Primeste anunturi noi pe email!
Vreau sa primesc notificari pe email atunci când apare un nou loc de munca dupa aceste criterii:

1143 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Filtre
Sortare
Departament
Industrii
Tipul jobului
Nivel experienta
Companie

1143 Locuri de Munca in Oradea - Joburi in Oradea

Cauta printr-o varietate mare de joburi in Oradea si aplica la cel mai potrivit loc de munca pentru experienta ta.

Companie verificată
Aplica rapid
Candidatul Ideal ·       studii medii, ·       cunostinte si competente in operare PC ·       cunostinte de limba maghiara·       gandire analitica si persoana organizata, atenta la detalii ·       persoana dornica sa activeze intru-un domeniu profesionist Descrierea jobului prelucreaza date (efectueaza operatii de calcul avand la baza datele introduse,interogheaza, sorteaza, filtreaza date)·       completarea si intocmirea documentelor specifice activitatii desfasurate.mentinerea relatiei cu clientiisuport acordat clientilor in obtinerea documentelor necesare solicitate institutiilor in vederea planificarii proiectelor Descrierea companieiEnsys Renewable Solutions este printre putinele companii care oferă servicii complete clienților in domeniul sis
Ensys Renewable Solutions
Companie verificată
Aplica rapid
Cerințe:Studii medii economice;Cunoștințe de contabilitate (este necesară o experiență anterioară în domeniu);Experiență în programul de contabilitate WinMentor, constituie avantaj;Să dețină bune abilități de relaționare și de organizare;Persoană ordonată, serioasă, atentă la detalii, autonomă, cu inițiativă. Ofertă:Pachet salarial atractiv;Mediu de lucru profesionist;Oportunitatea de a lucra într-o companie dinamică. Responsabilități:​Evidența contabilă pentru următoarele tipuri de activități: comerț, construcții, prestări de servicii;Evidența registrului de casă și bancă;Emiterea și expedierea facturilor către clienți;Verificarea extraselor bancare;Înregistrarea în sistemul de operare a încasărilor/plăților către clienți/furnizori;  Întocmirea rapoartelor încasări clienți/ termene depășite / notificări;Introducerea documentelor în programul de contabilitate WinMentor. 
NEXIA CONSULTING SRL
Candidatul ideal Profilul tău Studii medii Disponibilitate pentru progam de lucru în ture Amabilitate, seriozitate și responsabilitate Exemplu pozitiv în comportamentul și relațiile cu clienții și ceilalți colegi Experiență într-un post similar constituie un avantajÎn cazul în care profilul tău se potrivește cu locul de muncă, te vom invita la un interviu personal în pasul următor.ID Job: 292149Descrierea jobului Responsabilitățile tale Depozitezi, manipulezi și transporți mărfuri Aprovizionezi corect și eficient rafturile Realizezi controlul termenelor de valabilitate și respecți regulile de plasare a mărfii la raft Menții ordinea și curățenia pe suprafața magazinului Asiguri o servire amabilă și orientată către client la vitrina asistată, grill și casele de marcatBeneficiile tale Contract de muncă pe durată nedeterminată cu un salariu ce pornește de la suma de ​3500 lei brut​ (pentru un program de lucru full-time) Bonuri de masă, bonusuri operative variabile și creșteri salariale anu
KAUFLAND ROMANIA SCS
Candidatul ideal Studii medii Minim 1 an experienta in curierat/distributie Permis conducere categoria B obtinut de minim 3 aniDescrierea jobului Responsabilitati: Preia si livreaza in cel mai scurt timp posibil materialele clientilor, efectuand ruta conform programului. Ridica si transporta documente, colete si alte materiale la si de la clienti, parteneri. Urmareste in permanenta respectarea procedurilor de securitate. Incearca livrarea tuturor materialelor zilnice si raporteaza in cazul nelivrarii, persoanelor superior ierarhice motivele care au dus la neindeplinirea obiectivului Solicita obligatoriu semnatura de primire sau stampila societatii destinatare, pentru toate livrarile Emite documente de transport, scrisori de trasura, declaratii de asigurare, conform standardelor firmei de curierat asigurandu-se ca formularele de livrari si preluari sunt completate corespunzator inclusiv dimensiune/greutate/modalitate plata. Sorteaza marfa pe destintatii Respecta timpul de tranzit al col
Gi Group Professional
Candidatul ideal Cunostinte de operare PC nivel avansat, cunoastere programe Microsoft OfficeAbilitati de lucrul in echipa,Atentie la detalii si analiza a situatiilor, perseverentaCapacitatea de a rezolva in timp util problemele aparuteCapacitatea de a lucra in conditii de stres si termene limitaPersoana optimista si comunicativaLimbi straine: engleza constituie avantajDescrierea jobului Scanarea documentelor si urmarirea scadentelor documentelor scanateReceptionarea, verificarea si inregistrarea in sistemul informatic a datelor primite.Organizarea activitatii zilnice privind preluarea si introducerea datelor in sistemele informatice.Beneficii:Salariu atractivTichete de masaAsiguram transport din OradeaAbonament de servicii medicaleCafea si ceai din partea casei
TRANSMEC RO
Candidatul ideal - bun organizator, capacitate de coordonare a echipei;- atentie la detalii(ambalaje, coduri, etc.)- experienta de munca cu PC, in special sisteme ERP.- permis de conducere categoria B.- un cod moral riguros si cu dorinta de dezvoltare personala si profesionala.Descrierea jobului Subordonat direct Managerului de Logistica, are un rol important in procesul logistic al companiei:- participa la coordonarea activitatii angajatilor depozitului central al companiei;- participa la prelucrarea comenzilor de aprovizionare a magazinelor;- face receptia cantitativa si calitativa a marfurilor;- organizarea si intretinerea spatiilor de depozitare;- pregatire comenzi pentru livrare;- livrarea catre magazinele din tara.
PODNET CONSULTING
Candidatul ideal Constituie avantaj cunoasterea platformei SIEMENSConstituie avantaj abilitati utilizare PC si programe CAD(AutoCad)Dorinta continua de autodepasireResponsabil, flexibil, organizatDescrierea jobului Asigura operarea utilajului cu comanda numerica din dotarea firmei in vederea realizarii pieselor impuse.Seriile executate de companie sunt mici, unicateOferta (bonusuri, beneficii)Salariu motivantTichete de masa, Bonus lunar, Bonus semestrial, Masa caldaMediu de lucru in conditii foarte bune (industia electronica)Lucru in 1 schimb (7:00 - 15:20 )Transport gratuit
IPTE RO
Candidatul ideal • Minim studii generale;• Organizat, metodic si orientat pe detalii• Seriozitate, responsabilitate, abilitati de comunicare, spirit de lucru in echipa• Disponibilitate si flexibilitate;• Acuitate vizuala;• Operare PC constituie un avantajDescrierea jobului Asigură inspecţia calităţii produselor /reperelor pe fluxul de fabricaţie, sau la receptie Identifică produsele neconforme şi urmăreşte izolarea acestora. Intocmeste documentele cerute de procedurile de lucru Avizeaza documentele de predare ale produselor acceptate
FAIST METALWORKING
Candidatul ideal Test/Repair Technician in Aftermarket Service DivisionWe are looking for a Test/Repair Technician in Aftermarket Service Division to join our team Plexus Oradea, Bihor, Romania www.plexus.com PURPOSE STATEMENT: Responsible for troubleshoot and repair defective products, maintain and operate test equipment, monitor test performance and yield information, and provide support to other focus factory personal. KEY JOB ACCOUNTABILITIES: • Support continuous improvement activities. Monitor and analysis of test effectiveness (false calls/NFDs) and product failures. • Support root cause analysis of both test and product failures. • Perform preventive maintenance of test equipment and systems. • Provide first level support of manufacturing in test related matters. • Perform assembly/system level troubleshooting of products to component level. ADDITIONAL ACCOUNTABILITIES: • Support reactive maintenance/test equipment repair. • Support implementation of ECOs. • Support test/progra
Plexus
Candidatul ideal Absolvent de studii superioare, preferabil în comunicare/marketing;Bună cunoaștere a limbii engleze;Abilități excelente de redactare în limbile română și engleză;Experiență în organizarea și coordonarea de evenimente, precum și în implementarea de campanii de marketing și comunicare;Experiență în gestionarea relației cu presa și a activităților specifice de media relations;Experiență în utilizarea canalelor digitale si Social Media, precum și în redactarea de conținut dedicat acestor platforme;Excelente abilități și experiență în redactarea de materiale de marketing și comunicare, destinate acțiunilor de promovare și comunicare: comunicate și declarații de presă, prezentări ale firmei, newslettere, conținut pentru website, conținut pentru canalele de Social Media etc.;Bună capacitate de organizare și planificare, precum și de project management;Atenție la detalii, capacitate de analiza și sinteză;Atitudine proactivă.Descrierea jobului Ce vei face:Contribui la implement
MARMOREX TRAFIC STONE
Candidatul ideal We are looking for a Sr. Test Design Support Engineerin Oradea Design Center Division to join our teamPlexusOradea, Bihor, Romaniawww.plexus.comPURPOSE: Provide functional test equipment support services to Plexus manufacturing facilities.JOB RESPONSIBILITIES:• Provide field service for automated functional test equipment, including repair and maintenance.a. Troubleshoot and repair hardware and software problems. Work diligently to minimize down time.b. Update and release tester hardware, software, and design documentation to accommodate EngineeringChange Orders.• Perform incremental tester design verification and validation and update associated documentation.• Install new testers. Provide startup support and operator training.• Develop test systems and fixtures that satisfy the customer’s requirements.• Develop and execute design verification and validation procedures to ensure the implementation meets theintended uses and design requirements,• Report Status to the p
Plexus
Candidatul ideal Persoana integra, cu excelente abilitati organizatorice si de comunicare, dornica sa invete si sa progreseze.Descrierea jobului Responsabilitati:Realizarea cercetarilor de piata adaptate nevoilor specifice.Atingerea obiectivelor de vanzare si de crestere a brand-ului.Gestionarea bazei de date in vederea cresterii vanzarilor si a bazei de date.Identificarea si dezvoltarea strategiei de marketing bazata pe cunoasterea obiectivelor, caracteristicilor pietei.Realizarea, coordonarea si implementarea campaniilor de marketing.Managementul canalelor de comunicare online si offline.Comunicarea cu clientii/furnizorii pentru a planifica evenimente si campanii promotionale.Beneficii:Salariu motivant, in functie de cunostinte si experienta, transport asigurat, bonuri de masa.
FRESCOVERDE
Candidatul ideal Cunoaşte modul de programare şi funcţionare a utilajelor cu comandă numerică (Programe operate: SolidWorks, SolidCam si CamWorks), echipamentelor, sculelor, dispozitivelor şi verificatoarelor utilizate; Interpretează şi citeşte dimensiunile cotate într-un desen de ansamblu sau de execuţie; Urmăreşte permanent aplicarea parametrilor de calitate impuşi prin procedurile specifice sau prin instrucţiunile tehnologice;Descrierea jobului Perseverență la locul de muncă ; Interpretarea desenelor tehnice ; Seriozitate – capacitate de concentrare;Se ofera: Salariu net: 3500 net; Program de lucru: L-V 7:00-15:30, cu pauza de masa 10:00-10:30; Contact individual de munca pe perioada nedeterminata.
GRADINITA PARADISUL COPIILOR
Candidatul ideal The ideal candidate is a motivated, organized, and creative individual who welcomes the challenges of acquiring and developing new business through sales efforts. You will build key customer relationships, identify business opportunities, and close business deals while maintaining an extensive knowledge of current market conditions.Descrierea jobului Requirements:Relevant industry experience (B2B sales is an advantage);Energetic, persuasive person with a serious, positive attitude;Excellent communication skills, teamwork;Willingness to travel (field trips, customer visits);Higher or secondary educationPossession of a category B driving licenses;MS Office knowledge.Responsibilities:Cultivate strong business relationships with key decision makersProactively identify new opportunities and deliver innovative solutions to customersDevelop market strategies by researching lists of high potential prospectsThe responsibilities of the position include both hunting (activating n
REMARKABLE CONSULTING S.​R.​L.​
Candidatul ideal După o experiență de peste 11 ani pe piața din Arad, am deschis un nou punct de lucru în Oradea și dorim ca tu să fii unul dintre noii noștri colegi!Îţi doreşti să activezi într-un domeniu profesional, cel al serviciilor financiar-bancare?Scopul tău primordial este să îţi dezvolţi abilităţile profesionale şi personale pentru a-ţi putea lua viaţa în propriile mâini?Eşti student şi ai nevoie de flexibilitatea programului de muncă pentru a te prezenta la cursuri sau examene?Doreşti să activezi într-o societate în cadrul căreia să te identifici cu valorile companiei: meritocraţie, teamwork, interculturalitate în mediul organizaţional, dezvoltare continuă şi profesionalism?Competenţe necesare pentru a face parte din echipa noastră!- cunoştinţe de operare PC (pachetul MS Office);- atenţie concentrată, distributivă şi la detaliu;- capacitate de analiză şi sinteză;- capacitate de adaptare;- orientare spre atingerea obiectivelor;- spirit de echipă;- studii medii;- cunoaşterea l
