Administration and Finance Assistant
Companie Verificata
Adaugat: Ieri
LOESCHE GmbH
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Companie
:
LOESCHE GmbH
Functia Jobului
:
Consultanta & strategie
Industrie
:
Sector public
Locatie
:
Bucuresti
Tip job
:
Program Full Time
Nivel experienta
:
Junior
Vechime
:
1 - 2 ani
Descriere:
YOUR RESPONSIBILITIES
- Support meeting planning, task follow-ups, and internal communication
- Assist in preparing presentations and maintaining internal platforms
- Assist in the organisation of company events
- Handle general documentation and administrative tasks
- Coordinate with suppliers and internal departments to resolve issues
- Process and verify travel expense reports and supplier invoices
- Monitor accounts payable/receivable and ensure timely payments
- Maintain financial and administrative records
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Cancel
Proceed
Ad
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.