniul economic;Experiență financiar-bancară în activitățile de promovare produse/ servicii și creditare/ analiză financiară raportate la segmentul de clienți persoane fizice/ juridice;Ai abilități de negociere și vânzare, totodată pe linie de comunicare și relaționare interpersonală, orientare către clienți și capacitatea de atingere a deadline-urilor și obiectivelor stabilite;Certificarea de pregătire profesională (inițială și/sau continuă) în domeniul distribuției de asigurări, reprezintă un avantaj;Limba engleză – min. nivel mediu;Bun utilizator al MS Office.CautamPersoana de încredere, responsabilă, integră și obiectivă;Care cunoaște evoluția curentă a piețelor financiar-bancare precum și oferta concurenței;Identifică noi oportunități de dezvoltare produse și servicii;Care manifesta o gandire analitica, cu atentie la detalii;O persoana orientată spre rezolvarea promptă a solicitărilor;Bune abilități de comunicare verba
ALPHA BANK ROMANIA SA

Account Manager


Candidatul ideal La Romstal ne dezvoltam impreuna, atat in Romania cat si in Europa!Colegii nostri din departamentul vanzari au devenit cei mai buni specialisti in domeniul instalatiilor si te asteapta alaturi dе ei!Acest job ti se potriveste daca: Esti o persoana care comunica usor cu ceilalti, se adapteaza si poate sa convinga usor Esti o persoana energica, orientata spre rezultate si spre invatare Te intereseaza sa lucrezi cu produse si tehnologii noi in domeniul instalatiilor Esti preocupat sa construiesti si sa dezvolti relatii puternice cu clientii Ai valori personale solide dе onestitate, integritate si grija fata dе mediu Ai permis categ B si iti place sa ai un job activ, pe teren;Descrierea jobului Rоlul Jobului: Vаnzаrеа prоduselоr si еchipamеntеlоr din ofеrtа cоmpаniei prеcum și consiliеrеа tеhnica in vedеrеа аlеgеrii solutiеi optime carе sa rаspunda nеvoilor clientilorNe dorim ca imprеunа sа oferim clientilor cеа mai bunа еxperienta de vanzare, propunand solutiile de instal
ROMSTAL IMEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 1675 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Sales Business Development Manager HVAC


Scurta descriere a companiei Randstad este lider global în recrutare și gestionare de personal. Încă din 2016, suntem prezenți pe piața din România, în București și în Slatina. Având un număr de peste 130 de consultanți, peste 300 de clienți activi și minim 3000 de angajări pe an, contribuim la evoluția pieței muncii din România și ne apropiem de obiectivul nostru global de a impacta pozitiv viața profesională a oamenilor care au nevoie de un loc de muncă până în 2030. Cerinte - Minimum 5 years of experience in the HVAC industry;- Advanced English language skills;- Strong desire for career advancement and professional development;- Excellent communication and negotiation skills. Responsabilitati - Identifying and pursuing new business opportunities in the HVAC sector;- Negotiating contracts and managing relationships with clients, particularly key accounts and strategic clients across Romania;- Developing and implementing sales strategies to drive business growth. Alte informatii If yo
Randstad Romania

Manager /​ Coordonator Achizitii


Candidatul ideal Candidatul ideal pentru rolul de coordonator al departamentului de achiziții este un coordonator eficient și un negociator priceput, responsabil pentru dezvoltarea și gestionarea aprovizionării cu materiale necesare producției de mobilier, menținerea relațiilor cu furnizorii strategici, și asigurarea unei colaborări strânse între departamentele de vânzări și producție, în concordanță cu obiectivele strategice ale companiei.Descrierea jobului Despre angajatorUn furnizor de top în domeniul comercializarii si producției de mobilă, accesorii și feronerie, oferind soluții complete pentru producătorii de mobilă, proiectanți și arhitecți. Avand o gama diversificată de PAL, MDF, Lemn, blaturi, fronturi și accesorii de înaltă calitate, alături de servicii specializate precum debitare și căntuire. Adresat atât persoanelor fizice, cât și firmelor, ofera produse și servicii de cea mai înaltă calitate.Responsabilitati: Capacitatea de a atribui sarcini în mod eficient, asigurand mon
GETFRANKLY S.​R.​L.​

Series Project Manager,​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are: o You have a University or technical college degree
Bosch Romania

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Project Management Officer,​ Engineering Center Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are:You have a Master degree in Business Administration,
Bosch Romania

Project Manager Gardening


Candidatul ideal Project Manager Gardening in Cluj-NapocaCautam un Project Manager dedicat, cu experienta in executie si interesat de domeniul horticulturii / peisagisticii dornic sa se alature echipei noastre din Cluj-Napoca!Cerinte cheie: Minim 4 ani de experienta in executie in domeniul Spatiilor verzi; Cunoasterea activitatilor specifice managementului de proiect in toate fazele acestuia; Studii superioare- Nivel Licenta - Specializare Inginerie / Peisagistica / Horticultura; Experienta in coordonarea si monitorizarea echipelor de muncitori; Cunoasterea programelor specifice (AutoCAD); Cunostinte in domeniul horticol; Permis de conducere Categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea si coordonarea din punct de vedere tehnic a proiectelor atribuite in fazele de proiectare, ofertare, executie si post-executie; Coordonarea si urmarirea activitatii de executie si a progresului acesteia in asa fel incat sa asigurare respectarea conditiilor solicitate de catre beneficiar
SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL

Project Manager Spatii Verzi


Candidatul ideal Project Manager spatii verzi / Project Manager Gardening / ​Coordonator echipa / Inginer in Cluj-NapocaCautam un Project Manager dedicat, cu experienta in executie si interesat de domeniul horticulturii / peisagisticii dornic sa se alature echipei noastre din Cluj-Napoca!Cerinte cheie: Minim 4 ani de experienta in executie in domeniul Spatiilor verzi; Cunoasterea activitatilor specifice managementului de proiect in toate fazele acestuia; Studii superioare- Nivel Licenta - Specializare Inginerie / Peisagistica / Horticultura; Experienta in coordonarea si monitorizarea echipelor de muncitori; Cunoasterea programelor specifice (AutoCAD); Cunostinte in domeniul horticol; Permis de conducere Categoria B;Descrierea jobului Responsabilitati: Planificarea si coordonarea din punct de vedere tehnic a proiectelor atribuite in fazele de proiectare, ofertare, executie si post-executie; Coordonarea si urmarirea activitatii de executie si a progresului acesteia in asa fel incat sa as
SIMACEK FACILITY SERVICES RO SRL

Manager Regional


Candidatul ideal Manager RegionalVino in #pack-ul nostruCăutăm cel mai dinamic și organizat Manager regional. Dacă vrei să coordonezi o echipă tânără, să contribui la creșterea unui business fain și să atingem împreună cele mai îndrăznețe obiective, hai în #pack-ul nostru.-Studii medii absolvite cu diplomă de bacalaureat;-Experiență relevantă poziției de management: minim 2 ani;-Cunoștințe solide de utilizare calculator;-Disponibilitate și flexibilitate din punct de vedere al programului de lucru;-Disponibil pentru deplasări în interes de serviciu;-Orientare către rezultate;-Etică și integritate în colaborarea cu echipa noastră și partenerii externi.Descrierea jobului Manager RegionalResponsabilități principale:-Asiguri managementul echipei operaționale din subordine, coordonarea, mentoratul și motivarea acestora-Te asiguri de profitabilitatea locațiilor prin implementarea de măsuri care să determine eficienta personalului și încadrarea în bugetul de cheltuieli pe punctul de lucru-Part
NOODLE PACK SRL

Media netă estimată pe baza celor 96 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager Vanzari


Candidatul ideal Dezvoltarea nationala continua si in anul 2024, astfel incat ne dorim un Manager de vanzari cu experienta in una dintre locatiile noastre, care să coordoneze echipele de agenți imobiliari Blitz, folosind cele mai bune practici pentru atingerea obiectivelor noastre ambitioase.Ne dorim ca tu sa ai: Experienta in coordonarea unei echipe de minimum 3 ani; Experienta în monitorizarea procesului de vanzare; Ai lucrat cu sisteme si proceduri bazate pe targete si KPI-uri; Folosesti coaching-ul pentru a-ti ajuta echipa sa se dezvolte; Ai fost implicat activ in procesul de recrutare si ti-ai selectat singur oamenii din echipa; Ai lucrat cu obiective SMART în stabilirea activitatii oamenilor din echipa ta; Experienta in vanzari constituie avantaj;Descrierea jobului Principalele tale responsabilitati: Esti responsabil de atingerea performantelor, KPI-urilor si indeplinirea obiectivelor; Vei propune solutii, vei implementa tactici si strategii la nivelul echipei, pentru a obtine ce
BLITZ NETWORK S.​A.​

Media netă estimată pe baza celor 169 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Configuration Management Analyst I


Descrierea jobului If you are a professional looking for an opportunity to grow, Emerson has an appealing role for you! Based in our Cluj location, you will be responsible for the configuration management (CM) activities for Automated Solutions products as assigned and adhering to best practices in the accomplishment of this function/activity. In This Role, Your Responsibilities Will Be: * Prepare and process standard engineering change requests (CRs), change orders (COs) and change actions (CAs) throughout the product lifecycle. * Manage part numbers and conduct impact analysis (where used) depending on the change description. * Analyze proposed part revisions, identify, and document impact and communicate accordingly to impacted departments. * Systematically capture, record, and validate product configuration details in the Product Lifecycle Management (PLM) tools, providing accurate traceability of configurations. * Coordinate implementation tasks and workflows, assign tasks across
EMERSON SRL

