Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

17600 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

17600 Locuri de Munca in Bucuresti - Joburi in Bucuresti

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Bucuresti si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Angajam muncitori in domeniul mobilei cu sau fara experienta.Se ofera instruire gratuita.Veti beneficia de pachet salarial atractiv si munca intr-un colectiv binevoitor in cadrul unei companii de incredere.Candidatul Ideal*Organizat, eficient si atent la detalii* Sociabil si capabil de a lucra in echipa* Seriozitate si punctualitate* Permisul de conducere, categoria B, reprezinta un avantaj*Pentru cei fara experienta ,nu va fie teama,va oferim instruire gratuita la locul de munca.Descrierea companieiINDIVIDUAL MOBIL GRUP S.R.L. este o firma producatoare de mobila si bucatarii personalizate de inalta calitate ,care desi nu este mult timp pe piata Romaniei,creste in mod constant.Istoria noastra a inceput in Republica Moldova acum 7 ani,iar rezultatele nostre au devenit din ce in ce mai vizibile datorita calitatii si profesionalizmului pe care-l oferim clientilor nostri.Datorita extinderii volumului de lucrari si comenzi,suntem in cautare de urmatoarele categorii de personal si anume:Mont
Individual Mobil Grup S.R.L.
Companie verificată
Aplica rapid
Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, MORGAN SOL si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, recrutam, calculam salariile, administram personalul pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.Locatie: Bucuresti, sector 5. Ce persoana cautam?- absolvent de studii universitare sau in an terminal, de preferat profil financiar, matematica sau psihologie; - bun utilizator al pachetului Microsoft Office; - fara "frica de telefon"; - o persoana sociabila, prietenoasa si zambitoare, pentru care lucrul in echipa este un mod de viata. Ce trebuie sa faceti?Ca parte a echipei MORGAN Sol te vei ocupa de un portofoliu de clienti si le vei oferi suport in:
Morgan Sol
Companie verificată
Aplica rapid
Firma autorizata ARR, partener oficial Uber - Bolt, cautam șoferi colaboratori. Facilitam în cel mai scurt timp obținerea Copiei Conforme și a ecusonului ARRCERINȚELE SUNT : minim 21 ani, permis auto cu vechime 2 ani, carte identitate, auto an fabricație 2010-2022,cazier judiciar, atestat transport persoane.Cartea de munca se calculează separat 2/4/8 ore și este obligatorie. Firma percepe comision 10%.Responsabilitățile postului
Flobemi
Candidatul ideal Capacitate de invatare rapida;- cunostinte bune de operare pc- cunostinte bune de limba engleza- studii medii finalizate- responsabilitate, ordine, corectitudine si seriozitate- atentie la detalii- adaptare la solicitari multiple, flexibilitate.varsta 25-40 ani- Studii Medii sau superioare ( minim diploma de Bacalaureat )- Persoana sociabila, deschisa si foarte organizata;- Tehnici de vanzare si cunostinte de promovare a produselor;Experienta in domeniu, cunostinte PC, Word, Excel, profesionalism, receptivDescrierea jobului - Gestionarea stocurilor si a vanzarilor;- Receptia marfii;- Inventar;EFORT FIZIC MODERAT
SELLO BEAUTY
Candidatul ideal Cu o experiență de peste 100 de ani în lume, Schrack Technik aduce în România încă din 1998 aparate şi echipamentepentru energie, industrie, cablare structurată, cabluri și conductoare, corpuri de iluminat, iluminat de siguranță și energie verdeRESPONSABILITĂȚI:w Participă la recepția faptică a mărfiiw Asigură eliberarea rapidă și corectă a mărfii pt. cliențiw Se îngrijește de expediția mărfii pt. cliențiw Participă la INVENTAR marfăw Conducere Electrositivuitorw Gestiune marfăw Preocuparea permanentă pentru satisfacerea cliențilorPRIN CE NE REMARCĂM:w Cea mai bună consultanță tehnicăw Cele mai bune stocuri din Româniaw Cel mai bun sistem de comenzi onlinePROFILUL DVS.:w Studii medii sau postlicealew Cunoştinţe de operare PC (WORD, EXCEL,OUTLOOK)w Constituie avantaj limba germana sau englezaw Constituie avantaj carnet de conducere B saucunostinte tehnicew Spirit întreprinzător, perseverent, activ, onest, loial sicorectw Fără cazierw Sănătate excelentăCE VĂ OFERIM:w Asi
SCHRACK TECHNIK
Candidatul ideal •Experienta in vanzari - min. 2 ani•Absolvent de studii superioare•Limba engleza – nivel mediu•Carnet de conducere categoria “B”•Cunostinte despre piata si industrie FMCG•Abilitati de negociere, persuasiune si lucru in echipa•Comunicare, entuziasm, abilitati de prezentareDescrierea jobului Asigura realizarea obiectivelor lunare convenite prin atingerea indicatorilor de performanta (GPS, OG, de distribuție, de acoperire, de vizite, de frecvență de vizitare, merchandising, incasari ) pentru zona atribuită.Responsabil pentru executia planurilor in magazin pe canal si brand/produs, utilizand instrumentele de merchandising / POSM pentru a maximiza vanzarile.Implementarea planurilor si programelor de comunicare catre consumator si de amplasare POSM pentru ca vizibilitatea brandurilor si disponibilitatea produselor sa fie consistenta pe termen scurt sau lung si in conformitate cu obiectivele specifice pe branduri si cu strategia si planurile stabiliteAsigura vizbilitatea bran
