1 post referent I (S), 1 post referent II (S), 1 post referent IA (M) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
1 post referent I (S), 1 post referent II (S), 1 post referent IA (M) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Orasenesc Bolintin Vale, judetul Giurgiu Expira in 2025-12-08
Locatie
Giurgiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Spitalul Orasenesc Bolintin Vale cu sediul in str.Republicii, nr.5, loc. Bolintin Vale, judetul Giurgiu organizeaza in conformitate cu prevederile HG nr. 1336/28.10.2022 concurs in data de 19.12.2025, orele 1000 la sediul unitatii din Bolintin Deal, pentru ocuparea pe durata nedeterminata ,norma intreaga de 8h/zi , 40h / saptama a urmatoarelor posturi vacante :
- 1 post de referent I ( S) cu norma intreaga in cadrul Serviciului Tehnico-administrativ ;
- 1 post de referent IA ( M) cu norma intreaga in cadrul Serviciului Financiar, Salarizare, Achizitii si Informatica de Gestiune ;
- 1 post de referent II (S) cu norma intreaga in cadrul Serviciului Financiar, Salarizare, Achizitii si Informatica de Gestiune ;
Concursul consta in 3 etape succesive: selectia dosarelor, proba scrisa si /sau proba practica si interviu, dupa caz.
Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari si/sau in rezolvarea unor teste-grila.
Sunt declarati admisi la proba scrisa, respectiv la interviu, proba paractica candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte.
Se pot prezenta la urmatoarea proba numai candidatii declarati admisi la proba precedenta.
Dosarele pentru inscriere la concurs vor cuprinde urmatoarele documente :
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 din ordin;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul si specialitatea studiilor, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice postului scos la concurs ;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 si prevederile Legii nr. 76/2008, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr.3 din ordin.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate in formatul standard trebuie sa contina, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap , unde este cazul, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale, avand obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise
1. Conditii de participare pentru postul de referent I ( S ) cu atributii de administrator, cu norma intreaga din cadrul Serviciului Tehnico-administrativ pe durata nedeterminata :
-diploma de licenta invatamant superior in specialitate economica ;
-vechime in specialitatea postului de minim 8 ani , din care la institutii publice de minim 6 ani si 6 luni;
-cunostinte operare PC;
-diploma de bacalaureat .
2. Conditii de participare pentru postul de referent I A (M ) cu atributii in domeniul achizitiilor publice cu norma intreaga din cadrul Serviciului Financiar,Salarizare, Achizitii si Informatica de Gestiune pe durata nedeterminata :
- curs de calificare in domeniul achizitiilor publice ;
-diploma de bacalaureat ;
-cunostinte operare PC;
-vechime in specialitatea postului de minim 8 ani , din care la institutii publice de minim 6 ani si 6 luni.
-experienta profesionala si cunostinte temeinice privind publicare in platforma SICAP .
3. Conditii de participare pentru postul de referent II (S) salarizare, cu norma intreaga in cadrul Serviciului Financiar, Salarizare, Achizitii si Informatica de Gestiune, durata nedeterminata :
-diploma de licenta invatamant superior in specialitate economica ;
-vechime in specialitatea postului de minim 5 ani , din care la institutii publice de minim 3 ani si 6 luni;
-cunostinte operare PC;
-diploma de bacalaureat
-experienta profesionala si cunostinte temeinice privind calculul drepturilor salariale .
Dosarele pentru inscriere la concurs vor cuprinde urmatoarele documente :
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.2 din HG nr. 1336/28.10.2022 ;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european.
Modelul orientativ al adeverintei mentionate la lit. e) este prevazut in anexa nr.3 din HG nr. 1336/28.10.2022 .
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la lit. b) - e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap , unde este cazul , se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul"de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise .
Candidatii vor depune dosarele de participare la concurs in termen de 10 zile lucratoare de la publicarea anuntului pe site-ul institutiei , avizierul institutiei si portalul posturi.gov.ro, respectiv in perioada 24.11.2025 -08.12.2025, interval orar 08,00-15,00 iar in data de 08.12.2025 pana la orele 12,00 la secretariatul Spitalului Orasenesc Bolintin Vale, Jud. Giurgiu .
