Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1350 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1350 Locuri de Munca in Iasi - Joburi in Iasi

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Iasi si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Consultant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Cerinte:- Gandire pozitiva, orientare spre rezultate- Persoana dinamica, cu abilitati dezvoltate de comunicare, negociere si organizare- Seriozitate, spirit de echipa, initiativa- Cunostinte operare PC (Ms Office)- Experienta in vanzarea materialelor de constructii si cunostiintele minime de contabilitate primara constituie un avantaj Descrierea jobului:- Intampinarea clientilor si identificarea nevoilor acestora- Acordarea consultantei de specialitate- Intocmirea ofertelor de pret- Operatiuni de facturare Descriere firma:Vanzari de materiale de constructii din piatra naturala (marmura, granit, travertin, cuart compozit).
SC ETERN SRL

Consultant vânzari Call Center lb română


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1800 LEI pe lună
Descrierea postului:contract de munca pe perioada nedeterminatatrainingsalariu incepand de la 1800 ron parte fixa, plus bonusuri (negociabil in functie de experienta)tichete de masaabonament medical privatdiscount prin 7cardevenimente interne, concursuri motivationale, activitati impreuna cu echipa Program Full-time: Luni-Vineri 9:00-17.30 (o ora pauza de masa), cu 80 de suta prezenta la birou Cerintele postului: Abilitati de comunicare, atitudine proactiva, dorinta de a invata si a se perfectiona in una din meseriile viitorului Responsabilitățile postului:-vei lucra in zona de vanzari servicii telefonie (inbound si outbound)-identifici nevoile clientilor si promovezi serviciile partenerilor nostri-propui oferte customizate clientilor-prezenta 80 la suta la birou
EMMAUS INTEGRARE SRL

Agent Imobiliar | Evo Imobiliare


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 15000 LEI pe lună
Ești pasionat/ă de ținutele office, te regăsești în ele ?Agenția Evo Imobiliare este compusă dintr-o echipă tânără, dinamică, și ne mândrim cu faptul că participăm activ și zilnic în lumea imobiliară.Program flexibil în care poți jongla între activități personale și cele profesionale. Iți place să fii o persoană diplomată, sociabilă, organizată, pozitivă și orientată spre rezultat?Ne dorim colegi-colege care să performeze în cadrul echipei noastre pe următoarele segmente:Vânzări apartamaneteVânzări case / vileVânzări spații comerciale / birouri / producțieÎnchirieri spații comerciale / birouri / producțieÎnchirieri apartamente / case Aplică acum și hai să ne cunoaștem la o cafea!Trimite-ne CV-ul tau sau contacteaza-ne la numarul de telefon afisat!
Evo-Imobiliare

Specialist Relații Clienți | Magazin Retail


Companie verificată
Aplica rapid
Te consideri o persoană empatică, interesată de binele oamenilor și cu dorința de a-i ajuta să își îndeplinească dorințele? HR Design recrutează pentru clientul său - o companie reprezentativă, cu magazine de vânzare de băuturi selecționate și multe alte produse premium - un Specialist Relații Clienți | Magazin Retail în Iași! Pentru a-ți desfășura activitatea, e important:-să îți pese de oameni și să îți dorești să îi servești cât mai bine în funcție de nevoile lor-să te preocupe atingerea rezultatelor în munca pe care o faci-să îți placă să înveți informații specifice și să aplici feedback-ul pe care îl primești-să respecți procedurile de lucru-să poți face față unor situații cu care te-ai mai întâlnit, dar și cu altele noi, diferite-să ai cunoștințe de operare pe calculator și de limba engleză la nivel avansat Experiența anterioară în domeniul vânzărilor și relații cu clienții, constituie un avantaj. Iată, în mod concret ce vei reuși să faci:1. Menții o comunicare permanen
HR Design Consulting

