Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

615 Locuri de Munca in Buzau - Joburi in Buzau

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

615 Locuri de Munca in Buzau - Joburi in Buzau

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Buzau si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Angajam INGINER ELECTROMECANIC pentru fabrica din Buzau. Se cere:- absolvent studii medii cu profil electric/energetic/electromecanic/electronică;- experiență de minim 3 ani ca electrician/electronist/mecanic intr-o fabrica;- persoană motivată, cu abilități tehnice și cunoștințe despre PLC, stații medie/ joasă tensiune, automatizări industriale, electronică, pneumatică, hidraulică;- cunoștințe de utilizare PC-stabilitate si seriozitate. Se ofera: salariu motivant- discutat la interviu in functie de experienta + tichete masa (20lei/zi) + masa asigurata + asigurare privata sanatate. Program de lucru: 8h/zi luni- vineri.
FURNICA ZILIERA
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2550 LEI pe lună
Angajam MUNCITORI NECALIFICATI FABRICA pentru productie componente electrice. Program de lucru: 8h/zi- 3 schimburi. Se ofera: salariu + tichete de masa.
FURNICA ZILIERA
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 2800 LEI pe lună
Angajam AJUTOR DE ELECTRICIAN pentru lucrari de montaj panouri fotovoltaice si celule electrice/ tablouri electrice. Se cauta persoane serioase, dornice sa invete lucruri noi si disponibile pentru deplasari saptamanale. Se ofera: salariu motivant + diurna (50 lei/zi) + transport si cazare asigurate. Program de lucru: luni- vineri.
FURNICA ZILIERA
Companie verificată
Aplica rapid
Pentru unul dintre clientii nostri, un important producator de componente electronice, angajam Operatori Productie cu relocare in Satu Mare. Cerințe: Minimum 8 clase;Disponibilitate pentru program de lucru in 3 schimburi;Atentie la detalii;Acuitate vizuala. Condiții: Salariu de incadrare - 2950 Lei Brut;Tichete de masa - 20 lei/zi;Bonus de prezenta;Spor ore suplimentare.Beneficii asigurate gratuit:Cazare;Masa;Transport. Responsabilități: Asamblarea si montarea componentelor conform instructiunilor primite;Utilizarea echipamentului de lucru si a utilajelor din productie respectand standardele impuse;Identificarea si semnalarea eventualelor defectiuni.
Lugera - The People Republic
Candidatul ideal Iti doresti deopotriva sa performezi intr-o pozitie de expert dar in acelasi timp sa fi expus fata de management si principalii clienti? Acesta este jobul pentru tine!Cerinte:• Studii superioare de lunga durata in domeniul economic;• Experienta de minim 5 ani;• Cunostinte solide in domeniul financiar (contabilitate costuri, analiza economic-financiar);• Foarte bune cunostinte de utilizare a calculatorului (Excel, Power Point, Word);• Cunoasterea limbii engleze (scris si vorbit) reprezinta un avantaj;• Cunostinte de utilizare a unui ERP - reprezinta un avantaj.Descrierea jobului Responsabilitati principale:• Intocmirea ofertei financiare pentru participarea la licitatii (modelul financiar pentru calculul costurilor si al profitabilitatii, inclusiv analiza de senzitivitate si riscuri), interactionand cu toate departamentele societatii in vederea preluarii, verificarii si validarii informatiilor de intrare• Fundamentarea oricaror ajustari sau modificari de tarife precum s
RER SUD S.​A.​
Candidatul ideal Daca stii despre tine ca:Ai studii superioare in domeniul economic;Stii sa lucrezi in Word, Excel, Power Point si Outlook;Relationezi si comunici foarte bine cu oricine;Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale;Iti place sa interactionezi cu clientii si ai experienta anterioara intr-un rol similar.Vino in echipa ING Office. Te asteapta:Experiente de invatare centrate pe competente precum comunicare si negociere;O organizatie orientata catre clienti si pasionata de idei indraznete;Colegi veseli si ambitiosi, gata oricand sa te ajute.Descrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, dedicate clientilor persoane fizice.Ce vei face in acest rol?Promovezi produsele si serviciile bancare ale ING Bank destinate persoanelor fizice (conturi, carduri, credite, asigurari, fonduri mutuale);Participi activ la realizarea target-ului de vanzari si la atingerea obiectivelor calitative;Oferi consultanta clientilor si i
ING BANK ROMANIA
Candidatul ideal Daca stii despre tine ca: Ai studii superioare in domeniul economic si cunostiinte de analiza financiara; Iti este familiar domeniul bancar si ai experienta anterioara de minim 2 ani intr-o pozitie similara; Stii sa imbini lucrul in echipa cu atingerea obiectivelor individuale; Esti orientat catre clienti si entuziasmat de orice proces de vanzare sau negociere; Ai un nivel bun de cunoastere a limbii englezeDescrierea jobului Misiunea ta:Sa fii un ambasador al produselor si serviciilor ING Bank, destinate segmentului SME.Ce faci de fapt ca Relationship Manager SME ING Office? Promovezi produsele si serviciile ING Bank, dedicate segmentului SME; Indeplinesti obiectivele de afaceri agreate si reprezinti brandul ING pe piata locala; Initiezi si dezvolti relatia cu companiile din segmentul SME; Oferi consultanta, suport vanzare si post-vanzare clientilor; Urmaresti schimbarile din piata si te documentezi continuu despre piata bancara. Vino in echipa ING Office. Te asteapta:
ING BANK ROMANIA
Candidatul ideal -studii profil tehnic-experienta in domeniul SSM - absolvirea cursurilor de formare profesionala in domeniul SSM cu durata de 80 de ore Descrierea jobului - Planifica si efectueaza instruirile la angajarea salariatilor- Gestioneaza documentele firmei pe linie de SSM - Realizeaza controale interne si propune masuri pentru problemele identificate- Reprezinta societatea in relatia cu institutiile de controlBeneficii:-conditii optime de lucru, intr-o echipa tanara de profesionisti-scolarizare de specialitate
ARABESQUE
Candidatul ideal studii superioare finalizate in domeniul constructiilor; experienta de minim 5 ani in constructii; cunostinte avansate de MS Office (Word, Excel); cunoastere avansata a unui program de devize; constituie avantaj cunoasterea programelor de devize WINDEV / InterSoft si experienta in ofertarea lucrarilor in soft-ofertare; experienta in licitatii publice (SEAP); cunostinte de limba engleza/germana la nivel cel putin mediu; limba romana – nativ / avansat; spirit de echipa, abilitatea de a lua decizii, responsabilitate, comunicare excelenta oral si scris.Descrierea jobului analizeaza fisa de date si studieaza documentatia (caiete de sarcini, fise de date, planuri, memoriu tehnic) pentru licitatii; intocmeste solicitari de clarificari in conformitate cu documentatia analizata; solicita cereri de oferta de la furnizorii de materiale si echipamente; solicita oferte de pret/ colaborare de la subcontractanti; realizeaza analiza comparativa a ofertelor primite; analizeaza costul u
STRABAG
Candidatul ideal Cerinte cunoastere programe de proiectare CAD /CAM seriozitate dorinta de perfectionare creativ Capacitatea de a lucra in echipa experienta in domeniul lemnuluiDescrierea jobului Responasbilitati proiecteaza mobilier si tamplarie de lemn face necesar de materiale planse pentru executieBeneficii: bonuri de masa bonusuri de performanta prime de sarbatori decont partial transport ore suplimentare platite conditii foarte bune de lucru
ATIPIK LEMN ART
Candidatul ideal University degree in Engineering, Economics or relevant areas.Minimum 2 years of experience in a similar role.Advanced level of English.Good knowledge of ERP programs ( SAP ).Good knowledge of MS Office.Good knowledge of Logistics Applications &Tools.Descrierea jobului Responsible for sourcing activities of Indirect and Investment, Direct, Logistics and Automotive categories that are managed at regional level.Participate in strategic sourcing projects with related business parties and support Regional Procurement Team LeaderDeliver high quality sourcing activities on a day-to-day basis according to defined process flows, procedures, respecting quality, quantity, and timing.Perform the tasks of strategic sourcing processes (e.g. spend analysis, market analysis, category sourcing strategy development, RFx processing, contract management & monitoring, price & risk management, etc.) by timely completion in the light of strategic & tactical category management principles at
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Companie verificată
Aplica rapid
Salariu de la 3200 LEI pe lună
Angajam INSTALATORI AER CONDITIONAT cu experienta pentru lucrari in Buzau. Program de lucru: luni- vineri 8h/zi. Salariul porneste de la 3200 net - in functie de experienta.
FURNICA ZILIERA
Candidatul ideal University degree in business administration or an apprenticeship with relevant professional experience.Ability to interact with diverse environments (cultures, internal stakeholders, business drivers).Capacity to absorb a vast and diverse amount of information.Up-to-date with automation possibilities, ability to use IT for most efficient digitalization methods - it's a plus.Business experience in project controlling (forecasting, cost to come, etc) - it's a plus.Advanced English skills, written and spoken.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Involved in controlling and reporting activities, in the cost centers, in Business Unit.Involved in compilation of cost calculation, analysis of deviations months over months and assessment of adequacy of budgets, together with the team.Being part of continuous improvement a
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Bachelor Degree in Engineering (Mechanical, Industrial, Chemical, Material Engineering preferred) Fluency in English both written and spoken, German is an advantage Experience in IATF 16949 is a plus Qualified as an Internal Auditor is a plus (System / Process) Good command of MS Office applications Good interpersonal skills, dynamic team player, structural thinking and professional approach towards suppliers Valid driving license Availability for travelling to suppliers/customers (internal and abroad)Descrierea jobului Responsible from quality management activities of relevant OEM Group Implementation, documentation and/or revision of relevant customers’ specific requirements to current QMS applications Regular auditing of manufacturing processes and products of relevant customers Regular monitoring of customer satisfaction metrics, PPM figures Coordinating problem solving team and preparing 8D reports Customer plant visits when needed Plan and perform assessments and
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.Minim 2 years of experience in accounting.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Operation of financial documents in ERP system.Operation of bank entrances / exits.Issuing sales / purchase journal.Completion and management of specialized registers.Following the due dates and managing the relationship with the financial departments of both clients and suppliers.Assist in period-end closing activities (intercompany bookings, follow-up for approval, post manual journal entries).Perform periodic vendor statement reconciliation.
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Cunostinte operare PC (word, excel) Cunoașterea procesului de vânzare-cumpărare; Personalitate proactivă; Capacitatea de a iniţia şi susţine relaţii profesionale si sociale; Persoană creativă, dinamică, orientată către rezultat; Spirit de echipa; Bune abilitati de comunicare si organizare.Descrierea jobului Activitatile zilnice desfasurate: Ofertare; Acorda asistenta departamentului de vanzari din cadrul firmei; Realizarea activităților administrative interne specifice departamentului de vanzari; Intocmirea de rapoarte periodice pentru sefii de departamente; Crearea unei conexiuni cu clienții, a unui mediu plăcut prin empatizare, atitudine pozitivă, conciliere și respect.Se solicita: Înțelegerea și însușirea in timp a produselor din portofoliul companiei; Responsabilitate în activitate și soluționarea rapidă a eventualelor probleme survenite în cadrul acesteia.Oferim: Salariu atractiv si motivant; Suport logistic pentru desfasurarea activitatii (telefon si calculator p
EUROSTING AAW INDUSTRY
Candidatul ideal Economic University graduate, preferable specialized in Accounting or Finance.Advanced English skills, written and spoken.minim 5 years of experience in accounting.CECCAR member – a great advantage.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Process-oriented, organized, structured, and detailed.Descrierea jobului Coordinating, controlling and supervising financial-accounting function of the business making sure that all operations in responsibility of finance department are conducted and concluded in best manner, by respecting company’s local and group procedure as well as legal provisions in force;Responsible with monthly accounts reconciliation and coordinates monthly accounts closing process as per the accounting closing procedure to ensure accuracy of GL accounts, general expenses, company’s income and other financial information;Responsible with accounting records for salaries and related taxes and contributions and verifies the correctness
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal Higher education.Relevant working experience in HR payroll & administration.Competence to build and effectively manage interpersonal relationships at all levels of the company.Excellent planning and organizing skills.You take ownership of targets with energy, drive and need to finish.Descrierea jobului Coordinates, plans and monitors the activities carried out by the labor relations team to ensure the achievement of objectives in a timely manner;Monitors and manages the personal administration processes, in order to meet internal clients’ needs in a timely manner and in accordance with the legal requirements in force;Ensures the continuous improvement of the HR system used in personnel administration activity;Coordinates the communication of the labor relations team with other structures within HR and proposes solutions, so that the processes regarding the conclusion, execution, modification and termination of the employment relations are carried out in compliance with
SISECAM AUTOMOTIVE ROMANIA
Candidatul ideal - Absolvent de studii superioare- Experienta intr-o pozitie similara, minim 3 ani- Minime cunostinte tehnice din domeniile mecanica, echipamente actionate electric si pneumatic- Cunoasterea limbii engleze constituie un avantaj- Cunostinte avansate operare PC( MS Office, aplicatii de contabilitate si gestiune)- Perseverenta, comunicare, abilitatea de a lucra in echipa- Abilitati de planificare si organizare a operatiilor si activitatilor- Culegere, clasificare si interpretare a informatiilorDescrierea jobului - Raspunde de aprovizionarea cu bunuri /echipamente / piese / servicii, conform necesarului intern- Identifica furnizorii cu preturi competitive si produse calitativ mai bune- Gestioneaza contractele la nivel de fisa de analiza si baza de date; negociaza clauzele contractuale cu furnizorii( preturi, modalitati de plata, termene, conditii de livrare)- Lanseaza comenzile catre furnizorii interni si extern- Opereaza aplicatia de contabilitate si gestiune folosita de c
GREENWEEE INTERNAŢIONAL
Candidatul ideal INGINER INSTALATII Studii superioare in domeniul tehnic (Instalatii,Mecanica,Electrica, Ingineria si managementul sistemelor tehnologice, Automatizari industriale, Energetica); Experienta in asigurarea mentenantei si intretinerii de echipamente industriale si echipamente conexe; Experienta in asigurarea mentenantei si intretinerea instalatiilor HVAC, termice, sanitare, Experienta in asigurarea mentenantei instalatiilor pneumatice si hidraulice; Cunostinte tehnice cu privire la mentenanta instalatiilor termice, sanitare, ventilare –climatizare si frigotehnice; Cunostine de operare MS Office, AutoCAD (eventual cunoasterea si a altor programe specializate in executarea, expoatarea utilajelor si echipamentelor); Cunoastinte de limba engleza; Constituie avantaj: cunostinte automatizari instalatii electrice si clima;INGINER AUTOMATIST: Studii superioare in domeniul tehnic (Ingineria si managementul sistemelor tehnologice, Instalatii, automatizari industriale, energetica). Cu
AAYLEX SYSTEM GROUP
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 615 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.