497 - Locuri de Muncă (joburi) în Oradea
497 - Locuri de Muncă (joburi) în Oradea

Scurta descriere a companieiWe believe big things can happen in a small city. It all started back in 2008, when our CEO, Gabriel Ciordas, founded a company focused on creating banner ads in Oradea, which is on the outskirts of Transylvania. Long story short—what started out as the original banner maker became an efficient design platform in just 12 years. Naturally, our team expanded to over 100 people and we’re all working towards growing that same dream. Our shared passion for technology and how we can use it to create a positive impact in the lives of our customers from all around the world

Cautam un Software Developer să se alăture echipei noastre pentru extinderea / îmbunătățirea produselor noastre. Sarcini principaleImplementarea de noi caracteristici software pentru platforma noastrăÎntreținerea și îmbunătățirea platformei existenteTestarea și îmbunătățirea performanței pentru caracteristicile și funcționalitățile noi/existenteVei lucra în echipă cu colegii, managerul tehnic, managerul de proiect, și clientul final. Competențele și calificările solicitateExperiență în dezvoltare JavaBună cunoaștere a Linux, SQL, PHP, sistem embeddedCapacitate de învățare rapidă în cadrul sesi

Reprezentant servicii clienti - entry levelCăutăm Reprezentant Servicii Clienți pentru o companie din Oradea care oferă consultanță specializată în recuperarea taxelor. Cerințeconstituie un avantaj cunoașterea cel puțin a unei limbi străine dintre următoarele: franceză, maghiară, germană, poloneză etc. ;capacitate de organizare și abilitatea de a o pune în practică alături de tehnici utile de vânzare;bune abilități de comunicare și relaționare;persoană orientată spre client;persoană dinamică cu o atitudine pozitivă. Responsabilitățicontactează prin telefon potențialii clienți și promovează ser
Candidatul ideal - Atestat stivuitorist;
- Corectitudine, seriozitate;
- Munca in echipa;Descrierea jobului Rеsponsаbilitati:
- Cunostintе tеhnicе in privintа folosirii trаnspаlеtei, stivuitorului, scanеrului
- inrеgistrarе intrari si iesiri / incаrcаrе / dеscаrcаre / stocarе / аranjаre mаrfа in depozit, precum si curаtеnie in dеpozit;
- prеgatirea marfii in vedеrеa incarcarii comenzilor primite
Beneficii:
- Lucrul intr-o companie aflata in continua dezvoltare
- Pachet salarial atractiv
- Transport asigurat

Candidatul ideal - vaste cunostinte despre retele/periferice/hardware/software
- cunostinte de instalare si configurare sisteme de operare
- persoana pasionata de domeniul IT
- persoana organizata, responsabila, deschisa si dornica de a invata lucruri noi, descurcareata si persistenta in rezolvarea sarcinilor
- abilitati de comunicare cu clientii si restul echipei
- abilitati de analiza, planificare si prioritizare a activitatilor
- cunoasterea limbii engleze
- permis de conducere categoria B
- studii superioare in domeniul IT constituie avantajDescrierea jobului RESPONSABILITATI:
- i

Candidatul ideal Efiplast Oradea iti ofera posibilitatea de a te califica pe o pozitie de Reglor Injectie mase plastice
studii tehnice superiora / medii / profesionala
cunostinte generale de mecanica, hidraulica
abilitati de comunicare, spirit de echipa
cunostiintele tehnice reprezinta un avantajDescrierea jobului montarea si demontarea matritelor de injectie;
reglaj si pornirea productiei;
setarea si urmarirea parametrilor de lucru ai masinilor de injectie si ai robotilor aferenti;
efectuarea programului de mentenanta periodica a masinilor de injectie, a robotilor de manipulare pre

Descrierea jobului Esti pasionat/a dе fashion ? iti place sa te implici si sa ghidezi persoanele din jurul tau in materie dе moda? Ai dictie buna si iti place sa lucrezi cu publicul? StarShinerS te vrea in echipa! Suntem o echipa tanara specializata in moda si shopping online dе piese vestimentare.
Cerinte:
- cunostinte lа nivel avаnsat a limbii maghiаre
- oriеntаrе cаtre client
- bune abilitati de comunicare, claritate in exprimare, vocabular si dictie foarte buna
- cunostinte foarte bune de gramatica limbii romane precum si la cea maghiara
- cunostinte de utilizare a pc-ului precum s

Candidatul ideal ELGEKA-FERFELIS ROMANIA, companie multinationala din domeniul FMGG, angajeaza gestionar pentru depozitul din Oradea cu urmatoarele atributii:
- efectueaza receptia cantitativa si calitativa a marfurilor
- raspunde de gestionarea intregului stoc;
- coordoneaza activitatea in depozit
- verifica orice iesire/livrare de marfa in raport cu documentele de livrareDescrierea jobului Se cere:
- experienta anterioara in gestiune si activitatea din depozit, de preferat la o firma din FMCG
- minim studii medii
- bun organizator, ordonat, capabil sa lucreze sub presiune
Se of

Scurte caracteristici ale companieiO companie în dezvoltare dinamică care operează pe piața slovacă de 29 de ani. În același timp, operăm în Republica Cehă, Ungaria și România cu un mod modern printr-un magazin online și magazine fizice în Slovacia. În prezent, ne extindem activitatea în Slovenia și Croația. Descrierea postului, responsabilitățiConducerea unei echipe de angajați la filiala din Oradea (call center, reclamații, export, facturare, depozitare și marketing)Coordonarea proceselor la sucursală și cooperarea cu departamentele și sediul central din Slovacia. Comunicarea cu furnizorii e