Economist


Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii superioare economice finalizate;- experiență pe o poziție similară de minim 3 ani;- cunoașterea legislației specifice domeniului financiar- contabil;- cunoștințe operare in program de contabilitate (cunostinte de operare in programul Nexus-constituie un avantaj );- cunostinte in domeniul resurselor umane, cunostinte generale de legislatia muncii, administrare documente angajati (ex.: contracte de munca, pontaje, calcul salarii etc.).- atenție și responsabilitate în efectuarea inregistrarilor contabile;- rigurozitate în respectarea termenelor de completare, prevăzute în legislație;- capacitate de lucru in echipă;- cunoștințe avansate de operare Microsoft Word și Excel.Descrierea jobului Beneficii:- Pachet salarial atractiv;- Tichete de masa;- Sprijin pentru integrarea in echipa;- Tichete cadou;- Pime pentru sarbatorile Pascale si de Craciun
MAF FORCE

Asistent Vanzari Bucium Iasi


Candidatul ideal Cautam un Asistent Vanzari care va avea urmatoarele atributii:• Sa intampini cu un zambet si sa consiliezi toti clientii• Sa oferi solutii competente fiecarui client, prin identificarea nevoilor• Sa mentii un magazin atractiv (aranjare, aprovizionare marfa, etc)• Sa efectuezi operatiuni corecte si la timp la casa de marcat • Sa receptionezi bunurile/produsele in depozit si la livrare• Manipularea marfurilor in depozit, cat si pe suprafata de vanzareDescrierea jobului Te implici si …• iti place sa vinzi si esti super zambaret• pui clientii pe primul loc si oferi servicii competente clientilor• lucrezi din greu si esti activ si vizibil in cadrul echipei tale• esti determinat si iti doresti sa faci cariera in JYSK• iti place sa lucrezi intr-o echipa si comunici usor
JYSK ROMANIA SRL

Operatori Call Center In Limba Italiana


Candidatul ideal Open Mind caută vorbitori de italiană, in orasul Iasi dar si Remote, pentru activitate de Call Center Proiecte Inbound- Asistenta Clienti/ Outbound pentru un client important. Experienta anterioara in sectorul TLC si/sau Credite reprezinta un avantaj.Candidatul ideal:- persoana empatica, comunicativa;- persoana orientata spre indeplinirea unor obiective bine stabilite;- abilitati cheie: perseverent, spirit competitiv;- converseaza la nivel avansat in limba italiana si are cunostinte medii- avansate de operare PC.Descrierea jobului Cerinte:- cunoasterea limbii italiene nivel mediu-avansat;- atitudine pozitiva, capacitate foarte buna de comunicare si relationare, atat cu clientii, cat si cu colegii;- empatie si atitudine pro-activa fata de client;- cunostinte foarte bune de operare PC;- experienta in domeniu poate constitui un avantaj, dar nu este obligatorie.Se ofera:- program de lucru full time;- contract de munca pe perioada nedeterminata, conditii de munca stabile;-
SC OPEN MINDGRUPPO OM SRL

Casier Iasi Soseaua Pacurari


Candidatul ideal Casier Iasi Soseaua PacurariDescrierea jobului Casier Iasi Soseaua Pacurari
PEPCO RETAIL SRL

Reprezentant Vanzari Business,​ Orange Romania Communications


Candidatul ideal In primul rand sa iti doresti sa castigi cat mai mult ( bani si experienta) ! Sa ai atitudine pozitiva ; Sa fii motivat, perseverent, organizat in realizarea obiectivelor; Sa poti lucra individual, cat și în echipă; Sa intelegi si sa interpretezi corect solicitarile venite de la clienti si companie ; Sa comunici corect atat verbal cat si scris; Sa folosesti cu usurinta computerul si aplicatiile telefonului mobil ; Si nu in ultimul rand, sa fii optimist si increzator in potentialul tau !Descrierea jobului Ce facem noi : Oferim / vindem solutii business de telecomunicatii fixe si mobile clientilor business existenti si potentiali; Gestionam portofoliul de clienti alocat si identificam noi clienti; Promovam si vindem proactiv serviciile din portofoliu catre clienti; Identificam corect si gasim cele mai bune solutii pentru client. Oferim raspunsuri profesioniste si rezolvam problemele semnalate de clienti. Urmarim stadiul solicitarilor inregistrate si contactam cilentul, a
S.​C.​ 4U TELECOMMUNICATION SRL

