Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1303 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1303 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Junior Accountant


Candidatul ideal University Degree in Business Economics, Accountancy Diploma or equivalent; Knowledge of SAP and Office suite (particularly Excel/PowerPoint) is a plus; English knowledge;Descrierea jobului Managing the project's accounting aspects; Data entry (invoice posting, cash and bank posting, excel reports); Ensuring the processing of balance sheets and P&L; Preparing the documents necessary for the payments; Accounting obligations against the Client (issue and collection of invoices on SAL/Certificates,), Subcontractors, and Consultants; Provide support on accounting matters; Provide financial information for the Chief Accountant as required.
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Media netă estimată pe baza celor 363 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Lucrator Comercial Oradea-nufărul (f/​m)


Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantaj În cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.Descrierea jobului Beneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​4600 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anuale 22 de zile lucrătoare de concediu la semnarea contractului, zile care vor creste în functie de vechimea in cadrul companiei Oferte speciale și o gamă largă de servicii suplimentare, cum ar fi Bookster, 7Card etc Posibilitatea de a beneficia de asigurare de sănătate voluntară Formare profesională și cunoașterea structurilor și proceselor noastre, precum și oportunită
KAUFLAND ROMANIA SCS

Economist/​ Contabil


Candidatul ideal Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru diversDescrierea jobului Angajam contabil:-intocmire documente contabile-balanta-bilant-salarii-situatii financiare-dosare documentatie pentru divers
MIRGHIS MAYER SRL

Media netă estimată pe baza celor 2255 de salarii introduse în Salario: 4100 RON/Luna

Contabil /​ Economist


Candidatul ideal Contabil / Economist in zona industriala Burs, Judetul BihorDep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal: Experienta: minim 1 an intr-o pozitie similara; Studii superioare: Economice; Cunostinte: operare MS Office, legislatie fiscala; Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii; Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor. Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze SAU italianaDescrierea jobului Responsabilitati: Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate; Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil; Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile; Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhic
TRANSMEC RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 1449 de salarii introduse în Salario: 4300 RON/Luna

Sales Representative - Tt Corporate - Oradea


Candidatul ideal Bune abilităţi de comunicare şi adaptare la interlocutor; Responsabilitate faţă de munca proprie şi orientare spre atingerea rezultatelor dorite; Disponibilitate pentru o activitate preponderent de teren; Studii medii finalizate (Diploma de Bacalaureat care să ateste finalizarea studiilor); Permis de conducere – categoria B (fără incidente); Constituie avantaj experienţa profesională în domenii care presupun relaţionare cu clienţii.Descrierea jobului Obiectivul principal:Dezvoltarea afacerii companiei în aria repartizată prin realizarea volumelor de vânzări şi stabilirea relaţiilor de parteneriat cu toţi clienţii alocaţi, respectând standardele şi politicile companiei.Responsabilităţi principale: Gestionarea şi dezvoltarea portofoliului de clienţi; Vizitarea clienţilor arondaţi, conform rutei desemnate; Realizarea obiectivelor de vânzări setate în zona repartizată; Închiderea procesului de vânzare prin recuperarea în întregime a contravalorii facturilor la toţi clienţi
INTERBRANDS ORBICO S.​R.​L.​

Agent Vanzari Oradea


Candidatul ideal Minim 1 de experiență în vânzări telefoniceCapacități excelente de scriere și comunicareAbilitatea de a-ți organiza și prioritiza muncaÎncredere și entuziasmBune cunostinte de Excel si Microsoft OfficeDescrierea jobului Sune și sa trimită oferte clienților intrați în bazele de dateCalifice clienții și să facă follow-up (telefon, mesaje, e-mailuri)Raporteze procesul si sa faca previziuni asupra obiectivelor de vanzariÎși păstreze focusul pe vânzare și să elimine factorii disturbatori în timpul lucruluiSa puna intrebarile corecte sa afle ce isi doreste clientulSa isi pastreze focusul pe vanzareInvesteasca timp pentru a invata si a-si dezvolta abilitatile de vanzari, prin trainigurl nostru saptamanal de sales, carti si cursuri individuale onlineMonitorizeze KPI-urile de vanzari impreuna cu Managerul de Vanzari
CONCEPT REAL ESTATE ADVISER SRL

Operator Magazin Comert On-line


Candidatul ideal -Atitudine pozitiva, seriozitate, responsabilitate,corectitudine ,atentie la detalii-Experienta diversa de lucru (comunicare cu clientii ,ambalare, manipulare, coletarie, aranjare marfa la raft) ;-Persoana responsabila si bine organizata.-Abilitatea de a lucra în echipă , deprinderi de comunicare.-Cunostinte operare PC si operare in sistemul informatic intern-Rezistenta la stres si la un flux dе lucru constant, punctualitate, seriozitate, atentie la detalii.-Cunostinte de limba engleza constituie un avantaj.-Cazier judiciar curat. Descrierea jobului -Utilizeaza si opеreаzа dаtе in sistеmul intеrn, si Microsoft Office ( Excell , Word ) , gestioneaza documentatiile digitalizate.-Comunicare telefonica si prin posta electronica cu clientii.-Intocmeste facturi + AWB.-Pastreaza legatura cu departamentele suport din cadrul firmei; departamentul de achizitie si vanzari.-Raporteaza managerului direct.- Pregateste comenzile pentru livrare, le ambaleaza in conformitate cu comanda
THE STORE TRANSILVANIA SRL

Area Sales Manager /​judetul Bihor


Candidatul ideal Cerințe:• Experiență anterioară în domeniul vânzărilor minim 3 ani.• Expunere în agribusiness – reprezintă un avantaj.• Studii superioare și cunoștințe de Microsoft Office.• Abilități de comunicare și negociere.• Disponibilitate de deplasare, permis categoria B.• Atitudine deschisă, respect și colaborare în relaţiile cu colegii și clienții.Descrierea jobului Responsabilitățile rolului:• Derulează procesul de vânzare de inputuri agricole în zona alocată prin oferte comerciale care să răspundă nevoilor specifice ale clienților.• Menține relația cu fermierii din portofoliul gestionat în vederea construirii unui parteneriat pe termen lung.• Promovează soluțiile integrate oferite de Agricover Grup și colaborează cu celelalte divizii ale grupului.• Monitorizează acțiunile din piața de inputuri agricole și comunică cu departamentele suport in vederea optimizării soluțiilor oferite către fermieri.• Verifică și comunică modul de soluționare al solicitărilor punctuale primite de
AGRICOVER SRL

Agent De Vanzari


Candidatul ideal - Abilitati de comunicare, vanzare si negociere;- Persoana dinamica, pozitiva, cu gandire strategica, orientata catre client si rezultate pozitive;- Initiativa, ambitie, capacitatea de analiza si sinteza;- Experienta anterioara pe un post similar prezinta un avantaj;- Cunostinte operare PC;- Permis de conducere categoria B, disponibilitate de a face deplasari in regiunea alocata;Descrierea jobului - Administrarea si dezvoltarea retelei de distributie si a partenerilor din constructii;- Prospectarea permanenta a pietei si identificarea potentialilor clienti – cresterea portofoliului de clienti;- Promovarea portofoliul de produse;- Organizarea activitatatii zilnice in vederea realizarii planului de vanzari si incasari;- Colaborarea foarte buna cu alte departamente ale firmei (logistica, achizitii) si schimbul permanent de informatii.Beneficii: Contract individual de munca pe perioada nedeterminata; Salariu fix Comision din vanzari Tichete de masa Instrumente de lucru: Ma
SC PANTANO SRL

Media netă estimată pe baza celor 2815 de salarii introduse în Salario: 3500 RON/Luna

Operator Productie - Oradea


Candidatul ideal • Ai terminat un liceu profil tehnic/ profesională;• Ai experiență într-o funcție similară în producție• Ai cunoștințe tehnice de bază în domeniul ceramic, mecanic/electric/producției industriale / echipamente automatizate, mașinist utilaje cale și terasamente;• Ești orientat spre obținere de rezultate și perseverentă;• Ai abilități de planificare și organizare;Descrierea jobului • Vei participa la fazele procesului tehnologic specific ariei tale de responsabilitate;• Vei urmări buna funcționare a echipamentelor și vei asigura desfășurarea continuă a procesului de producție;• Vei asigura ordinea și disciplina la locul de muncă;• Vei asigura aprovizionarea optimă cu materiile prime necesare;• Vei realiza împreună cu echipa de intervenție depanarea cât mai rapidă a oricărei defecțiuni;• Vei realiza operațiile de întreținere preventivă asignate;• Vei asigura încadrarea produsului în standardele de calitate;• Vei consemna și raporta toate evenimentele care au dus la oprire
CEMACON - S.​A.​

Agent Vanzari


Candidatul ideal Minim studii medii, studiile superioare reprezinta un avantaj;Permis de conducere categoria B – esential;Cursuri de calificare in vanzari, preferabil pentru domeniul de activitate al firmei – reprezinta un avantaj;Cunoasterea limbii engleze – reprezinta un avantajBuna cunoastere a pietei de piese auto – reprezinta un avantaj;Foarte bune abilitati de comunicare, relationare si persuasiune;Atitudine proactiva, flexibila;Integritate si bune abilitati de lucru in echipa;Disponibilitate de deplasare in zonele de responsabilitate – esential;Experienta de minim 2 ani in domeniul vanzarii de piese auto – de preferat.Descrierea jobului Prezinta si promoveaza direct produsele comapaniei prin realizarea de oferte pentru clientii potentiali si cei existenti.Planificarea și urmarirea activității de vizitare a clienților, discuții cu acesția pentru identificarea corectă și completă a necesitaților lor;Prospecteaza in permanenta piata in vederea identificarii de noi clienti si a cres
AD AUTO TOTAL SRL

Media netă estimată pe baza celor 2569 de salarii introduse în Salario: 3600 RON/Luna

Contabil


Candidatul ideal Cautam o persoana care sa stie contabilitate.Descrierea jobului Evidenta contabila.
KLARIBO S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 5230 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Relationship Manager Mcse @ Ing Office Oradea Dacia


Candidatul ideal Rol deschis la ING Office Dacia-OradeaDacă știi despre tine că: Ai studii superioare în domeniul economic și cunoștiințe de analiză financiară; Îți este familiar domeniul bancar și ai experiență anterioară de minim 2 ani într-o poziție similară; Îmbini lucrul în echipă cu atingerea obiectivelor individuale; Ești orientat către clienți și entuziasmat de orice proces de vânzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoaștere a limbii engleze.Descrierea jobului Misiunea ta: Să fii un ambasador al produselor și serviciilor ING Bank, destinate segmentului MCSE.Ce vei face în acest rol? Vei promova produsele și serviciile ING Bank, dedicate segmentului MCSE; Vei îndeplini obiectivele de afaceri agreate și vei reprezenta brandul ING pe piața locală; Vei iniția și vei dezvolta relația cu companiile din segmentul MCSE; Vei oferi consultanță, suport vânzare și post-vânzare clienților; Vei urmări schimbările din piață și te vei documenta continuu despre piața bancară.Vino în echipa
ING BANK N.​V.​ AMSTERDAM SUCURSALA BUCURESTI

Asistent De Farmacie Farmacia 3


Candidatul ideal Candidatul ideal:- studii de specialitate: Diplomă Şcoala Postliceala de Asistenţi de farmacie;- aviz de liberă practică vizat pe anul în curs de OAMMR;- experienţă în farmacie cu circuit deschis minim 1 an;- abilitati de operare a calculatorului nivel mediu;- persoană orientată către pacient, cu bune abilităţi de comunicare;Descrierea jobului Responsabilitati principale:- recomandă produse farmaceutice şi para-farmaceutice în funcţie de nevoile pacientului (sub supravegherea farmacistului);- informează pacienţii cu privire la modul de administrare a medicamentelor (sub supravegherea farmacistului);- realizează activităţi administrative: introduce facturi în gestiune, verifică şi centralizează reţetele pentru Casa de Asigurări, verifică şi urmăreşte stocurile;- participă la atingerea obiectivelor farmaciei;- promoveaza activ valorile companiei in relatiile cu pacientii nostrii;Beneficii:- oportunitatea de dezvoltare a unei cariere într-o echipă de profesionişti;- sigur
HYGEA SRL

Inginer Sisteme De Securitate La Incendiu


Candidatul ideal Studii tehnice (Facultate Instalații, Automatica, Electrotehnica, Electronica sau profil electric);Experiența dovedita in același domeniu de activitate sau in domeniu tehnic;Abilități de analiza, planificare si comunicare;Seriozitate, punctualitate, atenție pentru detalii, responsabilitate pentru activitățile efectuate, capabil sa respecte termene de finalizare, spirit de echipa;Entuziasm si dorința de a face munca de calitate in termenii stabiliți;Cunoașterea instalațiilor sanitare si cele de limitare si stingere incendiu de la marii producători de profil constituie un avantaj major in stabilirea salariului;Permis de conducere categoria B;Să nu aibe frică de înălțimi;Limba engleza constituie un avantaj;Alte cunoștințe solide in domenii de activitate conexe (Ex instalații electrice, automatizări) sunt apreciate si retribuite suplimentar;Descrierea jobului ResponsabilitățiInstalare, extindere, reparații, servicii de mentenanță pentru instalațiile de detecție și stingere
INTERSTING S.​R.​L.​

