Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

148 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

148 Locuri de Munca Management in Cluj-Napoca

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi Management in Cluj-Napoca si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Key Account Manager


Candidatul ideal Candidatul ideal: Ai cel putin 2 ani experienta in vanzari B2B; Ai abilitati de bun negociator; Ai capacitatea de organizare eveniment de la cel mai mic detaliu ce trebuie pus in aplicare pana la solicitarea de feedback si mentinere follow-up; Ai capacitatea sa ofertezi fiecare solicitare adaptandu-te la nevoi si buget; Relationezi cu usurinta, te faci placut/a colabolatorilor; Ai mai participat la organizarea de evenimente corporate; Esti o persoana organizata si disciplinata care se foloseste de intrumente de management al timpului si este obisnuit/a sa lucreze cu deadline-uri stricte.Descrierea jobului Atributii si responsabilitati: Realizarea de apeluri telefonice in romana si, ocazional, in engleza, cu clienti si potetțiali clienti corporate ai Epoca Bella, in vederea oferirii de servicii de organizare evenimente; Mentinerea unei corespondente scrise cu clientii recurenti ai restaurantului si trimiterea unui newsletter lunar; Realizarea intalnirilor cu clienti si
PUFFY PUMPKIN SRL

Media netă estimată pe baza celor 465 de salarii introduse în Salario: 5500 RON/Luna

Manager De Rezidenta


Candidatul ideal Valea Izvoarelor Senior Living angajează MANAGER DE REZIDENȚĂ la Cluj Senior VillageSuntem în căutarea unei persoane implicate, cu abilități de leadership, care să contribuie la asigurarea unui mediu sigur, prietenos și confortabil pentru rezidenții noștri. Dacă aveți experiență în gestionarea unei echipe și doriți să vă implicați activ în crearea unei comunități care promovează respectul, demnitatea și îngrijirea de calitate a seniorilor, acest job este pentru dumneavoastră.Cerințe:- Absolvent(ă) de studii superioare sau medii într-unul din domeniile medical, ospitalier sau științe sociale- Seriozitate, dinamism, meticulozitate și adaptabilitate- Capacitate de a forma și conduce o echipă de 50 de oameni (în prezent formată din 15 persoane)- Permis de conducere categoria BDescrierea jobului Responsabilități:- Construiește și menţine relaţii excelente cu angajații, rezidenţii, aparţinătorii și vizitatorii Cluj Senior Village- Se asigură că nevoile de îngrijire (inclusiv
VALEA IZVOARELOR SENIOR LIVING S.​R.​L.​

Specialist Management Deseuri


Candidatul ideal Cautam un Specialist in Managementul Deseurilor / Responsabil gestiune deseuri / Responsabil mediuin Vlaha, judetul Cluj, pentru o fabrica de reutilizare si reciclare textile, echipata cu tehnologie de ultima generatie.Candidatul ideal: Trebuie sa aiba studii superioare absolvite. Experienta de minim 2-3 ani in domeniul gestiunii deseurilor sau de mediu. Cunoasterea limbii engleze este importanta. Experienta privind sistemele de calitate ISO sau GRS reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati: Tine evidenta operatiunilor de achizitie si/sau colectare a deseurilor textile post consumator sau post industrial, din Romania sau din extern. Este responsabil pentru gestiunea corecta a acestor deseuri intre si la propriile puncte de lucru autorizate pentru tratare, reutilizare si reciclare. Va urmari trasabilitatea deseurilor pana la destinatia finala (valorificare finala sau eliminare finala) si va intocmi lunar raportarile de trasabilitate catre toti furnizorii
ROSECO SRL

Relationship Manager Micro


Candidatul ideal Ai studii superioare - preferabil în economie sau domenii conexe Ai experiență de minimum 1 an în vanzari in sectorul bancar Cunostinte despre regulamentul bancar, comercial si drept si despre mediul economic de afaceri Cunostinte si capacitatea de aplicare corespunzatoare a reglementarilor legale in vigoare referitoare la cunoasterea clientelei, prevenirea si combaterea riscurilor de spalare a banilor si finantare a terorismului Cunoști limba engleză la nivel avansat (vorbit și scris) – constituie avantaj Ești o persoană proactiva, cu abilități de comunicare Ești orientat/ă spre client și rezultateDescrierea jobului Ai ocazia de a face parte din echipa de vânzări UniCredit Bank, în cadrul unei sucursale, unde vei administra un portofoliu de clienți persoane fizice oferind consultanță de specialitate potențialilor clienți identificând cele mai potrivite soluții nevoilor lor.Responsabilitățile tale: Esti responsabil de consolidarea și îmbunătațirea calităţii portofoliul
UNICREDIT BANK S.​A.​

