Administrator financiar (contabil) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Administrator financiar (contabil) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 5 zile în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala nr. 24, Bucuresti Expira in 2025-12-19
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
ANUNT CONCURS PENTRU
1 POST CONTRACTUAL VACANT ADMINISTRATOR FINANCIAR
Scoala Gimnaziala nr. 24, Bucuresti, organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacante, de administrator financiar (contabil).
Art. 15. Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modifi-carile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confede-ratiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 - Codul mun-cii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilita-te;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii na-tionale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, in-fractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditiile specifice necesare in vederea participarii la concurs si a ocuparii functiei contractuale sunt:
- nivelul studiilor: studii superioare absolvite cu diploma de licenta in domeniul econo-mic;
- vechime in munca in specialitatea studiilor: minimum 5 ani;
- experienta in contabilitate bugetara, domeniu invatamant-minimum 2 ani;
-cunostinte de operare pe calculator: programe de contabilitate, FOREXEBUG, SOBIS, FINANTARE.ORG, SIIIR, Microsoft Office;
-constituie avantaj cunostinte teoretice si practice de contabilitate bugetara, si utilizarea platformelor: REVISAL, FOREXEBUG, SOBIS, FINANTARE.ORG, SIIIR si SICAP;
- abilitati, calitati si aptitudini necesare: aptitudini de previziune, organizare si coordona-re, aptitudini de comunicare orala si scrisa, cunoasterea temeinica a legislatiei in domeni-ul contabil la nivelul institutiilor publice;
- disponibilitate pentru program prelungit si de lucru, in situatii exceptionale, in we-ekend;
- fara sanctiuni disciplinare la locurile de munca anterioare.
Concursul se va organiza conform calendarului urmator:
Termenul limita pentru depunerea dosarelor: 19.12.2025, ora 15.00, la sediul institutiei;
Selectie dosare de inscriere: 19.12.2025;
Afisare rezultate selectie dosare: 22.12.2025, ora 12.00;
Depunere contestatii selectie dosare: 22.12.2025 intre orele 12.00-12.30;
Afisare rezultate contestatii selectie dosare: 22.12.2025, ora 15.00;
Proba scrisa: in data 08.01.2026, interval orar 08.00-10.00, la sediul institutiei;
Afisare rezultate proba scrisa: 08.01.2026, ora 11.00;
Depunere contestatii proba scrisa: 08.01.2026, intre orele 11.00-11.15;
Afisare rezultate contestatii proba scrisa: 08.01.2026, ora 12.00;
Proba practica: in data 08.01.2026, ora 12.00, la sediul institutiei;
Afisare rezultate proba practica: 08.01.2026, ora 13.15;
Depunere contestatii proba practica: 08.01.2026, intre orele 13.15-13.30;
Afisare rezultate contestatii proba practica: 08.01.2026, ora 14.15;
Proba interviu: in data 08.01.2026, ora 14.30, la sediul institutiei;
Afisare rezultate interviu: 08.01.2026, ora 15.30;
Depunere contestatii interviu: 08.01.2026, intre orele15.30-15.45;
Afisare rezultate contestatii interviu: 08.01.2026, ora 16.00;
Afisare rezultate finale: 08.01.2026, 16.00.
Art. 34. -- In vederea participarii la concurs, candidatii depun dosarul de concurs in termen de 10 zile lucratoare de la data afisarii anuntului pentru ocuparea unui post va-cant, respectiv de 5 zile lucratoare pentru ocuparea unui post temporar vacant.
Art. 35. -- (1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va con-tine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa nr. 2;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor spe-cifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucra-ta, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocupa-rea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de ca-tre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infrac-tiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national auto-matizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modifica-rile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de inva-tamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau eva-luarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
(2) Modelul orientativ al adeverintei mentionate la alin. (1) lit. e) este prevazut in anexa nr. 3.
(3) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emi-tentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sana-tatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeve-rinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(4) Copiile de pe actele prevazute la alin. (1) lit. b)--e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin. (3) se prezinta insotite de documen-tele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(5) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selec-tia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin. (1) lit. f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, potrivit legii.
(6) Documentul prevazut la alin. (1) lit. h) poate fi solicitat si de catre autoritatea sau institutia publica organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(7) In functie de decizia conducatorului autoritatii sau institutiei publice, dosarele de con-curs se depun la compartimentul resurse umane sau, dupa caz, la compartimentul care asigura organizarea si desfasurarea concursului sau pot fi transmise de candidati prin Posta Romana, serviciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice inauntrul termenului prevazut la art. 34.
(8) In situatia in care candidatii transmit dosarele de concurs prin Posta Romana, servi-ciul de curierat rapid, posta electronica sau platformele informatice ale institutiilor sau autoritatilor publice, candidatii primesc codul unic de identificare la o adresa de e-mail comunicata de catre acestia si au obligatia de a se prezenta la secretarul comisiei de con-curs cu documentele prevazute la alin. (1) lit. b)--e) in original, pentru certificarea aces-tora, pe tot parcursul desfasurarii concursului, dar nu mai tarziu de data si ora organiza-rii probei scrise/practice, dupa caz, sub sanctiunea neemiterii actului administrativ de angajare.
