P

2 Posturi Asistenti Medicali Generalisti Debutanti - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 2 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Targu-Jiu
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


SPITALUL MUNICIPAL MOTRU, JUDETUL GORJ Expira in 2025-12-23
Locatie
Gorj
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Avand in vedere:
- H.G. 1336/2022 - pentru aprobarea Regulamentului - cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice
- Regulamentul de organizare si desfasurarea a concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante si temporar vacante din cadrul Spitalului Municipal Motru, aprobat prin Dispozitia nr. 38/28.02.2023


Spitalul Municipal Motru organizeaza la sediul acestuia, respectiv strada Carol Davilla nr. 4, judetul Gorj, concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga, a urmatoarelor functii contractuale vacante de executie: 2 posturi de asistenti medicali generalisti debutanti, astfel :


- 1 post asistent medical generalist debutant sectia RMFB (8 ore/zi ; 40 ore/saptamana)
- 1 post asistent medical generalist debutant sectia Medicina interna (8 ore/zi ; 40 ore/saptamana)


I. CONDITII GENERALE DE PARTICIPARE ALE CANDIDATULUI:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs.
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


II . CONDITIILE SPECIFICE DE PARTICIPARE ALE CANDIDATULUI :


1. diploma de absolvire a scolii sanitare postliceale, diploma de absolvire a invatamantului superior de 3 ani in specialitate sau diploma de licenta in specialitate (PL, SSD, S)
2. diploma de bacalaureat
3. fara vechime
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
o 23 decembrie 2025, ora 15,00 termenul limita pentru depunerea dosarelor; (secretariatul spitalului)
o 29 decembrie 2025, ora 9:00: selectia dosarelor (la sediul spitalului)
o 12 ianuarie 2026, ora 9:00: proba scrisa; (la sediul spitalului)
o 15 ianuarie 2026 ora 9,00 : proba practica (la sediul spitalului)
o 20 ianuarie 2026 ora 9,00 : interviul (la sediul spitalului)


IV. DOSARELE DE CONCURS VOR CONTINE URMATOARELE DOCUMENTE :
1. formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2 din HG 1336/2022;
2. copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, certificat de nastere sau alte documente de stare civila (ex. hotarare judecatoreasca de divort, etc) dupa caz;
3. copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
4. copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de Spitalul Municipal Motru;
5. copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, extras din Revisal care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
6. certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
7. adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
8. certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
9. curriculum vitae, model comun european.
10. aviz psihologic
11. dovada platii taxei de concurs
12. Modelul orientativ al adeverintei mentionate la pct. 5) este prevazut in anexa nr. 3 din H.G. 1336/2022.


Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii si va contine mentiunea ca,, nu figureaza in evidente cu boli cornice si neuropsihice,,, mentiunea ,,apt de munca,,


Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul perioadei de inscriere, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.


Actele de stare civila (carte de identitate, certificate de nastere, de casatorie, etc.), actele de studii (inclusive certificate, adeverinte, atestate de absolvire, etc.) precum si certificatul de incadrare intr-un grad de handicap trebuie depuse in copie legalizata la notariat.


Cazierul judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului anterior datei de sustinere a probei scrise, nedepunerea cazierului in termenul indicat atrage dupa sine eliminarea din concurs.
Se pot prezenta la proba urmatoare numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Rezultatul selectarii dosarelor se afiseaza pe site-ul spitalului si la avizierul unitatii in termen de max. 2 zile lucratoare de la expirarea termenului de depunere a dosarelor de concurs.
Proba scrisa consta in redactarea unei lucrari scrise. Prin proba scrisa se testeaza cunostintele teoretice necesare ocuparii postului pentru care se organizeaza concursul.
Inainte de inceperea probei scrise se face apelul nominal al candidatilor, in vederea indeplinirii formalitatilor prealabile, respectiv verificarea identitatii. Verificarea identitatii candidatilor se face pe baza cartii de identitate, cartii electronice de identitate, cartii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate, aflate in termen de valabilitate. Candidatii care nu sunt prezenti la efectuarea apelului nominal ori care nu pot face dovada identitatii prin prezentarea cartii de identitate, cartii electronice de identitate, cartii de identitate provizorie sau a buletinului de identitate sunt considerati absenti.
Dupa verificarea identitatii candidatilor, iesirea din sala a acestora atrage eliminarea din concurs, cu exceptia situatiilor de urgenta in care acestia pot fi insotiti de unul dintre membrii comisiei de concurs sau de persoanele care asigura supravegherea.
Dupa inceperea comunicarii subiectelor este interzis accesul candidatilor care intarzie sau al oricarei alte persoane, in afara membrilor comisiei de concurs, precum si a persoanelor care asigura secretariatul comisiei de concurs, respectiv supravegherea desfasurarii probei.
In incaperea in care are loc concursul, pe toata perioada derularii acestuia, inclusiv a formalitatilor prealabile si a celor ulterioare finalizarii probei, candidatilor nu le este permisa detinerea sau folosirea vreunei surse de consultare sau a telefoanelor mobile ori a altor mijloace de comunicare la distanta.
Nerespectarea dispozitiilor prevazute atrage eliminarea candidatului din proba de concurs.
Candidatii vor avea asupra lor in zilele de concurs pix de culoare albastra.
Comunicarea rezultatelor la fiecare proba a concursului se face in termen de max. 1 zi lucratoare de la data finalizarii probei, prin afisare la avizier si pe pagina de internet a spitalului.
Contestatiile privind selectia dosarelor, rezultatul probei scrise, a probei practice si a interviului, se pot depune in cel mult o zi lucratoare de la data afisarii rezultatului selectiei dosarelor, rezultatul probei scrise, probei practice si a interviului.
Comunicarea rezultatelor la contestatiile depuse privind selectia dosarelor, rezultatul probei scrise, probei practice si a interviului se face prin afisare la avizierul unitatii si pe pagina de internet a spitalului in termen de o zi lucratoare de la expirarea termenului de depunere a contestatiilor pentru fiecare proba.
Punctajul pentru fiecare proba este de max. 100 puncte. Pentru a fi declarati admisi candidatii trebuie sa obtina minim 50 puncte la fiecare proba.
La punctaje egale are prioritate candidatul care a obtinut punctajul cel mai mare la proba scrisa, iar daca egalitatea se mentine, candidatii aflati in aceasta situatie vor fi invitati din nou la un interviu in urma caruia comisia de concurs va decide asupra candidatului castigator.
Repartitia pe locuri de munca se va face pe baza cererilor depuse de candidatii promovati dupa finalizarea concursului, conform clasamentului, in ordinea descrescatoare a mediilor obtinute.
In situatia in care numarul candidatilor care promoveaza concursul este mai mic decat numarul posturilor publicate, Spitalul Municipal Motru va stabili postul ce urmeaza sa fie ocupat in functie de urgenta.
Cuantumul taxei de concurs este de 150 lei si se achita la casieria unitatii.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul Spitalul Municipal Motru din mun. Motru, str. Carol Davilla nr. 4, telefon 0253410003, interior 113 - Birou RUNOS.


NOTA:
Candidatii care vor promova concursul organizat pentru ocuparea posturilor vacante de asistenti medicali, au obligatia sa prezinte avizul de libera practica eliberat de OAMGMAMR in termen de valabilitate, acesta fiind o conditie pentru incheierea contractului individual de munca,


BIBLIOGRAFIA SI TEMATICA


PENTRU CONCURSUL ORGANIZAT IN VEDEREA OCUPARII POSTURILOR VACANTE DE ASISTENTI MEDICALI GENERALISTI DEBUTANTI


SECTIA MEDICNA INTERNA si SECTIA RMFB


BIBLIOGRAFIA:


1. Fisa postului pentru asistent medical generalist debutant
2. Urgentele medico-chirurgicale de Lucretia Titirca, editura Medicala Bucuresti 2020
3. Ghid de nursing cu tehnici de evaluare si ingrijiri corespunzatoare nevoilor fundamentale vol I - coordonator Lucretia Titirca, Editura Viata Medicala Romaneasca
4. Codul de etica si deontologie profesionala al asistentului medical generalist, Monitorul Oficial nr. 560/august 2009
5. LEGEA drepturilor pacientului nr. 46 din 21 ianuarie 2003
6. ORDIN nr. 1761 din 03 septembrie 2021 pentru aprobarea Normelor tehnice privind curatarea, dezinfectia si sterilizarea in unitatile sanitare publice si private, evaluarea eficacitatii procedurilor de curatenie si dezinfectie efectuate in cadrul acestora, procedurile recomandate pentru dezinfectia mainilor in functie de nivelul de risc, precum si metodele de evaluare a derularii procesului de sterilizare si controlul eficientei acestuia
7. ORDIN nr. 1226 din 3 decembrie 2012 pentru aprobarea Normelor tehnice privind gestionarea deseurilor rezultate din activitati medicale si a Metodologiei de culegere a datelor pentru baza nationala de date privind deseurile rezultate din activitati medicale
8. ORDIN nr. 1101 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale in unitatile sanitare
9. OMS 1142/2013 privind aprobarea procedurilor de practica pentru asistenti medicali generalisti


3. Tematica:
1. Bibliografie punct 1 - integral


2. Bibliografie punct 2 - partial:
1. Urgentele aparatului respirator pag. 17 - 34
2. Urgentele aparatului cardiovascular pag. 36 - 82
5. Urgentele neurologice pag. 120 - 134
11. Socul pagina 262 - 272


3. Bibliografie punct 3 - partial:
Partea a doua ,, Nevoile fundamentale ale fiintei umane si probleme de ingrijire,, pag. 77 - 408


4. Bibliografie punct 3 - integral


5. Bibliografie punct 5 - integral


6. Bibliografie punct 6 - integral


7.Bibliografie punct 7 - integral


8.Bibliografie punct 8 - partial


ANEXA nr. 1 - CAPITOLUL II: Atributiile unitatii sanitare in activitatea de supraveghere, prevenire si limitare a infectiilor asociate asistentei medicale


13. Atributiile asistentei medicale responsabile de salon


9. Bibliografie punct 9 - partial


PARTEA I PREVENIREA INFECTIILOR NOZOCOMIALE
Capitolul 1 CONTROLUL INFECTIILOR
1.1 Definitii, factori si surse de contaminare, cai de transmitere
1.2 Politici si programe de supraveghere si control a infectiilor
1.3 Ghid de precautii universale
1.4 Spalarea mainilor
1.5 Precautii de prevenire a infectiilor transmise pe cale aeriana
1.6 Precautii de prevenire a infectiilor transmise prin picaturile Flugge
1.7 Precautii de prevenire a infectiilor transmise prin contact direct cu secretiile sau obiectele contaminate
1.9 Utilizarea echipamentului de izolare


PARTEA II INTERVENTII AUTONOME
Capitolul 2 IGIENA SI CONFORTUL PACIENTULUI
2.2 Schimbarea lenjeriei de pat cu pacient imobilizat
2.3 Schimbarea lenjeriei de corp a pacientului imobilizat la pat
2.5 Schimbarea pozitiei pacientului imobilizat, adinamic
2.6 Mobilizarea pacientului


Capitolul 3 ALIMENTAREA BOLNAVULUI
3.1 Alimentarea active
3.2 Alimentarea pasiva


Capitolul 4 MASURAREA SI SUPRAVEGHEREA FUNCTIILOR VITALE SI A ALTOR PARAMETRI
4.1 Masurarea si notarea temperaturii
4.2 Masurarea si notarea pulsului
4.3 Masurarea si notarea presiunii sangelui
4.4 Masurarea si notarea respiratiei
4.5 Masurarea inaltimii si greutatii corporale


PARTEA III INTERVENTII DELEGATE (efectuate sub prescriptie medicala)
Capitolul 5 PRELEVARI (RECOLTARI) PENTRU EXAMENE DE LABORATOR
5.1 Recoltarea sangelui pentru examene de laborator
5.2. Recoltarea probelor de urina pentru examene de laborator
5.5. Recoltarea sputei prin expectoratie


Capitolul 6 ADMINISTRAREA MEDICAMENTELOR
6.1 Aspecte generale
6.2 Administrarea medicamentelor pe cale orala
6.3 Administrarea medicamentelor prin injectii parenterale
6.4 Administrarea medicamentelor prin injectii intramusculare
6.5 Administrarea medicamentelor prin injectii intramusculare, metoda ,,Z"
6.6 Administrarea medicamentelor prin injectii subcutnate
6.7 Administrarea medicamentelor prin injectia intradermica (I.D)
6.8 Administrarea medicamentelor prin injectie intravenoasa direct


Capitolul 7 TERAPII VASCULARE
7.1 Montarea cateterului venos periferic pentru perfuzii
7.2 Mentinerea si ingrijirea unei linii venoase existente
7.3 Indepartarea dispozitivului intravenos periferic


Capitolul 8 SONDAJE, SPALATURI, CLISME
8.4 Sondajul vezical la femeie
8.7 Clima evacuatorie
8.8 . Introducerea tubului de gaze


PARTEA IV INTERVENTII LA CARE ASISTENTUL MEDICAL PARTICIPA ALATURI DE MEDIC
Capitolul 9 PARTICIPAREA ASISTENTULUI MEDICAL LA PUNCTII
9.2 Participarea asistentului medical la toracocenteza
9.3 Participarea asistentului medical la efectuarea punctiei peritoneale (Paracenteza abdominala)


Capitolul 10 PARTICIPAREA ASISTENTULUI MEDIC AL LA EXAMINARI IMAGISTICE
10.3. Participarea asistentului medical la examenul cu ultrasunete (echografice)


PARTEA V INGRIJIRI SPECIALE
Capitolul 12 INGRIJIRI IN BOLILE APARATULUI RESPIRATOR
12.3. Participarea asistentului medical la efectuarea toracocentezei (punctia pleurala)
12.8. Participarea asistentului medical la efectuarea oxigenoterapiei
12.9. Participarea asistentului medical la efectuarea aerosoloterapiei


Capitolul 13 INGRIJIRI IN BOLI CARDIOVASCULARE
13.5. Inregistrarea electrogramei in repaus si in efort
13.7. Supravegherea pacientului tratat cu diuretice in cardiologie


CAPITOLUL 14 INGRIJIRI IN GASTROENTEROLOGIE
14.3. Examinarea echografica a organelor digestive
14.5. Punctia abdominala


CAPITOLUL 16 INGRIJIRI IN BOLI METABOLICE
16.1 Glicemia capilara
16.4 Administrarea insulinei


CAPITOLUL 18 INGRIJIREA PACIENTILOR CU AFECTIUNI NEUROLOGICE
18.4. Scorul Glasgow (GCS)


CAPITOLUL 20 INGRIJIRI IN ORL
20.1. Manevra Heimlich


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: 2 Posturi Asistenti Medicali Generalisti Debutanti - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts