Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1303 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1303 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Contabil


Candidatul ideal Organizat , ordonat capabil sa inchida un BilantDescrierea jobului Contabilitate , acte personal inchideri trasmitere de declaratii
ACOM DISTRIBUTIE SRL

Media netă estimată pe baza celor 5206 de salarii introduse în Salario: 4200 RON/Luna

Consultant Vanzari - Oradea


Candidatul ideal Sarcinile unui consultant de vânzări:- Identificarea nevoilor clientilor- Oferirea de consultanță profesională clienților- Prezentarea și promovarea produselor și serviciilor vândute- Sarcini administrativeDescrierea jobului Cerințe:- Cunoașterea produselor serviciilor de instalații și sanitare- Experiență în domeniu.- Excelente abilitati de comunicare, convingere si negociere- Orientarea spre clienți- Cunoștințe de Microsoft Office- FiabilitateConstituie un avantaj:- Cunoașterea serviciilor de instalații și sanitare- Permis de conducere categoria BCe oferim:- Programe de dezvoltare profesionala- Mediu de lucru civilizat cu oportunități de dezvoltare- Salariu în funcție de experiență, plus bonusuri de stimulare bazată pe performanță
MELINDA-IMPEX INSTAL S.​A.​

Gestionar Magazin Cu Experienta In Instalatii


Candidatul ideal - experienta in instalatii ( obligatoriu)- cunostinte de utilizare calculator- amabilitate, seriozitateBeneficii:program L - V 8 - 171/2 sambete pe luna de la 8 la 12Salariu motivantDescrierea jobului - raspunzator de inventar si gestiune- aranjeaza marfa in magazin- manipulare marfa- intocmire oferte comerciale,- intocmire comenzi- servirea clientilor la tejghea
SANPLAST S.​R.​L.​

Personal De Serviciu Oradea 4 Borsului (f/​m)


Candidatul ideal Ai absolvit cel puțin ciclul primar de învățământ (cel puțin 4 clase); Contăm pe abilitățile tale de organizare, comunicare și relaționare cu colegii și clienții.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Contăm pe tine să te ocupi de curățenia din interiorul și exteriorul magazinului, cu precadere în grupurile sanitare și parcare, dar și pe sala de vânzare; Contăm pe tine că te vei ocupa de strângerea ambalajelor de carton și folie aflate pe sala de vânzare și că vei asigura nivelul optim al consumabilelor; Colegii contează pe tine să asiguri curățenia și igienizarea aparatului de reciclare (RVM) și a incintei în care acesta este plasat
LIDL DISCOUNT SRL

Reprezentant Comercial Vânzări Produse It


Candidatul ideal Experiență Relevantă: Minimum 3 ani de experiență într-un rol similar, cu o înțelegere solidă a echipamentelor IT.Cunoștințe Specializate: Cunoașterea platformei de licitații SICAP constituie un avantaj semnificativ.Abilități de Comunicare: Excelente abilități de comunicare, negociere și prezentare, esențiale pentru gestionarea eficientă a relațiilor cu clienții.Competențe Lingvistice: Cunoașterea limbii engleze la nivel avansat este obligatorie; cunoașterea limbii maghiare constituie un avantaj.Permis de Conducere: Categoria B.Competențe Organizaționale: Excelente abilități de organizare, atenție la detalii și capacitatea de a lucra sub presiune.Atribute Personale: O atitudine pozitivă, entuziasm, motivație puternică pentru atingerea obiectivelor, împreună cu perseverența necesară pentru a naviga provocările de zi cu zi.Descrierea jobului Ca Senior Commercial IT Relationship Manager la Almond Invest SRL, responsabilitățile dumneavoastră vor include identificarea oport
ALMOND INVEST S.​R.​L.​