Personal Birou /​ Dispecer


Candidatul ideal - cu/fara experienta in domeniu- utilizare bursa de transport- limba engleza / maghiara / germana scris - vorbit (prezinta avantaj)- aptitudini generale: atentie in activitatea zilnica, memorie, creativitate, capacitatea dе a lucra in echipa- bune abilitati de comunicare si negociere, de planificare si organizare- cunostinte operare PC- seriozitateExperienta in domeniul transport constituie un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati:- mentine relatia cu clientii existenti- atrage clienti noi- preia comenzi de transport- stabileste traseele optime- prelucreaza comenzile de transport catre soferi si mentine permanent legatura cu acestia- monitorizeaza evolutia transporturilor si activitatea soferilorAvantaje:- mediu de lucru placutBeneficii:- salarizare atractiva- bonuri de masa.Toti candidatii sunt rugati sa sune la sediul firmei Girelli Logistics Romania din Oradea - cautare pe google maps.
GIRELLI LOGISTICS ROMÂNIA SRL

Operator Intretinere Si Reparatii Metro Oradea


Candidatul ideal Pentru a avea succes în acest rol vei avea nevoie de: Studii tehnice sau certificat de calificare într-un domeniu tehnic relevant, care să susțină baza de cunoștințe necesară. Experiență relevantă în domeniul întreținerii utilajelor și echipamentelor. Calificare de Electrician, care să asigure competențele necesare pentru gestionarea și întreținerea sistemelor electrice. Bune abilități de operare a calculatorului, necesare pentru gestionarea eficientă a sarcinilor zilnice. Capacitatea de a analiza rapid situațiile și de a acționa eficient în rezolvarea problemelor, ținând cont de prioritățile magazinului.Descrierea jobului Responsabilități. Asiguri mentenanța optimă a tuturor utilajelor, instalațiilor și echipamentelor esențiale din magazin. Colaborezi strâns cu furnizorii externi de servicii tehnice, inclusiv în domeniile energiei electrice, curățeniei și salubrității, pentru a asigura o funcționare fluidă și eficientă a magazinului. Execuți lucrări de întreținere gen
METRO CASH CARRY ROMANIA SRL

Inginer Asistent Sef Santier


Candidatul ideal Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.Licență în Inginerie Civilă, CFDP, Științe ale Construcțiilor și cursuri conexe. Interes concret pentru o carieră profesională constructii. Fluenta în limba engleză. Cunoștințe tehnice (academice sau derivate din scurte experiențe profesionale) în lumea construcțiilor, infrastructurii, lucrărilor majore.Descrierea jobului Inginer de producției, asistent șef santier.Supraveghează activitatea subcontractorilor,întocmește documentația zilnică a lucrărilor executate, efectuează comenzile de materiale etc.
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Secretar Notariat /​ Tehnoredactor /​ Consilier Juridic


Candidatul ideal Dacă:- ești o persoană responsabilă,- interacționezi ușor cu alte persoane,- reziști la stres,- ești atent/ă la detalii,- te motivează atingerea rezultatelor,- tehnoredactezi rapid și precis,- scrii corect și citeț,- îți place să citești,- operezi cu ușurință calculatorul (Word),- știi să folosești email-ul, scannerul și imprimanta,- vorbești engleza la un nivel mediu.te așteptăm să aplici la acest job!CV-ul trebuie să conțină OBLIGATORIU specificarea liceului, iar dacă e cazul, a facultății şi a SPECIALIZĂRII (Ex: Facultatea de drept - Ştiinte juridice).Constituie avantaje dacă ai absolvit Facultatea de drept și cunoști limba maghiară.Descrierea jobului - vei tehnoredacta corect actele notariale după modele, și le vei adapta conform situațiilor întâlnite în practică, şi a legislației în vigoare;- vei prelua solicitările clienților și vei păstra legătura cu aceștia;- vei păstra legătura cu instituțiile care au legătură cu activitatea desfășurată (ANCPI, ANAF, primării,
BIROU INDIVIDUAL NOTARIAL MOS ANCA LAURA

Contabil


Candidatul ideal Organizat , ordonat capabil sa inchida un BilantDescrierea jobului Contabilitate , acte personal inchideri trasmitere de declaratii
ACOM DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 5206 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 303 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.