(9) Transmiterea documentelor prin posta electronica sau prin platformele informatice ale autoritatilor sau institutiilor publice se realizeaza in format .pdf cu volum maxim de 1 MB, documentele fiind acceptate doar in forma lizibila.
(10) Nerespectarea prevederilor alin. (7) si (9), dupa caz, conduce la respingerea candi-datului.
(11) Prin raportare la nevoile individuale, candidatul cu dizabilitati poate inainta comisi-ei de concurs, in termenul prevazut la art. 34, propunerea sa privind instrumentele nece-sare pentru asigurarea accesibilitatii probelor de concurs.
Relatii suplimentare se pot obtine la sediul institutiei din str. Tunari nr. 52-54, sector 2, Bucuresti, tel: 021.210.71.85, e-mail [email protected], site: scoa-la24.eduteca.ro/
Tematica:
Executia bugetara - principii si clasificatia bugetara;
Prevederi referitoare la proiectarea bugetului;
Sursele de finantare in invatamant;
Finantarea si patrimoniul institutiilor publice;
Contabilitatea activelor fixe;
Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
Contabilitatea decontarilor cu personalul;
Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
Operatiunile privind decontarile cu clientii;
Conturi la Trezoreria Statului si banci;
Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor pu-blice si a planului de conturi pentru acestea; Incheierea situatiilor financiare trimestriale si anuale;
Aspecte referitoare la achizitii si atribuirea contractelor privind achizitiile de bunuri si servicii, executare lucrari;
Conditii pentru angajarea gestionarilor. Raspunderi;
Elementele sistemului de salarizare, conform Legii privind salarizarea unitara a persona-lului platit din fonduri publice;
Organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului;
Exercitarea controlului financiar preventiv.
Bibliografie:
Legea contabilitatii nr. 82/1991 - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 198/2023 - Legea Invatamantului Preuniversitar - republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, TITLUL II Invatamantul preuniversitar, Cap. VIII - Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finante-lor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercita-rea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu, cu modifi-carile si completarile ulterioare;
Legea nr. 53 din 24.01.2003 - Codul Muncii - republicata Titlul XI, Capitolul II - Ras-punderea disciplinara - cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 153 din 28 iunie 2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publi-ce, cu modificarile si completarile ulterioare;
Hotararii de Guvern nr. 732/04.09.2025 privind aprobarea metodologiei de acordare a burselor scolare si cuantumul acestora;
Ordinul M.E. nr. 5726/06.08.2024 - ROFUIP - Serviciul financiar, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 500/2002 - privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea 273/29.06.2006 - privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F.P. 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile pu-blice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F.P. 1792/2002 pentru aprobarea normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta angajamentelor bugetare si legale, publicat in M.OF. 37/2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
Hotararea nr. 204/2022 pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 352/2021 privind aprobarea normelor metodologice pentru determinarea costului standard per elev/prescolar si stabilirea finantarii de baza de la bugetul de stat, din sume defalcate din T.V.A. prin bugetele locale, pe baza costului standard per elev/prescolar, pentru toti prescolarii si elevii din invatamantul general obligatoriu particular si confesional acredi-tat, particular si confesional, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F.P. nr. 2861/2009 privind inventarierea anuala a patrimoniului, cu modifica-rile si completarile ulterioare;
Legea 98/2016 privind achizitiile publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
HG. nr. 395/2016 - aprobarea normelor de aplicare a prevederilor Legii 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul nr. 2634/2015 privind documentele financiar-contabile, cu modificarile si com-pletarile ulterioare;
OUG. nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
O.M.F. Nr. 1026/20.07.2017, privind completarea si raportarea in Forexebug, cu modi-ficarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;
Ordonanta nr. 119/1999 privind controlul intern si controlul financiar preventiv, cu mo-dificarile si completarile ulterioare;
Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si ne-corporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul nr. 411/30.03.2022 privind transmiterea situatiilor financiare trimestriale centra-lizate intocmite in institutiile publice si pentru modificarea si completarea unor ordine ale ministrului finantelor publice in domeniul contabilitatii institutiilor publice;
Ordinul nr. 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugete-lor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulteri-oare;
Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordin nr.4576/230/2445 din 2011 al ministrului educatiei, cercetarii, tineretului si spor-tului, al ministrului administratiei si internelor si al ministrului finantelor publice privind validarea fluxurilor financiare pentru cheltuielile de personal in invatamantul preuniver-sitar de stat;
Hotararea 564/2017 privind modalitatea de acordare a drepturilor copiilor cu CES sco-larizati in sistemul de invatamant preuniversitar;
Fisa postului afisata pe site-ul unitatii si la avizier.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.