Contabil


Candidatul ideal Dep. Contabil Transmec Ro suntem in cautarea unui coleg nou in departamentul financiar-contabil.Daca te potrivesti cu profilul cautat de noi, asteptam sa te cunoastem.Candidatul ideal:Experienta: minim 2 ani intr-o pozitie similara;Studii superioare: Economice;Cunoştinte: operare MS Office, legislatie fiscala;Capacitate de analiza, organizare, integritate, spirit de echipa, atitudine pozitiva in relatiile cu oamenii;Atentie la detalii si flexibilitate in gandire, respectarea termenelor.Constituie un avantaj cunoasterea limbii engleze sau italianaDescrierea jobului Responsabilitati:Realizeaza operatiuni de contabilitate financiara si de gestiune specifice domeniului de activitate;Alte task-uri in functie de proiectele in care este implicat departamentul Financiar-contabil;Colaboreaza la tinerea corecta si la zi a evidentei financiare si contabile;Duce la indeplinire sarcinile stabilite pe cale ierarhicaIsi insuseste si respecta politicile financiar- contabile si de cont
TRANSMEC RO SRL

Media netă estimată pe baza celor 5248 de salarii introduse în Salario: 4095 RON/Luna

Design Engineer (inginer Proiectant)


Candidatul ideal You are the ideal candidate, if you use the most of the following:General-purpose IT tools;3D Modeling/Simulation tools/ Robotics applications / Layout Design;Mechanical design - Concept Phase, 3D;Ergonomics evaluations;NC management;Open Issue Management;Payload assessment;Design For Manufacturing and Assembly;Technical reports creation;Change Management;FEA (Finite Element Analysis);Safety and risk assessment analysis;Standard FMEA / design FMEA / process FMEA;Analysis and test for cost reduction;Simulation software (is preferred);Chain dimension calculation (is preferred);Technical University degree in specific Engineering;English - B2 level;Second language is recommended.Descrierea jobului We are looking for Design Engineers, who wants to develop a career in the following fields:Mechanical Design:Concept design, assembly drawing & BOM development, detail drawing and manufacturing specific definition, development and design of mechanical structures and components fo
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Director Regional Regiunea Nord Vest


Candidatul ideal Cerințe:+ 7 ani experiență în vânzări;+ 2 ani experiență managerială;Experiență în vânzare de inputuri pentru agricultură - prezintă un avantaj;Cursuri de perfecționare: vânzare, negociere, excel, territory/account management, FNF;Excelente abilități de coordonare echipă, comunicare și negociere, vânzare și negociere;Abilități dezvoltate de culegere, analiză și interpretare informatii, utilizare tehnologie informatică, întelegere, cunoaștere și aplicare aspecte legislative din domeniul de activitate;Cunoșterea definițiilor, standardelor și reglementărilor specifice domeniului de activitate;Inițiativa, responsabilitate, integritate, lucru in echipă și organizare;Cunoștinte de utilizare a calculatorului (MS Office);Permis de conducere categoria B.Descrierea jobului Propune și implementează planul de afaceri al regiunii pe care o coordonează în conformitate cu strategia firmei;Propune și implementează planul de vânzări al regiunii precum și obiectivele echipei din subordi
AGRICOVER SRL

Vanzator Oradea 2 Tudor Vladimirescu (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc
LIDL DISCOUNT SRL

Junior Buyer


Candidatul ideal Persoana inteligenta cu atitudine pozitiva Bune capacitati dе coordonare, organizare, rezistenta la stres Persoana dinamica, cu abilitati de comunicare si spirit de echipa Initiativa si orientare catre rezolvarea problemelor Abilitati de gestionare a timpului, experienta cu Bursa Transport si organizarea importurilor Cunostinte despre transport si organizarea marfurilor, analiza costurilor Gestionarea unei bune relatii cu furnizorii Abilitati in utilizarea calculatorului ( MS Office – Word, Excel; Internet; Outlook) Activitate profesionala in domeniul achizitiilor interne, intracomunitare si extracomunitare constituie un avantaj Abilitati de negociere Cunoasterea limbii engleze la nivel mediu/avansat, scris si vorbit (italiana sau spaniola constituie un avantaj)Descrierea jobului Mentinerea contactului cu furnizorii si optimizarea permanenta a colaborarii Solicitarea de oferte de pret si realizarea de achizitii Emite comenzi pentru furnizorii externi si interni Verific
NOVAMBIENT SRL