Investment Associate


Candidatul ideal At Buck, we’re focused on helping our clients create a culture of wellbeing, centered around the evolution of each person’s health, wealth, and career.Leveraging strong client relationships with key decision makers, our teams deliver exceptional results that confidently push the envelope with unexpected solutions to help our clients accomplish their objectives faster and keep them ahead of the curve.Not surprisingly, we embrace inventive thinkers, who make original contributions to the team. We put people first — our people and our clients’ people, and our inclusive and welcoming culture celebrates diversity and individuality.Explore your next career move with Buck today!https://buck.com/Desirable skills: Advanced level of English, both spoken and written Finance / Economics BA degree desirable Able to prioritize, organize and carry out tasks within deadlines Willing to learn and a flexible approach to work Self-starter and good problem solving skills Good numeracy and
BUCK CONSULTANTS (ADMINISTRATION & INVESTMENT) LIMITED, LONDRA, SUCURSALA IAŞI

Inginer Operare Echipamente Ambalare Biscuiti 3brutari Iasi


Candidatul ideal Cine s-ar potrivi pe acest post? Absolventi Facultate cu profil Tehnic Cei care au cunostinte IT: sistem operare Windows, tehnologii internet (browsing, email, etc), Excell, Power Point Cei capabili sa inteleaga mecanismele de functionare a masinilor si echipamentelor Cei perfectionisti, cu o puternica inclinatie spre detalii, orientati in acelasi timp spre gasirea de solutii Oameni entuziasti, curiosi si perseverenti, care vor sa invete cat mai mult, sa intelega si sa fie interesat de procesele de automatizare Cei carora le place sa lucreze in echipa si care comunica bine; Un plus il constituie cunostintele de limba engleza de nivel mediu (utilizare in business: scris si verbal) Cei cu disponibilitate pentru lucru in 3 schimburi;Atitudinea fata de munca si de nou este mai importanta decat experienta!Descrierea jobului Ce activitati vei desfasura, ce cunostinte vei putea acumula, ce provocari vor exista? Vei ajunge sa cunosti standardele de calitate si aspectele critic
TREI BRUTARI SRL

Jurist /​ Asistent Manager


Candidatul ideal Reprezentanta BOSCH cu 26 de ani experienta in domeniul tehnic si auto angajeaza Jurist / Asistent manager Abosolvent/a de studii in Drept. Lipsa de experienta nu reprezinta un impediment. Dorim o persoana deschisă, inventiva, cu sau fara experiență, dar cu permis de conducere si dispusa la deplasari. persoana cu spirit combativ.Descrierea jobului asiguram conditii de munca si salarizare foarte convenabila; transport asigurat; bonificatii de performanta; prime de sarbatori; putem asigura cazare si masina de serviciu (dupa caz).
SERMECOM

Căutăm Colegi La Carrefour Express Iași Costache Negri


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilor tale. *Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț
ARTIMA

Cautam Colegi La Carrefour Express Iasi Tatarasi


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț p
ARTIMA

Cautam Colegi La Carrefour Express Iasi Dacia


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț p
ARTIMA

Data Classification Analyst


Candidatul ideal Your profile: University degree (in economics or science field preferred); Comfortably watch an English or American movie without subtitles; Easily navigate through Excel and the other Microsoft Office tools; Basic statistical understanding; Can easily spot details; Enjoy working alongside a team.Descrierea jobului Your key responsibilities: Collect, input, cleanse and classify data; Integrate data feeds from disparate sources; Run specific processes and extract data from proprietary systems; Compile and update weekly/monthly client reports using approved templates; Respond to ad hoc reporting requests, managing expectations with account management team; Ensure data quality and analytical outputs following best practice guidelines; Respond to incoming requests for information in a timely and efficient manner.If you take up our offer, you will: Benefit from a great work environment built by amazing people, working with high level technologies & products Be part of a com
S.​C.​ POTENTIAM SERVICES SRL

