P

Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Ieri

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


GRADINITA STEAUA, Bucuresti Expira in 2025-12-17
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

GRADINITA STEAUA, cu sediul in Mun. Bucuresti, Str. Ion Inculet, nr. 5-7, sector 1, organizeaza concurs de angajare pentru ocuparea a unui post vacant, pe perioada nedeterminata, contractual, de administrator de patrimoniu.


Concursul se va organiza conform urmatorului calendar:
- 03 decembrie - 17 decembrie 2025, ora 09:00 - 15:00, depunerea dosarelor;
- 29 decembrie 2025, ora 09:00, proba scrisa;
- 08 ianuarie 2026, ora 09:00, interviu.


Mentiuni:
- programarea la proba practica se va face in ordinea depunerii dosarelor de concurs si va fi
afisata la sediul institutiei si pe site-ul https://www.gradinita-steaua.ro/;
- durata probei sustinute de catre candidat va avea maxim 10 minute;
- sunt declarati admisi candidatii care au obtinut minimum 50 de puncte/proba;
- locul de desfasurare al probelor de concurs: Mun. Bucuresti, Str. Ion Inculet, nr. 5-7, sector 1;
Concursul se organizeaza in conditiile respectarii prevederilor H.G. nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar.


Candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare.


Conditii specifice:
1. Studii superioare economice/management/administratie publica;
2. Sociabilitate, responsabilitate, capacitate de lucru in echipa;
3. Rezistenta la stres;
4. Cunostinte de specialitate;
5. Cunoasterea indatoririlor de serviciu ale personalului cu privire la administrarea patrimoniului.


Documente necesare pentru intocmirea Dosarului de concurs:
1. Cererea de inscriere la concurs;
2. Copia actului de identitate;
3. Copiile diplomelor de studii;
4. Copie, conform cu originalul a carnetului de munca, raport per salariat din revisal sau dupa caz, adeverinte care sa ateste vechimea in munca;
5. Cazier judiciar;
6. Copie a certificatului de casatorie (daca este cazul);
7. Adeverinta medicala din care sa rezulte ca persoana este apta pentru a lucra in specialitatea postului, eliberata cu cel mult o luna inaintea datei de inscriere la concurs;
8. Certificat de integritate comportamentala.


Copiile documentelor mentionate se prezinta personal, insotite de documentele originale, care se certifica pentru conformitate cu originalul de catre personalul - Contabilitate.
Inscrierile la concurs si depunerea dosarelor complete cu actele mentionate se vor face la sediul Gradinitei Steaua din Mun. Bucuresti, Str. Ion Inculet, nr. 5-7, sector 1, in perioada 03 decembrie - 17 decembrie 2025, ora 09:00 - 15:00.


Bibliografie
1. Legea invatamantului preuniversitar nr. 198/2023;
2. Legea nr. 215/2001 privind administratia publica locala, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, actualizata, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr. 53/2003, codul muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordinul ministrului finantelor nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de activ si de pasiv;
6. HG nr. 841/1995 privind procedurile de transmitere fara plata si de valorificare a bunurilor apartinand institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 307 din 2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
9. Ordonanta Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata si actualizata;
10. Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Ordinul nr. 600/2018 privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
13. Legea 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspundere in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatile sau institutie publica - cu modificarile si completarile ulterioare.


Tematica
1. Cunoasterea legislatiei privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor in institutiile publice;
2. Inventarierea patrimoniului. Cadrul legal, inregistrarea, scoaterea din functiune, valorificarea, declasarea si casarea bunurilor.
3. Propuneri pentru angajarea contractelor cu furnizorii/prestatorii si urmarirea realizarii lor;
4. Gestionarea patrimoniului;
5. Evidenta cotelor de contributii datorate pentru spatiile institutiei;
6. Monitorizarea starii constructiilor si instalatiilor din condominiu;
7. Cunoasterea instalatiilor si a modului lor de functionare;
8. Cunoasterea legislatiei privind securitatea si sanatatea la locul de munca;
9. Cunoasterea legislatiei privind apararea impotriva incendiilor;
10. Controlul intern managerial al entitatilor publice
11. Raporturile intre institutiile de invatamant si autoritatile in subordinea carora isi desfasoara activitatea.


Nr. crt. Activitati Data Ora
1 Publicarea anuntului 03.12.2025 -
2 Depunerea dosarelor de concurs ale candidatilor 03.12.2025 -
17.12.2025 09.00-15.00
3 Selectia dosarelor de catre membrii Comisiei de organizare si desfasurare a concursului 19.12.2025 10.00-12.00
4 Afisarea rezultatelor selectiei dosarelor 22.12.2025 12.00
5 Depunerea contestatiilor 23.12.2025 12.00
6 Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor 24.12.2025 12.00
7 Sustinerea probei scrise 29.12.2025 09.00
8 Afisarea rezultatelor probei scrise 30.12.2025 09.00
9 Depunerea contestatiilor la proba scrisa 31.12.2025 09.00
10 Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor la proba scrisa 05.01.2026 09.00
11 Sustinerea interviului 08.01.2026 09.00
12 Afisarea rezultatelor interviului 09.01.2026 09.00
13 Depunerea contestatiilor la interviu 12.01.2026 09.00
14 Afisarea rezultatelor solutionarii contestatiilor la interviu 13.01.2026 09.00
15 Afisarea rezultatelor finale 14.01.2026 09.00


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts