ADMINISTRATOR FINANCIAR II S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
ADMINISTRATOR FINANCIAR II S - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Adaugat: 1 săptămână în urmă
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.
Scoala Gimnaziala Nr.1 Hotar, judetul Bihor Expira in 2025-12-11
Locatie
Bihor
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt
Anunt concurs pentru post contractual conform H.G. 1336/2022
A.) Scoala Gimnaziala Nr.1 Hotar cu sediul in Hotar, str. Strada principala nr. Nr.320, judetul Bihor, organizeaza concurs, pentru ocuparea urmatorului post contractual, conform H.G. nr. 1336/08.11.2022:
1. Nivelul postului: executie
2. Denumirea postului: Administrator financiar II S, post vacant pe perioada nedeterminata
3. Numarul de posturi: 1 post, 0,5 norma
4. Norma: 0,5 norma, 4 ore/zi, 20 ore/saptamana
B.) Documente solicitate candidatilor pentru intocmirea dosarului de concurs, conform art. 35 din H.G. 1336/2022
a) formular de inscriere la concurs, conform modelului prevazut la anexa;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea, potrivit legii, aflate in termen de valabilitate;
c) copia certificatului de casatorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, dupa caz;
d) copiile documentelor care atesta nivelul studiilor si ale altor acte care atesta efectuarea unor specializari, precum si copiile documentelor care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau institutia publica;
e) copia carnetului de munca, a adeverintei eliberate de angajator pentru perioada lucrata, care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
f) certificat de cazier judiciar sau, dupa caz, extrasul de pe cazierul judiciar;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata de catre medicul de familie al candidatului sau de catre unitatile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derularii concursului;
h) certificatul de integritate comportamentala din care sa reiasa ca nu s-au comis infractiuni prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru candidatii inscrisi pentru posturile din cadrul sistemului de invatamant, sanatate sau protectie sociala, precum si orice entitate publica sau privata a carei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane in varsta, persoane cu dizabilitati sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizica sau evaluarea psihologica a unei persoane;
i) curriculum vitae, model comun european.
Dosarele de inscriere se depun la secretariat institutie. Informatii la tel: 0259344716 sau la sediul institutiei.
Termenul de depunere a dosarelor: 11.12.2025, ora 15:00, la sediul institutiei.
C.) Conditiile generale prevazute de art. 15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care indeplineste conditiile prevazute de Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, si cerintele specifice prevazute la art. 542 alin. (1) si (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana sau cetatenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spatiul Economic European (SEE) sau cetatenia Confederatiei Elvetiene;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are capacitate de munca in conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
d) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
e) indeplineste conditiile de studii, de vechime in specialitate si, dupa caz, alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
f) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra securitatii nationale, contra autoritatii, contra umanitatii, infractiuni de coruptie sau de serviciu, infractiuni de fals ori contra infaptuirii justitiei, infractiuni savarsite cu intentie care ar face o persoana candidata la post incompatibila cu exercitarea functiei contractuale pentru care candideaza, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea;
g) nu executa o pedeapsa complementara prin care i-a fost interzisa exercitarea dreptului de a ocupa functia, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfasura activitatea de care s-a folosit pentru savarsirea infractiunii sau fata de aceasta nu s-a luat masura de siguranta a interzicerii ocuparii unei functii sau a exercitarii unei profesii;
h) nu a comis infractiunile prevazute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infractiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum si pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea si functionarea Sistemului National de Date Genetice Judiciare, cu modificarile ulterioare, pentru domeniile prevazute la art. 35 alin. (1) lit. h).
Conditii specifice de participare la concurs:
1. Nivelul studiilor: -studii superioare absolvite cu diploma de licenta, domeniul stiinte economice
2. Vechime in munca: -vechime in specialitatea studiilor de minim 2 ani
3. Alte conditii: -cunostinte avansate de operare PC; -constituie un avantaj cunostinte de accesare a platformelor Forexebug, SIIIR, Edusal, SEAP.
D.) Bibliografie si tematica:
I. Bibliografie legislativa
1. Legea contabilitatii nr.82/1991 cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea educatiei nationale nr. 198/2023 (actualizata);
3. Regulamentul de organizare si functionare a unitatilor de invatamant preuniversitar (O.M.E. nr. 5726/2024 - ROFUIP);
4. Legea nr. 53/2003 - Codul muncii, republicata;
5. Legea nr. 227/08.09.2015 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare;
6. Legea 153/28.06.2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea 500/2002 privind finantele publice cu modificarile si completarile ulterioare;
8. Legea 273/2006 privind finantele publice locale cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Legea 98/2016 privind achizitiile publice cu modificarile ulterioare;
10. OMFP 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutii publice si instructiuni de aplicare a acestuia cu modificarile si completarile ulterioare;
11. OUG nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de sigurari sociale de sanatate cu modificarile si completarile ulterioare;
12. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
13. HG 569/2015 norme metodologice privind decontarea cheltuielilor privind naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar;
14. OMFP 2634/2015 privind documentele financiar contabile;
15. HG 2139/2004 Catalogul privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor fixe
16. HG 276/2013 Stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe
17. ORDIN nr. 1.792 din 24 decembrie 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale;
18. HG 732/2025 pentru aprobarea Metodologiei-cadru de acordare a burselor si cuantumul acestora;
19. Odinul Nr. 517/2016 din 13 aprilie 2016 pentru aprobarea de proceduri aferente unor module care fac parte dinprocedura de functionare a sistemului national de raportare - Forexebug;
20. Odinul nr. 1.140 din 14 iulie 2025pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor bugetare.
III. Tematica pentru concurs
I. Domeniul Invatamant preuniversitar si legislatia muncii
1. Legea nr. 198/2023 -- Legea invatamantului preuniversitar, cu modificarile si completarile ulterioare
(inclusiv OUG nr. 95/2024)
- Principii generale ale sistemului national de invatamant preuniversitar;
- Structura si organizarea unitatilor de invatamant preuniversitar;
- Drepturile si obligatiile personalului didactic, didactic auxiliar si nedidactic;
- Evaluarea, formarea continua si etica profesionala;
- Finantarea si administrarea institutiilor de invatamant;
2. Legea nr. 53/2003 -- Codul muncii, republicata si actualizata
- Drepturile si obligatiile angajatorilor si salariatilor;
- Timpul de munca si timpul de odihna;
- Salarizarea, concediile si protectia muncii;
- Raspunderea disciplinara si patrimoniala;
- Aspecte privind conflictul de munca si jurisdictia muncii.
II. Domeniul Finante publice, contabilitate si gestiune
3. Legea nr. 82/1991 -- Legea contabilitatii, republicata
- Principii generale ale contabilitatii;
- Organizarea si conducerea contabilitatii in institutiile publice;
- Documentele justificative si inregistrarea operatiunilor economico-financiare; - Situatiile financiare anuale;
4. Legea nr. 500/2002 -- privind finantele publice
- Principii generale privind formarea, administrarea si utilizarea fondurilor publice;
- Etapele executiei bugetare: angajare, lichidare, ordonantare si plata;
5. Legea nr. 273/2006 -- privind finantele publice locale
- Principii de constituire si administrare a bugetelor locale;
- Sursele de venituri si cheltuieli ale autoritatilor locale;
- Relatiile financiare dintre bugetul local si bugetul de stat;
6. OMFP nr. 1917/2005 privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice (cu modificarile ulterioare: OMFP 2021/2013, 3898/2018 etc.)
- Norme metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice;
- Planul de conturi general pentru institutiile publice;
- Documente contabile si raportari financiare;
- Instructiuni de aplicare.
7. OMFP nr. 1792/2002 privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice
- Definitia etapelor executiei bugetare;
- Documentele justificative aferente fiecarei etape;
- Angajamente bugetare si legale.
8. HG nr. 2139/2004 -- Catalogul privind clasificarea si duratele normale de functionare a mijloacelor
- Clasificarea mijloacelor fixe;
- Stabilirea duratei normale de utilizare;
- Calculul amortizarii.
9. HG nr. 276/2013 -- Stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe
- Limita valorica pentru recunoasterea unui bun ca mijloc fix;
- Reguli privind inregistrarea si evidenta mijloacelor fixe.