Candidatul ideal - Studii in domeniul economic
- Cunostinte in modul de operare a pachetului Microsoft Office
- Persoana comunicativa, organizata, responsabila, cu spirit de observatieDescrierea jobului - inregistrarea corecta a documentelor primare precum facturi de la furnizori, extrase bancare, emiterea facturilor fiscale catre clienti, chitante, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum, calculul si inregistrarea diurnei soferilor, etc.
- verificarea periodica a incasarilor, respectiv mentinerea legaturii cu clientii in ceea ce priveste facturile neincasate
- verificarea corectitudinii

Candidatul ideal - Persoana proactiva , energica si dornica de cunoastere si dezvoltare personala
- Persoana comunicativa, foarte ambitioasa,
- Capacitate de asumare a responsabilitatii si de luare a deciziilor
- Gandire analitica, buna capacitate de rezolvare a problemelor
- Excelente abilitati de comunicare si negociere
Descrierea jobului - Prezentarea , promovarea si vanzarea produselor in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
- Urmarirea realizarii si depasirii planului de vanzari lunar, trimestrial si anual
- Prospecteaza piata in vederea atragerii de

Candidatul ideal • Cunoștințe IT: Word, Excel, E-mail;
• Capacitate foarte bună de comunicare/relaționare;
• Spirit de observație/atenție la detalii;
• Capacitate de analiză și sinteză;
• Interes de colaborare pe termen lung.Descrierea jobului Sarcini și responsabilități:
• Analiza programelor lansate și identificarea soluțiilor de finanțare pentru beneficiari;
• Evaluarea eligibilității beneficiarilor și a proiectelor;
• Consultanță în elaborarea și implementarea proiectelor europene pe diverse programe de finanțare;
• Consilierea beneficiarilor în relația cu instituția finanțatoare

Candidatul ideal - Cunostiinte tehnice si de mecanica
- Persoana foarte organizata, cu bune abilitati de relationare cu ceilalti.
- Atitudine proactiva, orientata spre client si rezolvarea problemelor.
- Foarte bune abilitati de comunicare – vorbit si scris.
- Buna cunoastere a limbii engleze este obligatorie.
- Experienta anterioara similara este obligatorie.
- Experienta in programe de identificare piese de schimb reprezinta avantaj.
- Bune abilitati de operare a calculatorului (MS Office, Microsoft Outlook).Descrierea jobului Responsabilitati:
- Preia solicitarile clientilor pent

Octavic's mission is to deliver the best decision-making framework in the industry by offering real-time insights from manufacturing processes. With our Industry 4. 0 MoM System, we aim to empower Smart Factories to operate at top efficiency. As a young and dynamic startup, our solution is quickly being adopted by the pharmaceutical, automotive, and other manufacturing industries all around the world. To find out more about us, see octavic. ro. We are looking to hire a Field Service & Support Engineer. In this position at Octavic, you will be responsible forPlanning and preparing the insta

Candidatul ideal
University graduate, Economics/Accounting degree with a minimum 3 years in a similar position (experience in a multinational automotive company is a plus);
Very good knowledge of Romanian GAAP and statutory tax requirements;
MS Office Software (Excel, Words, PPT), ERP finance applications.
People management experience is a plus;
Fluent in English, both written and verbal.
Descrierea jobului We are a company that operates in automotive industry and we are looking for an experienced, dynamic and flexible team player with great soft skills to join our Finance team as

Candidatul ideal Cautam coleg pentru atelier de tamplarie in Oradea. Dorim sa te cunoastem daca esti:
Persoana dornica sa invete
Persoana serioasa
Atent la detalii
Capabil de a lucra in echipa
Experienta in domeniu reprezinta avantaj insa nu este obligatorieDescrierea jobului Contract de munca pe perioada nedeterminata
Program 8h/zi de luni pana vineri
Colectiv tanar
Dezvoltare profesionala
Bonusuri in functie de lucrari
Conditii de munca foarte bune
Pentru mai multe detalii sunati va rog la numarul 0740523609

Scurta descriere a companiei...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we ac

Scurta descriere a companiei...enthusiastic and outstanding! ... helpful and present! ...young and smart!... ah, almost forgot: also good-looking!... This is in a nutshell the Lugera team in Romania. A bunch of dedicated, happy people ready to face in a natural, positive and friendly fashion all your challenges... a bunch of people at the service of people, unconditionally! We started with hope in our souls and a smile on our faces when many others were there, way ahead of us. We managed to make our voice heard out loud and the warmth of our hearts touched each and every recruitment we ac

Scurta descriere a companieiWe believe big things can happen in a small city. It all started back in 2008, when our CEO, Gabriel Ciordas, founded a company focused on creating banner ads in Oradea, which is on the outskirts of Transylvania. Long story short—what started out as the original banner maker became an efficient design platform in just 12 years. Naturally, our team expanded to over 100 people and we’re all working towards growing that same dream. Our shared passion for technology and how we can use it to create a positive impact in the lives of our customers from all around the world

Candidatul ideal - Technical university degree - advantage
- Experience in a similar position – minimum 3 years
- Experience in the automotive field – stamping - machining, plastic injection, other commodities
- Knowledge of English language – advanced
- Knowledge of German / French languages - advantage
- Knowledge of MS Office - advanced
- Experienced with industrial processes – process flow understanding, tackt time calculation – process cost calculation
- Experience in project management - advantage
- Independent, responsible, disciplined and professional
- Strong negotiation skil
Departament:
Industrie:
Tip job:
Experiență:
Numele companiei:
Ordonează după: