Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

915 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

915 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Reprezentant vanzari inchirieri


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2900 până la 4000 LEI pe lună
Angajam reprezentant vanzari închirieri RESPONSABILITATISe documenteaza in legatura cu piața relevantă privind serviciile și soluțiile oferite de companie.Realizeaza activități de prospectare a pieței, identifică și abordează potențialii clienți.Prezintă produsele și serviciile companiei către potențialii clienți.Realizează oferta și participă la procesul de vânzarePromovează brandul de companie și soluțiile acesteia în piațăRealizează targetul de vânzăriMenține o evidență clară și consecvența a clienților, a vânzărilor și rezultatelor proceselor de vânzare  PROFILExperiență în vânzări obligatoriuBună cunoaștere a pieței jucătorilor din industria construcțiilor din zona alocată (sau potential și interes pentru a documenta acest aspect)Bună abilități de comunicare interpersonală, claritate exprimare scris și verbalNegociere și influențăOrientare către rezultateEticăBună capacitate de organizare și prioritizareOperare PC, Word,Excel și OutlookCunoștințe de limba engleză +
Working Platform WP SRL

Technician service utilaje


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 4500 LEI pe lună
Technician service utilaje- Diagnosticarea si repararea echipamentelor industriale de tip nacele, de lucru la inaltime, actionare electrica, hidraulica, mecanica.- Intervine pentru rezolvarea defectiunilor tehnice la utilaje.- Asigura mentenanta preventiva a echipamentelor.- Este responsabil cu gestionarea pieselor de schimb a utilajelor. Cerinte:- studii medii sau superioare- permis de conducere cat "B"- experienta in domeniu- capacitate rapida de a lua decizii.- limba engleza - nivel mediu reprezinta un avantaj. Descrierea jobuluiAsigura functionarea echipamentelor industriale si a utilajelor.Efectueaza lucrari de intretinere si mentenanta.Se lucreaza doar schimbul 1.Activitatile de mentenanta sau participarea la activitati de investii.Asigura lucrari de mentenanta; evaluează permanent utilajele si echipamentele pentru a anticipa / preintampina defectiuni tehnice.Analizeaza cauza si factorii care au contribuit la aparitia defectiunii si stabileste masuri preventive.Planifica activita
Working Platform WP SRL

Contabil


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3000 până la 3800 LEI pe lună
Angajam contabil Candidatul ideal - contabil cu experienta minimum 10 ani in domeniul financiar-contabil;- cunostinte bune de operare Excel si Word;- cunoasterea programului Saga;- limba maghiara constituie obligatoriu;- atentie la detalii, capacitate de analiza si sinteza;- foarte bune abilitati de comunicare profesionala si munca in echipa;- dorinta de invatare si orientare spre construirea unei cariere; Descrierea jobului- evidenta contabila primara tehnico-operativa;- Inregistreaza intrari de utilaje in baza documentelor primite (facturi interne , facturi externe, DVI si NRI);- intocmeste situatii si rapoarte financiar-contabile si verifica corelarea acestora;- intocmirea si pastrarea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar;- intocmirea foilor de parcurs;- colaboreaza cu celelalte departamente ale societatii. 
Working Platform WP SRL

Agent Vânzări - Divizia PEPSI


Companie verificată
Aplica rapid
SC INTERCOMPANY SRL angajeaza agent vanzari divizia PEPSI. Cautam tineri dinamici, seriosi, punctuali, cu dorinta de autodepasire, competititvi si dornici de a creste pe plan profesional, in cadrul echipei. Daca te regasesti in aceste calitati te asteptam sa vii alaturi de noi.Asteptam CV-urile dumneavoasta! Pentru alte informatii puteti suna la numarul din anunt.
Intercompany SRL

