Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

239 Locuri de Munca in Giurgiu - Joburi in Giurgiu

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

239 Locuri de Munca in Giurgiu - Joburi in Giurgiu

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Giurgiu si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Rolul postului:Efectuarea analizelor de calitate in cadrul laboratorului atat pentru cerealele din siloz, receptionate si livrate, cat si pentru probele primite, folosind aparatele din dotare si introducerea datelor in programCerinte: Atentie la detalii, minutiozitate si rigurozitate; Corectitudine, atitudine etica, obiectiva; Cunostiinte basic utilizare Microsoft Word si Excel.Descrierea jobului Responsabilitati: Analizeaza calitatea produselor receptionate sau livrate pe fiecare mijloc de transport in parte; Inscrie rezultatul testului de laborator in ,,buletinul de analiza”; Intocmeste documentatia necesara pentru incarcarea/descarcarea fiecarui mijloc de transport; Intocmeste documentatia necesara pentru conditionarea produselor; Intocmeste BCAR-ul; Operare program cantarire; Introduce datele in program.
SILOTRANS
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal Profilul tău Să fii amabil/ă și orientat/ă către client; Să îți placă să lucrezi în echipă; Să dai dovadă de implicare și flexibilitate; Experiența în domeniul retail reprezintă un avantaj; Să fii punctual/ă și rezistent/ă la stres; Să ai minim studii gimnaziale finalizate.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Te vei asigura că rafturile sunt aranjate și pline de marfă mereu; Te vei asigura că marfa de la raft este proaspătă și aranjată corespunzător; Vei gestiona corespunzător activitatea de la casa de marcat; Vei participa la activitatea de inventar a magazinului; Te vei asigura că magazinul este curat; atât sala de vânzare, cât și restul spațiilor; Vei oferi suport clienților în magazin.Oferta noastră Un plan de școlarizare personalizat și un trainer dedicat; Salariu motivant cu majorăr
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Iti plac provocarile si iti place sa lucrezi cu oamenii?Daca ai experienta in domeniul resurselor umane si doresti sa faci parte din echipa noastra de HR, avem disponibil un post de specialist in recrutare!Esti persoana potrivita pentru acest post daca ai: studii medii si certificat inspector de resurse umane experienta de minim 1 an pe postul de inspector resurse umane; constituie un avantaj experienta in domeniul recrutarii cunostinte MS Office (Word, Excel, Power Point) si programul Revisal cunostinte de limba engleza - nivel mediu/avansat comunici cu usurinta și ești pasionata de interactiunea cu oamenii capacitate de observatie şi analiza comportamentala capacitate de planificare şi organizare flexibilitate si adaptabilitate responsabilitate si atentie la detalii capacitate de sinteza, autonomie, initiativa si creativitateDescrierea jobului Responsabilitati : Formulezi anunturile de recrutare si le postezi pe site-urile de specialitate, canalele de social media; P
SHIPYARD ATG GIURGIU
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii gimnaziale finalizate; Experiența anterioară în logistică reprezintă avantaj; Ești determinat/ă și orientat/ă către lucrul în echipă; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ai o atenție deosebită pentru cifre și detalii; Autorizația ISCIR de stivuitorist reprezintă avantaj.Descrierea jobului Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi!Rolul tău Vei pregăti marfa conform comenzilor primite din magazine; Vei fi responsabil/ă de transportul și etichetarea paleților pregătiți la locul prevăzut în depozit, cât și de înfolierea/ambalarea acestora corespunzător; Vei controla retururile din magazine, le vei sorta, scana și prelucra în vederea revânzării, inclusiv retururile către furnizori; Vei oferi suport în organizarea și efectuarea inventarului în depozit.Oferta noastră Un
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Noi suntem:Oameni buni. Produse bune. Momente bune.Muncim sa implinim ceea ce ne propunem. Facem ca lucrurile sa se intample.Suntem deschisi sa ii primim pe cei care vor sa ni se alature.Intelegem clientii si oamenii din jur.Vrem sa ii inspiram, sa ii captivam si sa crestem impreuna cu ei.Nu vindem doar produse, cream experiente.Tot ce facem, in fiecare zi, in fiecare moment, inauntru si in afara companiei, sustine si hraneste brandul nostruDescrierea jobului Cе facеm noi pеntru tinе? Iti ofеrim oportunitatea de a lucrа in rеteaua dе retail modern cu cea mai mare аcoperirе gеografica din Romаniа; Pentru ca ne place sa investim in oamenii care ne reprezinta, iti oferim training profesional; Iti oferim un venit corelat cu performantele obtinute ( bonusuri de performanta si fidelitate ); Iti oferim decontarea partiala a abonamentului de transport; Iti oferim posibilitatea de a te dezvolta profesional si personal; Iti oferim posibilitati reale de promovare.Ce vei face tu p
