20 posturi vacante contractuale de execuție pe perioadă nedeterminată în cadrul S.J.U. Buzău - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
20 posturi vacante contractuale de execuție pe perioadă nedeterminată în cadrul S.J.U. Buzău - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Spitalul Judetean de Urgenta Buzau Expira in 2025-12-08
Locatie
Buzau
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii judetene
Categorie
Functie contractualaAnunt
A N U N T
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA BUZAU
in conformitate cu prevederile Hotararii nr. 1336/ 2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice cu modificarile si completarile ulterioare, organizeaza in data de 15.12.2025 ora 09:00
concurs pentru ocuparea urmatoarelor posturi contractuale vacante de executie, pe perioada nedeterminata
ASISTENT MEDICAL STUDII SUPERIOARE - 1 post:
- 1 post asistent medical Sectia Chirurgie generala
ASISTENT MEDICAL GENERALIST PRINCIPAL STUDII POSTLICEALE - 2 posturi:
- 2 posturi asistent medical principal Sectia Chirurgie generala
ASISTENT MEDICAL STUDII POSTLICEALE - 9 posturi:
- 4 posturi asistent medical Sectia Medicina interna
- 4 posturi asistent medical Sectia Gastroenterologie
- 1 post asistent medical Sectia Oncologie medicala
INFIRMIERA - 7 posturi:
- 4 posturi infirmiera Sectia Gastroenterologie
- 2 posturi infirmiera Sectia Chirurgie generala
- 1 post infirmiera Sectia Medicina interna
INGRIJITOARE -1 post:
- 1 post ingrijitoare Sectia Chirurgie generala
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii postului:
Asistent medical generalist principal studii postliceale
Conditii de studii:
- diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta/ diploma de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolventilor de liceu sanitar in domeniul medicina generala;
- examen pentru obtinerea gradului de principal;
Conditii specifice:
- certificat de grad principal;
- cel putin 5 ani vechime ca asistent medical;
- cunostinte operare PC.
Asistent medical generalist studii superioare
Conditii de studii:
- diploma de licenta in domeniul medicina generala
Conditii specifice:
- 6 luni vechime in specialitatea studiilor;
- cunostinte operare PC.
Asistent medical generalist studii postliceale
Conditii de studii:
- diploma de scoala sanitara postliceala sau echivalenta/ diploma de studii posticeale prin echivalarea studiilor absolventilor de liceu sanitar in domeniul medicina generala
Conditii specifice:
- 6 luni vechime ca asistent medical;
- cunostinte operare PC.
Infirmiera
Conditii de studii:
- diploma de scoala generala/scoala profesionala/ liceu;
Conditii specifice:
- certificat absolvire curs infirmiera;
- 6 luni vechime in activitate.
