ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 6 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
COLEGIUL TEHNIC DE POSTA SI TELECOMUNICATII GHEORGHE AIRINEI Expira in 2025-12-12
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT PRIVIND ORGANIZAREA CONCURSULUI PENTRU OCUPAREA
POSTULUI DE ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU PE PERIOADA NEDETERMINATA
conform H.G. 1336/2022
COLEGIUL TEHNIC DE POSTA SI TELECOMUNICATII "GH.AIRINEI", cu sediul in Bucuresti, str. Romancierilor nr. 1 (Relocat Str. Pascani Nr 6), Sector 6, Bucuresti, tel. 0720542675, e-mail [email protected] , in temeiul HG 1336/18.10.2022, OUG nr 156/30.12.2024, OUG nr. 12/13.03.2025, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea unui post vacant de administrator de patrimoniu, pe perioada nedeterminata cu studii superioare, durata timpului de lucru 8 ore/zi, functie contractuala de executie.
Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/2022:
* are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European sau cetatenia Confederatiei Elvetiene ;
* cunoaste limba romana, scris si vorbit ;
* are varsta minima reglementata de prevederile legale ;
* are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003-Codul muncii republicata, cu modificarile si completarile ulterioare ;
* are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate ;
* indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs ;
* nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
* nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de acesta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
* nu a comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea NR. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane s-au asupra minorilor precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile si completarile ulterioare;
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
- studii superioare cu diploma de licenta;
- cunostinte in achizitii publice SEAP/ SICAP; competente IT: operare PC (MS Office, baze de date-SIIIR, navigare Internet), cu acte doveditoare ;
- indeplinirea conditiilor prevazute de legislatia in vigoare pentru functia de inginer/subinginer, economist ;
- abilitatea de a lucra in echipa ;
- disponibilitate pentru program flexibil ;
- disponibilitate pentru indeplinirea altor sarcini, decat cele trasate prin fisa postului ;
Conform art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 1336/2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar de concurs care va contine urmatoarele documente:
* formular de inscriere la concurs adresata conducatorului autoritatii sau institutiei publice organizatoare;
* copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, dupa caz;
* copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
* copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor complete ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
* copia carnetului de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea in munca, in meserie si/sau in specialitatea studiilor, in copie;
* cazierul judiciar pentru functia care candideaza;
* adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului de catre medical de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate;
* certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea NR. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile si completarile ulterioare;
* curriculum vitae, EUROPASS ;
* Copia actului de identitate, copiile documentelor de studii si carnetul de munca sau, dupa caz, adeverintele care atesta vechimea vor fi prezentate si in original in vederea verificarii conformitatii copiilor cu acestea .
Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard omplete de Ministerul Sanatatii.Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii .
Copiile de pe actele prevazute, precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul''de catre secretarul comisiei de concurs .
Dosarul candidatului va contine un opis, in dublu exemplar, un exemplar se restitue cu inregistrarea inscrerii la concurs.
Documentele vor fi depuse intr-un dosar cu sina, la sediul institutiei, departamentul secretariat .
Relatii suplimentare se pot obtine la secretariatul Colegiului Tehnic de Posta si Telecomunucatii,,Gheorghe Airinei'', cu sediul in Bucuresti, str.Pascani, Nr. 6, sector 6, TELEFON 0720542675, e-mail : [email protected] .
CALENDARUL CONCURSULUI:
* 28.11-12.12.2025 pana la ora 12,00 depunerea dosarelor ;
* 15.12.2025 ora 09,00 selectia dosarelor de inscriere si afisarea rezultatelor ;
* 16.12.2025 ora 12,00 depunere contestatii rezultat depunere dosare;
* 16.12.2025 ora 16,00 afisarea rezultatelor la contestatii;
* 22.12.2025 ora 09,00 proba scrisa;
* 22.12.2025 ora 14,00 afisarea rezultatelor proba scrisa;
* 22.12.2025 ora 15,00 depunere contestatii proba scrisa;
* 23.12.2025 ora 09,00 afisarea rezultatelor la proba scrisa dupa contestatii;
* 23.12.2025 ora 10,00 proba interviu;
* 23.12.2025 ora 12,00 afisarea rezulatelor la proba interviu;
* 23.12.2025 ora 13,00 proba practica;
* 23.12.2025 ora 14,00 afisarea rezultatelor la proba practica;
* 23.12.2025 ora 15,00 depunere contestatii proba practica;
* 24.12.2025 ora 11,00 afisarea rezultatului final al concursului .
* Dosarele de inscriere se pot depune in perioada 28.11-12.12.2025, interval orar 9,00 - 12,00 la secretariatul unitatii.
* Date contact: tel. -.0720542675
BIBLIOGRAFIA stabilita pentru concurs :
Bibliografie si tematica:
* Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023 -- cadrul legal actualizat pentru invatamantul preuniversitar.
* Legea nr. 22/1969, modificata prin Legea nr. 54/1994 -- privind angajarea gestionarilor, constituirea garantiilor si raspunderea in gestiune O.M.F.P. nr. 2861/2009 -- norme pentru organizarea si efectuarea inventarierii activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
* Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice, actualizata -- pentru proceduri si reglementari privind achizitiile
* H.G. nr. 276/2013 -- stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe O.M.F.P. nr. 3512/2008 -- privind documentele financiar-contabile (actualizat)
* Legea nr. 319/2006 -- securitate si sanatate in munca, cu modificarile ulterioare Legea nr. 307/2006 -- apararea impotriva incendiilor (cu completari)
* Legea nr. 333/2003 -- paza bunurilor si protectia persoanelor (actualizata) Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, republicat
* Legea nr. 477/2004 -- Codul de conduita al personalului contractual din autoritati/institutii publice Ordinul 4183/2022 privind regulamentul cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar , cu modificarile si completarile ulterioare.
* Regulamentul (UE) 2016/679 - GDPR - daca administratorul are acces la date cu caracter personal (ex: contracte, evidente personal, copii acte etc.)
* Ordinul MEC nr. 4862/2018 privind activitatea de paza si protectie in unitatile de invatamant;
* Ordinul 4235/2022 - privind normele de igiena in unitatile de invatamant (daca gestioneaza dotari sanitare, curatenie etc.).
* Hotararea nr.395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice-Guvernul Romaniei, cu modificarile si completarile ulterioare.
* Legea nr. 99/2016 privind achizitiile sectoriale.
* O.M.F.P.nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare .
* O.U.G. 74/2008 privind colectarea selective a deseurilor .
DIRECTOR,
PROF.LOUATRON IONELA CORNELIA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.