Manager Relatii Clienti Persoane Fizice


Candidatul ideal Descoperă cine poți fi în povestea noastră!Când alegi mai mult decât banking, primești mai mult decât un job, pentru că #PeopleofBT înseamnă obiective comune, spirit de echipă și ajutor reciproc prin care construim împreună un viitor sigur.Dacă prezinți bune abilități de comunicare, ai o abordare comercială și dai dovadă de orientare către rezultate, ești persoana pe care o căutăm pentru acest rol.Pe lângă aceste atribute, ne-ar plăcea să mai constatăm că:-ești o fire adaptabilă la schimbările ce pot apărea în contextul în care ne aflăm;-ești o persoană autonomă, responsabilă și determinată;- ești un adevărat teamplayer;-ai abilități dezvoltate în vederea formării și menținerii de relații interumane.Descrierea jobului Vei avea nevoie de toate aceste lucruri deoarece un Manager Relații Clienți Persoane Fizice:Identifică nevoile clienților noștri persoane fizice și propune cele mai bune produse și servicii care să se plieze pe acestea;Menține relațiile cu clienții existe
BANCA TRANSILVANIA SA

Regional Sales Manager (transilvania)


Candidatul ideal Manager-ul Regional are rolul de a elabora, implementa politicile comerciale in vederea cresterii profitului companiei pe zona alocata pe care o va superviza. Coordoneaza activitatatea de vanzare in zona de activitate in conformitate cu politica de vanzare a firmei.Descrierea jobului Seteaza targetele pentru fiecare distribuitor si agentii acestuiaVerifica si aporba planificarea comenzilor si ridicarea instrumentelor de plataVizite pe teren Top Clienti din zonaCompleteaza rapoarte de vizita client (la cererea sefului ierarhic)Urmareste realizarea planului de vanzari si profitAtingerea obiectivelor de vanzari stabiliteIncadrarea in indicatorii de performanta stabiliti (distributie ponderata, volum si valoare vanzari, implementare portofoliu, implementare politica de trade marketing)Planuri de vanzari trimestriale si anuale elaboratePolitica de vanzari si distributie implementataTargetele de vanzari realizateCota de piata imbunatatitaRTM – acoperirea intregului teritoriu
Confidenţial

Manager Proiect


Candidatul ideal (1) Cerinţe:(1.1.) Absolvent al Facultății de Construcții, specializarea: construcții hidrotehnice, civile, drumuri și poduri;(1.2.) Specializare ca Project Management;(1.3.) Experiență în coordonarea de proiecte de construcții hidrotehnice, civile, (preferabil categoria B), edilitare, drumuri și poduri cu valoare peste 10 mil euro;(1.4.) Experiență în coordonarea echipei de management proiecte (3-4 persoane: tehnic, calitate, SSM-SU, etc.);(1.5.) Abilități de comunicare eficiente cu beneficiarul, colaboratorii și subordonații;(1.6.) Capacitatea de stabili prioritățile și lucrul eficient în situații sub presiune;(1.7.) Abilitatea de a evalua rațional riscurile;(1.8.) Cunoștințe în utilizarea calculatorului, utilizare MS-Office (Word, Excel, Outlook), program devize (utilizator program management de proiect Primavera constituie avantaj);(1.9.) Permis de conducere categoria B;(1.10.) Disponibilitate deplasări.Descrierea jobului (2) Atribuțiuni de serviciu:(2.1.) Coordona
SOCOT SA

Media netă estimată pe baza celor 312 de salarii introduse în Salario: 6600 RON/Luna

It Asset Management Analyst (2 Years Contract)


