Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

13065 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

13065 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Descrierea postului Îți place să lucrezi ca economist și îți dorești să continui parcursul profesional într-o firmă de consultanță, alături de colegi tineri, prietenoși și cu aceeași pasiune? Este posibil să fii exact colegul pe care îl căutăm la Expert Mind. Cerințele postului să ai o experiență de minim 6 luni în domeniul financiar-contabil;- să poți utiliza cu succes pachetul Microsoft Office;- să poți asimila rapid instrumentele și sistemele de operare (sub îndrumarea coordonatorului);- să îți placă să lucrezi în echipă, să ai o atitudine pozitivă. Deja ai un plus, dacă:- ai mai lucrat într-o firmă de consultanță în domeniul financiar-contabil;- ai mai lucrat în Saga/Nexus/WinMentor;- ai mai avut în gestiune contabilă un portofoliu de clienți (operare, declarații, arhivare). Responsabilitățile postului- gestionarea unui portofoliu de clienti;- operarea documentelor contabile;- intocmirea si perfectarea balantelor de verificare si a declaratiilor lunare/ trimestriale pentru bugetul
Win Expert Consulting
Companie verificată
Aplica rapid
Dulcinella este lider pe piața internațională din 2005 în domeniile de cofetărie, ciocolaterie și patiserie. Scopul nostru este să facem ziua clienților noștri mai dulce, prin experiența noastră și dragostea față de ceea ce facem. Acum, te invităm în echipa noastră prietenoasă ca să rEvoluționăm împreună și să cucerim noi idealuri „dulci”! Angajăm vânzători-consultanți specializați în: - Asigurarea unei imagini corecte și plăcute a companiei Dulcinella- Crearea unei experiențe integre de interacțiune și cumpărături pentru clienții noștri- Deservirea amabilă și consultarea calitativă în baza preferințelor individuale- Efectuarea comenzilor și recepționarea produselor livrate- Expunerea producției la vânzare și evidența acesteia- Respectarea disciplinei muncii și regulamentului intern- Experienţa în muncă nu este obligatorie, dar constitue un avantaj! Ce căutăm? - Orientare și deschidere către necesitățile clientului- Abilitați de comunicare și vânzare- Tendință către realizarea sco
Dulcinella
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3000 până la 6000 LEI pe lună
Cautam Consultat vanzari!Daca esti pasionat de domeniul vanzarilor si iti doresti sa faci parte dintr-o echipa tanara, dinamica, la noi e locul potrivit.Tot ce ne dorim din partea ta este implicare, seriozitate si punctualitate!Noi iti oferim in schimb un mediu de lucru placut (sector 6, vis-a-vis de metrou Politehnica), salariu fix si comisioane din vanzari!Daca nu ai experienta in domeniu, nu e nicio problema. Iti oferim training!
MARIGETABIO SRL
Companie verificată
Aplica rapid
Clinica sector 6 caita persoane responsabile,empatice fata de pacientii nostru,experienta profesionala si atitudine pozitiva.Asistent medical cu experienta recoltare copii si adulti cunostinta operare calculator in ambulator.Medici specialisti cu experienta si posibilitate contract cu casa de asigurari pentru recuperare medicala,neurologie,medicina interna cu competenta ecografie,psihiatrie,psihologie,orl, ortopedie- traumatologie .Experienta operare calculator, ALP si malpraxis valabile.Salariu motivat in functie de experienta si competentele dvs.
Memorial medical center
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 700 până la 1500 EURO pe lună
Dezvoltam o echipa noua, cautam canditatul care are: Capacitate de adaptare si invatare rapidaDemn de incredere, serios, dinamic, increzator in fortele proprii, proactivPermis conducere obligatoriu categoria BPunctual si responsabilEmpatia si buna intelegere a nevoilor clientiilorBune abilitati de comunicare Ca agent de vanzari activitatea ta va consta in : Promovarea si prezentarea produsului si imaginii companieiVizitarea clientilor din zona alocata si respectarea cu strictete a rutinelor de vanzari definiteDezvoltarea continua a portofoliului de clienti Ce vei primi: Comision garantat fara target impusBonusuri in functie de performateSansa de a avansa pe baza rezultatelor propriiProgram flexibil, independenta in organzarea munciiSalariu motivant direct proporțional cu numarul de vanzari si cu seriozitatea agentuluiVacante cu echipa in tara si in străinătate! Despre Dren Company: Suntem o companie cu 114 ani de experienta care face parte din cel mai mare concern din lume - leader mon
Dren Company
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2100 până la 2300 LEI pe lună
Dacă ești o persoană: - comunicativă și orientată spre client; - cu o atitudine pozitivă; - responsabilă și cu dorință de a evolua. Atunci te așteptăm în echipa noastră și lasă restul pe seama noastră! Îți oferim: - pachet salarial format din salar fix + bonus vânzări - achiziționare produse la preț de furnizor; - posibilitate de avansare în cadrul firmei. Cine suntem? O companie înființată în anul 2012, cu o rețea de 24 magazine în toată țara și care oferă servicii la standarde înalte privind comercializarea accesoriilor GSM. Post disponibil : Consilier Vanzari Locație : DN1 Value CentreProgram : 2 zile la lucru / 2 zile liber ( 2 weekenduri libere / luna )
CoverSHOP
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 600 până la 900 EURO pe lună
Descrierea postuluiProgramarea pacientilor si deschierea serviciilor.Coordonator pacient, cu grad ridicat de satisfactie.Prospectarea, initierea si mentinerea relatiilor profesionale cu medicii;Formarea, mentinerea si actualizarea bazei de date a contactelor;Intocmeste rapoarte saptamanale si lunare;Planificarea activitatii saptamanale/lunare si extinderea portofoliului de clienti; Cerințele postuluiPersoana orientata catre performanta si rezultate;Entuziast/a și să dai dovadă dе implicare și creativitate;Abilitati dе comunicare;Bun prieten cu limba română;Să acorzi atenție detaliilor, să gestionezi bine timpul;Abilitati de structurare a informatiei;
Gauss Clinics Srl
Companie verificată
Aplica rapid
Firma Ginza Invest cauta un Supervizer Mercantizare   Performer-ul pe care il dorim reprezinta un candidat ideal daca indeplineste conditiile:·        Are experienta anterioara in gestionarea activitatii de merchandising la nivel regional sau national·        Are o experiență de minimum 2 ani pe o functie de controller mercantizare de teren·        Este o persoană organizată, experimentată în muncă, având capacitatea de a lucra multi-tasking, comunicativa, care sa fi avut experienta in trecut cu sefii de magazine.·        Dispune de abilități în utilizarea pachetului Office (Word, Excel, Outlook).·        Este o persoana formala, politicoasa, cu abilitati de comunicare profesionala.·        Are capacitate de rezolvare de probleme(foarte imp
Ginza Invest SRL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
ORBICO
Candidatul ideal POZIȚIA Part-timeÎNCEPERE Cat mai curand posibilCOMPANIA Peek & Cloppenburg S.R.L.PERSOANA DE CONTACT General Sales ManagerLOCAȚIA AFI Cotroceni, BucureștiCOMPETENŢE Orientare bună către clienţi şi servicii Seriozitate şi capacitate de lucru în echipă, dar şi o atitudine pozitivă De preferat, o diplomă în comerţ sau experienţă în vânzări, respectiv în prestări serviciiDescrierea jobului RESPONSABILITĂŢI Implicarea în procesul de vânzare prin servicii complexe şi discuţii active cu clienţii Consilierea clienţilor Participare la procesele de susţinere a vânzărilor Activităţi de pregătire pre- şi post-vânzareCEEA CE OFERIM Un mediu profesional dinamic, focalizat pe lucrul în echipă și responsabilitate individuală Siguranța unei companii de familie cu tradiție Posibilitatea de a dezvolta o carieră în domeniul modei Programe de dezvoltare variate pentru diverse funcții și departamente din cadrul magazinului Reducere la cupărăturile personale în magazinele noastre pentru toț
MediaCom Romania
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare în domeniul economic; Experiență de muncă în contabilitate, preferabil într-o companie care oferă servicii de contabilitate – minim 2 ani; Abilități excelente de utilizare a computerului; Cunoștințe solide ale Codului Fiscal și despre standardele contabile din România; Competente in ultilizarea unor programe diverse de contabilitate, de exemplu: Saga, Winmentor, Nexus Limba engleză Atenție la detalii și capacitatea de a gestiona sarcini multiple și complexe; Dorință de a-și îmbunătăți continuu cunoștințeleBeneficii: Job stabil in cadrul unui mediu de lucru placut, flexibil; Pachet salarial competitiv in concordanta cu experienta acumulata; Dezvoltare personala si profesionala, participare traininguri, cursuri de pregatire profesionala si actualizare cunostinte cu modificarile legislative in vigoare; Asigurare medicala privata; Tichete de masa; Prime de sarbatori; Program flexibilDescrierea jobului Vei realiza activități contabile în confo
KONTAS MANAGEMENT
Candidatul ideal Ce este nevoie sa detii: Experienta in munca de minimum trei ani intr-o pozitie similara (domeniul agribusiness reprezinta un avantaj) Studii superioare finalizate Cunostinte medii de operare in Excel (pivot, vlookup). Excelente abilitati de ascultare activa si comunicare eficienta, cu focus pe obtinerea rezultatelor dorite Foarte bune aptitudini de prioritizare, organizare si planificare Gandire analitica, atentie la detalii si capacitate de rezolvare a problemelor. Excelente abilitati de lucru in echipa Atitudine proactiva in vederea identificarii de solutii la situatiile aparute.Descrierea jobului Responsabilitati: Realizezi si transmiti diverse analize si rapoarte (analiza campanie, status vanzari etc), catre Director General, Regional Sales Manager, Manager Resurse Umane, Manager Financiar etc. Inregistrezi in sistem comenzile de distribuitori si fermieri transmise de catre echipa de vanzari. Soliciti clientilor distribuitori rapoarte in vederea gestionarii divers
BIOCROP
Candidatul ideal - Studii medii/superioare;- Experienta intr-o pozitie similara;- Limbi straine: engleza nivel avansat;- Cunoastere si utilizare corecta a echipamentelor de birou (telefon, imprimanta, copiator, etc.)- Cunoasterea pachetului MS Office ( Word, Excel, PowerPoint)- Atentie la detalii si nevoile clientilor;- Capacitate de organizare a timpului si a sarcinilor;- Foarte bune abilitati de organizare, comunicare(verbala si scrisa) si de relationare interpersonala, lucru in echipa;- Profesionalism si prezenta placuta.Descrierea jobului - Intampinarea clientilor si indrumarea acestora;- Preluarea apelurilor telefonice si efectuarea legaturilor telefonice cu interiorul/exteriorul;- Gestionarea corespondentei si a documentelor primite pe mail si in format fizic(preluare, sortare, verificare, redistribuire)- Cunoasterea serviciilor pe care le oferim si informarea clientilor cu privire la acestea;- Pregatirea si actualizarea agendei de intalniri, programari si efectuarea de rezervari
AMANET GOLD SERVICES
Candidatul ideal In order to strengthen our structure we are looking for a Data Scientist/Analyst, who will be joining our Market Research & Analytics team in Bucharest.In particular, key responsibilities of the role include: Playing a part in owning and maintaining the underlying processes and business products we are building to support the day-to-day work of the company’s divisions Exploring and utilizing of diverse data sources related to the Real Estate Market Depicting business insights in a code basis level Aiding to the design and production of periodic Real Estate Market Reports Developing our analytical capabilities, researching related technologies and approaches, enabling other areas of the group Cooperating with external partners of the Division regarding the delivery of our business products as a software/service solution through our trademarked platforms Participating in multi-division project teams for the implementation of demanding projects Descrierea jobului The pers
CERVED PROPERTY SERVICES
Candidatul ideal Minim Studii medii Experienta in vanzari sau intr-un post similar constituie avantaj Amabilitate, flexibilitate, spirit de echipa, initiativa,punctualitateDescrierea jobului Consiliere clienti Organizeaza magazinul : receptie marfa,etichetare , aranjare produse, curatenie Operare calculator si casa de marcatOferta (bonusuri, beneficii): Contract pe perioada nedeterminata Training dedicat Salariu motivant 2500 lei NET Bonusuri de performanta Decontare abonament transport Program de lucru 40 ore/saptamana , 2 zile libere/saptamana.
STAR ACTIV INTERNATIONAL
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare); Experienta in retail (1-2 ani); Cunostinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Deputy Shop Manager vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi; Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime; Raportarile periodice sau cele solicitate punctual Realizarea pontajul lunar pentru
ORBICO
Companie verificată
Aplica rapid
CerințeStudii superioare tehnice finalizate;Certificat de absolvire al cursului de Management al calitatii;Cunostinte tehnice aplicabile in domeniul termo-energetic si in unitati industriale (rafinarii)Minim 3 ani experiență profesională;Persoană cu bune abilități de planificare, relaționare și comunicare;Responsabilitate, ordine, corectitudine și seriozitate;Atenție distributivă, viteză și acuratețe în îndeplinirea sarcinilor;Cunoștințe de limba engleză;Cunoștințe solide operare PC: Microsoft Office; ResponsabilitățiIntocmeste, gestioneaza documentatia specifica sistemului de management al calitatii si coordoneaza activitatile de control al calitatii;Identifica mijloacele de control pentru procesele, echipamentele si resursele necesare pentru indeplinirea calităţii;Urmareste stadiul de realizare al executiei din punct de vedere al managementului calitatii in cadrul proiectelor;Implementeaza actiuni corective ca urmare a rapoartelor de neconformitate intocmite de organismele de certifi
SC Turboenergy Power SRL
Candidatul ideal Milluu (Home Renting App) aduce inovatii majore pe piata de property tech, fiind singura aplicație de închiriere de apartamente din România dedicată exclusiv proprietarilor și chiriașilor. Aplicația este construită să ofere o experiență 100% digitală, de la găsirea și închirierea unei noi locuințe până la managementul complet al proprietății.În primul an de la înființare, au fost listate în aplicație peste 3500 de apartamente, iar la sfârșitul anului, Milluu a ajuns să aibă în management locuințe în valoare totală de 12 milioane de euro.Fondată in 2017 de către Florin Stoian, antreprenor care anterior a pus bazele StarTaxi și Yellow Menu, Milluu a primit investiții de peste 1 milion de Euro din cele doua runde de finantare din 2019 si 2021, fiind susținuta și finanțata de fondurile de investiții EGV, RocaX, Netopia Investments, Growceanu, Simple Capital și Angel Investors.Banii stransi in anul 2021 vor fi utilizați pentru a finanța planurile de extindere ale companiei
PROPTECH CORP
Candidatul ideal Descrierea pozitiei:Proiectele noastre desfășurate la nivel național necesita implicare 8h / zi de L-V. Cautam pentru ppzitie ingineri cu minim 3 ani de experienta in proiectare cai ferate, drumuri si poduri pentru a se alatura, unei echipe de succes.Cerinte: Absolvent Facultate de Inginerie (CFDP) Cai Ferate, Drumuri si Poduri. Experienta minima in proiecte de infrastructura. Experienta minima cu programe specifice de calcul si desen pentru proiectarea de CFDP (de preferat ARD), inclusiv cunosinte de utilizare a programelor AUTOCAD, OFFICE, CIVILCAD, MATHCAD. Abilitati de relationare cu membrii echipei de proiect. Implicare, inteligenta emotionala, responsabilitate si respect pentru munca. Capacitatea de a lucra atat singur cat si in echipa in toate fazele elaborarii unui proiect.Descrierea jobului Responsabilitati:- Partciparea la proiectele nationale pe care le desfasuram pe toate fazele de proiectare conform standardelor de lucru Europene: desen si calcul, SF, PT,
ROAD CONSTRUCT
Candidatul ideal Studii superioare; Minim un an de experienta de lucru in activitati de operare date, evidente si raportare; Persoana analitica, cu buna capacitate de organizare si planificare; Persoana responsabila, organizata, atenta la detalii; Bune abilitati de comunicare si cunostinte operare Microsoft Office.Descrierea jobului administreaza documentele de identificare ale autovehiculelor(CIV, certificat de inmatriculare, asigurari, carduri, licente); proceseaza datele provenite din documentele referitoare la autoveh. din parcul auto; intocmeste si genereaza diferite rapoarte; administreaza baza de date. intocmire si arhivare documente parc auto.Oferim: salariu fix; contract de munca determinat 2 ani; tickete de masa; mediu de lucru placut si dinamic; asigurare de sanatate Generalli; abonament apa/cafea dupa 6 luni vechime.
LA FANTANA ESTATE
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 13065 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.