Media netă estimată pe baza celor 482 de salarii introduse în Salario: 3939 RON/Luna

Muncitori Necalificați


Candidatul ideal Gi Group România recrutează Muncitori Necalificați, pentru o companie producătoare de piese în industria automotive.Candidatul ideal: Studii medii; Experiența în domeniu constituie avantaj; Dexteritate manuală; Atenție la detalii; Disponibilitate de a lucra pe un program de 3 schimburi, de Luni până Vineri - 06:00 - 14:00; 14:00-22:00; 22:00-06:00. Descrierea jobului Responsabilități: Operarea mașinilor si utilajelor aflate in zona de producție conform cerințelor de lucru; Se lucrează în baza unui desen tehnic; Se realizează piese în serie; Lucrează independent sau în echipă, utilizând echipamentele și instrumentele aflate în zona de lucru; Inspectează componente, pentru a vedea dacă sunt în conformitate cu specificațiile clientului; Citește și/sau compară specificațiile de lucru, listele de materiale sau alte documente necesare asamblării plăcii; Respectarea tuturor regulilor de sănătate și securitate în muncă ale Societății, precum și a celor prevăzute de lege.Benefi
GI GROUP STAFFING COMPANY SRL

Media netă estimată pe baza celor 3 de salarii introduse în Salario: 2100 RON/Luna

Functionar Economic


Candidatul ideal -Cunoastere operare program SAGA C.-Studii economice finalizate;-Experienta in domeniul economic/contabilitate primara de minim 2 ani;-Cunostinte de lucru pe calculator (ex. MS Office – Word, Excel, aplicatii informatice specifice profesiei);-Abilități de comunicare bine dezvoltate, o bună capacitate de analiză;-Persoana organizata, analitica, motivata, responsabila, atenta la detalii, atitudine pro-activa, spirit de echipa si seriozitateDescrierea jobului -Evidenta si prelucrare primara a documentelor de gestiune si stocuri program SAGA C.-Evidenta si prelucrare a documentelor administrative.-Gestionarea contractelor cu beneficiarii din punct de vedere economic/comercial.-Verificarea si inregistrarea facturilor de la furnizori si verificarea si emiterea facturilor catre clienti-Monitorizarea, controlul consumurilor-Prelucrarea si inregistrarea rapoartele lunare de activitate.-Comunicarea cu superiorii privind activitatea curenta.-Intocmire rapoarte si situatii solicit
GIOP CONSTRUCII S.​R.​L.​

Media netă estimată pe baza celor 42 de salarii introduse în Salario: 3150 RON/Luna

Economist - Accounts Payable


Candidatul ideal Ești candidatul ideal dacă bifezi următoarele: Absolvent de studii superioare în domeniul financiar – contabilitate, Experiență în contabilitate de minim 2 ani, Experiență într-o multinațională constituie avantaj, Cunoştinţe solide de contabilitate şi legislaţie fiscală, reglementările contabile în vigoare, Cunoştinţe de operare PC: MS Office, Cunoștințe de operare sisteme informatice ERP: SAP reprezintă un avantaj, Cunoştinţe de limba engleză la nivel conversațional (italiana constituie avantaj); Persoană serioasă, motivată și responsabilă, dornică să învețe și să se dezvolte în domeniul financiar-contabilitate, Capabilitatea de a respecta termenele limită, Persoană organizată; Capacitatea de a menține atenția sporită și concentrarea pe detalii, perseverență, Personalitate dinamică și flexibilă, capacitate de învățare rapidă și de comunicare.Descrierea jobului Ce ar trebui să faci: Verificarea și înregistrarea în contabilitate a facturilor primite de la furnizori, în
S.​C.​ COMAU ROMANIA S.​R.​L.​

Manager Magazin Zoocenter Oradea


Candidatul ideal - Profil: persoana ambitioasa, cu initiativa, orientata catre rezultat, pozitiva, dinamica, corecta, fire analitica- Necesita abilitati de comunicare, relationare, planificare, asimilare rapida de informatii, prezentare, coordonare echipa, cunostinte Microsoft World si Excell- Persoana orientata catre clientDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- Conducerea, organizarea si optimizarea activitatii magazinului din subordine- Coordonarea, dezvoltarea si dupa caz, recrutarea echipei din subordine- Vanzarea directa catre consumator cand se impune- Realizarea obiectivelor stabilite- Supravegherea permanenta a competitorilor- Reprezentarea companiei in fata autoritatilor locale- Responsabilitatea gestiunii preluate
SC VABRO RETAIL SRL

Specialist Marketing In Oradea


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui profesionist talentat și entuziast pentru a ocupa poziția de Specialist Marketing în cadrul companiei noastreCandidatul ideal:- studii superioare de specialitate constituie avantaj- experienta relevanta in marketing- cunostinte solide de promovare imagine si produs, branding, analize de piata- experienta in marketing general si marketing aplicabil platformelor de vanzari online- bune cunostinte a instrumentelor informatice de marketing- excelente abilitati de comunicare, relationare, negociere- imaginatie, energie şi entuziasm- cunoasterea limbii englezeDescrierea jobului Principalele responsabilitati:- concepe, implementeaza,monitorizeaza si evalueaza actiunile de marketing pe diferite canale online si offline- planifica si pune in practica campaniile de promovare si de publicitate- masoara, analizeaza si raporteaza rezultatele campaniilor derulate catre management- monitorizeaza piata si concurenta in vederea actualizarii si / sau modificarii
TRANSILVANIA GENERAL IMPORT-EXPORT S.​R.​L.​

Vanzator Oradea 1 Fabricilor (f/​m)


Candidatul ideal Ai minimum studii gimnaziale finalizate (cel puțin 8 clase); Prietenii te consideră o persoană energică, responsabilă și organizată; Contăm pe tine că poți să lucrezi în ture (dimineață/după-amiază) și în weekend, iar tu contezi pe noi pentru 2 zile libere în timpul săptămânii; Experiența pe un rol asemănător reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, angajator de top pentru al 8-lea an consecutiv în România și pentru al 7-lea an în Europa. Vino alături de noi să faci parte dintr-o echipă pe care te poți baza, în care poți crește și de la care poți învăța în fiecare zi. Contează pe noi pentru un job care îți oferă toate beneficiile și oportunitățile care contează pentru tine.Rolul tău Clienții noștri contează pe tine să fii acolo atunci când au nevoie de ajutor sau au întrebări; Contăm pe tine să aprovizionezi rafturile cu produsele necesare, respectând procesele interne de prezentare, precum și prospețimea produselor (ex: legume – fructe, brutărie etc
LIDL DISCOUNT SRL

Senior Accountant


Candidatul ideal Bachelor degree 5 years of experience English MS Office SAP is a plusDescrierea jobului Managing and coordinating the accounting aspects; Ensuring the processing of management balance sheets, estimates, economic-financial plans, and periodic and extraordinary reports of the project; Guaranteeing that the tax, monetary, customs-related, and corporate issues of the project (and of partner Companies) are correctly set, keeping the necessary contacts with local authorities; Ensuring the performance of accounting obligations against the Client (issue and collection of invoices on SAL/Certificates,), Subcontractors, and Consultants; Supervise and allocate the work of the Accountancy Section to ensure that all tasks are completed within prescribed timescales; Guaranteeing to safeguard the project's assets, particularly: property, machinery, warehouses (for which cost detection systems must be organized), inventory, usage, destination, and divestment); Identify any trainin
WEBUILD SPA MILANO SUCURSALA ROMANIA BUCURESTI - SEDIU PERMANENT DESEMNAT

Media netă estimată pe baza celor 228 de salarii introduse în Salario: 5300 RON/Luna

Asistent Shop Online


Candidatul ideal Atenție excelentă la detalii Flexibilitate, bune abilități de comunicare, și abilități organizatorice și administrative Spirit analitic Interes pentru îmbunătățirea și sporirea eficienței și a experienței utilizatorilor Experiența anterioară de redactare și editare reprezintă un avantajDescrierea jobului Optimizarea conținutului produselor noi și existente Implementarea tuturor detaliilor de prezentare a produselor: imagini, atașamente și atribute ale produselor Redactarea unor descrieri de produse unice, atractive și informative Prelucrare comenzi online Redactare generală pe site-ul web, dacă este necesar Evaluare constantă pentru a detecta și corecta conținutul web care va îmbunătăți experiența utilizatorului Colaborarea strânsă cu restul echipei, atunci când este cazul, pentru a primi îndrumare și sprijinDe ce Novambient?Un loc de muncă stabil și sigur într-o companie în creștere.Procese decizionale rapide și scurte - contact direct cu conducerea.Un mediu de lucru
NOVAMBIENT SRL

Back Office /​ Technical Support


Candidatul ideal - cunostinte temeinice in operarea pachetului Office, Internet;- experienta in utilizarea softului de proiectare AUTOCAD constituie avantaj; abilitati de proiectare;- abilități de relaționare, comunicare si orientare către rezultat;- capacitate de planificare si organizare;- capacitatea de a duce la bun sfarsit sarcinile primite, respectand termenele primite si procedurile companiei;- disponibilitate in a lucra in paralel cu informatii diferite;- atentie sporita la detalii si acuratete in activitate;- deschidere spre a invata si a evolua profesional;- experienta anterioara in cooperarea cu arhitecti, proiectanti, constructori, producatori materiale, autoritati locale (constituie avantaj);- studii superioare in domeniul tehnic Fac. de Constructii (recomandat);- limba engleza, scris si vorbitDescrierea jobului - Suport pentru Departamentul Tehnic;- Colaborarea cu autoritatile responsabile in vederea obtinerii agrementelor tehnice pentru comercializarea produselor pentru
NOVATEX SRL

Freight Forwarder Operator


Candidatul ideal Suntem în căutarea unui nou coleg entuziast și responsabil pentru a se alătura echipei noastre din Oradea, pe rolul de Freight Forwarder Operator. Scopul activitatii sale va fi procesarea transporturilor aeriene si maritime export/import cu mare precizie, respectand procedurile si sistemele companiei DSV AIR & SEA, asigurand excelenta operationala, productivitate ridicata si satisfacerea cerintelor clientului.Aptitudini si experienta: Studii superioare Preferabil 3 ani experienta in domeniu Preferabil experienta anterioara in companie internationala Cunostinte in transport aerian / maritim / rutier / vamuire Intelegerea proceselor de transport, aspectelor comerciale in relatie cu procesele de transport si interdependenta acestora Cunoasterea proceselor de afaceri si comerciale relationate de activitatea de transport aerian si maritim - constituie un avantaj Buna cunoastere a pachetului MS Office Cunostinte de limba engleza la nivel mediu-avansat Credibil, asertiv si en
DSV AIR SEA S.​R.​L.​

Intrebari frecvente

Care este salariul mediu in Oradea?

Salariul mediu net in Oradea este de 3 200 lei. Venitul mediu brut fiind de 5 600 lei, potrivit datelor INS pe anul 2022.

Cate locuri de munca sunt disponibile in Oradea?

In prezent avem disponibille 1 303 locuri de munca in Oradea.

Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.