Candidatul ideal Who You Are:Required Skills and Competencies: Bachelor’s degree in IT, Business Administration, Finance or a related field. At least 2 years of experience in IT asset management, technical support or finance, preferably with a background in managing IT assets across multiple regions. Basic understanding of IT hardware and software, licensing, and industry trends on a global scale. Proficiency with Microsoft Office tools and basic experience with Service Now, Coupa or Tableau. Exceptional negotiation, organizational, and analytical skills, as well as attention to detail are a must. Excellent communication skills, with the ability to engage effectively with a globally distributed team. Advanced level of English, both spoken and written.Preferred Skills and Competencies: French or German skills. Experience in customer service. Strategic thinking. Experience in working with numbers, spreadsheets, auditing or reporting. Experience in working with the Agile principles and Sc
STEELCASE SRL

Store Manager


Candidatul ideal Ce ne dorim de la tine? Buna cunoastere a pietei de profil din Romania Capacitate de organizare si prioritizare Capacitate de lucru în echipă, adaptabilitate Experienta pe un post asemanator Bune abilitati de comunicare, spontaneitate, seriozitate, cu un bun management al timpului Persoana determinata, comunicativa si proactiva, dispusa la pastrarea unei atmosfere placute si de competitieDescrierea jobului Ce vei face? Coordonarea activității comerciale si operaționale din magazin Implementarea in magazin a strategiei de vânzări a companiei Urmărirea indicatorilor KPI ai magazinului și realizarea planului de acțiuni Orientare către obținerea de rezultate in ceea ce privește creșterea vânzărilor, customer service Organizarea programului de lucru al întregii echipe Participarea la pregătirea inventarelor lunare și anuale Verificarea respectării regulamentelor, procedurilor și politicilor interneITI OFERIM:- Salariu competitiv- Tichete de masa (40lei/zi lucratoare)- Bonus
SPORT VISION TRADING SRL

Media netă estimată pe baza celor 18 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Manager Vanzari Aparatura De Laborator Pentru R&d


Candidatul ideal Studii superioare finalizate sau student / doctorand in an terminal al unei Facultati de Stiinte (Fizica, Chimie, Inginerie...).Constituie un avantaje cunostintele relativ la diferite tehnici experimentale cum ar fi: Microscopia de Forta Atomica, Microscopia Electronica (SEM si TEM), Microscopia Confocala Raman, sisteme de depuneri filme subtiri de tip PVD - PLD - CVD, Spectroscopia de electroni, Spectrometria de Masa.Disponibilitate la deplasari in tara si strainatate.Descrierea jobului Promovarea aparaturii de laborator de inalt nivel de complexitate.Munca presupune instuire la producatori de top din strainatate, consilierea clientilor pentru gasirea solutiilor optime la problemele lor de cercetare / dezvoltare, prezentarea noilor tehnici experimentale in seminarii stiintifice, precum si identificarea de potentiali clienti.Managerul de vanzari va organiza intregul proces de vanzare de la promovare pana la instalarea si testarea echipamentelor, in colaborare cu depart
NANOTEAM SRL

Brand Manager


Descrierea jobului Dragi Manageri de Brand,Am dori să ne consolidăm echipa de Marketing cu un coleg/colegă pasionat de promovarea produselor imobiliare și real estate! (b/f/n)Rolul tău: Vei fi cel/cea care contribuie la maximixarea vânzărilor prin campanii de Social Media și evenimenteVei transpune schițele produselor imobiliare în materiale de promovare pentru potențiali cliențiVei asigura promovarea produselor și mărcilor companiei prin acțiuni de PRCurios? Interesat?♦ Trimite CV-ul tau ♦Vrei să știi cum este la noi, vizionează video-urile de mai jos:https://www.trutzirealestate.ro/https://www.youtube.com/@trutzirealestate6949https://suceava.avanera.ro/
TRUTZI SRL

Media netă estimată pe baza celor 305 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Affluent Relationship Manager


Candidatul ideal Profilul tau (cerinte obligatorii): Ai studii superioare finalizate (de preferat economice sau în administrarea afacerilor) Ai experienta de cel putin 3 ani in sistemul bancar sau intr-o societate de administrare a investitiilor Ai cunostinte solide despre produsele si serviciile bancare si cunostinte privind clasele de active (actiuni, obligatiuni, marfuri etc.) Ai cunostinte solide privind pietele financiare (indicatori macro si micro economici, evolutie, trenduri etc.) Ai certificare in tranzactionarea cu intrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrumente financiare)Descrierea jobului Responsabilitatile tale: Vei lucra intr-o sucursala UniCredit si vei mentine/dezvolta relatiile de afaceri cu clientii din portofoliul propriu, prin promovarea tuturor produselor de economisire si investitii, de creditare si tranzactionale Vei tranzactiona instrumente financiare (titluri de stat, obligatiuni, unitati de fond, orice alte instrum
UNICREDIT BANK S.​A.​