10. OMFP nr. 2861/2010 privind inventarierea elementelor de natura a activelor, datoriilor si capitalurilor proprii
- Obligatia si scopul inventarierii;
- Etapele si documentele inventarierii;
- Regularizarea diferentelor constatate.
III. Domeniul Fiscalitate si achizitii publice
11.Legea 227/2015 - Codul fiscal
- Elemente de fiscalitate aplicabile institutiilor publice.
12. Legea nr. 98/2016 -- privind achizitiile publice
- Principii generale ale achizitiilor publice;
- Tipuri de proceduri de atribuire;
13. HG nr. 395/2016 -- Normele metodologice de aplicare a Legii 98/2016
- Elaborarea documentatiei de atribuire;
- Etapele procesului de achizitie;
- Criterii de selectie si evaluare a ofertelor;
- Atribuirea si gestionarea contractelor de achizitii publice.
14. OUG 158/2005
- Concediul si indemnizatia pentru incapacitate temporara de munca
15. HG 569/2015
- Norme meteodologice privind decontarea cheltuielilor pentru naveta la si de la locul de munca a cadrelor didactice si a personalului didactic auxiliar din invatamantul preuniversitar de stat
16. OMFP 2634/2015
Norrme generale de intocmire si utilizare a documentelor financiar-contabile
17. Forexebug - raportare si proceduri (Ordin 517/2016)
- Scop, structura si functionare a SNR-Forexebug.
- Obligativitatea raportarii si tipurile de raportari.
- Modulele sistemului si regulile de completare.
- Validari, fluxuri de date, sanctiuni.
18. ALOP - procedura bugetara (Ordin 1.140/2025)
- Angajarea cheltuielilor - reguli, documente, responsabilitati.
- Lichidarea - verificare, constatare, control.
- Ordonantarea - procedura, verificari, competente.
- Plata - operatiuni prin Trezorerie.
Calendarul de desfasurare a concursului, respectiv data limita si ora pana la care se pot depune dosarele de concurs:
Activitate -Data -Ora
Data postarii/publicarii anuntului:25 Noiembrie 2025
Data limita de depunere a dosarelor:11 Decembrie 2025, orele 9:00-15:00
Selectia dosarelor: 12 Decembrie 2025, ora 14:00
Afisarea selectiei dosarelor: 15 Decembrie 2025, ora 13:00
Termen limita contestatii ref la selectia dosarelor: 16 Decembrie 2025, ora 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii: 17 Decembrie 2025, ora 13:00
Proba scrisa: 18 Decembrie 2025, orele 10:00-12:00
Afisarea rezultatelor la proba scrisa:18 Decembrie 2025, ora 15:30
Termen limita contestatii la proba scrisa: 19 Decembrie 2025,orele 9:00-12:00
Afisarea rezultatelor la contestatii ref proba scrisa:19 Decembrie 2025 , ora 15:00
Interviul: 22 Decembrie 2025, orele 09:00-11:00
Afisarea rezultatelor la proba de interviu:22 Decembrie 2025, ora 11:00
Termen limita contestatii la proba de interviu: 22 Decembrie 2025 , ora 13:00
Afisarea rezultatelor la contestatii la proba de interviu: 22 Decembrie 2025, ora 15:00
Afisare rezultat final: 22 Decembrie 2025, ora 15:30
Conditiile de desfasurare a concursului:
Inscrierile la concurs se fac la secretariatul unitatii in perioada 26.11.2025 - 11.12.2025 in intervalul orar 9.00-15.00, selectia dosarelor de concurs va avea loc in data de 12.12.2025.
Concursul se va organiza la sediul unitatii:
- Proba scrisa : 18.12.2025, orele 10.00 - 12.00
- Interviul: 22.12.2025, ora 09.00 - 11.00
Conditiile de participare la concurs, actele necesare pentru inscriere si bibliografia se afiseaza si la sediul unitatii scolare.
Informatii suplimentare se pot obtine la secretariatul unitatii, telefon: 0259344716, luni -vineri intre orele 9.00-14.00.
Sfaturi de siguranta
- Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
- Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
This action will pause all job alerts. Are you sure?
Fii informat
Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.
Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.