P

ADMINISTRATOR FINANCIAR (CONTABIL ȘEF) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: Azi

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Descriere:


SCOALA GIMNAZIALA NR. 2 BUFTEA Expira in 2026-01-16
Locatie
Ilfov
Nivel
Functii de conducere
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala Nr.2 Buftea organizeaza concurs in conformitate cu prevederile Hotararii de Guvern Nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri pulice pentru ocuparea urmatoarelor posturi vacante, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata:
I. 1 (unu) post de administrator financiar, grad I, studii superioare, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, Compartimentul contabilitate - personal didactic-auxiliar, post de conducere, Scoala Gimnaziala Nr.2 Buftea.
A. (1) Pentru inscrierea la concurs candidatii vor prezenta un dosar care va contine urmatoarele documente:
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la Anexa nr. 1;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, copie hotarare divort, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului - copii diploma bacalaureat, copii diploma/ diplome licente / master/ reconversie profesionala, foi matricole, perfectionari, dupa caz, etc;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei/ adeverintelor eliberate de angajator/ angajatori pentru perioada lucrata, a raportului/ rapoartelor Revisal care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare;
i) curriculum vitae, model comun european;
j) acord privind inregistrarea Probei "Interviu" audio/video cu respectarea datelor cu caracter personal si care se pastreaza, in conditiile legii, timp de minimum un an de la data afisarii rezultatelor finale ale concursului.
k) Opisul dosarului, in doua exemplare, in care va fi consemnat numarul total de pagini/ file (toate paginile vor fi numerotate).
(2) Adeverinta care atesta starea de sanatate contine, in clar, numarul, data, numele emitentului si calitatea acestuia, in formatul standard stabilit prin ordin al ministrului sanatatii. Pentru candidatii cu dizabilitati, in situatia solicitarii de adaptare rezonabila, adeverinta care atesta starea de sanatate trebuie insotita de copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap, emis in conditiile legii.
(3) Copiile de pe actele prevazute la alin.(1) lit. b)-e), precum si copia certificatului de incadrare intr-un grad de handicap prevazut la alin.(3) se prezinta insotite de documentele originale, care se certifica cu mentiunea ,,conform cu originalul" de catre secretarul comisiei de concurs.
(4) Documentul prevazut la alin. (1) lit. f) poate fi inlocuit cu o declaratie pe propria raspundere privind antecedentele penale. In acest caz, candidatul declarat admis la selectia dosarelor si care nu a solicitat expres la inscrierea la concurs preluarea informatiilor privind antecedentele penale direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar are obligatia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului prevazut la alin.(1) lit.f), anterior datei de sustinere a probei scrise si/sau probei practice. In situatia in care candidatul solicita expres in formularul de inscriere la concurs preluarea informatiilor direct de la autoritatea sau institutia publica competenta cu eliberarea certificatelor de cazier judiciar, extrasul de pe cazierul judiciar se solicita de catre Scoala Gimnaziala Nr.2 Buftea - organizatoare a concursului, potrivit legii.
(5) Documentul prevazut la alin.(1) lit.h) poate fi solicitat si de catre Scoala Gimnaziala Nr.2 Buftea - organizatoare a concursului, cu acordul persoanei verificate, potrivit legii.
(6) Dosarele de concurs se depun la compartimentul Secretariat de la Scoala Gimnaziala Nr.2 Buftea care asigura organizarea si desfasurarea concursului - strada Stirbei Voda, nr.22, localitatea Buftea, judetul Ilfov,in perioada 20.01.2026 - 23.01.2026
Data limita de depunere a dosarelor de inscriere la concurs este 16.01.2026, ora 1500 .
Proba scrisa 20.01.2026 Interval orar : 10.00 - 12.00
Proba practica 22.01.2026 Interval orar : 10.00 - 12.00
Proba de interviu 23.01.2026 Interval orar : 10.00 - 12.00
Secretariatul comisiilor de concurs este asigurat de catre urmatoarele persoane:
Secretar comisii concurs ocupare post secretar/ comisii de contestatii - Manea Carmen-Maria cu urmatoarele date de contact: adresa e-mail scoala: [email protected], telefon scoala: 021 3515537.
La concurs se poate inscrie orice persoana care indeplineste, cumulat, conditiile generale si conditiile specifice stabilite prin fisa postului pentru care opteaza, respectiv persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin.(1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare, dupa cum urmeaza:
Conditii generale:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003 - Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art.1 alin.(2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin.(1) lit.h).
Conditii specifice:
Pentru postul de administrator financiar, grad I, studii superioare, cu contract individual de munca pe perioada nedeterminata, Compartimentul contabilitate - personal didactic-auxiliar, post de conducere, Scoala Gimnaziala Nr.2 Buftea
a) studii superioare economice (conform Legii nr.1/2011);