Asistent Manager


Candidatul ideal - Studii medii- Cunostinte elementare de contabilitate primara (TVA, inchidere luna etc)- Cunostinte operare PC- Experienta in munca minim 6 luni- Abilitati de efectuare a unor calcule matematice simpleDescrierea jobului - Operare in Priority: -Comenzi situatii de lucrari -NIR-uri -Bonuri de consum -Transferuri materiale- Evidenta documentelor- Preluarea, inregistrarea, distribuirea, evidenta si arhivarea corespondentei- Suport in intocmirea de documente oficiale- Intampinarea colaboratorilor/clientilor- Suport plasarea de comenzi- Suport in intocmirea contractelor- Indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat
CONCELEX SRL

Media netă estimată pe baza celor 3703 de salarii introduse în Salario: 4000 RON/Luna

Lee Cooper Angajeaza Asistent Manager In Cluj - Napoca


Candidatul ideal Candidatii nostri ideali sunt:- persoane cu un dezvoltat simt estetic;- persoane comunicative, carora le face placere sa lucreze cu clientii;- persoane responsabile, dornice sa isi dezvolte o cariera in vanzari alaturi de echipele unuia dintre cei mai vechi si mai puternici retaileri de fashion de pe piata din Romania!Descrierea jobului ABILITĂŢI ŞI INTERESE:• Experienţa anterioară în fashion retail este de preferat, dar nu obligatorie• Fire comunicativă și sociabilă• Orientare către clienţi, plăcere în a lucra cu aceştia• Pasiune pentru modă şi styling• Orientat către rezultate• Pregătit pentru un job în ture• Plăcere de a lucra în echipă• Cunoştinţe elementare de matematică şi aptitudini de utilizare a calculatoruluiCE OFERIM:• Un job Full time ca asistent vânzări• Training în magazinele noastre• Oportunitatea de a lucra pentru una din cele mai cunoscute comp anii internaţionale din domeniu• Posibilitatea de construire a unei cariere şi de a lucra într-o echipă dinam
MONTECRISTO RETAIL RO S.​R.​L.​

Business Development Manager


Candidatul ideal Responsibilities:1、Responsible for market analysis, preliminary research and evaluation of overseas solar and wind power projects, battery storage market.2、Responsible for project information collection, develop targeted investment program plan and negotiation strategy;3、Participate in the project evaluation, investment evaluation and other work, the project boundary conditions, risk analysis and judgment, to ensure that the project revenue, risk and other elements to meet the company's requirements;4、Maintain relationship with local partners, energy and power management departments, power grid companies, construction units, to ensure that the project is connected to the grid on schedule;5、Cooperate with the financing of the project.Descrierea jobului Our expectations of you:1、Bachelor’s degree or above, preferably majoring in electric power and electrical related majors;2、More than 5 years of overseas related work experience, with renewable energy or electric powe
VIRIHUB GREEN ENERGY INVESTMENT S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 532 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Manager


Scurta descriere a companiei Inditex este cel mai mare retailer de fashion din lume, cu 8 branduri și peste 7,500 de magazine în întreaga lume. Succesul grupului Inditex se datorează talentului angajaților săi, care reprezintă cea mai valoroasă resursă a companiei. Cerinte • Ability to lead by example, motivate and develop staff• Strong organization and time management skills• Schedules and executes multiple tasks simultaneously• Goal oriented• Flexibility and problem solving ability• Uses initiative to seek proactive solutions• Excellent communication and interpersonal skills• Ability to work autonomously and as part of a team Responsabilitati • Sales and customer care: use commercial information and product knowledge to drive sales and other activities in the store using the internal provided tools, provides highest level of care to customers• HR & Team Management: recruits, interviews, develops and maintains a strong team, ensures that induction and relevant training are carried
Inditex

Media netă estimată pe baza celor 40868 de salarii introduse în Salario: 5000 RON/Luna

Order Management Assistant - Pm - Cluj


Candidatul ideal Diploma de bacalaureat; Cunostinte de operare PC; Abilitate de lucru cu cifre, bună atenţie distributivă; Abilitati de rezolvare a problemelor, comunicare, capacitatea de a lucra eficient in echipa si de stabilire prioritati; Abilitati oraganizatorice si atentie la detalii.Descrierea jobului • Listeaza facturile pe baza comenzilor si emite manual facturile de scont sau de retur, avize de transfer catre alte filiale;• Tine evidenţa si indosariaza diferitele tipuri de facturi sau documente de expediţie, extrasele bancare si le trimite catre arhiva centrala pe cele solicitate;• Listeaza la cerere fise de magazie, stocuri, fisa de cont cheltuieli, fisa de cont clienti, neincasate (pentru agenti), registre de casa ( casier), registre de banca;• Raporteaza sefului direct situatiile referitoare la documentele de plata care intarzie sa se deconteze ( prevazute) sau au fost refuzate de catre banca;• Urmareste in permanenta e-mailul, listeaza mesajele primite, le indosariaza si
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Area Sales Manager – Bucuresti/​ Cluj/​ Timisoara/​ Iasi


Candidatul ideal Licență studii superioare. Experiență de peste 2 ani în vânzări directe de IT Hardware. Atitudine orientată către client, spirit de echipă. Foarte bune abilități de comunicare și relaționare cu clienții. Abilitate de a lua decizii rapide. Personalitate energetică, gândire pozitivă și eficiență. Bune abilități de operare PC – Word, Excel, căutare pe web. Carnet de șofer categoria B (obligatoriu). Cunoașterea limbii engleze la nivel mediu, citit și vorbit. Disponibilitatea de a călători în țară, în zona desemnată. Dispune de automobil propriu.Descrierea jobului Atingerea vânzărilor planificate pentru zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prezintă și promovează produsele către clienții existenți și potențiali, în zona/categoria/lista de clienți desemnate. Prospectarea continuă a pieței pentru identificarea de noi clienți și creșterea cotei de piață a firmei. Deplasări în interesul firmei în zona desemnată, stabilite împreună cu șeful ierarhic. Menținerea contactului
TENDA ROMÂNIA S.​R.​L.​

Relationship Manager TBI Bank - Cluj


Scurta descriere a companiei Cine suntem:Esti interesat sa te alaturi unei banci altfel, cu o abordare inovatoare si o cultura moderna?tbi, este una dintre cele mai profitabile banci care se dezvolta intr-un ritm alert. Suntem o banca cu un background de succes care functioneaza ca un start-up, mereu in cautare de noi oportunitati pentru a ne dezvolta. Cum facem acest lucru?Contributia principala la succesul nostru o au oamenii din tbi. Echipa noastra este ghidata de trei trasaturi distinctive: curaj, pasiune si atentie, fiind deschisi sa iasa din tipare si sa redefineasca banking-ul.Cei care lucreaza in tbi bank sunt extrem de multumiti - 80% dintre ei ar recomanda cu incredere tbi ca angajator pentru prieteni si familie. Echipa noastra se implica in proiecte ambitioase pe termen lung si este ghidata de o determinare constanta de a-si dezvolta potentialul si cariera. Suntem dedicati si incurajam invatarea continua si luarea de decizii. Iar acestea nu sunt simple afirmatii corporatiste
TBI Bank

Area Sales Manager


Candidatul ideal PENTRU ZONELE NORD, EST, VEST si CENTRU:Studii superioare în domeniul tehnic sau bună cunoaștere a pieței dе echipamente electrice;Minim 2 ani dе experiență directă în vânzări tehnice sau industriale;Bune abilități dе comunicare, dinamism, capacitate dе organizare;Disponibilitatea la deplasări până la 70% din timpul de serviciu;Detinere permis auto cat. B.Constituie avantaje, dar nu condiții eliminatorii:Absolvirea unui profil dе inginerie electrică, electronică, automatizări sau mecanică;Experiență anterioara in vanzari echipamente fotovoltaice;Participare anterioară la diferite inițiative dе dezvoltare profesională (cursuri dе vânzări și comunicare) pe cont propriu sau în cadrul unei firme;Experiență anterioară în folosirea unui program CRM;Cunoștințele dе limba engleză (scris-citit-vorbit) dе nivel mediu sau italiana.Descrierea jobului Promovarea și vânzarea de echipamente fotovoltaice B2B.Prospectarea pieței pentru noi oportunități specifice activității firmei.Creș
GREENSUN EAST EUROPE S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 95 de salarii introduse în Salario: 6000 RON/Luna

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.