Sales Engineer


Estimare   4000 RON/Luna
Candidatul ideal - studii superioare tehnice absolvite (electrotehnica, electronica, fizica, chimie, etc);- excelente aptitudini de comunicare verbala;- cunostinte operare PC;- buna capacitate de organizare si negociere;- atitudine proactiva, flexibilitate, dinamism, onestitate;- posesor permis auto categoria B;- disponibilitate pentru deplasari frecvente in tara si in strainatate;- capacitate de a intelege specificatiile tehnice;- cunostinte bune de limba engleza - scris si vorbit;- experienta in vanzari de echipamente tehnice (pentru industrie si cercetare);Descrierea jobului - promovarea si vanzarea de echipamente specializate destinate institutelor de cercetare-dezvoltare si universitatilor;- se asigura de pastrarea portofoliului actual de clienti si largirea gamei de aplicatii;- evalueaza piata si oportunitatile prezente sau viitoare si este capabil sa largeasca portofoliul actual de clienti;- identifica in detaliu toate caracteristicile tehnice ale echipamentelor pe care le putem
HISTERESIS S.​R.​L.​

Specialist Logistica Transportului Si Executii Tehnice


Candidatul ideal Ce tip de profesionist cautamCautam Specialist logistica transportului si executii tehnice care are experienta intr-o pozitie similara, intr-o companie cu activitate de productie. Vei avea 4 roluri importante, fiecare cu cate un set de responsabilitati clare si masurabile:Responsabil logistica transportResponsabil parc autoResponsabil participare receptii lucrari proiecte tehnice (iluminat)Responsabil realizare audituri tehnice (iluminat public) Pentru a activa pe aceste roluri, este necesar sa fie indeplinite urmatoarele cerinte:Cunoasterea activitatilor legate de logistica / aprovizionare, transport (intern si international);Cunoasterea cerintelor si activitatilor legate de receptia lucrarilor de constructii (ex. cartea tehnica a constructiei)Cunostinte bune de utilizare MS OfficeCunoasterea sistemului pentru Bursa Transporturilorpermis de conducere cat.BDescrierea jobului 2. Viziunea noastra si de ce facem acest businessVrem ca in urmatorii 10 ani sa inovam, produce
S.​C.​URBIO RO S.​R.​L.​

Specialist Epilare Definitiva


Candidatul ideal Suntem în căutarea unei noi colege care sa se alature echipei FYNN LASER MED SPA- Persoană punctuală, cu zambetul pe buze, care își doreste stabilitate;- Persoană responsabilă, eficientă, cu spirit competitiv;- Persoană activă, pozitivă, orientată spre maximizarea rezultatelor;- Deschidere către lucrul în echipă, deprinderi în eficientizarea timpului;- Bune abilități de relaționare cu diverse categorii de persoane;- Foarte bune abilități de comunicare în limba romană;- Abilitati in vanzari.- Acest job nu necesita experienta.Descrierea jobului Descriere job și responsabilități:- utilizarea corectă și cu responsabilitate a aparatelor din dotarea unitatii pentru realizarea tratamentelor specifice;- întocmirea fiselor de tratament a clientelor;- responsabilitati legate de receptie: primire cliente, programari, încasari, rapoarte si evidente solicitate de manager;- informatii clare si corecte oferite clientelor,- recomandare de produse profesionale catre clienti;- promovare
CIRCU ESTATE S.​R.​L.​

Planificator Productie


Estimare   3700 RON/Luna
Candidatul ideal • Studii superioare – preferabil profil mecanic• Experiență relevantă ca Planificator în domeniul industrial - 3 ani• Cunoștințe avansate de operare PC: Excel și Word• Bune capacități de comunicare• Spirit de observație, capacitate de analiză și sinteză, de a lua decizii, corectitudine• Expert în utilizarea sistemelor de planificare a producției• Limba engleză - nivel avansatDescrierea jobului • Servește ca legatură între departamentele de vânzari, producție și logistică.• Colaborează cu aceste departamente pentru a stabili programul/planul de producție și alocarea resurselor pentru a acoperi în cel mai eficient mod cererile clienților.• Integrează comenzile de la clienți în planificare si se asigură ce resursele sunt alocate pentru respectarea datelor de livrare.• Gestionează MPS-ul și alertează personalul interesat în legatură cu schimbările sau intârzierile apărute.• Participă la ședințele periodice cu departamentele de vânzări și producție legate de planificare.
BMT AEROSPACE ROMÂNIA
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1350 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.