PROFI ROM FOOD
Candidatul ideal Studii medii/superioare de specialitate Minimum 3 ani experienta in salarizare Cunoasterea legistatiei in domeniul salarizarii si muncii , asigurarilor sociale si de sanatate Experienta de lucru in software de salarizare constituie avantaj Cunostinte operare pachet MS Office Limbi straine cunoscute: engleza nivel mediu (avantaj) simt al responsabilitatii de nivel ridicat capacitate de planificare si organizare, atentie la detalii, rabdare, meticulozitate bune abilitati de lucrul cu cifrele si orientare spre detalii gandire analitica si capacitate de sinteza capacitate de a colecta, compila si analiza date abilitati de comunicare diplomație, confidențialitate, integritate si onestitate Descrierea jobului Scopul postului: desfasoare activitati de calcul si evidenta drepturilor salarialeATRIBUTII:a. Calculeazã si centralizeazã drepturile salariale cuvenite salariatilor societãtii, pe baza documentelor care i-au fost aduse la cunostinta.b. Intocmeste statele de platã, luna
SHIPYARD ATG GIURGIU
Candidatul ideal Profilul tău Ai studii gimnaziale finalizate; studiile medii reprezintă un avantaj; Ai atestat ISCIR valabil; Experiența anterioară în logistică reprezintă avantaj; Ești determinat/ă și orientat/ă către lucrul în echipă; Dai dovadă de proactivitate, perseverență și orientare către rezultate; Ești responsabil/ă și atent/ă în activitatea desfășurată. Descrierea jobului Sumar Împreună suntem Lidl, Angajator de Top atât în România cât și în Europa pentru al cincilea an consecutiv și te așteptăm în echipa noastră pentru a face primul pas în cariera ta alături de noi! Rolul tău Vei transporta marfa recepționată în zona de Intrare Marfă în locurile de depozitare alocate; Vei fi responsabil/ă de eliberarea zonelor unde se afla marfa înainte de încărcare, cât și a utilajului; Te vei asigura că paleții sunt amplasați corect în zona de pregătire a mărfii și vei roti marfa respectând termenele de valabilitate cu ajutorul sistemului intern; Vei fi responsabil/ă de stivuirea şi cobo
LIDL DISCOUNT
Candidatul ideal Candidatul Ideal- Studii de specialitate finalizate (Scoala Postliceala de Asistenti de Farmacie);- Aviz de libera practica validat pe anul în curs;- Cunostinte operare calculator;- Bune abilități dе comunicare;- Empatie si orientare spre nevoile pacientilor;- Atitudine pozitiva, determinare, integritate Descrierea jobului Cautam colegi pasionati dе domeniul farmaceutic, care sa accepte provocarea dе a veni in ajutorul pacientilor printr-o consiliere dе calitate si a asigura buna organizare a unei farmacii.- Eliberarea de OTC-uri, suplimente alimentare si cosmetice- Informеaza si consiliazа pacientii despre modul de аdministrаrе аl medicаmеntelor si despre potentialele lor riscuri sau efecte adverse;- Receptioneaza marfa cantitativ si calitativ si aseaza produsele primite la locul lor;- Estе rеsponsabil dе conservаrea și еlibеrаrea produselor parafarmaceutice;- Verifica stocurile farmaciei si termenele de valabilitate ale acestora;
FARMACIA SURA MARE
Candidatul ideal Contabil salarizare - GiurgiuScopul postului: desfasoare activitati de calcul si evidenta drepturilor salarialeCerinte:Studii: studii medii/superioare de specialitateMinimum 3 ani experienta in salarizare;Cunoasterea legistatiei in domeniul salarizarii si muncii , asigurarilor sociale si de sanatate;Experienta de lucru in software de salarizare constituie avantaj;Cunostinte operare pachet MS Office,Limbi straine cunoscute: engleza nivel mediu (avantaj) Descrierea jobului Responsabilitati:Calculeazã si centralizeazã drepturile salariale cuvenite salariatilor societãtii, pe baza documentelor care i-au fost aduse la cunostintaIntocmeste statele de platã, lunar, cu evidentierea drepturilor si obligatiilor de platã pentru salariati.Intocmeste pontajele pentru personalul tesaVerifica si corecteaza pontajele tuturor salariatilor, inregistreaza si operareza certificate medicaleCalculeazã taxele la bugetul de stat aferente veniturilor salariale ale angajatilorIntocmirea declara
TALENT STREAM
Candidatul ideal Abilitati avansate de utilizare si punere in functiune a echipamentelor agricole/de constructii. Cunostinte tehnice cu privire la masinile si utilajele agricole/de constructii (preferabil din gama CASE). Cunostinte bune de mecanica, hidraulica, pneumatica si electronica. Persoana pro-activa, orientata catre client si catre rezultate, capabila sa lucreze in echipa. Abilitati de operare a calculatorului. Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj. Detinator permis de conducere categoria B. Disponibilitatea de a se deplasa in regiunea de responsabilitate: aria judetelor arondate punctului de lucru Alexandria.Descrierea jobului Monteaza, pune in functiune si repara masini si utilaje agricole (tractoare, combine, echipamente de erbicidat, prese agricole, pluguri, discuri, semanatoare, cositoare etc) si/sau utilaje de constructii (excavatoare, incarcatoare frontale, buldoexcavatoare, mini-incarcatoare, buldozere etc). Efectueaza inspectia si pregatirea dinaintea livrar
TITAN MACHINERY ROMANIA
Candidatul ideal Abolvent studii tehnice Inginerie Mecanica (Facultatea de utilaj tehnologic) Experienta anterioara in vazarea de masini si utilaje de constructii este obligatorie. Cunostiinte avansate despre masini si utilaje de constructii. Pro-activ, persoana orientate catre client si rezultate, atentie la detalii Abilitati de comunicare si de vanzare. Abilitatea de intelege si a anticipa nevoile clientului. Capacitatea de planificare si organizare a timpului independent. Cunostiinte de limba engleza la nivel avansat. Cunostiinte operare calculator (MS Office, Microsoft Outlook). Posesor permis de conducere (categoria B). Disponibilitatea de a se deplasa in zona de care raspunde (IF, DB, PH, GR, CT, TL, BR, BZ, IL, CL )Descrierea jobului Responsabilitati: Promoveaza, prezinta si vinde masinile si utilajele de constructii comercializate de Companie, in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale Companiei. Stabiliteste intalniri cu clientii si pastreaza un contact perman
TITAN MACHINERY ROMANIA
Candidatul ideal Bachelor's degree (technical knowledge is a plus) Excellent PC knowledge (Microsoft Office, specially MS Excel) Knowledge of design programs is a big advantage (e.g. Adobe Photoshop) Ability to work under time constraint, while successfully making quick decisions and meeting goals Time management skills Creative, possess a keen attention to details, patient person Good communication skills English is mandatory (medium - advanced level)Descrierea jobului Understand general business, department and personal objectives Demonstrate ability to understand manuals of the department Understand the importance of accuracy of information Understand the need to keep the due date for completing the information Communicate with team members from label design area, suppliers and headuarted to establish/ clarify details of label design requirements Handle the evidence of labels used in production; ability to easily work in excel files and databases Design new labels according to e
MAKITA EU
Candidatul ideal Studii economice;Cunostinte operare PC (Word, Excel);Cunostinte de baza de limba engleza;Fara cazierexperienta in Retail/Distributie- minim 3 ani experienta contabila, de preferat in retail/distributie- experienta in SAP ar fi un bonus- sa fie dispus sa contribuie la creearea unui sistem de gestiune- fire dinamica- sa fie capabil sa lucreze sub presiuneCapacitate dе analiza si sinteza, spirit dе observatie, atentie, persoana ordonata.Descrierea jobului Ocupantul pozitiei este responsabil cu intocmirea si centralizarea rapoartelor specifice, a registrelor si jurnalelor contabile, cu administrarea si arhivarea documentelor interne aferente activitatii de vanzare.Asigura suportul financiar-contabil necesar procesului de vanzare si distributie realizat de echipa de vanzari, reconciliind zilnic activitatea agentilor de vanzari din punct de vedere al gestiunii marfii, numerarului si documentelor.intocmirea declaratiilor- incheierea situatiilor contabile- introdus extrase ban
EUROMOBILA RETAIL ȘI DISTRIBUȚIE
Candidatul ideal - Studii superioare (profil economic, finante sau administrarea afacerilor);- Limba engleza nivel mediu – scris, vorbit, citit;- Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul financiar bancar, din care minim 1 ani in coordonarea unei echipe si minim 6 luni in lucrul cu clientela si activitatea de creditare (inclusiv persoane juridice);- Abilitati/ cunostinte specializate: MS Office nivel mediu;- Competente: planificare si organizare, comunicare, negociere, capacitate de decizie, delegare, managementul conflictelor, spirit de echipa, asumarea responsabilitatii.Descrierea jobului - Coordonează toate operaţiunile sucursalei, astfel încât să asigure indeplinirea obiectivelor zilnice, săptămânale, lunare, trimestriale şi anuale şi implementarea cu succes a oricărei campanii de vânzări;- Efectueaza deplasari in afara sucursalei in timpul programului de lucru, in vederea identificarii de clienti, promovarii ofertei bancii in institutii publice/sedii de firme sau centre com
BANCA ROMÂNEASCĂ
Candidatul ideal Ce vei face?:Vei lucra în strânsă colaborare cu partenerul său de afaceri (managerul de regiune) pentru a oferi expertiză analitică și pentru a elabora bugete pentru zona alocata.Te vei asigura că aceste bugete sunt cuprinzătoare și consecvente cu strategia pieței, în timpul recunoașterii provocărilor locale.Vei lucra în strânsă colaborare cu partenerul său de afaceri pentru a elabora și monitoriza rezultatul planurilor de acțiune de afaceri prin analizarea performanței zonei alocate, cu ajutorul metodelor și tehnologiilor adecvate; evalueaza și transforma Managementul Informatic (MI) și datele în termeni clari și simpli, evidențiind problemele cheie care trebuie abordate.Vei maximiza oportunitățile sau vei aborda problemele de afaceri specifice prin elaborarea unor scenarii bazate pe modele și prezentarea rezultatelor posibile partenerului de afaceri.Vei Identifica randamentele prin cunoștințe comerciale și locale dobândite prin contactul regulat cu partenerul tău de
PROVIDENT FINANCIAL ROMANIA
Candidatul ideal Abilitati de comunicare, prezentare si negociere Experienta in domeniul vanzarilor - min 2 ani (avantaj materiale de constructii) Absolvent studii medii/superioare Atitudine pozitiva, entuziasm si motivatie Cunoasterea limbii engleze la un nivel conversational Permis Cat BDescrierea jobului Dezvoltarea si administrarea portofoliului de clienti din zona de activitate Realizarea obiectivelor de vanzare lunare si trimestriale Negocierea si stabilirea conditiilor contractuale cu parteneri in concordanta cu politica comerciala Administrarea si incasarea soldurilor din piata Monitorizarea pietei de profil si a concurentei Beneficii:Autoturism/tableta/telefon Pachet salarial format din parte fixa+bonus lunar+bonus trimestrial
BALTIC INVEST CEE
Candidatul ideal Diploma de bacalaureat-obligatoriu; Persoane sociabile, comunicative, care se integreaza rapid in colectiv si care au o exprimare clara si cursiva; Persoane cu si fara experienta in call center, inclusiv studenti dornici sa invete si sa progreseze; Persoane cu capacitatea de a se adapta la interlocutori de tipologii diferite;Descrierea jobului Contactarea potentialilor respondenti pentru aplicarea interviurilor telefonice (outbound);BENEFICII: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Program de lucru: 9.00 - 17.30(L-V); Salariu atractiv, ce creste cu fiecare an de vechime in cadrul firmei; Bonus anual in functie de performanta; Mediu placut de munca, echipa tanara, energica; Respect si aprecierea rezultatelor muncii depuse.
MARKET INSIGHT SOLUTIONS
Candidatul ideal Cunostinte legislatie rutiera; Permis auto categoria B; Experienta in operarea in diferite sisteme informatice; Experienta de lucru cu scanner-ul sau alte aparate similare; Capacitatea de observare si retinere a detaliilor; Abilitatea de a lucra sub presiune; Foarte bune abilitati de comunicare; Gandire analitica; Capacitatea de a rezolva sarcini de lucru in timpul alocat; Tenacitate si perseverenta; Precizie si atentie; Integritate morala; Corectitudine si flexibilitate la schimbari; Asumarea responsabilitatii; Fara antecedente grave privind circulatia pe drumurile publice (consum bauturi alcoolice, accidente grave de circulatie);Descrierea jobului Realizeaza planificarea rutelor de livrare cu scopul de a maximiza eficienta livrarilor si de a asigura un grad optim de incarcare pentru realizarea indicatorilor de performanta; Monitorizeaza in timp real livrarile, ia decizii si masuri adecvate pentru a rezolva potentialele problemele acolo unde este cazul; Coordoneaza ac
ALTEX LOGISTIC & DISTRIBUTION
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 239 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.