ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 2 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
GRADINITA NR. 256, Bucuresti Expira in 2025-12-19
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT
Organizare concurs pentru ocuparea postului contractual vacant
ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU (1 norma)
GRADINITA NR. 256, cu sediul in Bucuresti, STR. MAIOR ATANASIE IONESCU, NR. 25, Sector 2, organizeaza concurs pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a unui post contractual, de executie, vacant, din compartimentul didactic-auxiliar:
1 norma ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU (durata timpului de lucru - 8h/ zi).
Concursul consta in 3 probe, dupa cum urmeaza:
1) Proba scrisa, in data de 09 ianuarie 2026 , ora 10.00, la sediul unitatii;
2) Proba practica, in data de 12 ianuarie 2026, ora 10.00, la sediul unitatii.
3) Proba interviu, in data de 13 ianuarie 2026 , ora 10.00, la sediul unitatii.
Data limita pentru depunerea dosarelor este: 19 decembrie 2025, ora 14.00.
1. CONDITII NECESARE OCUPARII UNUI POST CONTRACTUAL VACANT SAU TEMPORAR VACANT:
La concurs se poate inscrie orice candidat care indeplineste, cumulativ, urmatoarele conditii:
Conditii generale (conform art. 15 din HG nr. 1336/2022 pentru aprobarea Regulamentului- cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice):
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiului Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post
incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice:
i) nivelul studii: superioare , specifice postului
j) vechime in specialitatea studiilor necesare ocuparii postului/ conform fisei postului de administrator de patrimoniu - minim 5 ani
k) cunostinte privind achizitiile publice SEAP;
l) cunostinte referitoare la inventarierea, casarea si declasarea bunurilor din administratia publica locala;
m) cunostinte privind gestionarea bunurilor din administratia publica locala;
n) cunostinte de utilizare a tehnologiei informatiei (operare PC, cunoastere platforma SIIIR), G suite for education;
o) abilitati de relationare, comunicarea cu intreg personalul unitatii de invatamant;
p) disponibilitate pentru munca in echipa;
q) disponibilitate pentru program prelungit;
r) fara decizie de pensionare.
2. DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU INTOCMIREA DOSARULUI DE CONCURS:
Conform art. 35 al Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri publice, aprobat prin HG nr. 1336/2022, pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
(1) a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la Anexa nr. 2 (disponibil la sediul unitatii);
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechime in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane
sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun European.
OBS: Toate documentele solicitate vor fi puse intru-un dosar de plastic cu sina, in ordinea sus mentionata.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit de Ministerul Sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea "conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/ sau probei practice.
3. BIBLIOGRAFIA, SI DUPA CAZ, TEMATICA PROBELOR DE CONCURS:
1. Ordin M.E. nr. 5726 /2024, privind aprobarea Regulamentului-cadru de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar , cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/2023, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. HG nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie public/acordului-cadru din Legea nr.98/2016;
4. Legea nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994, privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca, cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Hotararea Guvernului nr.1425 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securitatii si sanatatii in munca nr. 319/2006;
9. Legea nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
10. Legea nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, cu modificarile si completarile ulterioare;
11. Ordin Administratie Publica nr. 600/2018, privind aprobarea Codului controlului intern managerial al entitatilor publice;
12. Hotararea Guvernului nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
13. Ordinul M.F.P. nr.2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
14. Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organiyarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii.
TEMATICA PROBELOR DE CONCURS:
1. Organizarea si functionarea unutatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
5. Norme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar+contabile;
6. Norme specifice de utilizare a documentelor a documentelor financiar-contabile;
7. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
8. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
9. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
10. Evenimente(comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);
11. Comitetul de securitate si sanatate in munca (conf. Codului Muncii);
12. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;
13. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
14. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
4. CALENDARUL PROBELOR DE CONCURS:
DEPUNEREA dosarelor de concurs: 02.12.2025- 19.12.2025, ora 14.00 (termen limita).
SELECTIA DOSARELOR:
o Afisarea listei candidatilor admisi dupa evaluarea dosarelor: 08.01.2026, ora 1100.
o Depunerea contestatiilor la evaluarea dosarelor: 08.01.2026, intre orele 1100 - 1200.
o Afisarea rezultatelor dupa contestatii: 08.01.2026, ora 1400.
PROBA SCRISA (durata probei scrise este de 2 ore ):
o Desfasurare proba scrisa: 09.01.2026 , ora 1000, la sediul institutiei.
o Afisare rezultate proba scrisa: 09.01.2026, ora 1300.
o Depunere contestatii proba scrisa: 09.01.2026, in intervalul 1300 - 1400.
o Afisare rezultate contestatii: 09.01.2026, ora 1500.
PROBA PRACTICA (durata probei practice este de 15 min/ candidat)
o Desfasurare proba practica: 12.01.2026 , ora 1000, la sediul institutiei.
o Afisare rezultate proba practica: 12.01.2026, ora 1230.
o Depunere contestatii proba practica: 12.01.2026, in intervalul 1230 - 1300.
o Afisare rezultate contestatii: 12.01.2026, ora 1500.
INTERVIU (durata interviului este de maxim 15 minute/ candidat):
o Sustinerea interviului: 13.01.2026, ora 1000, la sediul institutiei.
o Afisare rezultate interviu: 13.01.2026, ora 1300.
o Proba de interviu nu se contesta!
AFISARE REZULTATE FINALE: 14.01.2026, ora 1200.
NOTA:
Rezultatul final se calculeaza ca medie artimetica intre notele obtinute la cele trei probe de concurs, iar aceasta trebuie sa fie minim 7 (sapte).
Relatii suplimentare se pot obtine la numerele de telefon: 021.250.62.22, intre orele 10.00 - 14.00 sau la e-mail: [email protected].
DIRECTOR,
FILIP MONICA
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.