Controlori calitate in Oradea


Companie verificată
Aplica rapid
Hai în echipa noastră din Oradea!Căutăm controlori calitate!Dacă:Ai îndemânare și vedere bună;Ai disponibilitate de a învăța;Ești o persoană serioasă și responsabilă;Ai disponibilitate de a lucra în 2 schimburi.Responsabilități:Realizarea inspecției calitative a pieselor în baza instrucțiunilor de lucru primite;Identificarea defectelor de calitate;Întocmirea rapoartelor aferente inspecției de calitate.Oferim:Venit lunar 2900 lei (format din salariu fix, bonus și tichete de masă de 30 lei/zi)Contract pe perioada nedeterminată;Sesiuni de instruire la locul de muncă;Plata orelor suplimentare și de weekend cu spor de 75 la sută, dacă este cazul;Primă pentru recomandarea unui coleg nou 600 lei NET.Exact Systems funcționează din 2004 și este acum unul din principalii furnizori de soluții de control calitate, suport logistică și producție pentru industria din Europa.În prezent, compania are birouri în 13 țări.Lucrăm deja în peste 900 de fabrici și depozite logistice cu mai bine de 6000 de col
Exact Systems

Sofer /​ manipulant marfa


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 350 până la 600 EURO pe lună
Angajam Sofer cat B pentru autoutilitara de pana la 3.5t. Responsabilitati: Transporta si livreaza marfa catre clienti , conform cerintelor Participa activ la incarcarea/ descarcarea marfurilor Raspunde de marfa transportata de la incarcare pana la descarcareIntocmeste daca este cazul documentele de transport, foi de parcurs , etc Cerinte:Studii medii;Permis auto categoria B;Experienta de cel putin 3 ani in conducerea de autoutilitare (dube)Serios, responsabil, adaptabil situatiilor si contextului; Oferta:Pachet salarial motivant Program de lucru de Luni pana Vineri : 40 ore/ saptamanaFlexibilitate 
KILUMI RECYCLING SRL

Asistent medical generalist /​ Terapeut Estetica Faciala si Corporala


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2600 până la 4000 LEI pe lună
Descrierea postului: Candidatul ideal pentru acest post este o persoana vesela si amabila cu formare de asistent medical sau kinetoterapeut. Ne dorim o persoana dispusa la colaborari stabile si pe termen lung, care sa inteleaga importanta reala a serviciilor superioare pe piata de estetica si infrumusetare din Romania. De asemenea, ne dorim o persoana cu inteligenta emotionala si dorinta de evolutie personala si profesionala, deoarece pe langa pachetul salarial, compania noastra investeste in dezvoltarea colegilor performanti, in vederea avansarii acestora pe alte posturi. Indiferent de experienta ta profesionala, vei avea parte la inceput de training si educatie cu privire la serviciile pe care le oferim, astfel incat sa manevrezi aparatura corect si cu incredere, dar sa si discuti fara niciun fel de probleme despre terapiile pe care le oferim. Stim ca un nou inceput este mereu o provocare si iti vom fi alaturi pe tot parcursul procesului de integrare. Cerințele postului: Scoala Asist
AGRESS BEAUTY SRL

Sales representative - Sisteme de securitate


Companie verificată
Aplica rapid
Responsabilitati:Identificarea de noi oportunitati si dezvoltarea portofoliului de afaceri / clienti;Asigurarea managementul principalelor conturi, asigurarea relatiei cu clientii existenti, derularea contractelor / comenzilor / lucrarilor;Identificarea, în mod activ, de noi posibilitati de imbunatatire a activitatii proprii și de dezvoltare a businessului;Promovarea solutiilor și serviciilor companiei;Prezentarea solutiilor tehnice potentialilor clienti si oferirea serviciilor de consultantă in ceea ce priveste achizitionarea produselor companiei;Colaborarea cu specialistii departamentului tehnic, redirectionarea clientilor care solicita informatii de natura tehnica catre persoanele specializate în vederea optimizarii si eficientizarii activitatilor specifice de vanzare;Elaborarea ofertelor tehnice si financiare, precum și prezentarea acestora clientilor;Furnizarea de informatii clientilor despre preturile practicate, produsele disponibile, ofertele promotionale;Elaborarea descri
AL.SE.Ro. Impex SRL