NESTLE ROMÂNIA
Candidatul ideal The ideal candidate High level of confidentiality Attentive to details Excellent administrative and organizational skills Multitasking and flexibility DiplomacyA plus: Familiarity with HR databases - Applicant Tracking Systems (ATS)Descrierea jobului Mandatory Requirements Bachelor's degree Good English skills (at least intermediate level) 1-2 years of similar experience Proficient in Microsoft Office Strong organizational skills that reflect ability to perform and prioritize multiple tasks with excellent attention to detail Strong interpersonal skills and the ability to build relationships with stakeholders, including staff, management, external partners and colleaguesYour Responsibilities:- Provide hospitality to all guests (clients, candidates, couriers, vendors etc.) and help to create a welcoming environment- Company document management (sorting and sending of correspondence, archiving of company documents, management of company contracts, sorting, archiving a
SOFTWARE BUSINESS PARTNERS
Candidatul ideal Dornic de a invata in permanenta lucruri noi, atitudine can do si orientare catre performanta. Abilitati foarte bune de negociere si comunicare in vederea promovarii produselor/serviciilor. Orientare catre client. O buna prioritizare si gestionare eficienta a responsabilitatilor şi a situatiilor competitive. Experienta in vanzari si cunostinte IT hard/software sunt considerate un avantaj.Descrierea jobului Contactarea telefonica a clientilor in vederea informarii cu privire la ofertele/produsele/serviciile valabile. Vei contribui la implementarea strategiei și planului de vânzări al companiei. Promovarea produselor/serviciilor in conformitate cu strategia comerciala a companiei. Gestionarea si solutionarea solicitarilor primite de la clienti sau directionarea situatiilor particulare catre departamentul specializat. Atingerea targetului de vanzare la nivel lunar.Beneficii: Pachet salarial competitiv; Bonuri de masa; Schema de bonusare bazata pe performanta, progresiva,
BRIGHT COMMUNICATION
Candidatul ideal Studii superioare finalizate – avantaj domeniul economicExperienta intr-un rol similar minim 2 ani;Experienta in domeniul asigurarilor – minim 2 ani;Limba engleza nivel mediu;Cunostinte:O buna cunoastere, intelegere si viziune a procesului de comisionare specific domeniului asigurari;Calcul comisioane si bonusuri intermediari si remuneratie variabila pentru angajatii din vanzari.Analiza si intocmire rapoarte specifice activitatiiAbilităţi de eficientizare/ optimizare procese specifice (cu proceduri, indicatori, instrumente aferente, etc.)Utilizare a aplicatiilor informatice specifice, prelucrare statistica, analiza si raportare - Excel si Access – nivel avansatDescrierea jobului Realizează si verifica calculul de comisioane directe, indirecte si bonusuri pentru toate canalele de vanzare alocate; Monitorizeaza cheltuielile reprezentand comisioane/bonusuri pe intermediari si centralizat pe canale de vanzare; Verifica existenta debitelor din penalitati de intarziere si/sa
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal -Studii superioare economice – obligatoriu-Experienta similara – minim 2 ani-Bune abilitati de operare PC (corespondenta, MS Office, aplicatii specifice)-Gandire analitica si agilitate-Orientare catre client si orientare colaborativa-Eficienta, imbunatatire continua si livrare de rezultate, atitudine proactivaDescrierea jobului 1. Asigura completarea si trimiterea la timp a rapoartelor/ situatiilor/ analizelor aferente activitatii companiei, in conformitate cu legislatia in vigoare si procedurile interne, pentru ariile gestionate; intocmeste si transmite raportarile catre ASF, BNR, INS si alte autoritati;2. Participa activ la pregatirea rapoartelor interne catre managementul intern si la calcularea indicatorilor cheie de performanta pentru a oferi suport in monitorizarea profitabilitatii activitatii;3. Asigura managementul bazei de date comune si dezvoltarea instrumentelor necesare pentru obtinerea de rapoarte (corecte si complete) pe baza acesteia (intocmire specifica
GROUPAMA ASIGURARI
Candidatul ideal Vino alături de noi, în rolul de Sales Advisor!Dacă:ești pasionat de tehnologie;comunici ușor, îți plac provocările și ești orientat către rezultate;te adaptezi rapid la schimbare și păstrezi o atitudine pozitivă;ai, preferabil, minim 6 luni de experiență în vânzări, consultanță clienți, telesales sau merchandising;ai cunoștințe de limba engleză nivel conversațional;diplomă de bacalaureat sau studii universitare.Descrierea jobului Te vrem în echipa noastră!În Vodafone vei găsi o echipă de Sales Advisors entuziaști, alături de care vei oferi consultanță spre vânzare clienților, în magazinele specializate, promovând produsele și serviciile companiei.Rolul tău este de a: crește experiența brandului Vodafone, asigurând vizibilitatea maximă a mărcii în cadrul magazinelor; oferi clienților experiențe digitale bogate prin intermediul tehnologiei, al produselor și serviciilor Vodafone, furnizând în același timp consultanță în privința funcționării și utilizării acestora; răspu
INSTORE POWER PROVIDER
Candidatul ideal What you’ll need to succeed:Hands-on experience (2-3 years) using T-SQL within MS SQL (2000>2017) ecosystem.Experience troubleshooting ERP applications for large organisations.English knowledge – medium technical level.Nice to have:Experience troubleshooting Charisma ERP, Charisma HCM, PlusERP or SAPTeam person and good interpersonal skills.High level T-SQL development.Descrierea jobului What you’ll do:Will be part of the Level 2 Support SQL Team providing support for the applications.Debugging, troubleshooting of applications errors or failures in the database systems using T-SQL.Performance tuning of T-SQL objects used in the applications.Design and develop new functionalities using T-SQL for the business requests.Coordinates with the other IT Specialists in order to enhance the level of integration and user-friendliness for the Business Applications provided.Live Support, technical advice and consultancy to business users.Redacting technical documentation.Benefits:A
CATENA MANAGEMENT
Candidatul ideal We are looking for self-motivated, talented individuals to develop software, evolve our product, and build resilient, reactive, and scalable systems that provide an awesome user experience.In terms of the global group, the successful candidate will be expected to first understand the current technology landscape, rapidly upskill in domain knowledge, and then work with architecture to realize the evolution of our product.This role will require a person with strong technical skills and proven experience in working in a dynamic, high-performance technical team.Join us in our journey to build a new vision of our future!Descrierea jobului Key Responsibilities Software development: Analyse, design, and produce high-quality software and documentation. Work with the team to set standards and drive adoption. Architecture and design: Collaborate with architects to create and maintain our architectural vision while minimizing technical debt and safeguarding our architecture Probl
WHITESTONE SOFTWARE
Candidatul ideal Sub supraveghere minimă, aplică principiile contabile in conformitate cu OMFP 1802 pentru a pregăti, analiza și furniza rapoarte financiare complete și exacte pentru companii din cadrul grupului.Contabilitate și gestiune economică completa pentru un număr de companii de la momentul înființării pana când proiectul imobiliar este finalizat.Descrierea jobului Rolul pe care îl vei aveaContabilitate financiară completă pentru mai multe companii, în funcție de volumul de lucru al fiecăreia;Verifici documentele justificative care se înregistrează în contabilitate sau în baza cărora se efectuează înregistrările, verifici / corectezi înregistrările contabile, realizezi reconcilierea soldurilor contabile cu cele din programele de gestiune;Înregistrezi corect și la timp în evidența contabilă toate documentele/operațiunile financiar-contabile cu respectarea legislației în vigoare și conform politicilor contabile agreate de companie privind înregistrarea pe conturi analitice si pe
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Candidatul ideal Profilul tau: Experienta de minim 2 ani in sistemul bancar sau in IFN-uri; Cunostinte din aria de KYC, AML &CFT; Cunostinte de limba engleza; Cunostinte de Excel si PowerPoint; Cunostinte privind fluxurile aferente activitatii de vanzare produse bancare; Intelegerea conceptului de profitabilitate clienti / linie de business; Gandire analitica; Atitudine proactiva; Orientare catre clientul intern.Descrierea jobului Ce vei face: Vei analizeaza si vei verifica solicitarile de pret diferentiat pe tranzactie/client/grup (dobanzi si comisioane diferentiate pentru clientii mari corporatii), le vei propune si le vei sustine catre forul decizional. Vei efectua analizele necesare privind initierea si continuarea relatiei de afaceri cu clientii mari corporatii , vei pregati solicitarea si vei inainta spre aprobare forului decizional . Vei efectua analizele necesare inaintarii spre aprobarea forului decizional a acordurilor pentru operatiunile desfasurate de clientii Mari Corporat
OTP
Candidatul ideal Consilier Vanzari - Salamander MilitariCautam Fashion Lovers!Daca pentru tine incaltamintea si accesoriile sunt ceea ce condimenteaza o tinuta, vrei ca aparitia ta si a celor din jurul tau sa fie una unica si vrei sa fii tu cel/cea care isi pune amprenta pe outfit-urile oamenilor; noi iti propunem sa simti mai indeaproape cum se schimba ritmul modei si sa faci parte din echipa noastra.Daca tot ce am scris mai sus ti-a atras atentia sau vrei doar sa faci un improvement in ceea ce priveste skill-urile tale de comunicare, iti las mai jos cateva detalii care te vor ajuta sa iti formezi o parere despre job-ul pe care ti-l sugeram:Ce ne dorim de la tine!?Energie, positivism si altruismMotivatie si spirit de colegialitateResponsabilitate si deschidere: pentru ca suntem o echipa faina, ne impartasim ideile de fashion Daca te regasesti in ceea ce am mentionat mai sus, te vrem in echipa noastra!Descrierea jobului Consilier Vanzari - Salamander MilitariIn relаtia cu colеgii: sunt
OTTER
Candidatul ideal Ce ne-am dori sa regasim la tine:- Absolvent studii superioare- Experiență in activitati similare (administrativ, comercial etc)- Cunostinte operare PC, obligatoriu Microsoft Office (Word, Excel – f. bune)- Abilitati de comunicare (verbala si prin e-mail), promptitudine, spirit organizatoric- Capacitate de analiza si sinteza, atentie la detalii, orientare spre respectarea termenelor limita si indeplinirea obiectivelor Descrierea jobului Ce va presupune pozitia ta:- Gestionare si control documente in cadrul Departamentului Proiectare. Tipareste, scaneaza, indosariaza, salveaza documente, regaseste documente si informatii solicitate;- Asigura distributia diferitelor tipuri de documente de proiectare catre Departamentul Proiectare / catre clienti;- Office management / Suport administrativ in cadrul Departamentului Proiectare;- Actualizeaza diverse registre si centralizatoare aferente activitatii din cadrul Departamentului Proiectare;- Asigura suport prompt in producerea,
TOTAL BUSINESS LAND
Candidatul ideal Qualifications & skills needed: Minimum 2 years of experience in the Copywriting / Content Creation; Previous experience in Consumer Care/Customer Care is a plus; Excellent level of English language; Understanding of search engine optimization and best practices for online writing; Editing and proofreading their own work and that of others; Exceptional skill with the nuances of social media writing including using hashtags, emojis and acronyms; Consumer-oriented mindset; Great interpersonal skills; Detail-oriented; Proactivity; Self-organized.Descrierea jobului The Copywriter is responsible for creating content that could be used across a Consumer Care communication channel. They will write or review content for websites and for direct communications between the business and their customers.Responsibilities: Checking briefs from clients to ensure that the scope of the project is clearly defined, and the outcome is identified Referring and contributing to Consumer Care
COMDATA GLOBAL
Candidatul ideal Cerinte:- cunostinte limba engleza (nivel incepator-mediu);- cunostinte medii operare PC (Windows, Office, Internet, E-mail);- capacitate de comunicare si relationare;- capacitate de organizare a timpului, a sacinilor si a locului de munca (organizare pe prioritati);- capacitatea de a respecta termene limita;- punctualitate, flexibilitate, diplomatie, amabilitate, gandire pozitiva si eficienta, bun-simt;- capacitatea de a lucra sub presiune.Descrierea jobului Responsabilitati:- indeplinirea activitatilor zilnice de secretariat;- preluarea apelurilor telefonice;- intocmirea documentelor de plata (facturi si chitante);- preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei ;- asigurarea transmiterii/receptionarii documentelor prin curier/posta, fax, email;- coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat;- coordonarea activităţilor de protocol (primirea şi îndrumarea vizitatorilor/candidatilor pentru in
RADULESCU CONSULTING
Candidatul ideal Ability to meet deadlines, planning capacity, project management skills, strong analytical skills, team orientation, demonstrate trustworthiness and take ownership for work performed.Big 4 / banking experience is preferable but not mandatory.+/- 2 years of relevant experience.Descrierea jobului Responsibilities Support the manager in structuring bank financing facilities; Input in negotiation and implementation of financing; Co-managing loan draw-downs, conditions precedent and other undertakings; Support and following with financial reporting to senior lenders; Financial modelling and covenant forecast; Extracting, processing, reconciliating and presenting financial and technical data to lenders for credit assessment; Coordinate and cooperate with all various business departments and provide relevant advice; Prepare ad-hoc reports or complex analyses as requiredYour Building Blocks of Success Patience to listen, willingness to learn from the experience of the other te
PRIME KAPITAL DEVELOPMENT
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 17600 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.