Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1182 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1182 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal ·       studii medii, ·       cunostinte si competente in operare PC ·       cunostinte de limba maghiara·       gandire analitica si persoana organizata, atenta la detalii ·       persoana dornica sa activeze intru-un domeniu profesionist Descrierea jobului prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse,interogheaza, sorteaza, filtreaza date)·       completarea si intocmirea documentelor specifice activitatii desfasurate.mentinerea relatiei cu clientiisuport acordat clientilor in obtinerea documentelor necesare solicitate institutiilor in vederea planificarii proiectelor Descrierea companieiEnsys Renewable Solutions este printre putinele companii care oferă servicii complete clienților in domeniul sis
Ensys Renewable Solutions
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii medii economice;Cunoștințe de contabilitate (este necesară o experiență anterioară în domeniu);Experiență în programul de contabilitate WinMentor, constituie avantaj;Să dețină bune abilități de relaționare și de organizare;Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii, autonomă, cu inițiativă. Ofertă:Pachet salarial atractiv;Mediu de lucru profesionist;Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică. Responsabilități:​Evidența contabilă pentru următoarele tipuri de activități: comerț, construcții, prestări de servicii;Evidența registrului de casă și bancă;Emiterea și expedierea facturilor către clienți;Verificarea extraselor bancare;Înregistrarea în sistemul de operare a încasărilor/plăților către clienți/furnizori;  Întocmirea rapoartelor încasări clienți/ termene depășite / notificări;Introducerea documentelor în programul de contabilitate WinMentor. 
NEXIA CONSULTING SRL
Candidatul ideal Studii medii; Spirit de observație foarte dezvoltat; Comportament impecabil, capacități morale și umane, limbaj adecvat în relațiile cu colegii/colaboratorii; Experienta intr-o pozitie similara; Aptitudine mecanică ridicată; Experienta in domeniul automotive reprezinta avantaj; Abilitati bune de comunicare si relationare; Cunostinte de operare PC.Descrierea jobului Se asigura ca postul de lucru este pregatit pentru fabricatie; Responsabil de optimizarea reglajelor mașinilor și supravegherea lor permanent; Menține și supravegheaza buna funcționare a echipamentelor și utilajelor din dotare în parametrii impuși, semnalează orice fel de problemă apărută la acestea; Controleaza si asigura productia calitativa a pieselor produse; Răspunde de buna executare a lucrărilor repartizate de către șeful ierarhic; Instruirea operatorilor.Beneficii: Contract de munca pe perioada nedeterminata; Prime de sarbatori si ocazii speciale; Posibilitati de promovare; Bonus de recomandare; Plat
SMA METALLTECHNIK RO SRL
Candidatul ideal Persoana motivata, responsabila, dinamica, cu initiativa, abilitati comunicare si negociere, studii tehnice, cunoastere instalatii termice/ sanitare, amenajari interioare, operare PC, engleza.Experienta in vanzari (materiale si echipamente instalatii termice, tehnico -sanitare) si absolvirea unor cursuri tehnice de specialitate constituie avantajeDescrierea jobului cunoastere si promovare produse comercializate, ofertare / negociere, experienta in domeniul instalatiilor termice si climatizare, mentinerea relatiilor optime cu clientii existenti, identificare potentiali clienti;se ofera salariu motivant, telefon, masina, tichete masa
S.​C.​BLACK SEA SUPPLIERS SRL
Candidatul ideal Cerințe:• îndemânare bună• abilități de desen (pe calapod)• creativitate, abilitate de a lucra individualConstituie avantaj:• studii: şcoală tehnică de industrie uşoară sau studii de arte grafice..................................................................................................................................................................................A munkakör betöltésének feltételei:• Jó kézügyesség• kreativitás, önálló munkavégzésre való képességAz elbírálásnál előnyt jelent:• könnyűipari vagy grafikai végzettségDescrierea jobului Crearea tiparelor speciale pentru încălţămintele ortopedice personalizate fabricate de firma noastră...................................................................................................................................................................................A sikeres pályázó feladata, a cég által gyártott ortopéd lábbeli modellek egyedi kaptafára történő felrajzolása.
AKTAPA ORTOPEDICA S.​R.​L.​
Candidatul ideal We are looking for a Sr. Test Design Engineer in Oradea Design Center Divisionto join our teamPlexusOradea, Bihor, Romaniawww.plexus.comPURPOSE STATEMENT: To perform engineering design services and other related product development and /or product commercialization support services.JOB RESPONSIBILITIES:Develops engineering/product concepts that are innovative, high-quality, cost-appropriate, and satisfy allstakeholder's (customer, manufacturing, material, agency, etc.) needs and requirements through anestablished area of technical specialty and mentorship of others on the global discipline team.Demonstrates effective communications (teleconference, email, and in-person) through interaction withcustomers (internal and external) regarding project technical subject matter.Demonstrates skill in the full product realization process, as it applies to their role.Demonstrates the ability to work independently in multiple phases for the Product Realization Process,without d
PLEXUS SERVICES RO SRL
Candidatul ideal -Coerenta in gandire,capacitate organizatorica;-Autoperfectionare si valorificare a experientei dobandite;-Abilitati excelente de comunicare;-Orientat catre oameni cu abilitatea de a conduce si motiva echipa;-Abilitatea de a lucra sub presiune si de a lua decizii de moment;-Capacitatea de a citi, intelege si interpreta datele referitoare la vanzari;-Abilitati excelente de organizare si de managementul timpului;-Automotivator cu un nivel ridicat de incredere;-Abilitati foarte bune de comunicare in lb. engleza;Descrierea jobului -Intocmeste programul de lucru si deleaga sarcini si responsabilitati angajatilor magazinului;-Instruieste noii angajati si asigura invatare si instruire continua angajatilor existenti, alaturi de persoana dedicata din Head Office;-Urmareste si aplica cotele financiare pentru magazin si personal pe baza obiectivelor financiare ale magazinului;-Gestioneaza inventarul magazinului;-Mentine stabilitatea si reputatia magazinului prin respectarea cerin
ISTYLE RETAIL SRL
Candidatul ideal Firma IT cauta PE TERMEN LUNG programatori web ( React, Angular, HTML, CSS, JavaScript/jQuery, PHP, MySql) cu diferite nivele de experiente.Reprezinta avantaj cunoasterea platformelor Joomla / Wordpress / MagentoDescrierea jobului - Projecte React- Projecte Angular- Dezvoltarea temelor si pluginurilor de Joomla/Wordpress pe baza specificatiilor primite;- Dezvoltarea unui Framework unic- Dezvoltarea functiilor / ideilor neexistente pana acuma pe piata- Analizeaza si propune solutii tehnice pentru proiectele in lucru;- Efectuarea lucrarilor de mentenanta asupra siteurilor existente;- Ofera training utilizatorilor interni;- Folosirea celor mai noi technologii existente- Ajuta echipa in analiza calitati produselor;- Daca vrei sa inveti cum se scaleaza site-uri cu sute de mii de vizitatori, cum se lucreaza cu baze de date cu zeci de milioane de inregistrari, atunci compania noastra este locul unde trebuie sa te angajezi.-Va rugam sa includeti in CV-ul dumneavoastra asteptar
TIBAZO
Candidatul ideal Constituie avantaj cunoasterea platformei SIEMENSConstituie avantaj abilitati utilizare PC si programe CAD(AutoCad)Dorinta continua de autodepasireResponsabil, flexibil, organizatDescrierea jobului Asigura operarea utilajului cu comanda numerica din dotarea firmei in vederea realizarii pieselor impuse.Seriile executate de companie sunt mici, unicateOferta (bonusuri, beneficii)Salariu motivantTichete de masa, Bonus lunar, Bonus semestrial, Masa caldaMediu de lucru in conditii foarte bune (industia electronica)Lucru in 1 schimb (7:00 - 15:20 )Transport gratuit
IPTE RO
Candidatul ideal Demand AnalystNow we are looking for a Demand Analyst to join our team: Purpose Statement: Responsible for the coordination and development of a master production schedule. Coordinate this schedule with the customer focused team to optimize customer satisfaction, meet desired inventory levels and support the site revenue plan. Key Job Accountabilities: • Review all engineering change order activity for impact on current schedule including both open and planned work orders and coordinates shortage resolution. Ensure demand planning inputs and outputs properly reflect the updated configuration and impacted. • Review and approve all customer demand prior to entering into MRP. Analyze and update changes in accordance to the customer contract in a timely manner. • Review all changes in demand and determine material availability (“what if”). Work closely with customer team to revise the production schedule. Generate MRP and ensure the output is valid prior to releasing the P
Plexus
Candidatul ideal Cunostinte de operare PC nivel avansat, cunoastere programe Microsoft OfficeAbilitati de lucrul in echipa,Atentie la detalii si analiza a situatiilor, perseverentaCapacitatea de a rezolva in timp util problemele aparuteCapacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limitaPersoana optimista si comunicativaLimbi straine: engleza constituie avantajDescrierea jobului Scanarea documentelor si urmarirea scadentelor documentelor scanateReceptionarea, verificarea si inregistrarea in sistemul informatic a datelor primite.Organizarea activitatii zilnice privind preluarea si introducerea datelor in sistemele informatice.Beneficii:Salariu atractivTichete de masaAsiguram transport din OradeaAbonament de servicii medicaleCafea si ceai din partea casei
TRANSMEC RO
Candidatul ideal For our client, an international production company from Oradea, we are looking for 3 HR specialists (Senior HR Generalist, Recruitment & Training Specialist and one HR Admin Specialist). We mention below some responsibilities and requirements, but we detail the role in the interviews, depending on the desired role of the 3 mentioned.REQUIRED QUALIFICATIONSSkills/Abilities and Knowledge: Ability to communicate orally and in writing in a clear and straightforward manner Ability to communicate with all levels of management and company personnel Ability to deal with the public in a professional manner Ability to maintain confidentiality of information Ability to make decisions and solve problems while working under pressure Strong PC skills and MS Office skills Excellent English skills (written and verbal). Ability to prioritize and organize effectively Ability to work independently Knowledge of employment laws and procedures Knowledge of recruitment trends and technologi
LEOHR
Candidatul ideal Ca sa devii repede un membru de baza in echipa IQOS, vei avea nevoie de: Minim Diploma Bacalaureat obtinuta; Experienta in retail (1 an); Cunstinte de limba engleza la nivel conversational; Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii; Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci; Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate; Spirit de echipa si empatie; Simtul umorului la nivel avansat! :)Descrierea jobului In rolul de Consultant IQOS vei fi responsabil(a) de: Crearea unei experiente de vanzare memorabila clientilor IQOS utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie; Asigurarea unei treceri facile si placute de la tigarile traditionale la experienta de utilizator IQOS; Asigurarea serviciilor de mentenanta post – vanzare la cele mai inalte standarde de calitate (curatare, inlocuire, programe de fidelizare); Vanzarea de Heets si accesorii IQOS pornind de
SC ORBICO SRL
Candidatul ideal Te afli in cautarea unei noi provocari ?Te tenteaza domeniul vanzarilor sau ai acumulat deja experienta in vanzari ?Dorinta de rezultate nu e suficienta daca nu ai parte dе coordonarea si trainingul necesare.Noi nu avem indoieli, nevoia de locuinta ramane o certitudine.Am transformat situatii similare in experiente pozitive !Avem si pentru contextul actual reteta pentru a face din tine un CONSULTANT DE SUCCES :- planuri eficiente dе vanzari si marketing- acces la toate resursele firmei- o echipa dedicata care iti asigura suport permanent.PS : la toate acestea insa va trebui sa mai adaugi implicarea si disponibilitatea ta. Plus …CE NE-AM DORI DE LA TINE ?- sa -ti pui dimineata in geanta : ambitia, dorinta dе autodepasire, orientarea catre rezultate... si nu in ultimul rand : atitudinea deschisa, optimismul, atentia la detalii- sa nu te sperie munca, atata vreme cat nu e in zadar- sa stii sa spui lucrurilor pe nume, dar cu diplomatie- principii sanatoase, dе viata si dе
PRESTIGE INC
Candidatul ideal Candidatul ideal pentru acest post ar fi o persoană energică, veselă, cu energie pozitivă și cu abilități de comunicare; Care să trateze acest loc de muncă ca și o oportunitate de dezvoltare de a cunoaște oameni noi și care să înțeleagă cât de importantă e experiența clienților în localul nostru. Dorim să găsim o persoană pe care să o integrăm în echipă și să eliminăm reticența bine cunoscută în popor dintre angajat și anagajator. Suntem de părere ca putem să ne dezvoltăm doar dacă ne creăm o echipă serioasă, pe care ne putem baza.Descrierea jobului Programul de lucru e de 8 ore pe zi, de luni până vineri, pe partea de sala (servire și debarasare) dar și bar (preparare cafea, răcoritoare, băuturi, decorare deserturi, servire înghețată, etc...). Salariul este avantajos, iar tot ciubucul rămâne la angajat.
ALMIRAN FAM S.​R.​L.​
Candidatul ideal Criterii minime Capacitate de a acumula informatii multe si rapid; Capacitate de concentrare intr-un mediu agitat; Cababil sa revina la task-ul initial rapid daca este intrerupt.Descrierea jobului Responsabilitati: Postul face parte din biroul FACTURARE care este format din 4 PERSOANE. Intocmire documente de insotire pentru marfa expediata. Preluare comenzi telefenoic/.sistem/mail/fax/whatsapp.Beneficii: Salariul este cuprins intre 2700 - 3000 RON.
ANDROMI COM
Candidatul ideal If you are looking for a new challenge in order to grow and exceed your limits in a professional team by adding value, clarity and vision in your career, apply to this job offer. We offer an interesting field of activity in a dynamic and internationally active company.To expand our team in Oradea (RO), we are looking for aCustomer Care Support (m/f)Requirements: A minimum of 1 year experience in the transportation and international forwarding sector Strong organizational skills and problem-solving competence Structured and autonomous way of working Ability to work in a team Determination and stress resistance Strong computer skills (MS-Office) Good knowledge of the English language, other foreign language skills are a plusDescrierea jobului Core activities: Direct contact with customers and carriers Handling of customers' requests regarding the status of deliveries Truck dispatching on agency basis Managing complaints and disputes Transport monitoring Transport doc
GRUBER LOGISTICS SHARED SERVICES SRL
Candidatul ideal Criterii esentiale:- Abilitati de organizare, meticulozitate;- Experienta in gestiunea marfurilor, programe de gestiune, (constituie un avantaj experienta in domeniul auto);- Coechipier bun, abilitati dezvoltate de comunicare;- Atitudine deschisa, pozitiva si abilitati de planificare, organizare;- Orientare spre nevoia clientului si cunostinte foarte bune in operare PC;- Permis de conducere B (constituie un avantaj).Descrierea jobului Responsabilitati:- Receptia si pregatirea de livrare a marfii;- Realizarea prompta a operatiunilor in softul de gestiune;- Aranjarea si etichetarea marfii;- Realizarea distributiei si aprovizionarii cu marfa de la furnizori in unele situatii;- Comunicare foarte buna cu clientii si colegii de echipa;Va oferim:- Pachet salariual atractiv in functie de realizari, stabilitate, tichete de masa, echipa tanara si dinamica;- Abonament servicii medicale.- Oportunitati de dezvoltare si avansare in cariera;
TRUCK ELEMENTS EXPRESS
Candidatul ideal We are looking for a Production Planner in Aftermarket Service Division to join our teamPlexusOradea, Bihor, Romaniawww.plexus.comPURPOSE STATEMENT: Responsible for troubleshoot and repair defective products, maintain and operate testequipment, monitor test performance and yield information, and provide support to other focus factory personal.JOB RESPONSIBILITIES:Liaise with production to execute the plan which results in product shipping on time.Create and maintain production schedule (plan) for shared equipment and processes.Perform role in accordance to SOP and designated WI to ensure accuracy within the organization.Interface with customer focus teams and production to priorities work in support of customer demand.Monitor the status of material usage variances to ensure discrepancies are understood and communicated to theFocus Factory Manager.Assist in the coordination of Material Handler activities to ensure inventory needs are communicated.Assess part availabilit
PLEXUS SERVICES RO SRL
Candidatul ideal studii superioare tehnice; cunostinte de mecanica, electrica si hidraulica; experienta intr-un post similar; cunostinte operare calculator, pachet Office, mail; constituie avantaj cunoasterea limbii engleze;Descrierea jobului Responsabilitati: efectueaza servicii de reparatii si punere in functiune a utilajelor de prelucrare a tablei ; mentenanta utilajului si asigurarea bunei functionalitati al acestuia; stabileste necesarul de consumabile si se ocupa de aprovizionarea pieselor necesare de la furnizori;Beneficii: oferim bonuri de masa; contract de munca pe perioada nedeterminata; salariul se negociaza in cadrul interviului;
OLIMP-IMPEX
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1182 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.