P

Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat

Adaugat: 5 zile în urmă

Acest anunt este cu aplicare externa. Cand dati click pe Aplicare Externa veti fi redirectionat pe un alt site pentru a aplica.

Companie :
Posturi Gov - Locuri de munca la stat
Functia Jobului :
Alte functii
Locatie :
Bucuresti
Tip job :
Program Full Time
Nivel experienta :
Nivel mediu
Descriere:


Scoala Gimnaziala ,,Herastrau", Bucuresti Expira in 2025-12-19
Locatie
Bucuresti
Nivel
Functii de executie
Tip
Permanent
Angajator
Institutii locale
Categorie
Functie contractualaAnunt

Scoala Gimnaziala ,,Herastrau" cu sediul in Bucuresti, Sector 1, str. Borsa, nr. 27 organizeaza concurs de recrutare pentru ocuparea pe perioada nedeterminata a functiei contractuale de executie, vacante, de administrator financiar (contabil) - 1 norma.
Conditii generale de participare:
Pentru participarea la concurs, candidatii trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii generale, conform art. 3 al Regulamentului-cadru aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 286 din 23 martie 2011, cu modificarile si completarile ulterioare:
a) are cetatenia romana, cetatenie a altor state membre ale Uniunii Europene sau a statelor apartinand Spatiului Economic European si domiciliul in Romania;
b) cunoaste limba romana, scris si vorbit;
c) are varsta minima reglementata de prevederile legale;
d) are capacitate deplina de exercitiu;
e) are o stare de sanatate corespunzatoare postului pentru care candideaza, atestata pe baza adeverintei medicale eliberate de medicul de familie sau de unitatile sanitare abilitate;
f) indeplineste conditiile de studii si, dupa caz, de vechime sau alte conditii specifice potrivit cerintelor postului scos la concurs;
g) nu a fost condamnata definitiv pentru savarsirea unei infractiuni contra umanitatii, contra statului ori contra autoritatii, de serviciu sau in legatura cu serviciul, care impiedica infaptuirea justitiei, de fals ori a unor fapte de coruptie sau a unei infractiuni savarsite cu intentie, care ar face-o incompatibila cu exercitarea functiei, cu exceptia situatiei in care a intervenit reabilitarea.


Conditii specifice de participare la concurs:
a) Nivelul studiilor: Studii superioare de specialitate in domeniul economic, cu diploma de master
b) Vechime in specialitatea studiilor: vechime in specialitatea postului minim 10 ani, din care 5 ani in invatamant
c) Certificat de atestare a cunostintelor dobandite in domeniul Sistemului European de Conturi conform OMF 496/2014
d) Alte conditii:
i. Cunostinte de operare calculator: suita Microsoft Office, programe specifice domeniului financiar-contabil la nivel de institutii publice, internet (navigare si posta electronica), s.e.a.p., sistemul de raportare forexebug
ii. Cunostinte de utilizare a platformelor nationale patrimven, revisal si SIIIR.


Probele de concurs:
(1) Concursul consta in 4 etape succesive:
* selectia dosarelor de inscriere -19.12.2025
* proba scrisa - 29.12.2025 ora 1000 - 100 puncte
* interviul - 30.12.2025 ora 1000 - 100 puncte
(2) Se pot prezenta la urmatoarea etapa numai candidatii declarati admisi la etapa precedenta.
Candidatii care nu obtin minimum 75 puncte la fiecare proba nu pot participa la proba urmatoare. Punctajul final se calculeaza ca medie aritmetica a punctajelor obtinute la fiecare proba.
(3) Se considera admisi candidatii care au obtinut cel mai mare punctaj, in ordine descrescatoare.


CALENDAR CONCURS
Etapa:
ACTIVITATEA Perioada:
PERIOADA
Data limita depunere dosarelor de concurs la sediul scolii 19.12.2025 (cu exceptia zilelor de weekend si a sarbatorilor legale).
intre orele 10.00-16.00
Verificarea si validarea dosarelor de inscriere la concurs 22.12.2025
Afisarea listei candidatilor admisi pentru sustinerea probelor de concurs 22.12.2025 ora 1400
Depunerea contestatiilor 22.12.2025 ora 1430-1500
Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa contestatii 22.12.2025 ora 1600
Desfasurarea probei scrise
29.12.2025 ora 1000
Afisarea rezultatelor 29.12.2025 ora 1400
Depunerea contestatiilor 29.12.2025 ora 1430-1500
Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa contestatii 29.12.2025 ora 1600
Desfasurarea interviului 30.12.2025 ora 1000
Afisarea rezultatelor 30.12.2025 ora 1300
Depunerea contestatiilor 30.12.2025 ora 1330
Solutionarea contestatiilor si afisarea rezultatelor dupa contestatii 30.12.2025 ora 1500
Validarea rezultatelor finale 30.12.2025 ora 1600
Afisarea rezultatelor finale 30.12.2025 ora 1630


DOSARUL DE INSCRIERE LA CONCURS
In conformitate cu prevederile art. 6 din H.G. nr. 286/2011 cu modificarile si completarile ulterioare, dosarul de inscriere la concurs va contine urmatoarele documente:
a) cererea de inscriere la concurs adresata conducatorului unitatii;
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atesta identitatea potrivit legii;
c) copiile documentelor care sa ateste nivelul studiilor si ale altor acte care atesta indeplinirea conditiilor specifice ale postului;
d) copia carnetului de munca / raport salariat din Revisal sau adeverinta care sa ateste vechimea in munca si in specialitatea studiilor dupa caz;
e) cazierul judiciar sau o declaratie pe propria raspundere ca nu are antecedente penale care sa-l faca incompatibil cu functia pentru care candideaza;
f) certificat de integritate comportamentala;
g) adeverinta medicala care sa ateste starea de sanatate corespunzatoare, eliberata cu cel mult sase luni anterior derularii concursului (medicina muncii);
h) curriculum vitae, insotit de documente justificative;
i) scrisoare de recomandare de la ultimul loc de munca;
j) alte documente relevante.


Copiile documentelor se prezinta insotite de documentele originale, in vederea verificarii conformitatii.


BIBLIOGRAFIE CONCURS
1. Legea contabilitatii nr. 82/1991, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
2. Legea nr. 500/2002 a finantelor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
3. Legea nr. 273/2006 privind finantele publice locale, cu modificarile si completarile ulterioare;
4. Legea Educatiei Nationale nr 1/2011 cu modificarile si completarile ulterioare;
5. Ordinul nr. 1139/2015 privind modificarea si completarea ordinului Ministrului Finantelor 923/2014 pentru aprobarea Normelor Metodologice generale referitoare la exercitarea controlului financiar preventiv si a Codului specific de norme profesionale pentru persoanele care desfasoara activitatea de control financiar preventiv propriu;
6. OG nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 799 din 12 noiembrie 2003, cu modificarile si completarile ulterioare;
7. Legea nr. 133 din 13 mai 2021 pentru modificarea si completarea Ordonantei Guvernului nr. 119/1999 privind controlul intern/managerial si controlul financiar preventiv;
8. Legea nr. 22/1969 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garantii si raspunderea in legatura cu gestionarea bunurilor, cu modificarile si completarile ulterioare;
9. Decret nr. 209/1976 pentru aprobarea regulamentului operatiunilor de casa;
10. OMFP nr. 1792/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice, precum si organizarea, evidenta si raportarea angajamentelor bugetare si legale, cu completarile si modificarile ulterioare;
11. Ordinul Ministrului Finantelor Publice nr 1917/2005 pentru aprobarea normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
12. Ordin 2021/2013 - pentru modificarea si completarea Normelor metodologice privind organizarea si conducerea contabilitatii institutiilor publice, Planul de conturi pentru institutiile publice si instructiunile de aplicare a acestuia, aprobate prin Ordinul ministrului finantelor publice nr. 1.917/2005;
13. Legea 98/2016 privind achizitiile publice;
14. Ordinul nr 1954/2005 pentru aprobarea Clasificatiei indicatorilor privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
15. Legea nr 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat in active corporale si necorporale, cu modificarile si completarile ulterioare;
16. OMFP nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea si efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor si capitalurilor proprii;
17. Legea nr. 53/2003 - Codul Muncii, cu modificarile si completarile ulterioare;
18. Legea nr 284/2010 privind salarizarea unitara a personalului platit din fonduri publice;
19. OUG 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate;
20. Ordinul nr 629/2009 privind intocmirea si depunerea situatiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare;
21. OMFP 3471/2008 privind aprobarea H.G. privind reevaluarea si amortizarea activelor fixe corporale aflate in patrimoniul institutiilor publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
22. Legea - cadru 153/2017 privind salarizarea personalului platit din fonduri publice, actualizata;
23. Legea 263/2010, actualizata, privind sistemul unitar de pensii publice;
24. Ordinul MFP nr. 517/2016 functionare sistem FOREXEBUG;
25. OMFP nr. 3192/30.09.2019 pentru modificarea si completarea OMFP nr. 517/2016 functionare sistem FOREXEBUG;


26. Ordinul nr 720/2014 pentru aprobarea normelor metodologice privind executia bugetelor de venituri si cheltuieli ale institutiilor publice cu modificarile si completarile ulterioare.
TEMATICA PENTRU CONCURS
1. Organizarea contabilitatii la unitatile de invatamant, respectiv inregistrarile contabile si documentele in baza carora se fac acestea, referitor la:
* Contabilitatea activelor fixe;
* Inregistrarea amortizarii;
* Inchiderea conturilor si stabilirea rezultatului patrimonial;
* Contabilitatea decontarilor cu personalul;
* Contabilitatea materialelor de natura obiectelor de inventar;
* Operatiunile privind decontarile cu furnizorii;
* Operatiunile privind decontarile cu clientii;
* Conturi la Trezoreria Statului si banci.
* Inventarierea patrimoniului institutiilor publice
* Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor
* Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale
* Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar
* Exercitarea controlului financiar preventiv
* Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
* Conturi la Trezoreria Statului si banci.
2. Inventarierea patrimoniului institutiilor publice
3. Documente justificative care stau la baza inregistrarilor in contabilitate si pastrarea lor
4. Angajarea, lichidarea, ordonantarea si plata cheltuielilor institutiilor publice precum si organizarea, evident si raportarea angajamentelor bugetare si legale
5. Finantarea si baza materiala a invatamantului preuniversitar
6. Exercitarea controlului financiar preventiv
7. Utilizarea aplicatiei CAB
8. Utilizare aplicatii informatice - notiuni avansate in utilizarea PC si aplicatii specifice domeniului financiar-contabil nivel de institutii publice la nivelul invatamantului preuniversitar
9. Achizitia directa, licitatia deschisa si licitatia restransa.
DIFICULTATEA OPERATIUNILOR SPECIFICE POSTULUI


1. Aptitudini necesare:
* capacitatea de organizare si coordonare a muncii
* analiza si sinteza
* planificare si actiune strategica
* control si depistare a deficientelor
* rezolvarea eficienta a obiectivelor si problemelor
* excelenta comunicare orala si scrisa
* lucru eficient in echipa, atat ca lider, cat si ca membru al acesteia
* buna capacitate de relationare cu superiorii, colegii, subordonatii si publicul general
* bune abilitati de gestionare a resurselor umane
* capacitate de consiliere si indrumare
* abilitati de mediere si negociere
* gestionarea eficienta a resurselor alocate
* abilitatea de a lucra sistematic, precizie, indemanare de lucru cu cifrele
* inteligenta (gandire logica, memorie, capacitate de analiza si sinteza)
* capacitate de a prelucra informatiile, de a le interpreta ai de a le valorifica prin luarea de decizii sau prin furnizarea de date prelucrate altor factori decizionali
* corectitudine, tenacitate, seriozitate, atitudine principiala in relatiile cu oamenii
2. Comportamentul si conduita:
* va avea un comportament si o conduita adecvate unei institutii de invatamant, atat fata de copii, cat si fata de colegi;
* va respecta cu strictete normele de igiena, protectia muncii si PSI.
* nu va consuma bauturi alcoolice in timpul programului de lucru.
3. Cerinte psihologice:
* asumarea responsabilitatilor
* rezistenta la sarcini repetitive
* adaptare la sarcini de lucru schimbatoare
* echilibru emotional


ATRIBUTII SPECIFICE POSTULUI


1. Proiectarea activitatii
1.1. Realizarea activitatilor
1.2. Organizarea documentelor oficiale.
1.3. Alcatuirea de proceduri.
2. Comunicare si relationare
2.1. Asigurarea fluxului informational al compartimentului
2.2. Raportarea periodica pentru conducerea institutiei
2.3. Asigurarea transparentei deciziilor
2.4. Asigurarea interfetei privind comunicarea cu beneficiarii directi si indirecti.


3. Managementul carierei si al dezvoltarii personale
3.1. Identificarea nevoilor proprii de dezvoltare.
4. Contributia la dezvoltarea institutionala si la promovarea imaginii scolii
4.1. Asigurarea permanenta a legaturii cu reprezentantii comunitatii locale privind activitatea compartimentului.
4.2. Indeplinirea altor atributii dispuse de seful ierarhic superior si/sau directorul, care pot rezulta din necesitatea derularii in bune conditii a atributiilor aflate in sfera sa de responsabilitate.
4.3. Respectarea normelor, ROI, a procedurilor de sanatate si securitate a muncii, de PSI si ISU pentru toate tipurile de activitati desfasurate in cadrul unitatii de invatamant.
5. Conduita profesionala
5.1. Manifestarea atitudinii morale si civice (limbaj, tinuta, respect, comportament).
5.2. Respectarea si promovarea deontologiei profesionale.


SARCINI DE SERVICIU


* organizeaza si executa viza de control financiar preventiv, in conformitate cu prevederile legale
* urmareste incadrarea stricta a platilor in conditiile aprobate prin ordonantarile aprobate de ordonatorul de credite pe toate coordonatele clasificatiei bugetare
* intocmeste acte justificative si documente contabile aferente platilor institutiei cu respectarea formularelor si regulilor de alcatuire si completare in vigoare
* intocmeste formalitatile pentru efectuarea incasarilor si platilor in numerar sau prin conturi bancare,
* constituie contracte de garantii pentru gestionari si urmareste modul de formare a garantiilor materiale
* duce la indeplinire deciziile pecuniare cu privire la raspunderea materiala, disciplinara si administrativa a salariatilor
* Achita statele de plata, indemnizatiile de concediu de odihna, statele de plata a burselor, listele de avans chenzinal
* Urmareste incasarea sumelor provenite din inchirierea spatiilor
* Arhiveaza, claseaza si pastreaza toate actele justificative de cheltuieli, documente contabile, fise, balante de verificare
* rezolva, prin consultare cu conducerea unitatii, toate problemele ce revin atributiilor legate ce controlul financiar preventiv si platile din cadrul institutiei
* respecta normele de protectia muncii si de sanatate potrivit reglementarilor in vigoare
* sesizeaza abaterile celor in masura sa ia decizii pentru remedierea acestora
* semneaza fisele de lichidare a celor ce parasesc institutia, numai dupa o atenta verificare - raspunde pecuniar de respectarea acestei indatoriri
* raspunde de arhivarea documentelor specifice compartimentului contabilitate: asigura pastrarea in arhiva institutiei de invatamant a tuturor documentelor justificative ce stau la baza inregistrarilor in contabilitate
* asigura respectarea normelor emise de Ministerul Finantelor cu privire la intocmirea si utilizarea documentelor justificative pentru toate operatiunile de plata
* respecta Regulamentul de Ordine Interioara si Regulamentul de Functionare al institutiei de invatamant, aducandu-l si la cunostinta personalului din subordine
* raspunde de intocmirea corecta a sarcinilor conform fisei postului
* pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces
* realizeaza si mentine contactul cu furnizorii de resurse si utilitati
Actualizarea atributiilor se va face in functie de modificarile organizatorice si legislative care apar.
Informatii suplimentare la sediul Scolii Gimnaziale "HERASTRAU"


Director,
prof. Marioara Siderias


Sfaturi de siguranta

  • Nu trimiteti niciodata BANI in avans sau acte de identitate pentru aplicarea la un loc de munca. Nu trimiteti bani in avans pentru promisiuni de angajare sau alte oferte similare.
  • Daca aveti impresia ca acest anunt nu este real, va rugam sa il raportati apasand butonul "Raporteaza Job"
Raporteaza Job

This action will pause all job alerts. Are you sure?

Cancel Proceed
Esti la un pas de noua ta cariera!: Administrator financiar - Posturi Gov | Locuri de munca la stat
Autentificare si aplica acum: Utilizati email si parola pentru a va autentifica:
Vizualizati mai multe
Ad
Raporteaza
Share Job Via Sms

Fii informat

Aboneaza-te la newsletter-ul nostru si primeste cele mai recente oferte de munca si informatii despre cariera direct in inbox-ul tau.

Securitatea datelor dumneavoastra este importanta pentru noi. Citeste Politica de confidentialitate.

B-dul Dimitrie Pompeiu Nr. 9 - 9A, Iride Business Park, Bucuresti

© 2025 Jobradar24. Toate drepturile rezervate.

Or your alerts