FINPROM
Candidatul ideal Casier Oradea NestDescrierea jobului Casier Oradea Nest
PEPCO RETAIL
Candidatul ideal studii superioare tehnice; cunostinte de mecanica, electrica si hidraulica; experienta intr-un post similar; cunostinte operare calculator, pachet Office, mail; constituie avantaj cunoasterea limbii engleze;Descrierea jobului Responsabilitati: efectueaza servicii de reparatii si punere in functiune a utilajelor de prelucrare a tablei ; mentenanta utilajului si asigurarea bunei functionalitati al acestuia; stabileste necesarul de consumabile si se ocupa de aprovizionarea pieselor necesare de la furnizori;Beneficii: oferim bonuri de masa; contract de munca pe perioada nedeterminata; salariul se negociaza in cadrul interviului;
OLIMP-IMPEX
Candidatul ideal Căutăm colegi noi în echipele magazinelor Brico Depot Oradea, in cele doua locatii. Cel mai probabil, ne-am cunoscut deja. Ne-ai văzut în casa vecinului tău sau în casele prietenilor tăi. Fiind printre liderii pieței îmbunătățirii locuințelor din România, e ușor să te întâlnești cu Brico în casele românilor.Pentru cei 2500 de colegi din cele 35 de magazine și din sediul central, Brico este locul unde construim împreună. Aici, totul este într-o continuă dezvoltare, inclusiv cariera ta. Prin urmare, vei fi încurajat și susținut să evoluezi într-un mediu de lucru sigur și plăcut.Dacă vrei să îți construiești și tu o carieră alături de noi, aplică și #HaiSaFimBriColegi.Dacă optezi pentru postul dе LUCRĂTOR COMERCIAL, trebuie să: fii serios și dornic de muncă înțelegi nevoile clientului și să-i propui cele mai potrivite soluții fii pasionat de bricolaj și îmbunătățirea locuinței știi să asculți și să comunici foarte bine cu cei din jur ai studii medii*experiența în vânzări
Bricostore
Candidatul ideal Are experienta in vanzari sau in conducerea unei echipe in domeniul retail ; Este responsabil, orientat spre rezultate, bune abilitati de comunicare; Detine o buna capacitate de motivare si organizare a unei echipe, avand o atitutine pozitiva; Este pasionat de fashion avand un simt estetic dezvoltat cu bune abilitati de expunere a pieselor vestimentare intr-un mod atractiv.Descrierea jobului Responsabilitati Store Manager: Coordoneaza echipa si activitatile zilnice in magazine ; Este responsabil de atingerea target-ului la nivel de magazine si individual ; Implementeaza solutii pentru optimizarea activitatilor de vanzare in magazin, customer service, fidelizarea clientilor, cresterea targetului comercial; Monitorizeaza in timp progresul atins fata de obiectivele propuse si redacteaza rapoarte lunare catre superiori ; Asigura respectarea normelor interne de functionare de catre personalul din subordine; Participa la vanzarea propriu-zisa; Managementul eficient al stocul
EROGLU ROMANIA
Candidatul ideal #CarieraTa începe cu a face ceea ce iubești:🗸Stii cum sa energizezi si sa inspiri oamenii din jurul tau astfel incat sa isi manifeste cu incredere propria autenticitate?🗸 Ți-ar plăcea să te ocupi de gestionarea strategică a resurselor umane la nivelul unui magazin?🗸 Îți dorești sa fii un catalizator pentru potentialul fiecarui coleg cu scopul dezvoltarii si fructificarii inteligentei colective?🗸 În plus, te bucuri de abilități personale precum creativitate, gandire strategica si luarea deciziilor in mediul de business?Meriți să faci parte dintr-o echipă deschisa si autentica în care performanța, exemplaritatea, coerența, respectul, cinstea, simplitatea și generozitatea sunt coordonate ale modului în care lucrăm și interacționăm unii cu ceilalți!Cum ești:Abilități de relaționare – stăpânești tehnicile de ascultare activă, dispui de abilitatea de a identifica cu ușurință nevoile celorlalți și știi cum să comunici mesaje clare și simplu de înțeles;Cu spirit analitic –
Leroy Merlin
Util pentru tine
Aboneaza-te acum, e gratis!
Primeste notificari pe e-mail cand apare un anunt nou. Acum sunt 1143 anunturi pentru cautarea ta.
Te poti dezabona oricand doresti
Ordonează după:
Nu rata niciun job!
Primește joburile noi direct pe email.