Reprezentant vanzari


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   2800 RON/Luna
Reprezentant vanzari Oradea, Bihor Companie din domeniul comercializarii si instalarii sistemelor de panouri fotovoltaice rezidentiale si industriale, angajeaza reprezentant vanzari cu experienta Candidatul ideal trebuie să detină urmatoarele calităţi si aptitudini: - capabil pentru munca individuala, responsabil, orientat spre clienti- detine cunostinte operare calculator- detine permis de conducere categoria B- cunoștințe de limba română si maghiară Experienta in domeniul sistemelor fotovoltaice sau electrotehnice constituie un avantaj.Oferim salariu atractiv, in functie de performanta, posibilitate de castig substantial. HU Teruleti ertekesitot keresunk Nagyvarad - Bihar megyeNapelem kereskedelemmel, ceges es lakossagi telepitessel foglalkozo nagyvaradi ceg keres ertekesitesben jartas, onalloan dolgozni tudo, szamitogepes ismeretekkel, jogositvannyal rendelkezo romanul, magyarul beszelo ferfiakat.Elony, de nem feltetel:- napelem ismeretek - villamossagi ismeretekMagas kere
ENERGY HERO SRL

Sofer categoria B - SUA trailer


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 1400 până la 1900 USD pe săptămână
Cerințe:-Permis de conducere B;-VIZA pentru SUA - obligatoriu;-Limba Engleza nivel mediu/avansat;-Cazier judiciar fara antecedente;-Cu experienta in transport. Condiții:-Rezistenta la stres;-Abilitati foarte bune de comunicare in limba engleza;-Adaptabilitate la schimbari. Responsabilități:- Sa cunoasca si sa respecte prevederile legale cu privire la circulatia pe drumurile publice;-Sa respecte conventiile contractuale;-Sa comunice in permanenta cu dispecerul;-Sa aiba grija de masina.-Sprijin pentru obtinerea permisului B in SUA;-Salarizare 1.400 USD- 1.900USD/saptamana;-Plata se efectueaza saptamanal;-Contract de munca pe perioada nedeterminata.Contact de luni pana vineri, intre orele 09.00 si 17.00 la telefon afisat. Doar candidatii selectati vor fi contactati.
SC Public Euroconsulting SRL

Mecanic auto


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul Ideal- Minim 1-2 ani experienta in domeniul mecanicii auto ;- Permis de conducere - constituie avantaj ;- Capacitatea de a sesiza defectele, indemanare, precizie, imaginatie tehnica, putere de concentrare ;- Planificarea si organizarea activitatii proprie zilnice ;- Responsabilitate, corectitudine si seriozitate ;- Capacitatea de a lucra individual dar si in echipa ;- Orientare catre rezultat si atentie la detalii ;- Comunicare interactiva. Descrierea jobului- Efectueaza intretinerea si repararea autoturismelor pana in 3,5 T (inlocuirea lichidelor, lubrifierea pieselor etc.) cu scopul de a asigura funcționalitatea și longevitatea vehiculului ;- Inspectarea motorul vehiculului si componentele mecanice/electrice pentru a diagnostica cu acuratete problemele;- Programarea viitoarelor sesiuni de întreținere și sfătuirea șoferilor privind utilizarea corectă a vehiculului;- Repararea sau înlocuirea pieselor rupte sau disfuncționale și remedierea problemelor (de exemplu, scurgeri);F
SC Public Euroconsulting SRL

Reprezentant vanzari domeniu medical


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 2500 până la 3500 LEI pe lună
Cerinţe:-Studii superioare în domeniile: tehnica dentara, stomatologie sau medicina dentara-Permis de conducere cat. B-Experienţă în vânzări-Foarte bune abilităţi de interacţiune si dezvoltare a relaţiilor profesionale-Persoană dinamică, orientată către rezultat si cu mare atenţie la detalii Beneficii:-Pachet salarial în funcţie de performanțele profesionale-Mediu plăcut de lucru Responsabilităţi:-Prospectarea pieţei în scopul lărgirii portofoliului de clienţi-Negocierea si semnarea contractelor de vânzare de echipamente-Promovarea produselor furnizate de societate-Actualizarea în permanență a bazei de date din teritoriul parcurs-Participarea la târguri de specialitate
NEXIA CONSULTING SRL

Sudor


Companie verificată
Aplica rapid
Estimare   3000 RON/Luna
Candidatul ideal:- Studii de calificare in domeniu - prezinta avantaj autorizatia TUV;- Experienta de minim 1 an in domeniu;- Cunostinte de sudura materiale inox, otel, fonta si aluminiu (procedee MIG-MAG si TIG);- Abilitati tehnice de citire si interpretare a planurilor de sudura;- Dexteritate manuala, fermitate coordonare brat-mana, viteza in miscarea mainii a incheieturii si a degetelor. Descrierea jobului:-Executa reglajul echipamentelor de sudura in functie de material, grosime cordon si alte date tehnice necesare;-Efectueaza pregatirea suprafetelor si a pieselor pentru sudura;-Executa sudura pieselor conform documentatie tehnice si a intructiunilor in diferite materiale;-Realizeaza lucrari de montaj (haftuire, punctare) prin sudura pentru diverse confectii metalice;-Efectueaza taieri cu flacara oxiacetilenica/autogen, taiere cu plasma;-Curata si controleaza partile componente de eventualele defecte, impuritati;-Examineaza sudurile pentru a depista defectele si remedia imbinarile
SC Public Euroconsulting SRL

Programator CNC


Companie verificată
Aplica rapid
Salariu De la 3499 până la 3500 LEI pe lună
Candidatul Ideal:Cunoaste modul de programare si funcţionare a utilajelor cu comandă numerică (Programe operate: SolidWorks, SolidCam si CamWorks), echipamentelor, sculelor, dispozitivelor si verificatoarelor utilizate;Interpretează si citeste dimensiunile cotate într-un desen de ansamblu sau de execuţie;Urmăreste permanent aplicarea parametrilor de calitate impusi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice; Descrierea jobului :Perseverență la locul de muncă ;Interpretarea desenelor tehnice ;Seriozitate capacitate de concentrare; Se ofera:Salariu net: 3500 net;Program de lucru: L-V 7:00-15:30, cu pauza de masa 10:00-10:30;Contact individual de munca pe perioada nedeterminata.Contact de luni pana vineri, intre orele 09.00 si 17.00 la telefon
SC Public Euroconsulting SRL

Specialist Imbunatatire Procese (oradea)


Candidatul ideal Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră: studii superioare în domeniul financiar/management; bune cunoștințe privind metodele de organizare, planificare și control; experiență în dezvoltarea și organizarea de proiecte constituie un avantaj; cunoaşterea limbii italiene la nivel mediu spre avansat; cunoașterea limbii engleze la nivel mediu spre avansat; cunoştinţe în pachetul MS Office (Word, Excel, PowerPoint) la nivel mediu spre avansat; bune abilități de comunicare și mediere; abilități de multitasking; orientare spre atingerea obiectivelor; capacitate de analiză şi sinteză; atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu; spirit de echipă; disponibilitate pentru delegații.Descrierea jobului Responsabilităţi: Monitorizează atingerea obiectivelor și este responsabil de aplicarea sistemului intern de îmbunătățire continuă a proceselor Identifică tendințele de variație a procesului și a cerințelor clientului Identifică și aplică soluții inovatoare pent
FINPROM

Lucrator Universal Produse Proaspete La Market Oradea Plaza


Candidatul ideal Principalele tale responsabilități:▪Îndrumarea clienților și ușurarea experienței la cumpărături;▪Amabilitate, pentru că zâmbetul are puterea de a le face clienților ziua mai frumoasă.Ceea ce oferim:▪Tichete de masa;▪Primă de vacanță si de fidelitate;▪Cupoane de magazin de Paști și Crăciun;▪Asigurare privată de sănătate;▪Ajutoare si prime pentru evenimente deosebite;▪Mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;▪Oportunități de dezvoltare atât profesionale, cât și personale;▪Cursuri de formare adaptate nevoilor tale.*Dacă profilul tău se potrivește rolurilor disponibile din Lumea Carrefour, vei fi contactat telefonic pentru a face parte din procesul nostru de selecție.La Carrefour încurajăm persoanele cu dizabilități, pe cei care provin din minoritățile etnice sau aflate în dificultate și/sau din grupuri defavorizate care doresc un loc de muncă, să se dezvolte profesional, să obțină competente și să se bucure de aceleași oportunități ca și alții! Punem preț p
COLUMBUS OPERATIONAL

Expeditor International /​ Dispecer


Candidatul ideal - experienta pe o pozitie similara - minim 1 an;- orientare catre client;- munca in echipa;- seriozitate, dinamism, meticulozitate si adaptabilitate;- operare PC, Timocom, bursa transport, Transoreon, Winsoft;- comunicare flexibila cu soferii (comenzi, rute, consum, documente necesare);- limba germana obligatorie, limba engleza constituie un avantaj;- cunoastere a pachetului Microsoft Office;- cunostinte tehnice;- permis de conducere cat. B, C, E;- rezistenta la stres, disponibilitate la telefon si in afara programului de lucru;Descrierea jobului - Mentine legatura cu soferii si se asigura ca acestia au primit mereu toate informatiile necesare desfasurarii transportului in cele mai bune conditii- Ofera soferilor toate informatiile legate de traseu, detalii incarcare/descarcare- Procesarea, centralizarea comenzilor de transport si verificarea CMR-urilor pana la predarea la facturare;- Va cunoaste si va urmari respectarea de catre soferii a timpilor de conducere si de od
STOKKER LOGISTICS

Contabil


Candidatul ideal Cerinte:- studii superioare economice;- experienta intr-un post similar;- cunoasterea programului WinMentor;- cunoasterea legislatiei in vigoare si a documentelor financiar-contabile;- atentie catre detalii, responsabilitate, seriozitate, corectitudine;Descrierea jobului Responsabilitati:- inregistrarea documentelor contabile in programul de contabilitate;- verificarea conturilor analitice furnizori/clienti;- registrul de casa;- tine evidenta stocurilor de marfa aflate in depozit;- depunerea declaratiilor;Programul de lucru:Luni - Vineri, de la ora 08:00 la 17:00Se lucreaza 1 sambata pe luna;
OLIMP-IMPEX

Manager Zonal Proiecte Interioo


Candidatul ideal - Experiență în vânzări sau distributie de materiale de constructii/finisaje- O bună cunoaștere a domeniilor materialelor dе construcții, finisajelor- Cunoasterea pietei locale, a santierelor si proiectelor din zona constituie un mare avantaj.- Un profesionist in vânzări, comunicare, abilitati de negociere si plin de entuziasm si energie pozitiva.- Studii tehnice universitare reprezintă un avantaj;- Cunoștințe dе MS Office, operare PC- Permis conducere categoria B obligatoriu.Descrierea jobului - Zona alocata : judetele BIHOR, ARAD, TIMISOARA, CLUJ, dar in mod direct orasele municipiu si anume Oradea, Arad, Timisoara si Cluj.- Avem contracte si relatii cu dezvoltatori in aceste orase si e necesara o persoana capabila sa mentina si sa dezvolte mai departe aceste zone.- Prospectеază continuu piațа dе construcții din zonа alocată, atât din pеrspectiva concurеnței cât și din perspеctivа potențialilor cliеnți- Caută în permanență clienți noi, menține și dezvoltă clienții di
TODOCERAM RETAIL

Dispecer/​coordonator Transport Pe Parcurs Intern


Candidatul ideal - dornic sa creasca pe plan profesional, dispus sa invete lucruri noi- punctual- respectuos- meticulos- bun organizator- rezistent la stresCerinte:- experienta minim 1 an pe o pozitie similara- cunostinte operare PC- cunostinte de legislatie transport- abilitati de comunicare, planificare si organizare a activitatilor- confidentialitate, loialitateDescrierea jobului Responsabilitatile postului:- supravegherea in permanenta a camioanelor din gestiune pt a interveni operativ- transmiterea detaliilor catre conducatorii auto( loc incarcare/descarcare, tipul marfii)si mentinerea legaturii cu acestia- stabilirea si comunicarea traseelor optime de deplasare si monitorizarea curselor- planificarea, oragnizarea si coordonarea activitatilor de transport zilnice
INOVATIV LOGISTIC
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 915 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.