Ingrijitoare
Conditii de studii:
- scoala generala/ scoala profesional/ liceu
Conditii specifice:
-fara vechime in activitate
Dosarul de concurs va contine urmatoarele documente:
I. Pentru post de asistent medical generalist studii superioare:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (HG nr. 1336/ 2022);
b) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) copia carnetului de munca/ a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, 6 luni vechime in specialitatea studiilor;
d) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR si avizul anual pe anul 2025 eliberat de OAMGMAMR;
e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
i) copia certificatului de nastere;
j) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute lit. b - d ; h- j vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
II. Pentru postul asistent medical generalist principal studii postliceale:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) certificat de grad principal;
d) copia carnetului de munca/ a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 5 ani vechime ca asistent medical;
e) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR si avizul anual pe anul 2025 eliberate de OAMGMAMR;
f)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
h)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
i)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
j)copia certificatului de nastere;
k)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
l)curriculum vitae, model comun european;
m)chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute lit. b - e ; i- k vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
III. Pentru post de asistent medical generalist studii postliceale:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (HG nr. 1336/ 2022);
b) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice, certificat de absolvire scoala sanitara postliceala in specialitatea de asistent medical medicina generala;
c) copia carnetului de munca/ a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului, 6 luni vechime ca asistent medical;
d) copie certificat de membru privind exercitarea profesiei si adeverinta de participare la concurs eliberate de OAMGMAMR si avizul anual pe anul 2025 eliberat de OAMGMAMR;
e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/ 2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
i) copia certificatului de nastere;
j) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute lit. b - d ; h- j vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
IV. Pentru post de infirmiera:
a) formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (HG nr. 1336/ 2022);
b) Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu;
c) certificat de absolvire curs infirmiera;
d) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului cel putin 6 luni vechime in activitate ca infirmiera;
e) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
f) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
i) copia certificatului de nastere;
j) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
k) curriculum vitae, model comun european;
l) chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute la lit. b- d, h- j vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
V. Pentru postul de ingrijitoare:
a)formularul de inscriere la concurs, conform modelului prevazut in anexa nr. 2 la Hotararea Guvernului nr. 1.336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice (HG nr. 1.336/2022);
b)Copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice: diploma de scoala generala/scoala profesionala / liceu;
c)certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
d)certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
e)adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
f)copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
g)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
h) copia certificatului de nastere;
i)copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
j)curriculum vitae, model comun european;
k)chitanta pentru plata taxei.
Actele prevazute la lit. b, f- i vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea.
Concursul consta in 3 etape successive:
a) selectia dosarelor de inscriere;
b) proba scrisa si/ sau proba practica;
c) interviul.
Sunt declarati admisi la proba scrisa candidatii care au obtinut minimum 50,00 de puncte.
Sunt declarati admisi la interviu candidatii care au obtinut minimum 50,00 de puncte.
Stabilirea candidatilor care urmeaza sa ocupe posturile scoase la concurs se va face in ordinea mediei generale, determinate pe baza mediei aritmetice a punctajelor obtinute de candidati la fiecare proba, fiind admisi candidatii care au obtinut punctajul cel mai mare pentru postul pentru care au concurat.
Calendarul de desfasurare a concursului pentru posturile scoase la concurs
Concursul se va desfasura in perioada 24.11.2025- 29.12.2025 la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau.
Termenul pentru depunerea dosarelor: 24.11.2025 - 08.12.2025, ora 15:00
a ) selectia dosarelor de concurs: 09.12.2025
- afisare selectie dosare de concurs: 10.12.2025
- depunere contestatii selectie dosare de concurs: 11.12.2025
- afisare solutionare contestatii: 12.12.2025
b) proba scrisa: 15.12.2025, ora 09:00
- afisare rezultate proba scrisa: 16.12.2025
- depunere contestatii la proba scrisa: 17.12.2025
- afisare solutionare contestatii proba scrisa: 18.12.2025
c) proba interviu: 19.12.2025, ora 09:00
- afisare rezultate proba interviu: 22.12.2025
- depunere contestatii la proba interviu: 23.12.2025
- afisare solutionare contestatii proba interviu: 24.12.2025
- afisarea rezultatelor finale: 29.12.2025
Inscrierea la concurs se face la Spitalul Judetean de Urgenta Buzau - Serviciul Resurse umane si salarizare - municipiul Buzau str.Stadionului, nr.7, judetul Buzau.
Taxa de concurs: 50 lei
Anuntul de concurs se afiseaza la sediul Spitalului Judetean de Urgenta Buzau, str. Stadionului, nr 7 precum si pe site-ul spitalului spitalulbuzau.ro unde se publica bibliografia, tematica de concurs si fisa postului.
In data de 15.12.2025 orele 8:30 candidatii vor fi prezenti in sala de examen unde se va face apelul nominal al candidatilor si verificarea identitatii pe baza buletinului de identitate sau a cartii de identitate.
Relatii suplimentare la Serviciul Resurse umane si salarizare- telefon 0238/ 720689 interior 166.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.