P

administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 1 săptămână în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Iasi
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala Cristesti, judetul Iasi Expira in 2025-12-09
Locatie
Iasi
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

A.) Scoala Gimnaziala Cristesti cu sediul in comuna Cristesti, str. Str. Principala nr. 814, judetul Iasi, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: administrator de patrimoniu, post vacant, pe perioada nedeterminata.
3. Numarul de posturi: 1 post 0,5 norma


B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.


Dosarele de inscriere se depun la sediul institutiei. Informatii la tel: 0726383820 sau la sediul institutiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 09.12.2025, ora 15:00, la sediul institutiei.


C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).


Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: Studii superioare cu diploma de licenta (specializarea inginer/subinginer/ economist)
2. Vechime in munca: minim 2 ani
3. Alte conditii: Cunostinte operare PC (Word, Excel, baze date); - cunostinte de legislatie specifica locului de munca; - cunostinte in domeniul Securitatii in munca si PSI;


D.) Bibliografie si tematica:
1. Legea Invatamantului Preuniversitar nr. 198/2023 cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Hotararea 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. O.M.F.P nr.2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii cu modificarile si completarile ulterioare;
4. LEGEA nr.22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor agentilor economici, autoritatilor sau institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Legea nr.53/2003, Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile si completarile ulterioare;
7. H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitii publice/acordului-cadru din Legea nr.98/2016 privind achizitiile publice;
8. Ordin 281/22.06.2016 privind stabilirea formularelor standard ale Programului anual al achizitiilor publice si Programului anual al achizitiilor publice;
9. H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
10. O.U.G 74/17.07.2018 privind colectarea selectiva a deseurilor;
11. LEGEA nr.319/2006 Legea securitatii si sanatatii in munca cu modificarile si completarile ulterioare;
12. LEGEA nr.307/2006 privind apararea impotriva incendiilor, cu modificarile ulterioare;
13.LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, actualizata;
14. Hotararea Guvernului nr.640/07.09.2017 pentru aprobarea Programului pentru scoli al Romaniei;
15. OMEN nr. 5726/06.08.2024 - Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant;
16. Hotararea nr. 2139/30.11.2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
17. Ordinul nr. 3103/2019 privind regimul manualelor in invatamantul preuniversitar;
18. Ordinul nr. 1456/2020 pentru aprobarea Normelor de igiena privind unitatile pentru ocrotirea, educarea si instruirea copiilor si tinerilor, modificata prin ordinul 1487/2025;
19. Manual utilizare SICAP, http://e-licitatie.ro/pub/manual/
Tematica 1. Organizarea si functionarea unitatilor de invatamant preuniversitar, personalul unitatilor de invatamant, raspunderea disciplinara a personalului; 2. Structura, organizarea si responsabilitatile personalului didactic auxiliar si nedidactic compartimentul administrativ-organizare si responsabilitati; 3. Norme privind organizarea si efectuarea inventarierii; 4. Atributiile principale ale gestionarului, conditii privind angajarea gestionarilor, raspunderea penala si civila a gestionarului; 5. Norme generale si specifice de intocmire si utilizare a documentelor financiar - contabile; 6. Colectarea selectiva a deseurilor; 7. Modul de realizare a achizitiilor publice, proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica; 8. Obligatiile angajatorilor, obligatiile lucratorilor privind securitatea si sanatatea in munca; 9. Raspunderea patrimoniala conf. Codului Muncii; 10. Dispozitii generale, obligatii privind apararea impotriva incendiilor; 11. Paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor; 12. Jurisdictia muncii conf. Codului Muncii; 13. Garantia in numerar (conf. Legii22/18.11.1969); 14. Clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe; 15. Predarea-primirea gestiunii de bunuri materiale; 16. Regimul manualelor scolare in invatamantul preuniversitar; 17.Normele metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achizitie publica/acordului - cadru din Legea nr. 98/2016 privind achizitiile publice; 18. Stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe; 19. Normele de igiena din unitatile pentru ocrotirea, educarea, instruirea, odihna, recreerea copiilor, tinerilor.


Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:


Activitate Data Ora
Data postarii/publicarii anuntului 24 Noiembrie 2025
Data limita de depunere a dosarelor 9 Decembrie 2025 15:00
Selectia dosarelor 10 Decembrie 2025 10:00
Afisarea selectiei dosarelor 10 Decembrie 2025 13:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor 11 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii 12 Decembrie 2025 13:00
Proba scrisa 17 Decembrie 2025 09:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa 17 Decembrie 2025 13:00
Termen limita contestatii la proba scrisa 18 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa 18 Decembrie 2025 15:00
Interviul 19 Decembrie 2025 09:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu 19 Decembrie 2025 11:00
Termen limita contestatii la proba de interviu 19 Decembrie 2025 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu 19 Decembrie 2025 15:00
Afisare rezultat final 19 Decembrie 2025 15:30


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: administrator de patrimoniu - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts