2 posturi de Consilier IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
2 posturi de Consilier IA - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Laboratorul de Control Doping Expira in 2025-12-10
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii nationale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anuntul a fost rectificat la solicitarea institutiei angajatoare, conform documentului atasat urmator:
Document atasat corectat
In conformitate cu prevederile Hotararii Guvernului nr. 1336/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare si ale art. VII alin. 2 si alin. 3 lit. a) din Ordonanta de urgenta nr. 156/2024 privind unele masuri fiscal-bugetare in domeniul cheltuielilor publice pentru fundamentarea bugetului general consolidat pe anul 2025, pentru modificarea si completarea unor acte normative, precum si pentru prorogarea unor termene,
Laboratorul de Control Doping organizeaza concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi de executie vacante unice de natura contractuala:
- 1 post de Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de achizitii publice), pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga de 8 ore/zi;
- 1 post de Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de contabilitate), pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga de 8 ore/zi;
I. Concursul cuprinde proba scrisa si interviu.
Probele se vor sustine la sediul Guvernului Romaniei, Palatul Victoria, Piata Victoriei nr. 1, Sector 1, Bucuresti, Cod Postal 011791l:
- proba scrisa va avea loc in data de 18.12.2025, ora 10:00;
- proba de interviu se va sustine intr-un termen de maximum 4 zile lucratoare de la data sustinerii probei scrise.
II. In vederea participarii, candidatii vor depune dosarul de concurs, in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului, respectiv in perioada 26.11.2025 - 10.12.2025, in intervalul orar 08:00 - 14:00, conform art. 35, alin (7) din HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, la adresa de e-mail a institutiei [email protected], urmand ca la o data ulterioara, stabilita de secretarul de comisie, sa se prezinte la sediul din Bd-ul Basarabia, nr. 37-39, sector 2, Bucuresti, cu documentele in original.
III. In conformitate cu prevederile art. 35 din HG 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare, pentru inscrierea la concurs, candidatii vor prezenta dosarul de concurs care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr.1 la prezentul anunt;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de institutia publica;
e) copia carnetului de munca, si/sau a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in specialitatea studiilor solicitata pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) curriculum vitae, model comun european.
Adeverinta care atesta starea de sanatate va contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
Copiile de pe actele prevazute la lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, daca este cazul, se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
Certificatul de cazier judiciar poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor, are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul certificatului de cazier judiciar, anterior datei de sustinere a probei scrise.
Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisiei de concurs, in termenul de 10 zile lucratoare, in care se poate depune dosarul de concurs, propunerea sa privind instrumentele necesare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
IV. Conditiile de participare:
IV.1. Conditiile generale:
Poate participa la concursul organizat pentru ocuparea postului scos la concurs, persoana care:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii.
IV.2. Conditiile specifice pentru posturile scoase la concurs:
1) Pentru postul contractual de Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de achizitii publice), pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga de 8 ore/zi;
* studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor juridice;
* vechime in specialitatea studiilor: minimum 7 ani;
1.1 Bibliografie/Tematica propusa pentru concurs :
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice - Capitolul I Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, Capitol III Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica precum si raspunderea acestuia si Capitolul IV Incadrarea si promovarea personalului contractual.
- Constitutia Romaniei, republicata cu tematica: Integral.
- Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Integral.
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Integral.
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Accesul la informatiile de interes public.
- Hotararea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public cu tematica Accesul la informatiile de interes public;
- Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Procedura de solutionare a cererilor in contenciosul administrativ.
- Legea nr. 212/2018 pentru modificarea si completarea Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 si a altor acte normative cu tematica Procedura de solutionare a cererilor in contenciosul administrativ;
- Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
- Hotararea nr. 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu cu tematica Integral.
- Legea nr. 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Integral.
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Regimul juridic al achizitiilor publice, Tipuri de contracte de achizitie publica, Tipuri de proceduri de achizitie publica, Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de achizitie publica, Principii si definitii in materia prevenirii si sanctionarii formelor de discriminare;
- Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu tematica Regimul juridic al achizitiilor publice, Tipuri de contracte de achizitie publica, Tipuri de proceduri de achizitie publica, Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de achizitie publica, Principii si definitii in materia prevenirii si sanctionarii formelor de discriminare.
Candidatii vor avea in vedere, la studierea actelor normative din bibliografie, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
1.1 Bibliografie/Tematica propusa pentru concurs :
- Constitutia Romaniei, republicata
cu tematica: Integral.
- Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica: Integral.
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica: Integral.
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Accesul la informatiile de interes public.
- Hotararea nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public
cu tematica Accesul la informatiile de interes public;
- Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Procedura de solutionare a cererilor in contenciosul administrativ.
- Legea nr. 212/2018 pentru modificarea si completarea Legii contenciosului administrativ nr. 554/2004 si a altor acte normative
cu tematica Procedura de solutionare a cererilor in contenciosul administrativ;
- Ordonanta Guvernului nr. 27/2002 privind reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Reglementarea activitatii de solutionare a petitiilor.
- Hotararea nr. 781/2002 privind protectia informatiilor secrete de serviciu.
cu tematica Integral.
- Legea nr. 182/2002 privind protectia informatiilor clasificate, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Integral.
- Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare
cu tematica Regimul juridic al achizitiilor publice, Tipuri de contracte de achizitie publica, Tipuri de proceduri de achizitie publica, Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de achizitie publica, Principii si definitii in materia prevenirii si sanctionarii formelor de discriminare;
- Hotararea nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice
cu tematica Regimul juridic al achizitiilor publice, Tipuri de contracte de achizitie publica, Tipuri de proceduri de achizitie publica, Principiile care stau la baza atribuirii contractelor de achizitie publica, Principii si definitii in materia prevenirii si sanctionarii formelor de discriminare.
Candidatii vor avea in vedere, la studierea actelor normative din bibliografie, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
1.2 Principalele atributii ale postului Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de achizitii publice):
- Intocmeste Programul anual al achizitiilor publice si il actualizeaza la nevoie.
- Elaboreaza documentatiile de atribuire: caiet de sarcini, note justificative, fise de date, caracteristici tehnice.
- Deruleaza procedurile de achizitii publice conform Legii nr. 98/2016 si legislatiei secundare.
- Incarca documentatiile, raspunsurile la clarificari si toate documentele necesare in platforma SEAP/SICAP.
- Urmareste publicarea anunturilor si derularea procedurii pana la finalizarea ei.
- Participa la evaluarea ofertelor in comisiile de evaluare.
- Intocmeste rapoarte ale procedurii si documentele finale de atribuire.
- Monitorizeaza derularea contractelor de achizitii: termene, livrari, receptii, plati.
- Asigura arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor de achizitii publice.
- Urmareste modificarile legislative si asigura conformitatea procedurilor derulate.
- Respecta Regulamentul intern al Laboratorului de Control Doping;
- Redacteaza rapoarte, informari, adrese, puncte de vedere sau alte documente solicitate de conducere.
- Asigura colaborarea interdepartamentala si furnizarea datelor solicitate de autoritatile centrale sau alte organisme.
- Participa la implementarea proiectelor institutiei, inclusiv proiecte cu finantare externa, in limitele atributiilor sale.
- Propune masuri de eficientizare a activitatii administrative, economice si de resurse umane.
- Respecta confidentialitatea datelor si informatiilor gestionate.
- Respecta procedurile interne, legislatia muncii, normele de achizitii publice si reglementarile institutiei.
- Participa la cursuri de perfectionare, instruiri si formari profesionale necesare postului.
1.2 Principalele atributii ale postului Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de achizitii publice):
- Intocmeste Programul anual al achizitiilor publice si il actualizeaza la nevoie.
- Elaboreaza documentatiile de atribuire: caiet de sarcini, note justificative, fise de date, caracteristici tehnice.
- Deruleaza procedurile de achizitii publice conform Legii nr. 98/2016 si legislatiei secundare.
- Incarca documentatiile, raspunsurile la clarificari si toate documentele necesare in platforma SEAP/SICAP.
- Urmareste publicarea anunturilor si derularea procedurii pana la finalizarea ei.
- Participa la evaluarea ofertelor in comisiile de evaluare.
- Intocmeste rapoarte ale procedurii si documentele finale de atribuire.
- Monitorizeaza derularea contractelor de achizitii: termene, livrari, receptii, plati.
- Asigura arhivarea corespunzatoare a tuturor documentelor de achizitii publice.
- Urmareste modificarile legislative si asigura conformitatea procedurilor derulate.
- Respecta Regulamentul intern al Laboratorului de Control Doping;
- Redacteaza rapoarte, informari, adrese, puncte de vedere sau alte documente solicitate de conducere.
- Asigura colaborarea interdepartamentala si furnizarea datelor solicitate de autoritatile centrale sau alte organisme.
- Participa la implementarea proiectelor institutiei, inclusiv proiecte cu finantare externa, in limitele atributiilor sale.
- Propune masuri de eficientizare a activitatii administrative, economice si de resurse umane.
- Respecta confidentialitatea datelor si informatiilor gestionate.
- Respecta procedurile interne, legislatia muncii, normele de achizitii publice si reglementarile institutiei.
- Participa la cursuri de perfectionare, instruiri si formari profesionale necesare postului.
2) Pentru postul contractual de Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de contabilitate), pe perioada nedeterminata, cu norma intreaga de 8 ore/zi;
* studii universitare de licenta absolvite cu diploma de licenta sau echivalenta in domeniul stiintelor economice;
* vechime in specialitatea studiilor: 7 ani;
2.1 Bibliografie/Tematica propusa pentru concurs:
- Ordonanta de Urgenta nr. 57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare
- cu tematica: Personalul contractual din autoritatile si institutiile publice - Capitolul I Prevederi generale aplicabile personalului contractual din autoritatile si institutiile publice, Capitol III Drepturi si obligatii ale personalului contractual din administratia publica precum si raspunderea acestuia si Capitolul IV Incadrarea si promovarea personalului contractual.
- Constitutia Romaniei, republicata cu tematica: Integral.
- Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Integral.
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica: Integral.
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Integral.
- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Integral.
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Integral.
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Integral.
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare cu tematica Integral.
Candidatii vor avea in vedere, la studierea actelor normative din bibliografie, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
2.1 Bibliografie/Tematica propusa pentru concurs:
- Constitutia Romaniei, republicata
cu tematica: Integral.
- Ordonanta Guvernului nr. 137/2000 privind prevenirea si sanctionarea tuturor formelor de discriminare, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica: Integral.
- Legea nr. 202/2002 privind egalitatea de sanse si de tratament intre femei si barbati, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica: Integral.
- Legea nr. 544/2001 privind liberul acces la informatiile de interes public, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Integral.
- Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Integral.
- Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedura fiscala, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Integral.
- Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Integral.
- Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare.
cu tematica Integral.
Candidatii vor avea in vedere, la studierea actelor normative din bibliografie, inclusiv republicarile, modificarile si completarile acestora.
2.2 Principalele atributii ale postului Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de contabilitate):
- Inregistreaza in contabilitate toate operatiunile economico-financiare ale institutiei, conform normelor contabile din sectorul bugetar.
- Verifica si prelucreaza documentele justificative (facturi, contracte, dispozitii de plata, note de receptie, procese-verbale etc.).
- Intocmeste balanta de verificare si urmarirea concordantei dintre contabilitatea sintetica si analitica.
- Asigura evidenta si urmarirea platilor si incasarilor prin trezorerie si banca.
- Tine evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii si operarea modificarilor (casare, transfer, modernizare).
- Tine evidenta obiectelor de inventar, darii in folosinta si scoaterii din functiune.
- Participa la activitatile de inventariere anuala si intocmeste documentele aferente (liste inventar, procese-verbale, note contabile).
- Actualizeaza registrul-inventar si asigura corelarea datelor cu sistemele contabile.
- Contribuie la elaborarea proiectului de buget anual si la fundamentarea necesarului de credite bugetare.
- Monitorizeaza executia bugetara pe articole si alineate, semnaland eventualele depasiri sau economii.
- Intocmeste situatiile financiare trimestriale si anuale (executia bugetara, contul de incheiere a exercitiului, raportari la Ministerul Finantelor).
- Pregateste explicatiile necesare pentru controlul financiar preventiv propriu (CFPP).
- Intocmeste ordine de plata, note contabile, note de fundamentare, referate economice si alte documente specifice.
- Verifica incadrarile bugetare in functie de codurile CPV, clasificatia bugetara si legislatia in vigoare.
- Gestioneaza registrele obligatorii: registrul jurnal, registrul inventar, registrul de casa, evidenta angajamentelor.
- Asigura relatia cu Trezoreria Statului pentru derularea operatiunilor (plati, extrase, depuneri documente).
- Gestioneaza avansurile spre decontare si verifica decontarea lor in termenele legale.
- Respecta Regulamentul intern al Laboratorului de Control Doping;
- Redacteaza rapoarte, informari, adrese, puncte de vedere sau alte documente solicitate de conducere.
- Asigura colaborarea interdepartamentala si furnizarea datelor solicitate de autoritatile centrale sau alte organisme.
- Participa la implementarea proiectelor institutiei, inclusiv proiecte cu finantare externa, in limitele atributiilor sale.
- Propune masuri de eficientizare a activitatii administrative, economice si de resurse umane.
- Respecta confidentialitatea datelor si informatiilor gestionate.
- Respecta procedurile interne, legislatia muncii, normele de achizitii publice si reglementarile institutiei.
- Participa la cursuri de perfectionare, instruiri si formari profesionale necesare postului.
2.2 Principalele atributii ale postului Consilier IA in cadrul Compartimentului Economic si Resurse Umane (cu atributii de contabilitate):
- Inregistreaza in contabilitate toate operatiunile economico-financiare ale institutiei, conform normelor contabile din sectorul bugetar.
- Verifica si prelucreaza documentele justificative (facturi, contracte, dispozitii de plata, note de receptie, procese-verbale etc.).
- Intocmeste balanta de verificare si urmarirea concordantei dintre contabilitatea sintetica si analitica.
- Asigura evidenta si urmarirea platilor si incasarilor prin trezorerie si banca.
- Tine evidenta mijloacelor fixe, calculul amortizarii si operarea modificarilor (casare, transfer, modernizare).
- Tine evidenta obiectelor de inventar, darii in folosinta si scoaterii din functiune.
- Participa la activitatile de inventariere anuala si intocmeste documentele aferente (liste inventar, procese-verbale, note contabile).
- Actualizeaza registrul-inventar si asigura corelarea datelor cu sistemele contabile.
- Contribuie la elaborarea proiectului de buget anual si la fundamentarea necesarului de credite bugetare.
- Monitorizeaza executia bugetara pe articole si alineate, semnaland eventualele depasiri sau economii.
- Intocmeste situatiile financiare trimestriale si anuale (executia bugetara, contul de incheiere a exercitiului, raportari la Ministerul Finantelor).
- Pregateste explicatiile necesare pentru controlul financiar preventiv propriu (CFPP).
- Intocmeste ordine de plata, note contabile, note de fundamentare, referate economice si alte documente specifice.
- Verifica incadrarile bugetare in functie de codurile CPV, clasificatia bugetara si legislatia in vigoare.
- Gestioneaza registrele obligatorii: registrul jurnal, registrul inventar, registrul de casa, evidenta angajamentelor.
- Asigura relatia cu Trezoreria Statului pentru derularea operatiunilor (plati, extrase, depuneri documente).
- Gestioneaza avansurile spre decontare si verifica decontarea lor in termenele legale.
- Respecta Regulamentul intern al Laboratorului de Control Doping;
- Redacteaza rapoarte, informari, adrese, puncte de vedere sau alte documente solicitate de conducere.
- Asigura colaborarea interdepartamentala si furnizarea datelor solicitate de autoritatile centrale sau alte organisme.
- Participa la implementarea proiectelor institutiei, inclusiv proiecte cu finantare externa, in limitele atributiilor sale.
- Propune masuri de eficientizare a activitatii administrative, economice si de resurse umane.
- Respecta confidentialitatea datelor si informatiilor gestionate.
- Respecta procedurile interne, legislatia muncii, normele de achizitii publice si reglementarile institutiei.
- Participa la cursuri de perfectionare, instruiri si formari profesionale necesare postului.
VI. Calendarul desfasurarii concursului este urmatorul:
Data/ ora Activitati
26.11.2025 Afisarea anuntului concursului
26.11.2025 - 10.12.2025 Depunerea dosarelor
11.12.2025 - 12.12.2025 Selectia dosarelor participantilor la concurs
12.12.2025 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor participantilor
15.12.2025 Depunere contestatii la selectia dosarelor
16.12.2025 Afisarea rezultatelor la contestatiile selectiei de dosare
18.12.2025, ora 10:00 Sustinerea probei scrise
18.12.2025 Afisarea rezultatelor probei scrise
19.12.2025 Depunere contestatii la proba scrisa
22.12.2025 Afisarea rezultatelor contestatiilor la proba scrisa
23.12.2025, ora 10:00 Sustinerea probei de interviu
23.12.2025 Afisarea rezultatelor probei de interviu
24.12.2025 Depunere contestatii proba de interviu
29.12.2025 Afisarea rezultatelor contestatiilor probei de interviu
29.12.2025 Afisarea rezultatelor finale ale concursului
Informatii suplimentare se pot obtine de la secretarul comisiei de concurs, la numar telefon 0371012753 si prin intermediul adresei de e-mail: [email protected].
DIRECTOR,
Dr. STAN CRISTINA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.