ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR DE PATRIMONIU - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: Azi
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Liceul Tehnologic ,,Tiu Dumitrescu", Mihailesti, judetul Giurgiu Expira in 2026-01-12
Locatie
Giurgiu
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.)Liceul Tehnologic ,,TIU DUMITRESCU", cu sediul in Mihailesti, strada Calea Bucuresti, nr.168, judetul Giurgiu, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022.
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului:Administrator de patrimoniu, post vacant, pe perioada nedeterminata
3. Gradul/Treapta /profesionala: grad I
4. Numarul de posturi: 1
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de concurs se depun la Liceul Tehnologic ,,TIU DUMITRESCU" compartimentul secretariat, tel. 0246278039, persoana de contact Lungu Liliana, email: [email protected]
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Studii de specialitate: Superioare (studii superioare economice etc)
2. Limbi straine : Engleza, nivel mediu
3. Abilitati, calitati si aptitudini necesare: Adaptabilitate la munca in echipa.
4. Vechime : nu se solicita
D.) Bibliografie concurs:
1. LEGEA nr. 198/2023 Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
3.LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici,autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
6. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice
7. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
8. O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
10. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;
11. LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
12. O.U.G 74/2008 privind colectarea selectiva a deseurilor
13. Ordin OMEC Nr. 5726/2024 prinvind aprobarea Regulamentului cadru de Organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar .
Tematica pentru concurs:
1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului;
2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati;
3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii;
4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului;
5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile;
6. Elemente obligatorii pe care trebuie sa le contina documentele financiar-contabile;
7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica;
8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca;
9. Evenimente(comunicarea, cercetarea, inregistrarea si raportarea evenimentelor privind securitatea si sanatatea in munca);
10. Comitetul de securitate si sanatate in munca(conf. Codului Muncii);
11. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii;
12. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor;
13. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.
14. Colectarea selectiva a deseurilor
15. Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii
16. Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969)
17. Drepturi si obligatii in legatura cu primirea, pastrarea si eliberarea bunurilor materiale.
18. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale.
19. Prevederi legale privind controlul managerial intern
20. Cunostinte avansate de operare Microsoft Office Excel si Word (calcul tabelar, intocmire grafice, editarea texte) si sa aiba cunostinte de utilizare e-mail.
21. Instruirea lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca si de prevenire si stingerea incendiilor.
E.) Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
- termenul de depunere a dosarelor (10 zile lucratoare de la afisare): 12.01.2026, ora 15.00, la sediul institutiei;
- selectia dosarelor: 13.01.2026, ora 10.00, la sediul institutiei;
- afisare rezultate selectionare dosare: 13.01.2026,ora 13.00, la sediul institutiei;
- depunere contestatii: 13.01.2026, ora 13.00-14.00, la sediul institutiei;
- afisare rezultate dupa contestatii: 13.01.2026,ora 16.00, la sediul institutiei;
- proba scrisa in data de 20.01.2026, ora 09.00, la sediul institutiei;
- afisare rezultate de la proba scrisa: 20.01.2026 , ora 15.00;
- depunere contestatii: 20.01.2026, ora 15.00-16.00, la sediul institutiei;
- afisare rezultate dupa contestatii: 20.01.2026,ora 18.00, la sediul institutiei;
- proba practica/interviu in data de 21.01.2026, ora 09.00-11.00, la sediul institutiei;
- afisarea rezultatelor de la proba practica/interviu: in data de 21.01.2026, ora 13.00;
- depunere contestatii: 21.01.2026 , ora 14.00-16.00, la sediul institutiei.
- afisare rezultate dupa contestatii: 21.01.2026, ora 18.00
- afisarea rezultatelor finale: 22.01.2026, ora 13.00, la sediul institutiei.
Director ,
Prof. Bulai Dorina
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Locuri de munca similare
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.