Relatii suplimentare la sediul Spitalului Orasenesc Bolintin Vale, Jud. Giurgiu-Pavilionul Administrativ, Serviciul Resurse Umane al unitatii, situat in Bolintin Deal, jud. Giurgiu, Tel: 0786119563, mail:[email protected], persoana de contact: Grigore Neluta - sef Serviciul Resurse Umane
BIBLIOGRAFIE /TEMATICA
PENTRU POSTUL DE REFERENT I (M) CU ATRIBUTII DE ACHIZITII PUBLICE
1) Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, cu modificarile si completarile ulterioare;
2) Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
3) Legea 53/2003 Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare ( drepturile si obligatiile salariatilor, raspunderea disciplinara si raspunderea patrimoniala ;
4) Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor)
5) Legea nr. 95 / 2006 (**republicata**)privind reforma in domeniul sanatatii,Titlul II - Programe nationale de sanatate; Titlul VII -Spitalele;
6) Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. HOTARAREA Guvernului nr. 419/2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie public/acordului cadru din Legea nr.98/2016;
8. LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Hotararea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice;
12. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
13) Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
14)Ordinul nr. 1792/2002 entru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
BIBLIOGRAFIE /TEMATICA
PENTRU POSTUL DE REFERENT I (S) CU ATRIBUTII DE ADMINISTRATOR
1) Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor organizatiilor socialiste, cu modificarile si completarile ulterioare;
2) O.M.F.P. nr. 3471/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
3) H.G. nr. 2139/2004 privind aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
4) O.U.G. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
5) Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
6) Legea 53/2003 Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare ( drepturile si obligatiile salariatilor, raspunderea disciplinara si raspunderea patrimoniala);
9) Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor)
7) Legea nr. 95 / 2006 (**republicata**)privind reforma in domeniul sanatatii,Titlul II - Programe nationale de sanatate; Titlul VII -Spitalele;
8) Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Hotararea Guvernului nr.1425 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;
11. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
13. Ordin Administratie Publica nr. 600/2018, privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
14. Hotararea Guvernului nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
15. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organiarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
16. OUG 74/2018 privind colectarea selectiva a deseurilor;
17) Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Ordin 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de aparare impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
19. Legea nr. 481 din 8 noiembrie 2004 (*republicata*) privind protectia civila ;
20. Ordonanta de urgenta nr. 195/2005 privind protectia mediului, cu modificarile si completarile ulterioare;
21. Ordonanta de urgenta nr. 92/2021 privind regimul deseurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
22. Hotararea nr. 856/2002 privind evidenta gestiunii deseurilor si pentru aprobarea listei cuprinzand deseurile, inclusiv deseurile periculoase, cu modificarile si completarile ulterioare;
23. Legea 132/2010 privind colectarea selectiva a deseurilor in institutiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
24. Ordin 1226/2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale, cu modificarile si completarile ulterioare;
BIBLIOGRAFIE /TEMATICA
PENTRU POSTUL DE REFERENT II (S) SALARIZARE
1). Legea nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;4) 2)Ordin nr. 517/2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte din procedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug, cu modificarile si completarile ulterioare;
3) Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4) Legea-Cadru nr. 153 /2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5) Legea 53/2003 Codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6) Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protectia datelor)
7) Legea nr. 95 / 2006 (**republicata**)privind reforma in domeniul sanatatii,Titlul II - Programe nationale de sanatate; Titlul VII -Spitalele;
8) Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
11) Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
12) H.G. nr. 153/2018 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind stabilirea locurilor de munca, a categoriilor de personal, a marimii concrete a sporului pentru conditii de munca prevazut in anexa nr. II la Legea-cadru nr. 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, precum si a conditiilor de acordare a acestuia, pentru familia ocupationala de functii bugetare ,,Sanatate si asistenta sociala", cu modificarile si completarile ulterioare;
13) O.G. nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv cu modificarile si completarile ulterioare, republicata;
14) OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare, inclusive cele aduse prin Legea nr. 141/2025;
15) Legea nr. 227/2015 privind Codul Fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare -dispozitiile aferente retinerilor din salarii cu titlul de contributii obligatorii datorate bugetului de stat de catre salariat si angajator si termenele, limitele si modalitatea de raportare a acestora, intocmirea declaratiilor rectificative.
Calendar concurs :
Data Descrierea actiunii
24.11.2025 Publicarea anuntului pentru concurs pe portalul posturi.gov.ro si site-ul spitalului
24.11.2025 - 08.12.2025, orele 12:00 Perioada de inscriere a candidatilor
08.12.2025, ora 15:00 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor
08.12.2025 pana la orele 15.00 Depunerea contestatiilor la rezultatele privind selectia dosarelor candidatilor
09.12.2025 orele 12.00 Afisarea rezultatelor contestatii
19.12.2025, orele 10:00 proba scrisa si/ sau proba paractica
22.12.2025, orele 12:00 Afisarea rezultatelor la proba scrisa si/ sau proba paractica
22.12.2025, orele 12:00-23.12.2025, orele 12:00 Depunerea contestatiilor la proba scrisa si/ sau proba paractica
24.12.2025, orele 12:00 Afisarea rezultatelor contestatiilor
29.12.2025 incepand cu orele 10,00 Proba interviu
incepand cu ora 10:00
29.12.2025, ora 15:00 Afisarea rezultatelor la proba interviu
30.12.2025, pana la ora 15:00 Depunerea contestatiilor la proba interviu
31.12.2025, ora 15:00 Afisarea rezultatelor contestatiilor la proba interviu
31.12.2025, ora 15:00 Afisarea rezultatelor finale ale concursului
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.