Manager Relatii Clienti-raiffeisen Leasing - Cluj,​ Maramures


Candidatul ideal Raiffeisen Leasing cauta Manager Relatii Clienti pentru Judetele Cluj si Maramures.Cu cat esti mai implicat, pasionat si integru in munca pe care o faci, cu atat mai mult te dorim alaturi de noi!Profilul pe care il cautam: Studii superioare; Experienta in domeniul financiar/bancar minim 3 ani – Experienta in domeniul leasingului reprezinta un avantaj.Competentele si abilitatile pe care le cautam: Comunicare si negociere; Integritate si incredere; Orientare spre client si rezultate; Microsoft Office (Excel, Power Point, Word); Analiza financiara; Limba engleza.Descrierea jobului Despre job: Mentinerea si dezvoltarea relatiilor cu clientii noi si existenti; Energie si dinamism intr-o piata efervescenta a finantarilor de masini, camioane si echipamente, cu valoare adaugata, care se reflecta direct in economie; Implicarea ta in proiectele strategice de vanzari ale companiei; Obiective clare si transparente de vanzari si profitabilitate.Alte responsabilitati ale jobului mai
RAIFFEISEN BANK SA

Agent Vanzari - Platforma Informatica Web


Candidatul ideal - Cel puțin 3 ani experiență de lucru în vânzări de servicii către entitățile publice de stat (grădinițe, școli, licee, primării, consilii județene, etc.);- Abilități de comunicare;- Uşurinţă, claritate şi coerenţă în exprimare;- Atitudine prietenoasă, carismatică, dinamism, flexibilitate;- Gândire analitică și sistematică;- Cpacitate de argumentare și anticipare;- Spirit organizatoric;- Capacitate de lucru în echipă;- Abilități de redactare a documentelor;- Capacitate de utilizare a platformelor informatice cu acces online;- Orientare către rezultate, rezistență la stres;- Abilități de negociere și persuasiune foarte bine dezvoltate;- Perseverent și cu spirit de inițiativă;- Capacitate de valorificare a oportunităților de vânzare;- Existenta unui portofoliu de clienți dobândit în experiențele anterioare, reprezintă un avantaj major;Descrierea jobului - Implementarea strategiei și politicilor de marketing ale firmei;- Vânzarea platformei Soluția e-SCIM, www.e-scim.ro ș
CONTROL ARHISOFT MANAGEMENT SRL

Contabil /​ Economist Expert Contabil


Candidatul ideal Absolvent studii superioare de specialitate; Experienta de minim 1 an anterioara intr-un cabinetsau societate de contabilitate; Bune cunostinte de contabilitate; Cunoasterea softului Saga, Mentor, Nexus, Pluriva, 1c – constituie un avantaj; Cunostinte de limba Engleza – nivel mediu; Cunostinte bun/ foarte bune ale pachetului MS Office, in special Excel; Fire dinamica, flexibila, foarte bine organizata, cu dorinta de a invata si capacitate de lucru in echipa;Oferim si cerem seriozitate, responsabilitate, confidentialitate, respectarea termenelor si spirit de echipa.Descrierea jobului Contabilitate de la inregistrare la bilant; Intocmeste declaratiile fiscale lunare, trimestriale si anuale;Salariu: Negociabil in functie de experienta (3 000 ron-9 000 ron ).Beneficiile aferente postului sunt: Bonus lunar si bonus trimestrial in dependenta de performanta Zi libera lunara in data de 25 in dependenta de performanta Bonus vechime Bonus recomandare. Salariu atractiv Mediu de l
GP TAX MANAGEMENT SRL

Retail Relationship Manager


Candidatul ideal Rolul de Relationship Manager Retail presupune identificarea oportunitatilor de vanzare, pentru produsele si serviciile Bancii, adresate clientilor Persoane Fizice.Profilul ideal: Minim un an de experienta anterioara in vanzari in zona de Banking, Telekom, Asigurari. Experienta in vanzarea produselor bancare (persoane fizice sau juridice) reprezinta un plus; Abilitati de vanzare, prezentare si negociere; Bune abilitati de comunicare si interactiune; Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie; Perseverenta in atingerea obiectivelor; Cunostinte MS Office; Limba engleza – nivel conversational.Descrierea jobului Ce vei face? Prospectezi in mod activ piata si abordezi potentialii clienti, in vederea promovarii produselor de creditare destinate segmentului retail (persoane fizice) Vei identifica oportunitatile de vanzare pentru toate produsele si serviciile Vei dezvolta portofoliul de clienti existenti si volumul de afaceri, impreuna cu echipa de vanzari din care va face par
GARANTIBANK INTERNATIONAL N.​V.​ SUCURSALA ROMANIA

Media netă estimată pe baza celor 234 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Identity Management Engineer


Descrierea jobului As an IAM Engineer, you will be responsible for contributing to a world class team that supports various security and operational services including Single Sign-On / Multi-Factor Authentication, Authorization and Privileged Access Management functions. You will be responsible for helping other teams integrate their applications with our IAM stack and ensuring customer success while being a champion of security. In this Role, Your Responsibilities Will Be: * Configure, develop, and operate the customer identity management infrastructure and solutions using Okta Customer Identity Cloud (CIC)/Auth0. * Work with product, engineering, security, and operations teams to design, develop, and implement enterprise wide IAM solutions * Design and code new CIAM integrations as well as modify existing integrations. * Advise SaaS solution development and engineering teams in matters of Identity Management including authentication, authorization, token management, API validation *
EMERSON SRL
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.