Account Manager - Timisoara/Arad/Cluj/Oradea
Adaugat: Azi
CEGEDIM
Account Manager - Timisoara/Arad/Cluj/Oradea
Adaugat: Azi
CEGEDIM
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Responsabilitati:
- Pune in aplicare strategia comerciala comunicata de management;
- Are in responsabilitate un portofoliu de clienti si este responsabil de mentinerea relatiei contractuale cu acestia;
- Ofera suport permanent clientilor sai si gestioneaza toate operatiunile comerciale cu ei;
- Este responsabil de realizarea targetului de vanzari fixat de directorul comercial;
- Identifica noi potentiali clienti avand ca responsabilitate cresterea market share –ului in zona geografica alocata;
- Pregateste si negociaza ofertele si contractele atat pentru clientii existenti cat si pentru potentiali;
- Monitorizează procesul de facturare conform contractului și plata serviciilor de catre clienti;
- Identifica noi oportunitati de crestere a veniturilor pentru fiecare client existent, prin propunerea de noi servicii si/sau produse;
- Mentine o relatie apropiata cu clientii, acordandu-le suport ori de cate ori este nevoie, cu scopul de a creste nivelul de satisfactie al acestora;
- Preia cererile de dezvoltare a aplicatiei de la clienti, le transmite echipelor responsabile si monitorizeaza implementarea lor;
- Asigura trainingul noilor clienti si suportul pentru implementarea aplicatiilor Cegedim
- Ofera consultanta si suport tehnic clientilor, in cazul in care apar disfunctionalitati;
- Participa la evenimente comerciale dedicate clientilor si promoveaza produsele si serviciile Cegedim;
- Isi planifica activitatea si vizitele zilnice la client si raporteaza catre management.
Cerinte:
- Studii superioare;
- Experienta minima 1-2 ani in domeniul vanzarilor reprezinta un avantaj;
- Permis conducere categoria B valid;
- Cunoasterea pietei pharma constituie un avantaj;
- Cunostinte hardware/software, MS Office;
- Motivatie si puternica orientare catre client;
- Capacitatea de a rezolva probleme;
- Abilitati de vanzare si putere de convingere;
- Abilitati avansate de comunicare si de negociere;
- Spirit organizat si capacitate de planificare a timpului si a activitatilor;
- Rigurozitare, integritate, proactivitate si initiativa.
Show more
Show less
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.