b) vechime : minim 3 ani in contabilitate bugetara;
c) cunostinte si competente foarte bune de operare pe calculator in limbaje specifice (gestiune), Windows, Ms Office;
d) certificat SEC;
e) atestat/certificat curs resurse umane;
f) cunostinte privind salarizarea personalului platit din fonduri publice;
g) cunostinte referitor la finantarea unitatilor de invatamant pe baza costului standard/elev;
h) cunostinte privind planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia;
i) cunostinte privind intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale ale institutiilor publice;
j) cunostinte privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor;
k) cunostinte de utilizare a tehnologiei informatiei (operare PC, cunoastere program SOBIS, EDUSAL, FOREXEBUG);
l) abilitati de relationare - comunicare cu intreg personalul unitatii de invatamant;
m) disponibilitate pentru munca in echipa;
n) disponibilitate pentru program prelungit;
o) disponibilitate pentru desfasurarea de activitati in weekend;
p) sa nu fi suferit vreo condamnare definitiva.
Bibliografie:
Legea nr. 198/04.07.2023 - Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea contabilitatii nr.82/1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F. nr.2861/9.10.2009, pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii patrimoniului cu modificarile si completarile ulterioare;
H.G. nr.2139/2004 pentru aprobarea catalogului privind duratele normale de functionare a mijloacelor fixe, cu modificarile si completarile ulterioare;
O.G. nr.119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiventiv;
H.G. nr.1395/2010, privind finantarea unitatilor de invatamant preuniversitar de stat, finantate din bugetele locale, pe baza costului standard/copil/elev, pentru anul 2011, cu actualizarile ulterioare;
Ordinul M.F. nr.2634/2015, privind documentele financiar contabile, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F. nr.1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu modificarile si completarile ulterioare;
Ordinul M.F. nr.923/2014 pentru aprobarea Normelor metodologice generale, referitoare la exercitarea C.F.P. cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.500/2002 privind finantele publice;
Ordinul nr. 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr.1.917/2005;
O.M.F. nr.1917/12.12.2005, privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.153/2017, privind utilizarea veniturilor proprii in institutiile de invatamant;
O.G. nr. 81/2003 privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile ti completarile ulterioare.
Ordinul M.E.N nr.5.559/2013 privind regimul manualelor scolare in invatamantul preuniversitar de stat, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
Legea nr.213/1998 privind bunurile proprietate publica cu toate completarile si modificarile ulterioare;
Legea nr.22/1969 actualizata in 2016, privind gestionarea bunurilor materiale;
H.G. nr.423/2016, privind copiii cu cerinte educationale speciale, integrati in invatamantul de masa;
OUG nr.20/2016 privind salarizarea 2016-2017;
Legea nr.98/2016, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu modificarile si completarile ulterioare;
Proceduri privind achizitiile prin SEAP;
O.M.F.P. nr.517/2016 - Forexebug;
Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
OUG nr.158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate.
Tematica de concurs:
1. Planul de conturi pentru institutiile publice si normele de aplicare a acestuia;
2. Structura bugetului in institutia publica;
3. Executia bugetara - principii;
4. Contabilitatea trezoreriei institutiilor publice;
5. Registre de contabilitate;
6. Elemente privind aprobarea, depunerea si componenta situatiilor financiare conform Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiior publice si a planului de conturi pentru acestea;
7. Documente supuse controlului preventiv privind bunurile din patrimoniul institutiilor publice;
8. Elementele sistemului de salarizare, conform Legii privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
9. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la:
- Contabilitatea activelor fixe;
- Inregistrarea amortizarii;
- Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
- Contabilitatea decontarilor cu personalul;
- Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
- Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
- Operatiunile privind decontarile cu clientii;
- Conturi la Trezoreria Statului si banci;
10. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice;
11. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor;
12. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
13. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar;
14. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa - SEAP;
15. Finantarea unitatilor de invatamant pe baza costului standad/elev;
16. Intocmirea si depunerea situatiilor financiare trimestriale si anuale ale institutiilor publice;
17. Experienta pe proiecte cu finantare din surse externe;
18. Abilitiati de operare si prelucrare date in Microsoft Office.


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: ADMINISTRATOR FINANCIAR (CONTABIL ȘEF) - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts