Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

154 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

154 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Team Manager


Scurta descriere a companiei ​​​​​​​PROSPERA CONSULTING este mai mult decât o simplă firmă de consultanță financiară.Este pasiune.Este dedicație.Este determinare. Cerinte 🔹Educație: studii superioare finalizate în domenii relevante precum Finanțe, Economie, Contabilitate, Psihologie sau Management.🔹Experiență în organizarea de evenimente, management echipe sau organizare de proiecte.🔹Abilități demonstrate de lucru în echipă.🔹Abilități de leadership și luare a deciziilor. 🔹Abilități excelente de comunicare și negociere.🔹Capacitatea de a lucra sub presiune și de a gestiona prioritățile. Responsabilitati În calitate de Team Manager, vei avea un rol fundamental în conducerea și dezvoltarea echipei de consultanți financiari. Vei fi responsabil pentru asigurarea unei direcții clare și a unui mediu de lucru inspirațional, care să încurajeze excelența în serviciile oferite și să promoveze creșterea profesională a fiecărui membru al echipei.​Principalele responsabilități vor include coord
PROSPERA CONSULTING

Media netă estimată pe baza celor 1453 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Project Manager


Candidatul ideal Studii medii / studii superioare- Cunoștințe solide de operare Pc ( Ms Office , Word , Excel ,Power Point )- Cunoasterea limbii engeleze- Permis de conducere- Fire organizata , perseverenta și atenta la detalii- Experiența in domeniul construcțiilor reprezintă un avantaj- Cunoasterea limbii maghiare reprezinta un avantajDescrierea jobului Menține legătura intre departamentul de executie și deparatamentul de proiectare- Gestioneaza apeluri telefonice ,mesaje și corespondente- Răspunde de calitatea lucrarilor și de efectuarea acestora in conformitate cu planul de activitate- Întocmește conform planurilor și schițelor pe care le primește grafice detaliate ale cantităților de materiale , a costurilor și a forței de munca necesare realizarii lucrărilor- Este responsabil cu întâmpinarea clienților / colaboratorilor noi , stabilirea de intalniri- Întocmește și gestionează contractele de colaborare- Este responsabil pentru implementarea cu succes a activităților proiectuluiSe
SENTRON SRL

Media netă estimată pe baza celor 923 de salarii introduse în Salario: 7872 RON/Luna

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Relationship Manager TBI Bank - Cluj


Scurta descriere a companiei Cine suntem:Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul.Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste
TBI Bank

Key Account Manager - Divizia Ferme


Candidatul ideal Vetro este un vector de schimbare pe piața veterinară națională. În spatele acestui proiect pornit acum 11 ani a stat de la început o abordare bine definită despre performanță și standarde. La Vetro, fiecare dintre noi este liber să-și îndeplinească misiunea, să crească pe plan profesional și personal, ca astfel să contribuie la dezvoltarea comunității veterinare, la bunăstarea animalelor și “părinților” de animale. Căutăm mereu ridicarea nivelului de eficiență în tot ceea ce facem. Mereu mai bine.La Vetro, suntem o echipă de oameni empatici, ambițioși și dedicați. Cultura noastră bazată pe libertate, asumarea responsabilității și transparență ne împuternicește să ne atingem obiectivele îndrăznețe.În rolul de Key Account Manager, divizia Ferme, te vei alătura unei echipe de medici veterinari care înțeleg foarte bine nevoile din domeniu și care își asumă provocarea și responsabilitatea de a fi un sprijin real prin soluții și produse de înaltă calitate și consultanță de
VETRO SOLUTIONS S.​A.​

Project Manager/​ Coordonator Proiect Cu Experientata


Candidatul ideal Ne dorim sa cunoastem persoane:* Cu experienta de min. 5 ani pe un post similar;* Care au studii superioare tehnice;* Care sa fi lucrat in cadrul unei firme de executie in domeniul tehnic/constructii;* Care vor sa lucreze intr-o echipa dinamica, vor sa invete si sa evolueze;* Dinamice, versatile, abilitati reale de previzionare, planificare si organizare;* Capabile sa lucreze cu termene limita;* Cunoasterea limbii engleze – fluent.Descrierea jobului Ce asteptam de la tine:* Sa planifici, sa coordonezi si sa supervizezi lucrarile de montaj;* Sa planifici resursele materiale si financiare necesare;* Sa asiguri fluxul de informatii intre participantii la proiect (beneficiari, manager executiv, transportator, executanti, etc.);* Sa te implici in contractarea echipelor de montaj si sa evaluezi activitatea echipelor din portofoliu;* Sa mentii legatura cu celelalte departamente si/sau echipe implicate in proiect pentru a asigura o colaborare eficienta;* Sa furnizezi rapoarte
AX PERPETUUM IMPEX SRL

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Lucrator Comercial Si Asistent Manager


Candidatul ideal Vrei să ai timp liber când vrei tu? La noi în #pack ne facem programul flexibil, după nevoile tale de timp liber!Nu ai experință și nu ști dacă te vei descurca?! La noi este ușor, pentru că vei avea parte de trainguri gratuite și de cei mai tari profesioniști în domeniu!Hai să faci și tu parte din #pack-ul nostru!Ce îți oferim:-pachet salarial competitiv cu piața;-bonuri de masă în valoare de 30 lei/zi;-ai ocazia să testezi fiecare preparat cu o masă gratuită în fiecare zi;-daca vii din mediul rural, îți decontăm 50% din transport;-program flexibil;-pachet medical MedLife, pentru că #nepasă de sănătatea ta;-ne place să combinăm munca și starea de bine, așa că la noi pauzele alaturi de colegi sunt bine venite;-te învățăm tot ce știm despre cum să faci cele mai gustoase preparate și îți oferim ocazia reală să avansezi în funcție de implicarea și dorința ta;-avem 35 locații în România, deci dacă vrei să schimbi orașul, la noi te poți reloca.Descrierea jobului Ce căutăm:-e
NOODLE PACK SRL

Maintenance Engineer Cluj


Candidatul ideal We need you to be an engineer in a related field.Electricity turns everything on - so, strong electrical / mechanical / Constructions / Installations aptitude and experience.Professional experience in industrial maintenance.Communication is the root of all solutions therefore outstanding customer services and communication skills are mandatory.Self-motivated, decisive, with the ability to adapt to change and competing demands.Proven ability to work creatively and analytically in a problem-solving environment demonstrating teamwork, innovation and excellence.Experience leading and motivating various team sizes, including internal and external resources, while holding team accountable for performance.Must be able to learn, understand and apply new technologies.Descrierea jobului What This Job Involves:You will be directly responsible for the delivery of technical maintenance in the industrial area.Ensure that the highest standards of services are provided in accordance w
MT T PROPERTY MANAGEMENT SRL

Manager Relatii Clienti Micro (sebes,​ Cluj,​ Turda)


Candidatul ideal Ce te va ajuta să ai succes Bune abilitați de negociere și de comunicare; Orientare către client și capacitatea de a găsi rapid soluții; Capacitatea de a analiza situații financiare și de cash-flow; Studii superioare, de preferat în domeniul economic; Experiență de minim 2 ani în instituții financiar-bancare.Descrierea jobului Despre echipa noastraSuntem cei care reinventeaza bankingul in fiecare zi prin solutii de digitalizare, educatie financiara si finantare sustenabila. Anual, 1 din 5 romani isi cumpara o locuinta folosind serviciile si produsele BCR si 1 din 6 romani acceseaza credite pentru nevoi personale.Suntem cel mai bun angajator in banking conform platformei undelucram.ro in anul 2023 si detinem recordul Guiness Book pentru “Cea mai mare lectie de educatie financiara”.Cum vei contribui Identifici cerintele clientilor si oportunitatile de vanzare, prin activitati de cross-selling; Promovezi si vinzi produsele si serviciile bancii si ale subsidiarelor; Asigur
BANCA COMERCIALA ROMANA SA

Project Management Associate (with French),​ Engineering Center,​ Cluj


Company DescriptionAt Bosch, we shape the future by inventing high-quality technologies and services that spark enthusiasm and enrich people's lives. Whether in areas of Automated Driving, Electric & Connected Mobility, IoT or Connectivity, our ideas make driving safer and more comfortable than ever before. This is only possible with the help of more than 1000 talented engineers from Bosch Engineering Center Cluj specialized in software, hardware & mechanics and reliability engineering, who work closely together with other Engineering Centers within Bosch and with Bosch Cluj Plant in order to offer unique products and AIoT solutions to our clients from around the world. So, are you ready to shape the future of the mobility together with us? Let us tell you more. Our promise to our associates is rock-solid: we grow together, we enjoy our work, and we inspire each other. Join in and feel the difference.QualificationsWho you are:You have a Bachelor degree in Business Administratio
Bosch Romania

Manager Trainee Mcdonald’s


Descrierea jobului Hai in echipa sa ducem povestea McDonald’s mai departe alaturi de tine!Programul “Manager Trainee” este astfel conceput incat sa te ajute sa intelegi perfect elementele de baza ale operarii unui restaurant, pentru a deveni un manager eficient.Despre tine: Studii superioare finalizate sau in curs; Ai bune abilitati de lucru in echipa; Atitudine pozitiva si orientare catre client; Te adaptezi repede schimbarilor si gasesti solutii rapide in orice situatie.Ce vei face? Ai parte de pregatire accelerata timp 9 luni timp in care: Inveti modul de lucru pe toate zonele din restaurant printr-o pregatire teoretica si practica; Inveti specificul afacerii McDonald’s si informatii esentiale pentru a putea coordona oamenii, a respecta standardele de calitate si a contribui la cresterea vanzarilor; *Dupa cele 9 luni, devii Floor Manager certificat dupa absolvirea cursurilor si astfel esti pregatit sa iti continui activitatea ca Manager in echipa McDonald’s.Beneficii: Pachet salaria
PREMIER RESTAURANTS ROMANIA SRL

Manager Magazin D's Damat Timișoara /​ Cluj /​ Fashion Pallady


Candidatul ideal Experienta profesionala in Retail Fashion; Minim 1 an experienta ca Manager dе magazin intr-un magazin dе imbracaminte constituie un avantaj; Capacitate dе organizare si coordonare la locul dе munca; Fire competitiva, dar si un bun team leader; Cunostinte medii dе limba engleza Cunostinte aplicatii Microsoft Office (Word, Excel).Descrierea jobului Descrierea jobului Evаluarеа obiеctivеlor de vanzari KPI; Realizаrеa obiеctivelor dе targеt ale mаgazinului si plаnul dе visuаl mеrchаndising in conformitаtе cu instuctiunilе sediului; Asigurаrea ca toate procedurile back-office sunt aliniate standardelor (planificarea angajatilor, cash office, reduceri, receptii, retururi, prevenirea pierderilor); Analizeaza trendurile si competitorii, revizuieste si reactioneaza in functie de indicatorii de performanta; Recrutare de personal; Inventariere periodica.Beneficii Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program flexibil de lucru; Pachet salarial atractiv format din: Salariu
ORPA FASHION SRL

Area Sales Manager: Inginer Zootehnist,​ Medic Veterinar


Candidatul ideal - Specializat in Rumegătoare - Absolvent studii superioare: Facultatea de Zootehnie/Medicina Veterinara; Cunostinte solide despre nutritie animala Persoana dinamica orientata catre client Disponibilitate de a calatorii Permis de conducere categoria B Limba engleza scris/vorbit nivel mediu Cunostinte PC: Word, Excel, Outlook Experienta anterioara in productie reprezinta un avantajDescrierea jobului Administrarea si dezvoltarea portofoliului de clienti din zona alocata Identificarea nevoilor clientilor si acordarea de suport tehnic Monitorizarea tendintelor din piata si a activitatii concurentei Dezvoltarea si implementarea planurilor regionale de marketing si de vanzare Introducerea de date in sistemul informatic CRM Organizarea de workshop-uri si reprezentarea companiei la targurile locale siinternationaleBeneficii Mediu de lucru placut intr-o companie internationala Oportunitati de dezvoltare personala Program de instruire/scolarizare Pachet salarial atractiv Masina d
NOACK ROMANIA SRL

Manager Punct De Lucru (automotive Area)


Candidatul ideal Manager punct de lucru (Automotive Area)Ce vei face la Bardi Auto:Vei coordona și superviza întreaga activitate a punctului de lucruVei aplica principiul utilizării eficiente a resurselor umane, tehnice, materiale, financiare, în vederea maximizării profituluiVei anticipa și vei identifica noi oportunități de afaceri în vederea creșterii cotei de piațăVei forma, coordona, motiva și evalua performanța echipei de vânzăriVei dezvolta și coordona relații comerciale cu parteneriiVei evalua și aprecia nevoia clientului pentru a-i oferi soluții de afaceri potriviteVei planifica și optimiza procesul de livrare, vei coordona activitatea de depozitareVei consolida imaginea companiei în zona arondatăCe așteptăm de la tine:Să ai experiență relevantă în coordonarea unei echipeSă ai o abordare managerială obiectivă, hotărâtă, însă centrată pe oameniSă ai excelente abilități de comunicare și de relaționareSă ai bune abilități organizatorice și de analizăSă ai inițiativă și să fi o pe
BARDI AUTO SRL

Manager Zonal Vanzari Produse Financiare B2b – Hybrid


Candidatul ideal Salut!Suntem in cautarea acelor viitori colegi talentati si ambitiosi pentru a se alatura echipei noastre IMM, in calitate de Manager Relatii IMM&Micro.Ce ne dorim de la tine?Cerinte OBLIGATORII: Experienta in vanzari directe B2B sau B2C; Capacitate de a intelege nevoile clientului si de a oferi solutii; Foarte bune abilitati de comunicare, vanzare, negociere si persuasiune; Autoturism propriu pe care esti dispus sa il folosesti in interes de serviciu; Experienta in creditare persoane juridice (IMM & Micro) intr-o Institutie Financiara Nebancara (IFN) si portofoliul de clienti reprezinta un avantaj.Ne astepam sa fii: O persoana ambitioasa, cu initiativa si orientata catre rezultate; Auto-motivat in atingerea obiectivelor de vanzari si in dezvoltarea bazei de clienti; Atent la detalii si organizat; Disponibilitate de a-ti desfasura activitatea pe teren in zonele alocate, in functie de localitatea de domiciliu.Te invitam sa aplici daca ai rezidenta intr-unul din urmatoar
CREDIT FIX IFN S.​A.​

Sales Manager


Short company description We are RIAN & Partners, a 100% Romanian concept – recruitment agency and we provide specialized human resources management services within the industrial field.Our goal is clear and simple: to improve every recruitment and organizational development processes. We support ambitious businesses to find the proper human capital for their development plans. We offer guidance to dynamic candidates in order to find their dream job. Requirements Bachelor’s degree;Minimum 6 years sales experience and minimum 2 years consultative sales experience;Strong planning and organisational skills;Customer orientation and ability to develop long-term business relationships;Ability to manage projects with deadlines;Driving licence category B and availability for predominantly field work;Regional mobility and flexibility in adapting to change. Responsibilities Develops and implements sales strategies to increase profit and expand market share;Identifies and attracts new custome
RIAN PARTNERS

Media netă estimată pe baza celor 421 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Incident Management Officer with Finnish


Scurta descriere a companiei Accenture is a leading global professional services company that helps the world’s leading businesses, governments and other organizations build their digital core, optimize their operations, accelerate revenue growth and enhance citizen services—creating tangible value at speed and scale. We are a talent and innovation-led company with 738,000 people serving clients in more than 120 countries. Technology is at the core of change today, and we are one of the world’s leaders in helping drive that change, with strong ecosystem relationships. We combine our strength in technology with unmatched industry experience, functional expertise and global delivery capability. We are uniquely able to deliver tangible outcomes because of our broad range of services, solutions and assets across Strategy & Consulting, Technology, Operations, Industry X and Accenture Song. These capabilities, together with our culture of shared success and commitment to creating 360° va
Accenture
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.